Dat beeld moet je natuurlijk wel laten zien aangezien het einde voor perez nabij lijktquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef heywoodu het volgende:
Eerste keer in een uur dat Verstappen in beeld is en dan is het om zijn kansloze teamgenoot te lappen
Ook hij moet nog stoppen he. Dus ik zou wel even gas blijven gevenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef Nizno het volgende:
Max kan achterstevoren de pitstop maken...
mwa ik zou het niet proberen met een F1auto
goed voor de DTS kijkcijfersquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat beeld moet je natuurlijk wel laten zien aangezien het einde voor perez nabij lijkt
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Nog een reden om dit circuit te schrappen
ook..quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Drinken en koelen lijkt me ook wel handig
Het gelul van het team, bedoel je. Norris vroeg nergens om, maar kreeg te horen dat hij op z'n positie moest blijven. Hij heeft gelijk dat hij daar tegen protesteert.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja Norris als je jezelf sneller vindt pak je hem toch? Ik word zo moe van de gelul
Als het George of Lewis dan vindt je het geweldigquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja Norris als je jezelf sneller vindt pak je hem toch? Ik word zo moe van de gelul
Verrassendquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef tripel7 het volgende:
Ondertussen MB social media: extra giftig
Springt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:18 schreef Nizno het volgende:
een auto die rijdt als een kangoeroe...
hoe ziet dat er uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |