nee Logan moet leren drinken tijdens de racequote:
Ziek. Waarschijnlijk eigen schuld door niet drinkenquote:
Ocon had misschien nog een losse fles voor hem...quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Logan moet leren drinken tijdens de race
die lag bij het stuurtje van Lance?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ocon had misschien nog een losse fles voor hem...
Vandaar dat die Fysio viel ?quote:
Dat is correctquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zei DC nou dat Max nog geen enkele track limits waarschuwing heeft vandaag?
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ziek. Waarschijnlijk eigen schuld door niet drinken
Ziek, oververhit, uitgedroogdquote:
Ja. De enige.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ja die viel over dat stuurtje.... die lag voor de auto en hij viel bij de achtermuur van de pit... schwalbequote:
Max heeft wel eens verteld dat dat water heel snel warm wordt. Lijkt me ook goor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Logan moet leren drinken tijdens de race
Nou ja, het kán natuurlijk iedereen wel eens overkomen. Maar echt lekker is het niet, nee. Wie weet heeft hij ook wel iets onder de leden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef SiGNe het volgende:
Dit zou een coureur op dit nivo niet moeten gebeuren, ook niet in extreme omstandigheden
dit is niet het enige circuit waar je moet drinkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Nog een reden om dit circuit te schrappen
Drinkapparaat kapot?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Extra reden om deze GP te schrappenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Max heeft wel eens verteld dat dat water heel snel warm wordt. Lijkt me ook goor.
en dat terwijl Max waarschijnlijk niet eens doorpusht, Max kennendequote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Piastri is op z'n Mediums dus niet ingelopen op Max met z'n Hards.
Toch gewoon nodig. Jammer dan, gewoon opdrinken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Max heeft wel eens verteld dat dat water heel snel warm wordt. Lijkt me ook goor.
Ik vind het een TOPweekend.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Beter kun je er thee in doen denk ikquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat mag hij niet eensquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat terwijl Max waarschijnlijk niet eens doorpusht, Max kennende
Inderdaad, wel in kunnen halen moeten we niet willen. Snel terug naar circuits waar dat nauwelijks kan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Dat is toch niet zeker? Dat maakt Viaplay ervanquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk al behjoorlijk lang F1 maar ik heb dit nooit eerder gezien dat een coureur misselijk uit moet stappen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het kán natuurlijk iedereen wel eens overkomen. Maar echt lekker is het niet, nee. Wie weet heeft hij ook wel iets onder de leden.
Dan was het geen eigen schuldquote:
Op naar Zandvoortquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, wel in kunnen halen moeten we niet willen. Snel terug naar circuits waar dat nauwelijks kan.
Tenzij GP hem weer eens verrastquote:
Ik wel. Weet zo niet meer wie, maar het drinkapparaat was kapot toen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kijk al behjoorlijk lang F1 maar ik heb dit nooit eerder gezien dat een coureur misselijk uit moet stappen.
Dan wordt Piastri gediskwalificeerdquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef fietsie het volgende:
OK, even advocaat van de duivel. Max pit, Piastri rijdt door > 18 rondjes en wint
En dan ?
PIA? Met softs redt hij niet tot het einde.quote:
sneeuwvlok generatie héquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kijk al behjoorlijk lang F1 maar ik heb dit nooit eerder gezien dat een coureur misselijk uit moet stappen.
zou toch mooi zijn als hij eens 1 race voluit mag gaanquote:
Ja voor softs was het nog iets te vroegquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Twee verschillende compounds blijven verplicht hè, ondanks dit circus vandaag.
En er is er eentje die weleens z'n helm vol gekotst heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wel. Weet zo niet meer wie, maar het drinkapparaat was kapot toen.
Drinken en koelen lijkt me ook wel handigquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef SiGNe het volgende:
Logan moet ff een banaantje eten, is ie zo weer in orde
Nah ben blij dat het team niet zo denkt, en gewoon om zijn gezondheid.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel een beetje een faal als atleet.
Dat beeld moet je natuurlijk wel laten zien aangezien het einde voor perez nabij lijktquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef heywoodu het volgende:
Eerste keer in een uur dat Verstappen in beeld is en dan is het om zijn kansloze teamgenoot te lappen
Ook hij moet nog stoppen he. Dus ik zou wel even gas blijven gevenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef Nizno het volgende:
Max kan achterstevoren de pitstop maken...
mwa ik zou het niet proberen met een F1auto
goed voor de DTS kijkcijfersquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat beeld moet je natuurlijk wel laten zien aangezien het einde voor perez nabij lijkt
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
ook..quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Drinken en koelen lijkt me ook wel handig
Het gelul van het team, bedoel je. Norris vroeg nergens om, maar kreeg te horen dat hij op z'n positie moest blijven. Hij heeft gelijk dat hij daar tegen protesteert.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja Norris als je jezelf sneller vindt pak je hem toch? Ik word zo moe van de gelul
Als het George of Lewis dan vindt je het geweldigquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja Norris als je jezelf sneller vindt pak je hem toch? Ik word zo moe van de gelul
Verrassendquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef tripel7 het volgende:
Ondertussen MB social media: extra giftig
Springt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef Nizno het volgende:
een auto die rijdt als een kangoeroe...
hoe ziet dat er uit?
Ik snap het echt niet meer. Wat doet die prutser daar nog?quote:
Je wil niet dat je teamgenoten met elkaar gaan vechten, dat zag je al eerder in de race dat dat fout uit kan pakken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik sta in dubio, ik gun het Piastri maar eigenlijk is Lando gewoon echt sneller.quote:
Lando is geen Luluquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je wil niet dat je teamgenoten met elkaar gaan vechten, dat zag je al eerder in de race dat dat fout uit kan pakken.
Ja, nog 4 rondjes.quote:
Ferrari op Monza was wel tof, niet voor Vasseurquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je wil niet dat je teamgenoten met elkaar gaan vechten, dat zag je al eerder in de race dat dat fout uit kan pakken.
Laat ze het maar uitvechten danquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik sta in dubio, ik gun het Piastri maar eigenlijk is Lando gewoon echt sneller.
Ik gun het Norris al heel lang.quote:
Of Piastri of Lawsonquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef Nizno het volgende:
hoe ziet dat er uit?
Mercedes in Qatar was ook wel grappig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ferrari op Monza was wel tof, niet voor Vasseur
ja nou dat ja...quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik gun het Norris al heel lang.
Maar Piastri, poah!
Lando zal zo'n fout niet snel maken maar dan nog kost het teveel tijd om er op eigen kracht voorbij te gaan.quote:
geeft niet. Dat hebben meer DTS kijkersquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft niet. Dat hebben meer DTS kijkers
Normaal is het +5 en daarna +10s dan begint de telling van TL's opnieuwquote:
quote:
Mediums, maar wel een langzame stop als Red Bull zijndequote:
Dus hij legt indirect de schuld bij Maxquote:
Ik zag een rode baan. En daarna de gele.quote:
Verplicht fotomomentje met Muhammed Bin Salademan, de vent is zo mediageilquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef fietsie het volgende:
De top 3 moet extra oppassen zo dus want die moeten naar de weegschaal en dan de bobo's bezoeken , de rest kan gewoon in een bak ijswater springen....
Verrassend he?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus hij legt indirect de schuld bij Max
Dat lees je wel heel krom dan hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje creatief geïnterpreteerd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die man was er wel op de begrafenis van Dilano van 't Hoff. Als vader die net zelf recent een zoon verloor ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Verplicht fotomomentje met Muhammed Bin Salademan, de vent is zo mediageil![]()
![]()
In de appgroep lezen wij het ook zo.quote:
Uiteraardquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:26 schreef fietsie het volgende:
De communicatie afdeling van Merc schrijft zoiets toch?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In de appgroep lezen wij het ook zo.
Vooral dat ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik lees vooral dat het niet zijn schuld is.
Maar hij neemt wel de verantwoordelijkheid. Uhuh.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef Nizno het volgende:
hoe ziet dat er uit?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In de appgroep lezen wij het ook zo.
quote:
Dit bevestigd het alleen maar meerquote:
Er is géén Discordgroep, appgroep of wat dan ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit bevestigd het alleen maar meer
Kijk, dat is beterquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Lewis neemt toch schuld op zich
Of toto heeft een tekst gedicteerdquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ow, toch niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef Netsplitter het volgende:
Loopt Perez twee puntjes uit op Ham.
Niet pas nu.quote:
Wat? Zit jij er niet in? DM maar ff.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is géén Discordgroep, appgroep of wat dan ook.
Niet overal complotten zien
Als Mexicaan moet ie dit toch wel aankunnen ?quote:
Beterquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Tenzij je Max heetquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:30 schreef Netsplitter het volgende:
Die rode banden zijn echt pure bagger dit weekend.
Compleet kansloos dit inderdaad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:30 schreef Sked het volgende:
Horner kan niet meer zeggen dat Perez goed is op de zondag
jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef Marcoss het volgende:
Grand Slam voor Max? Of heeft Albon nog 1 ronde de leiding gehad?
Hij werd net weer genote bij de stewards.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef Jane het volgende:
Dit format past idd wel bij Piastri, zolang hij nog geen banden kan managen.
ja na 3 weer een penaltyquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij werd net weer genote bij de stewards.
Niet iedereen is zo'n fanboy als jij. Deal with it.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef PS. het volgende:
[..]weer een sneer?
Hij heeft gewoon fucking goed gereden.
Jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zouden we vandaag de definitieve uitslag nog krijgen met al die penalty’s?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef Evenstar het volgende:
GP mag naar podium. Horner kan zijn naam niet uitspreken
eerlijk is eerlijk, norris had hem moeten hebben.quote:
pas in Abuquote:
Vast welquote:
Dat mocht die alleen niet van het teamquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, norris had hem moeten hebben.
Had hij maar meer gas moeten geven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, norris had hem moeten hebben.
Nee Perez is de kampioen van 2024 vergeet dat nou nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Voor volgend jaar alvast? Als hij zo doorgaat wel ja
hij mocht nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Had hij maar meer gas moeten geven.
Hij probeerde het twee keer, toen zei hij maar "yea, well GP will join you" ofzoietsquote:
Rijden ze zelfs met geopend vizier?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bizar dat hier gereden wordt met deze temperaturen.
Compleet onverantwoord als je die coureurs hoort.
In zijn dromenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee Perez is de kampioen van 2024 vergeet dat nou niet
Ook met die extra 5 sec penalty?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez toch 2 puntjes uitgelopen op Hamilton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |