Net als al die onschuldige mensen die de aankomende dagen gaan vallen vanwege dit conflict. En zo haat men elkaar al heel lang. En ze hebben allemaal elke keer een goede reden om iets terug te doen en ze hebben allebei het recht om te verdedigen. Ik zie lever dat de rest van de wereld beide laat weten dat we ze allemaal zat zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
Veel mensen die vandaag geliefden, ouders, familie, vrienden etc. zijn verloren, die vijandigheid zal komende tijd niet gaan liggen....
zelfde met Iran in 1953quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:46 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik zou zeggen pakistan ook totdat Imran Khan werd afgezet
Dit.quote:
40% van noord macedonie is aanhanger van de islam. Binnenkort een meerderheid dus. Daarom erin gezerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Noord Macedonië islamitisch? Turkije is officieel seculier. Malesië is absoluut geen democratie.
Da's waar, hier heb je wat makkelijker access tot al die 'leuke' websites natuurlijk...quote:
Zover ik weet heeft mijn familie altijd in Europa gewoond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's waar, hier heb je wat makkelijker access tot al die 'leuke' websites natuurlijk...
Israel is een democratie en kijk wat voor hel ze veroorzaken al decennialang.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, vervelend he, als steeds weer blijkt dat wat vrijheid, onderwijs, gelijkheid, zorg en al die andere zaken betreft de theocratieën er wat belabberd bij bungelen.
Zeg maar een etnische zuivering? Dat zou toch wel het droevige toppunt van ironie zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:45 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag mij wel af of Israël zo ver gaat om een einde te maken aan de Gazastrook en de bevolking onder dwang laat migreren naar een plek op de Westelijke Jordaanoever.
Je krijgt die indruk op basis van de woorden van Netanyahu, die de bevolking van Gaza oproept te vertrekken.
Zeker geen goed cijfer voor rekenen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:48 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
40% van noord macedonie is aanhanger van de islam. Binnenkort een meerderheid dus. Daarom erin gezer
Oh nee, Etto is er ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijk figuur...
Echt...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel is een democratie en kijk wat voor hel ze veroorzaken al decennialang.
Dan ga je toch weg!!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:50 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh nee, Etto is er ook.
Hoog tijd om een pauze in te lassen.
Damn, niet eens een israeli dus. Die had ook niet gedacht dat haar vakantie zou eindigen in een donker hol ergens in de gaza strook...quote:
Zonder je bevolking onwetend en haatdragend te houden, hou je zo'n regime ook nooit in stand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, vervelend he, als steeds weer blijkt dat wat vrijheid, onderwijs, gelijkheid, zorg en al die andere zaken betreft de theocratieën er wat belabberd bij bungelen.
Dat geloof ik niet dat ze dat doen. Maar wel een bezetting en inperken van veel vrijheden van mensen. Plus dat de boel aan gort wordt geschoten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg maar een etnische zuivering? Dat zou toch wel het droevige toppunt van ironie zijn.
Toch is dat wat Netanyahu op hint.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg maar een etnische zuivering? Dat zou toch wel het droevige toppunt van ironie zijn.
Maleisië doet het ook nog aardig, maar daar is het ook maar net een meerderheid (60%).quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:48 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
40% van noord macedonie is aanhanger van de islam. Binnenkort een meerderheid dus. Daarom erin gezer
Dat is dan ook een corrupte gek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
Toch is dat wat Netanyahu op hint.
De democratie ligt daar al een tijdje onder vuur nu Netanyahu het juridisch systeem naar zijn hand probeert te zetten: https://apnews.com/articl(...)b225f7a2a933f7d793f5quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel is een democratie en kijk wat voor hel ze veroorzaken al decennialang.
Jawel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:51 schreef Perrin het volgende:
maar daar is het ook geen meerderheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |