"Jullie"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt...
Hoe lang blijven jullie steeds wijzen naar anderen?
Das een aanname natuurlijk,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg maar een etnische zuivering?
Holy moly, heeft Berlijn al gereageerd?quote:
Die omringende landen zitten ook niet op de Palestijnen te wachten. Zijn toch een beetje het uitschot van die hoek. Egypte heeft al tijden die grens ook potdicht met Gaza.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De stoere praatjes van de Israëlische leiding baren me zorgen. Dat je wraak wilt nemen tot daar aan toe, waar ik bang voor ben is dat ze, vergeef me voor de referentie, een eindoplossing willen voor het Palenstijns probleem
Iets wat de omringende landen nooit zullen accepteren
Proest...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:51 schreef Bezsen het volgende:
Wel mooi. "Europeanen" die hun normen en waarden staven aan het steunen van een buitenlandse mogendheid.
Oh Internet, je blijft me verbazen met dit soort gedachtengangen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een aanname natuurlijk,
het kan even goed zijn
bevolking eruit
hamas (die dan vast achterblijven) afmaken
bevolking terug
Ahja net. Dan lukt democratie nog blijkbaar.quote:
Nee. Europese landen kopen hun schuldgevoel nog ieder jaar af met het financieren van de Zionistische droom.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Proest...
Seriously?
Vandaar al die met Israëlische vlaggen wapperende Europeanen overal op straat.
Of, wacht...
Nee dat is de democratisch gekozen leider van Gods volk, waar wij in het westen onvoorwaardelijke steun verschuldigd zijn omdat ze de Arabische barbarij in het heilige land in bedwang houdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een corrupte gek.
Ja, jullie... Is er stront aan de knikker? Dan ligt het aan het Westen, Europa, Amerika, zionisme, Israël, secularisme, vrouwen, LGBTQ en ga zo maar door.quote:
De ironie van dit soort uitspraken is mij al bijna een halve eeuw duidelijk. Misschien dat je er ook ooit achter komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt...
Hoe lang blijven jullie steeds wijzen naar anderen?
Waarom dat? Ik zeg nergens dat dit het gaat zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Oh Internet, je blijft me verbazen met dit soort gedachtengangen.![]()
Neuh. Je ziet het gedrag namelijk overduidelijk terugkomen hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
De ironie van dit soort uitspraken is mij al bijna een halve eeuw duidelijk. Misschien dat je er ook ooit achter komt.
Misschien is het wel het moment voor een eindoplossing. De omringende landen zijn daarbij niet zo boeiend, eerder of Amerika dit zal accepteren. Israël wordt in leven gehouden door Amerika, tenminste dat was vroeger wel het geval.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De stoere praatjes van de Israëlische leiding baren me zorgen. Dat je wraak wilt nemen tot daar aan toe, waar ik bang voor ben is dat ze, vergeef me voor de referentie, een eindoplossing willen voor het Palenstijns probleem
Iets wat de omringende landen nooit zullen accepteren
Louter theoretisch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik zeg nergens dat dit het gaat zijn.
Het is een optie.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee. Europese landen kopen hun schuldgevoel nog ieder jaar af met het financieren van de Zionistische droom.
En tig volksvertegenwoordigers die de Israelische vlag gewoon wapperen hoor.
Yep, maar zo is veel in dit topic..quote:
Ik vind het echt knap dat je hier geboren bent en het Westen zo slecht snapt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nee dat is de democratisch gekozen leider van Gods volk, waar wij in het westen onvoorwaardelijke steun verschuldigd zijn omdat ze de Arabische barbarij in het heilige land in bedwang houden
Achter wat? Verwoord het eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
De ironie van dit soort uitspraken is mij al bijna een halve eeuw duidelijk. Misschien dat je er ook ooit achter komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |