quote:
de auto tanken ze zo laat mogelijk af. pas een uur voor de start. op dat moment ontdekte ze het lek pas.quote:
Dat zie je ook wel aan hoeveel moeite Perez had met door het veld ploegen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De auto is niet echt dominant meer.
Zelfs niet in Sepangquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
Heb Max ook nog nooit op de grond zien zitten na een race
Ik heb ze vermakelijker gezienquote:
ondertieten?quote:
A bloody shambles?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Crap verstond het net niet .... Max zei "you know what they call that" en ik verstond antwoord niet. Iemand?
Maakt echt niet uit hoe hard je traint, als je dit niet gewend bent ga je kapot.quote:
Ik zeg ook niet dat het de leukste óóit wasquote:
ja, wereldtieten!quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mejuffrouw Piquet is toch vrij petite achtig?
Ze vallen nu al bijna omquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef SiGNe het volgende:
OPzich scheelt het dat ze niet aan de alcohol hoeven met die hitte
Mercedes.quote:
nee lekker met plak limo spuitenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Vroeg ik me ook net afquote:
Hoop wel dat ze whatever it is in de koelkast gehad hebben. Voor die jongens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef SiGNe het volgende:
HAdden ze maar zo'n jurk aan moeten doen.quote:
Plakkerige teringzooiquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze whatever it is in de koelkast gehad hebben. Voor die jongens.
Koele douche, all that matters.quote:
ben ff ant luisteren....quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Crap verstond het net niet .... Max zei "you know what they call that" en ik verstond antwoord niet. Iemand?
Nogmaals: die was er ook op de begrafenis van Dilano van "t Hoff. Als vader die ook recent een zoon verloren had. Dat werd zéér op prijs gesteldquote:
Op naar 0 uitstoot in 2030quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:50 schreef Evenstar het volgende:
wtf was dat voor een laf gedoe
Zijn ze vergeten CO2 toe te voegen?
Daar produceren ze maar heel weinig van.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:50 schreef Evenstar het volgende:
wtf was dat voor een laf gedoe
Zijn ze vergeten CO2 toe te voegen?
Perez heeft mazzel vandaagquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef SiGNe het volgende:
Nyck de Vries nog steeds beter dan Ricciardo
Topcircuit dit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton: Verschillende coureurs moeten naar de medical delegate ivm uitdrogingsverschijnselen.
Maar verder niks aan de hand hoor!
Wat een mietjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Will Buxton: Verschillende coureurs moeten naar de medical delegate ivm uitdrogingsverschijnselen.
Dit is niet echt normaal nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Afschaffen die GPquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tot de volgende keerquote:
Don’t forget to drink!quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Massel inderdaad dat Lewis het zo weggegooid heeft, toch wel 3 punten verloren weer dit weekend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |