goed voor de DTS kijkcijfersquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat beeld moet je natuurlijk wel laten zien aangezien het einde voor perez nabij lijkt
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Nog een reden om dit circuit te schrappen
ook..quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Drinken en koelen lijkt me ook wel handig
Het gelul van het team, bedoel je. Norris vroeg nergens om, maar kreeg te horen dat hij op z'n positie moest blijven. Hij heeft gelijk dat hij daar tegen protesteert.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja Norris als je jezelf sneller vindt pak je hem toch? Ik word zo moe van de gelul
Als het George of Lewis dan vindt je het geweldigquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja Norris als je jezelf sneller vindt pak je hem toch? Ik word zo moe van de gelul
Verrassendquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef tripel7 het volgende:
Ondertussen MB social media: extra giftig
Springt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef Nizno het volgende:
een auto die rijdt als een kangoeroe...
hoe ziet dat er uit?
Ik snap het echt niet meer. Wat doet die prutser daar nog?quote:
Je wil niet dat je teamgenoten met elkaar gaan vechten, dat zag je al eerder in de race dat dat fout uit kan pakken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik sta in dubio, ik gun het Piastri maar eigenlijk is Lando gewoon echt sneller.quote:
Lando is geen Luluquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je wil niet dat je teamgenoten met elkaar gaan vechten, dat zag je al eerder in de race dat dat fout uit kan pakken.
Ja, nog 4 rondjes.quote:
Ferrari op Monza was wel tof, niet voor Vasseurquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je wil niet dat je teamgenoten met elkaar gaan vechten, dat zag je al eerder in de race dat dat fout uit kan pakken.
Laat ze het maar uitvechten danquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik sta in dubio, ik gun het Piastri maar eigenlijk is Lando gewoon echt sneller.
Ik gun het Norris al heel lang.quote:
Of Piastri of Lawsonquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef Nizno het volgende:
een auto die rijdt als een kangoeroe...
hoe ziet dat er uit?
Mercedes in Qatar was ook wel grappig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ferrari op Monza was wel tof, niet voor Vasseur
ja nou dat ja...quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik gun het Norris al heel lang.
Maar Piastri, poah!
Lando zal zo'n fout niet snel maken maar dan nog kost het teveel tijd om er op eigen kracht voorbij te gaan.quote:
geeft niet. Dat hebben meer DTS kijkersquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft niet. Dat hebben meer DTS kijkers
Normaal is het +5 en daarna +10s dan begint de telling van TL's opnieuwquote:
quote:
Mediums, maar wel een langzame stop als Red Bull zijndequote:
Dus hij legt indirect de schuld bij Maxquote:
Ik zag een rode baan. En daarna de gele.quote:
Verplicht fotomomentje met Muhammed Bin Salademan, de vent is zo mediageilquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef fietsie het volgende:
De top 3 moet extra oppassen zo dus want die moeten naar de weegschaal en dan de bobo's bezoeken , de rest kan gewoon in een bak ijswater springen....
Verrassend he?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus hij legt indirect de schuld bij Max
Dat lees je wel heel krom dan hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje creatief geïnterpreteerd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik lees het ook zoquote:
Die man was er wel op de begrafenis van Dilano van 't Hoff. Als vader die net zelf recent een zoon verloor ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Verplicht fotomomentje met Muhammed Bin Salademan, de vent is zo mediageil![]()
![]()
In de appgroep lezen wij het ook zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |