Het is zo'n fijne budgetvlucht van transavia. Gepland landen om 0:27.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ai, dat is wel een stukje rijden ook ja. Afgezien van hoe laat degene(n) die je ophaalt ook landen.
quote:Hamilton stelt mening bij: 'Het was waarschijnlijk een race-incident'
En de 5 km lopen naar de bagagehsl en dan nog wachten..quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is zo'n fijne budgetvlucht van transavia. Gepland landen om 0:27.
Als je de vlucht historie van een paar weken terugkijkt met regelmaat meer dan een uur vertraging alleen al daarin.
En dan het sloth-tempo van Schiphol er achter aan
En het vertrek is inmiddels ook al uitgesteld zie ik in de app
Dat is 5x in 2 uur ofzo?quote:
Of die auto is wel zo onmogelijk bestuurbaar dat je wel een halfgod moet zijn om er snel in te zijn....quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Perez kan nu ook wel afgeschreven worden. Onbegrijpelijk wat die klaar speelt de laatste races.
smakelijk om te wetenquote:
RIC was snel genoeg in de SImquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of die auto is wel zo onmogelijk bestuurbaar dat je wel een halfgod moet zijn om er snel in te zijn....
Ik wil het eerst op de baan eens zienquote:
van mij hoeft dat niet eens meerquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil het eerst op de baan eens zien
die had een whiplashquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
ook Russel geeft aan vanaf ronde 20 zich niet goed te hebben gevoeld
quote:
sinds wanneer is de hitte een mogelijke oorzaak van een whiplash??quote:
Bang voor een preek van Toto, hoe durft 'ie Hamilton eruit te rammen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
ook Russel geeft aan vanaf ronde 20 zich niet goed te hebben gevoeld
echt wat een bs komt er uitquote:
Van de gevaarlijke manouvres van Max waar zijn teamgenoot hem heldhaftig reddequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |