Natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef fietsie het volgende:
Zouden er nu ook nog overzichten gepubliceerd worden in hoeveel banden -feitelijk- het probleem waar men bang voor was is opgetreden?
Qatar betaald miljarden, dus ze moeten zich maar aanpassenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton: Verschillende coureurs moeten naar de medical delegate ivm uitdrogingsverschijnselen.
Maar verder niks aan de hand hoor!
Heb je verkeerde nootjes gegeten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef vosss het volgende:
Wat een kutteam is mercedes ook hé.
Overduidelijk Lewis zijn schuld. 1ste boordradio van Russell terecht pissed.
Antwoord van het team laten ze niet horen, maar aan alles van zijn 2de boordradio merk je dat heg team tegen hem gezegd heeft niet bitchen, dit was jouw eigen fout.
Vervolgens ziet ie tijdens het rijden de replay en zegt ie dat hij er niks aan kon doen en meteen vindt fid lul van een Toyo het nodig om op de boordradio te komen zeiken.
En nu achteraf heeft Lewis gezegd dat het zijn schuld was en kan Toto straks weer roeptoeteren hoe fantastisch de GOAT wel niet is doof direct de hand in eigen boezem te steken.
Wat een vies vies team is dat geworden zeg.
Ow en Perez mort zichzelf weggooien.
Kom je ook de appgroep? Dm ff.quote:
Vosssquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef vosss het volgende:
Antwoord van het team laten ze niet horen, maar aan alles van zijn 2de boordradio merk je dat heg team tegen hem gezegd heeft niet bitchen, dit was jouw eigen fout.
Vervolgens ziet ie tijdens het rijden de replay en zegt ie dat hij er niks aan kon doen en meteen vindt die lul van een Toto het nodig om op de boordradio te komen zeiken en Russell op z'n nummer zetten.
En nu achteraf heeft Lewis gezegd dat het zijn schuld was en kan Toto straks weer roeptoeteren hoe fantastisch de GOAT wel niet is doof direct de hand in eigen boezem te steken.
Staat ie een keer op het podium, krijg je ditquote:
Als ie met Russell bezig was, had ie hem niet afgesneden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton was alleen maar met Russell bezig, hij sloot hem op achter Verstappen en ging pas na 2 keer aandringen iets aan de kant, om hem vervolgens af te snijdern. Er zit iets niet lekker bij hem.
Nee. Lewis is een maniak zonder enige racecraft en mercedes is een vies kutteam.quote:
Nee, dat blijft geheim maar de baan was ook al veranderd omdat de kerbs voor scheurtjes zorgden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:56 schreef fietsie het volgende:
Zouden er nu ook nog overzichten gepubliceerd worden in hoeveel banden -feitelijk- het probleem waar men bang voor was is opgetreden?
Max gaat nog boven de 500 punten komen aan het eind van de rit, wtfquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
Nog 21 punten en Max heeft zijn puntenrecord van vorig jaar geëvenaard
Nounounounouquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Lewis is een maniak zonder enige racecraft en mercedes is een vies kutteam.
Gewoon een agressie probleempje, hebben we eerdere seizoenen en dit seizoen vaker gezien, krijgt hij het rood voor de ogen, en dan moet de rest oppassenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton was alleen maar met Russell bezig, hij sloot hem op achter Verstappen en ging pas na 2 keer aandringen iets aan de kant, om hem vervolgens af te snijdern. Er zit iets niet lekker bij hem.
Je moet ook de @vosss taal lerenquote:
Nee ik, maar ik heb al uitgelegd waarom ik dat dacht in FB, het mag dan ook wel een keer klaar zijn.quote:
Geworden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef vosss het volgende:
Vervolgens ziet ie tijdens het rijden de replay en zegt ie dat hij er niks aan kon doen en meteen vindt die lul van een Toto het nodig om op de boordradio te komen zeiken en Russell op z'n nummer zetten.
Jawel, zo erg dat hij er niet aan dacht dat hij nergens heen kon of dat hij wel zou remmen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie met Russell bezig was, had ie hem niet afgesneden.
Hij vraagt er zelf om hoorquote:
nee hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee ik, maar ik heb al uitgelegd waarom ik dat dacht in FB, het mag dan ook wel een keer klaar zijn.
Jummie die spierballenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor user @:Whiskers2009 nu op F1TV.
Owh, is dat het?quote:
Ja als reactie op mij, omdat wanneer ik wat post er meteen een hele groep op hetzelfde moment tegen in gaat, zo is dat ontstaan.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor user @:Whiskers2009 nu op F1TV.
nee schat op mijquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja als reactie op mij, omdat wanneer ik wat post er meteen een hele groep op hetzelfde moment tegen in gaat, zo is dat ontstaan.
Ik heb het uitgelegd, en hoop gewoon dat dat nu klaar kan zijn.
Hoe hoog is ie, 1.72?quote:
Weet ik, maar een topic eerder was ik er zelf over begonnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee schat op mij
toen ik vroeg of ik een foto in de op mocht zetten
deze race afschaffenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton: Verschillende coureurs moeten naar de medical delegate ivm uitdrogingsverschijnselen.
Maar verder niks aan de hand hoor!
gewoon negerenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Weet ik, maar een topic eerder was ik er zelf over begonnen.
ben ook erg benieuwdquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef fietsie het volgende:
Maar welke spectaculair nietige straf zal Hanglamp nu krijgen voor het lopend oversteken van de baan terwijl er een racende coureur nadert ?
Toto heeft thuis de glazen tafel kapot geslagen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:57 schreef vosss het volgende:
vosss is bekend om zijn rantsquote:
Nee hoorquote:
Als Russel geweten had dat ie er liep.... was het een FL geworden...quote:
Met een koptelefoon?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toto heeft thuis de glazen tafel kapot geslagen.
Mooi beeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toto heeft thuis de glazen tafel kapot geslagen.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef fietsie het volgende:
Maar welke spectaculair nietige straf zal Hanglamp nu krijgen voor het lopend oversteken van de baan terwijl er een racende coureur nadert ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |