"Jullie"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt...
Hoe lang blijven jullie steeds wijzen naar anderen?
Das een aanname natuurlijk,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg maar een etnische zuivering?
Holy moly, heeft Berlijn al gereageerd?quote:
Die omringende landen zitten ook niet op de Palestijnen te wachten. Zijn toch een beetje het uitschot van die hoek. Egypte heeft al tijden die grens ook potdicht met Gaza.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De stoere praatjes van de Israëlische leiding baren me zorgen. Dat je wraak wilt nemen tot daar aan toe, waar ik bang voor ben is dat ze, vergeef me voor de referentie, een eindoplossing willen voor het Palenstijns probleem
Iets wat de omringende landen nooit zullen accepteren
Proest...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:51 schreef Bezsen het volgende:
Wel mooi. "Europeanen" die hun normen en waarden staven aan het steunen van een buitenlandse mogendheid.
Oh Internet, je blijft me verbazen met dit soort gedachtengangen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een aanname natuurlijk,
het kan even goed zijn
bevolking eruit
hamas (die dan vast achterblijven) afmaken
bevolking terug
Ahja net. Dan lukt democratie nog blijkbaar.quote:
Nee. Europese landen kopen hun schuldgevoel nog ieder jaar af met het financieren van de Zionistische droom.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Proest...
Seriously?
Vandaar al die met Israëlische vlaggen wapperende Europeanen overal op straat.
Of, wacht...
Nee dat is de democratisch gekozen leider van Gods volk, waar wij in het westen onvoorwaardelijke steun verschuldigd zijn omdat ze de Arabische barbarij in het heilige land in bedwang houdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een corrupte gek.
Ja, jullie... Is er stront aan de knikker? Dan ligt het aan het Westen, Europa, Amerika, zionisme, Israël, secularisme, vrouwen, LGBTQ en ga zo maar door.quote:
De ironie van dit soort uitspraken is mij al bijna een halve eeuw duidelijk. Misschien dat je er ook ooit achter komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt...
Hoe lang blijven jullie steeds wijzen naar anderen?
Waarom dat? Ik zeg nergens dat dit het gaat zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Oh Internet, je blijft me verbazen met dit soort gedachtengangen.![]()
Neuh. Je ziet het gedrag namelijk overduidelijk terugkomen hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
De ironie van dit soort uitspraken is mij al bijna een halve eeuw duidelijk. Misschien dat je er ook ooit achter komt.
Misschien is het wel het moment voor een eindoplossing. De omringende landen zijn daarbij niet zo boeiend, eerder of Amerika dit zal accepteren. Israël wordt in leven gehouden door Amerika, tenminste dat was vroeger wel het geval.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De stoere praatjes van de Israëlische leiding baren me zorgen. Dat je wraak wilt nemen tot daar aan toe, waar ik bang voor ben is dat ze, vergeef me voor de referentie, een eindoplossing willen voor het Palenstijns probleem
Iets wat de omringende landen nooit zullen accepteren
Louter theoretisch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik zeg nergens dat dit het gaat zijn.
Het is een optie.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee. Europese landen kopen hun schuldgevoel nog ieder jaar af met het financieren van de Zionistische droom.
En tig volksvertegenwoordigers die de Israelische vlag gewoon wapperen hoor.
Yep, maar zo is veel in dit topic..quote:
Ik vind het echt knap dat je hier geboren bent en het Westen zo slecht snapt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nee dat is de democratisch gekozen leider van Gods volk, waar wij in het westen onvoorwaardelijke steun verschuldigd zijn omdat ze de Arabische barbarij in het heilige land in bedwang houden
Achter wat? Verwoord het eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
De ironie van dit soort uitspraken is mij al bijna een halve eeuw duidelijk. Misschien dat je er ook ooit achter komt.
Want hamas-strijders hebben 'hamas' op hun voorhoofd getattoëerd zodat je ze kan onderscheiden van de rest van de bevolking?quote:
Dat zei je in je vorige post ook al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Enorme terreuraanval > "Hamas deelt Israël klap uit".
96% van slachtoffers in conflict laatste 20 jaar is Palestijns > "Israel wordt aangevallen"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Enorme terreuraanval > "Hamas deelt Israël klap uit".
Er zijn een hoop primary targets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:56 schreef Perrin het volgende:
Gaat een lange nacht worden zo..
[ twitter ]
Dit soort beelden maken me erg zenuwachtig, vooral ook omdat het qua terrorisme in Europa sinds corona ietwat stil is geweest, maar men heeft natuurlijk niet stilgezeten. Ik begrijp dat ik wat te hard van stapel loop, maar al dat geweld, ik snap niet dat iemand zoiets wil doen, ondanks dat mensen vast redenen kunnen verzinnen. Maar zelfs met de beste redenen zou ik nooit zo iets op mijn geweten willen hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk zijn ze op tijd vertrokken
Dat was ie twintig jaar geleden ook al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:58 schreef Perrin het volgende:
Die tweestatenoplossing is nu ook wel overleden.
De omringende landen hebben vandaag duidelijk gemaakt dat ze zullen ingrijpen, mocht Israël Gaza binnenvallenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien is het wel het moment voor een eindoplossing. De omringende landen zijn daarbij niet zo boeiend, eerder of Amerika dit zal accepteren. Israël wordt in leven gehouden door Amerika, tenminste dat was vroeger wel het geval.
Helaas niet, er zit ook een 'gaatje' in de gedachten gang.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Want hamas-strijders hebben 'hamas' op hun voorhoofd getattoëerd zodat je ze kan onderscheiden van de rest van de bevolking?
Hangt dat af van de steun aan Israel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit soort topics zit ook altijd vol met types die nooit een Nederlands paspoort zouden moeten hebben, maar ja we moeten het ermee doen.
Stierf toen de inkt van de Oslo-akkoorden droog wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:58 schreef Perrin het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De omringende landen hebben vandaag duidelijk gemaakt dat ze zullen ingrijpen, mocht Israël Gaza binnenvallen
Er is grens overschreden waarbij the point of no return is gepasseerd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:58 schreef Perrin het volgende:
Die was decennia terug dood en begraven. Wat betreft is er niks nieuws.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:58 schreef Perrin het volgende:
Dan moeten ze dat maar proberen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De omringende landen hebben vandaag duidelijk gemaakt dat ze zullen ingrijpen, mocht Israël Gaza binnenvallen
Nee, steun aan vijandige theocratieën.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hangt dat af van de steun aan Israel?
Duim en onderbuik.quote:
Die willen weer eens vernederd worden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Enorm stropop argument, niemand claimt perfect te zijn. En is er juist inter debat. Daarom ook organisaties als een ander Joods geluid. Moet je in jou gedroomde regimes proberen, dan hangen ze je op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:51 schreef Bezsen het volgende:
Wel mooi. "Europeanen" die hun normen en waarden staven aan het steunen van een buitenlandse mogendheid.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit soort topics zit ook altijd vol met types die nooit een Nederlands paspoort zouden moeten hebben, maar ja we moeten het ermee doen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, steun aan theocratieën.
Echt niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |