Op naar Zandvoortquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, wel in kunnen halen moeten we niet willen. Snel terug naar circuits waar dat nauwelijks kan.
Tenzij GP hem weer eens verrastquote:
Ik wel. Weet zo niet meer wie, maar het drinkapparaat was kapot toen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kijk al behjoorlijk lang F1 maar ik heb dit nooit eerder gezien dat een coureur misselijk uit moet stappen.
Dan wordt Piastri gediskwalificeerdquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef fietsie het volgende:
OK, even advocaat van de duivel. Max pit, Piastri rijdt door > 18 rondjes en wint
En dan ?
PIA? Met softs redt hij niet tot het einde.quote:
sneeuwvlok generatie héquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kijk al behjoorlijk lang F1 maar ik heb dit nooit eerder gezien dat een coureur misselijk uit moet stappen.
zou toch mooi zijn als hij eens 1 race voluit mag gaanquote:
Ja voor softs was het nog iets te vroegquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Twee verschillende compounds blijven verplicht hè, ondanks dit circus vandaag.
En er is er eentje die weleens z'n helm vol gekotst heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wel. Weet zo niet meer wie, maar het drinkapparaat was kapot toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |