Als je meer weet over wat mij wel of niet boeit hoor ik daar graag meer over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alsof het jou wat boeit of het wel of niet waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de islam moeten wij rechtvaardig zijn, of dit nou in het voordeel is van een moslim of een niet moslim. Zoals de volgende woorden van de profeet صلى الله عليه وسلم verduidelijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus op basis daarvan zeg ik ook gerust dat ik geen voorstander ben van heel veel zaken die Hamas doet en ze doen zeker onrechtvaardige dingen welke veroordeelt mogen worden. Daarom zie je me ook nergens in dit topic of ergens anders hen prijzen. Maar dat zij fouten maken betekent niet dat we niet het onrecht van de aanstichters van dit conflict mogen belichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Allah weet het het beste![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Als je meer weet over wat mij wel of niet boeit hoor ik daar graag meer over.
In de tussentijd zal ik mijn eer verdedigen door te verduidelijken wat mijn standpunt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de islam moeten wij rechtvaardig zijn, of dit nou in het voordeel is van een moslim of een niet moslim. Zoals de volgende woorden van de profeet صلى الله عليه وسلم verduidelijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus op basis daarvan zeg ik ook gerust dat ik geen voorstander ben van heel veel zaken die Hamas doet en ze doen zeker onrechtvaardige dingen welke veroordeelt mogen worden. Daarom zie je me ook nergens in dit topic of ergens anders hen prijzen. Maar dat zij fouten maken betekent niet dat we niet het onrecht van de aanstichters van dit conflict mogen belichten.niemand boeit jouw standpuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pro Israël is ook lastig. De vuiligheid komt van 2 kanten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:32 schreef superniger het volgende:
Bizar dat er nog steeds mensen pro Palastina zijn.![]()
Moeten ze anders aan de kant staan van een fascistische zionistische ideologie die erop uit is iedereen uit te roeien? Dat zelfs naast mensen ook graven, dieren, bomen, watervoorziening, land etc moeten ontgelden? Yep volledig begrijpelijk dat men aan de kant staan van d4 Palestijnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:32 schreef superniger het volgende:
Bizar dat er nog steeds mensen pro Palastina zijn.Schijt aan iedereen![]()
net als in oekraine zekerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Pro Israël is ook lastig. De vuiligheid komt van 2 kanten.![]()
De 172 vermoorde Palestijnen in 2023 worden snel vergeten na het delen van schokkende beelden van IDF militairen, blijkt maar weer eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Pro Israël is ook lastig. De vuiligheid komt van 2 kanten.![]()
...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:36 schreef Deadre het volgende:
[..]
Moeten ze anders aan de kant staan van een fascistische zionistische ideologie die erop uit is iedereen uit te roeien? Dat zelfs naast mensen ook graven, dieren, bomen, watervoorziening, land etc moeten ontgelden? Yep volledig begrijpelijk dat men aan de kant staan van d4 Palestijnen![]()
Geloof maar dat de reactie hierop ook echt gestoord gaat worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:31 schreef Richestorags het volgende:
Ik moet toch wel zeggen: Team Israël. Hoewel het gewoon heel kut is daar.![]()
Wie nu nog het opneemt voor de palestijnen is echt ziek. Het tijdstip, de manier waarop, het valt gewoon niet te rechtvaardigen meer. Zij zijn degenen die nu aanvallen, burgers ontvoeren, burgerdoelen aanvallen en ongeleide raketten richten op burgerdoelen.
Dit is geen verzet. Verzet doe je of poltiek, of evt met geweld tegen militaire doelen en personen, dit is puur terreur, niets minder dan dat.
Ze hebben israel hiermee een vrijbrief gegeven om keihard in te grijpen. Zelfs de media en politici die normaal de palestijnen verdedigen hebben door hoe laf en fout dit gedrag is.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ook mooi.
Israel die altijd pocht dat vrouwen bij de IDF zitten. Gebruikt het als marketing campagne door knappe vrouwen in te zetten op de socials.
Israel nadat er een paar doodgaan: how could this have happened to us.
Wat een land.![]()
Wat een vergelijking zeg, man man manquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:38 schreef Bezsen het volgende:
Ook mooi.
Israel die altijd pocht dat vrouwen bij de IDF zitten. Gebruikt het als marketing campagne door knappe vrouwen in te zetten op de socials.
Wat een land..
![]()
Dat is afhankelijk van de OPquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:32 schreef superniger het volgende:
Bizar dat er nog steeds mensen pro Palastina zijn.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geloof maar dat de reactie hierop ook echt gestoord gaat worden.
Dit gaat wel iets verder dan 20 raketjes en wat stenengooiers.
Dit is een grootschalige goed voorbereide (waar was de Mossad?) terreur aanslag.
Daar gaat de vrije zaterdag van de NWS mods.![]()
Je zou bijna zeggen dat de Mossad het wel wist he, anno 2023quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:40 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Dit gaat wel iets verder dan 20 raketjes en wat stenengooiers.
Dit is een grootschalige goed voorbereide (waar was de Mossad?) terreur aanslag.
Daar gaat de vrije zaterdag van de NWS mods.![]()
maar als je het gaat vergelijken is israel de rust zelve, voorkomt zo veel mogelijk slachtoffers, nadat ze keer op keer aangevallen zijn en slachtoffer zijn geworden van terreur. Historisch gezien heeft israel enkel een fout gemaakt door het gewonnen gebied ten tijde van de 1e 3 oorlogen (sinai etc) terug te geven, en gaza te laten bestaan. 11 van de 13 vredesbesprekingen zijn afgekapt door de palestijnen. Ik kan erg weinig rspect meer opbrengen voor de palestijnen, want ze zijn niet uit op vrede. Ze zijn uit op de totaalvernietiging van het joodse volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Pro Israël is ook lastig. De vuiligheid komt van 2 kanten.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een vergelijking zeg, man man man.
![]()
![]()
Het zal nodig zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geloof maar dat de reactie hierop ook echt gestoord gaat worden.![]()
Ik betwijfel of je westerse mensen gaat vinden die het opneemt voor deze aanval.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Bensel het volgende:
Wie nu nog het opneemt voor de palestijnen is echt ziek. Het tijdstip, de manier waarop, het valt gewoon niet te rechtvaardigen meer. Zij zijn degenen die nu aanvallen, burgers ontvoeren, burgerdoelen aanvallen en ongeleide raketten richten op burgerdoelen.
Dit is geen verzet. Verzet doe je of poltiek, of evt met geweld tegen militaire doelen en personen, dit is puur terreur, niets minder dan dat.
Ze hebben israel hiermee een vrijbrief gegeven om keihard in te grijpen. Zelfs de media en politici die normaal de palestijnen verdedigen hebben door hoe laf en fout dit gedrag is.
Je verwart waarschijnlijk kritiek op het Israëlische beleid met steun aan terroristen![]()
Je kunt de Palestijnen in sommige gevallen niet kwalijk nemen. De jarenlange systematische uitmoordcampagne, bombardementen, repressie etc. heeft voor diepe trauma's gezorgd. De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.![]()
Geloof je zelf echt wat je hier neerzet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
maar als je het gaat vergelijken is israel de rust zelve, voorkomt zo veel mogelijk slachtoffers, nadat ze keer op keer aangevallen zijn en slachtoffer zijn geworden van terreur. Historisch gezien heeft israel enkel een fout gemaakt door het gewonnen gebied ten tijde van de 1e 3 oorlogen (sinai etc) terug te geven, en gaza te laten bestaan. 11 van de 13 vredesbesprekingen zijn afgekapt door de palestijnen. Ik kan erg weinig rspect meer opbrengen voor de palestijnen, want ze zijn niet uit op vrede. Ze zijn uit op de totaalvernietiging van het joodse volk.Protège moi de mes désirs.![]()
Respect voor moordende kolonistenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
maar als je het gaat vergelijken is israel de rust zelve, voorkomt zo veel mogelijk slachtoffers, nadat ze keer op keer aangevallen zijn en slachtoffer zijn geworden van terreur. Historisch gezien heeft israel enkel een fout gemaakt door het gewonnen gebied ten tijde van de 1e 3 oorlogen (sinai etc) terug te geven, en gaza te laten bestaan. 11 van de 13 vredesbesprekingen zijn afgekapt door de palestijnen. Ik kan erg weinig rspect meer opbrengen voor de palestijnen, want ze zijn niet uit op vrede. Ze zijn uit op de totaalvernietiging van het joodse volk.![]()
![]()
Sabbat.quote:
Alleen Al Jazeera heeft een livestream van de klassieke tv zenders, zelfs CNN niet continu.![]()
Lees je mee @Slayage ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Bensel het volgende:
Ze hebben israel hiermee een vrijbrief gegeven om keihard in te grijpen. Zelfs de media en politici die normaal de palestijnen verdedigen hebben door hoe laf en fout dit gedrag is.![]()
Die vrijbrief komt de israeliërs wel erg goed uit... Het zal niet de eerste keer zijn dat er een false flag gebeurt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Bensel het volgende:
Ze hebben israel hiermee een vrijbrief gegeven om keihard in te grijpen. Zelfs de media en politici die normaal de palestijnen verdedigen hebben door hoe laf en fout dit gedrag is.
Ik zeg niet dat het zo is; ik weet niet wat hierover waar is en wat niet, maar in een tijd van oorlog is er veel propoganda en veel mensen gaan blind met de media mee. Hebben we niks geleerd van wo2?En Allah weet het het beste![]()
Snap ik inderdaad ook wel, soms als ik een slechte dag op het werk heb hoek ik ook wel eens een oma'tje neer dat toevallig voorbij loopt. Lucht enorm op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Je kunt de Palestijnen in sommige gevallen niet kwalijk nemen. De jarenlange systematische uitmoordcampagne, bombardementen, repressie etc. heeft voor diepe trauma's gezorgd. De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.![]()
We weten dat je op incelfora rondhangt, hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:38 schreef Bezsen het volgende:
Ook mooi.
Wat een land.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
https://www.bnnvara.nl/jo(...)-staat-van-oorlog-afquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je westerse mensen gaat vinden die het opneemt voor deze aanval.
Je verwart waarschijnlijk kritiek op het Israëlische beleid met steun aan terroristen
Genoeg die het een verdiende loon vinden hoor.![]()
Jij ontkent de inzet van thirsttraps voor Israëlische propaganda?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We weten dat je op incelfora rondhangt, hoor.![]()
Alleen dat gaat je niet lukken. Elk Hamas mannetje heeft weer zoveel broers, zussen, neven, en nichten. En die zullen zich vrijwel allemaal tegen je keren als je dat mannetje vermoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:29 schreef superniger het volgende:
Tijd om Hamas compleet weg te bombarderen.![]()
Zie hier het geniepige antisemitisme van de Erdogan brigade. Ze prediken zelf ongekend harde aanpak van Koerden maar hebben "begrip" voor aanvallen op Joden. Lees mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Je kunt de Koerden in sommige gevallen niet kwalijk nemen. De jarenlange systematische uitmoordcampagne, bombardementen, repressie etc. heeft voor diepe trauma's gezorgd. De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.
Joden even vervangen door Koerden. Kijken of meneer het met me eens is![]()
![]()
En het zou ook niet de eerste keer zijn dat palestijnen niets ontzienend burgerslachtoffers maken, hé.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:42 schreef GewoonUitNL het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat er een false flag gebeurt<signature here>.![]()
Denk 100-1000 dode palestijnen voor elke dode Israëli. En een nog veel strengere blokkade en controle op alles wat de Gazastrook binnen komt.quote:ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij ontkent de inzet van thirsttraps voor Israëlische propaganda?
Omnibus in omnibus.
Sorry, maar alles wat er gebeurt is met de palestijnen zit een verhaal aan vooraf waar ze zelf schuldig zijn. Elke bom die op gaza is gevallen is vooraf gegaan door 100 raketten op israel, en jij hebt het gore lef om nu de palestijnen, die nu met laf terreur op onschuldige burgers losgaat, te verdedigen? Palestijnen mogen zich verzetten tegen israel, maar verzet doe je politiek of evt met geweld op militaire/politieke doelen. Nooit op onschuldige burgers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Je kunt de Palestijnen in sommige gevallen niet kwalijk nemen. De jarenlange systematische uitmoordcampagne, bombardementen, repressie etc. heeft voor diepe trauma's gezorgd. De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Dan target je militaire doelen of infrastructuur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Je kunt de Palestijnen in sommige gevallen niet kwalijk nemen. De jarenlange systematische uitmoordcampagne, bombardementen, repressie etc. heeft voor diepe trauma's gezorgd. De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.
Niet deze terreur tegen de burgerbevolking. Dat is volslagen ziek en daar kan geen enkele ' ja maar...' tegenop.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Ja het gene wat er aan voorafgat is het ontstaan van israel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
Sorry, maar alles wat er gebeurt is met de palestijnen zit een verhaal aan vooraf waar ze zelf schuldig zijn. Elke bom die op gaza is gevallen is vooraf gegaan door 100 raketten op israel, en jij hebt het gore lef om nu de palestijnen, die nu met laf terreur op onschuldige burgers losgaat, te verdedigen? Palestijnen mogen zich verzetten tegen israel, maar verzet doe je politiek of evt met geweld op militaire/politieke doelen. Nooit op onschuldige burgers.
Israëlis zijn er grotendeels vrijwillig naartoe gegaan hoor.
Het is niet dat ze plotseling moslimbevolking om zich heen hadden.![]()
Welk deel wel en welk deel niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.![]()
En ook niet de eerste keer dat Israeliërs dat doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
En het zou ook niet de eerste keer zijn dat palestijnen niets ontzienend burgerslachtoffers maken, hé.En Allah weet het het beste![]()
"False flag"???quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:42 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Die vrijbrief komt de israeliërs wel erg goed uit... Het zal niet de eerste keer zijn dat er een false flag gebeurt.
Ik zeg niet dat het zo is; ik weet niet wat hierover waar is en wat niet, maar in een tijd van oorlog is er veel propoganda en veel mensen gaan blind met de media mee. Hebben we niks geleerd van wo2?
Serieus?
Opper je nou echt die mogelijkheid?
Na zo'n massale aanval?
![]()
![]()
“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Nee, helaas. In Nederland hebben we ook gewoon een Trojaans paard binnengehaald.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:47 schreef Jahr00n het volgende:
Zitten hier moslimtrollen vanuit andere landen de boel te ontregelen ofzo?![]()
Maar als we het hebben over of palestijnen dit soort spul kunnen flikken, ja, is dat een whataboutisme. En dat is nooit een sterk argument.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
En ook niet de eerste keer dat Israeliërs dat doen.<signature here>.![]()
Pro-Europa zijn is juist anti-Zionismequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, helaas. In Nederland hebben we ook gewoon een Trojaans paard binnengehaald.![]()
Ik ben niet bekend met de term met whataboutismquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar als we het hebben over of palestijnen dit soort spul kunnen flikken, ja, is dat een whataboutisme. En dat is nooit een sterk argument.En Allah weet het het beste![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Pro-Europa zijn is juist anti-Zionisme
Omnibus in omnibus.
Nee, daarom ben ik ook terughoudend in wat ik er over geloof en wat niet.quote:En Allah weet het het beste![]()
Google is je vriend. Onwetendheid siert geen enkel mens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:49 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met de term met whataboutism<signature here>.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Als je meer weet over wat mij wel of niet boeit hoor ik daar graag meer over.
In de tussentijd zal ik mijn eer verdedigen door te verduidelijken wat mijn standpunt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de islam moeten wij rechtvaardig zijn, of dit nou in het voordeel is van een moslim of een niet moslim. Zoals de volgende woorden van de profeet صلى الله عليه وسلم verduidelijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus op basis daarvan zeg ik ook gerust dat ik geen voorstander ben van heel veel zaken die Hamas doet en ze doen zeker onrechtvaardige dingen welke veroordeelt mogen worden. Daarom zie je me ook nergens in dit topic of ergens anders hen prijzen. Maar dat zij fouten maken betekent niet dat we niet het onrecht van de aanstichters van dit conflict mogen belichten.Hamas heeft de Palestijnen vandaag veroordeeld tot minstens een decennium van Israëlisch geweld. Ik kan mij weinig dingen inbeelden die laffer zijn dan vrouwen en kinderen ontvoeren om ze als levend schild gebruiken. Van die ontvoeringen zijn ondertussen al vele vele filmpjes dus twijfelen of er eentje tussen zit die nep is nogal cru gezegd kommaneuken geworden. Als je verzet wil plegen dan schiet je op het leger of nog beter op Netanyahu, maar wat we vandaag zien is een ongekende slachtpartij onder burgers. Kelen doorsnijden, executeren met geweren en naakt door de straten paraderen. De morele high ground die Palestijnen misschien hadden is in een klap weggevaagd. Waar er kritiek op het bestaan van het grenshek was, zal dat nu overslaan in kritiek dat hij nog niet dik genoeg is en er geen landmijnen voor liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieuze vraag:
Dit volk kan met heel veel moeite sigaretten en vuurpijlen het land binnensmokkelen, maar nu kunnen ze ineens zonder problemen met zwaar geschut de grens van Israël oversteken. En Israël schijnt ook nog eens verrast te zijn dat dit een dag na 50-jarige herdenking aan Yom Kippur gebeurt.
Gelooft men dit?
Er waren hele sterke signalen dat de VS een oogje toekneep in de aanloop naar 9/11, en het zou mij niets verbazen als dit een soortgelijk situatie is.
Ik twijfel er niet aan dat Hamas hierachter zit. Maar ik twijfel er wel aan dat Israël verrast is. Dit geeft ze een hele goede reden om Palestina te bulldozen.![]()
Is er überhaupt nog wel een blokkade? Als je ziet hoe deze aanval is uitgevoerd lijkt het me eerder dat Hamas vrije toegang heeft tot de wereldmarktquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Denk 100-1000 dode palestijnen voor elke dode Israëli. En een nog veel strengere blokkade en controle op alles wat de Gazastrook binnen komt.![]()
Tijd voor je medicijnen Bezsenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Pro-Europa zijn is juist anti-Zionisme“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
okee, kleine historie voor jou dan: er waren geen palestijnen. het was brits mandaat, er leefden enkele duizenden nomaden. Israel mocht eerst bestaan, tot ze succesvol werden, en ze werden aangevallen. Israel versloeg de aanvallers, en daardoor was de claim op het land juridisch vanwege oorlogsrecht nog steviger geworden. Israel heeft de fout gemaakt om territorium terug te geven en de situatie gaza te laten bestaan uit goedgezindheid. Ze hebben jarenlang gezorgd voor water en electriciteit Al dit goed gedrag breekt ze nu op met dit beestachtig geweld en terreurquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja het gene wat er aan voorafgat is het ontstaan van israel.
Israëlis zijn er grotendeels vrijwillig naartoe gegaan hoor.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Oh dat is de laatste decennia totaal niet gebeurd!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hamas heeft de Palestijnen vandaag veroordeeld tot minstens een decennium van Israëlisch geweld.![]()
Ja fantaseert erbij dat al die gliders die we zien opstijgen in filmpjes stiekem natuurlijk israeliers zijn, die een false flag doen ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:49 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik ook terughoudend in wat ik er over geloof en wat niet.<signature here>.![]()
![]()
Als dit klopt is het echt een zeer goed voorbereidde operatie."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Altijd leuk om ook een incel te hebben in je topic.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij ontkent de inzet van thirsttraps voor Israëlische propaganda?![]()
Jij bent nog kwaadaardiger dan de gemiddelde Hamas terrorist.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
okee, kleine historie voor jou dan: er waren geen palestijnen. het was brits mandaat, er leefden enkele duizenden nomaden. Israel mocht eerst bestaan, tot ze succesvol werden, en ze werden aangevallen. Israel versloeg de aanvallers, en daardoor was de claim op het land juridisch vanwege oorlogsrecht nog steviger geworden. Israel heeft de fout gemaakt om territorium terug te geven en de situatie gaza te laten bestaan uit goedgezindheid. Ze hebben jarenlang gezorgd voor water en electriciteit Al dit goed gedrag breekt ze nu op met dit beestachtig geweld en terreur
Hahaha elektriciteit en water geleverd. Ja het zijn nog net geen moeder theresas.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hamas heeft de Palestijnen vandaag veroordeeld tot minstens een decennium van Israëlisch geweld. Ik kan mij weinig dingen inbeelden die laffer zijn dan vrouwen en kinderen ontvoeren om ze als levend schild gebruiken. Van die ontvoeringen zijn ondertussen al vele vele filmpjes dus twijfelen of er eentje tussen zit die nep is nogal cru gezegd kommaneuken geworden. Als je verzet wil plegen dan schiet je op het leger of nog beter op Netanyahu, maar wat we vandaag zien is een ongekende slachtpartij onder burgers. Kelen doorsnijden, executeren met geweren en naakt door de straten paraderen. De morele high ground die Palestijnen misschien hadden is in een klap weggevaagd. Waar er kritiek op het bestaan van het grenshek was, zal dat nu overslaan in kritiek dat hij nog niet dik genoeg is en er geen landmijnen voor liggen.![]()
![]()
De grenzen zijn nu open en ze stormen gewapend binnen. Denken dat ze dit goed uitkomt is wel bizar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Drxx het volgende:
Serieuze vraag:
Dit volk kan met heel veel moeite sigaretten en vuurpijlen het land binnensmokkelen, maar nu kunnen ze ineens zonder problemen met zwaar geschut de grens van Israël oversteken. En Israël schijnt ook nog eens verrast te zijn dat dit een dag na 50-jarige herdenking aan Yom Kippur gebeurt.
Gelooft men dit?
Er waren hele sterke signalen dat de VS een oogje toekneep in de aanloop naar 9/11, en het zou mij niets verbazen als dit een soortgelijk situatie is.
Ik twijfel er niet aan dat Hamas hierachter zit. Maar ik twijfel er wel aan dat Israël verrast is. Dit geeft ze een hele goede reden om Palestina te bulldozen.
Maar hoe ze (2000? 5000? ) duizenden raketten en alle communicatie over vandaag hebben gemist is ook bizar. En dat kan best nog wel eens een binnenlandse crisis worden waar de premier niet echt goed uitkomt.![]()
Zie hier @pompompomx - een goedprater van terroristen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Is daar sprake van?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Drxx het volgende:
aar nu kunnen ze ineens zonder problemen met zwaar geschut de grens van Israël oversteken.
Ik weet het niet, nog geen beelden gezien van zwaar geschut aan hamas zijde?<signature here>.![]()
Het Israëlische leger en veiligheidsdiensten vallen toch even totaal door de mandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Als dit klopt is het echt een zeer goed voorbereidde operatie.![]()
Goed kontje. Zou snoeihard raken.quote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Sowieso is dat het wel met zo massaal veel mensen en raketten aanval inzetten en door de Iron Dome heen knallenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Als dit klopt is het echt een zeer goed voorbereidde operatie.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ook doorgaans heel capabele en goed uigeruste veiligheidsdiensten verneuken het wel eens, zie ook de hele clusterfuck van de Amerikaanse inlichtingendiensten rond 9/11.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Drxx het volgende:
Serieuze vraag:
Gelooft men dit?
Ik twijfel er niet aan dat Hamas hierachter zit. Maar ik twijfel er wel aan dat Israël verrast is. Dit geeft ze een hele goede reden om Palestina te bulldozen.![]()
Ben jij ook zo blij meebetaald te hebben aan dit baken van veiligheid morti?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het Israëlische leger en veiligheidsdiensten vallen toch even totaal door de mand![]()
Wat zou hij hier uit moeten opmaken dan? ik lees een emotioneel betoog.quote:
Want het is wel degelijk verzet. En de vergeldingactie van Israel is dat ook. Het gaat erom wie het hardst kan toeslaan. Dus nee, je bent helemaal niet 'ziek' als je de Palestijnse kant steunt. net zo min je ziek bent als je de Israelische kant steun.
Je kan hoogstens fout gokken.![]()
Zeker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Google is je vriend. Onwetendheid siert geen enkel mens.
Op basis van wat ik heb gevonden denk ik dat we de term whataboutism ook kunnen toepassen op jouw reactie. "Niet de eerste keer dat Palestijnen..."En Allah weet het het beste![]()
Dat zou ontiegelijk dom van ze zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef ReplaR het volgende:
Ik vraag me af hoeveel palestijnse vlaggen we gaan zien bij XR als ze weer gaan demonstreren.
Ik denk dat ze dus uiterlijk morgen te zien zijn.![]()
Verzet is oké maar dit is terreur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat zou hij hier uit moeten opmaken dan? ik lees een emotioneel betoog.
Want het is wel degelijk verzet. En de vergeldingactie van Israel is dat ook. Het gaat erom wie het hardst kan toeslaan. Dus nee, je bent helemaal niet 'ziek' als je de Palestijnse kant steunt. net zo min je ziek bent als je de Israelische kant steun.
Je kan hoogstens fout gokken.![]()
Hamas zit voornamelijk in Gaza. Gaza is praktisch een openluchtgevangenis. Er is juist niets zo makkelijk als daar de boel volledig wegvagen. Als in: praktisch makkelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Alleen dat gaat je niet lukken. Elk Hamas mannetje heeft weer zoveel broers, zussen, neven, en nichten. En die zullen zich vrijwel allemaal tegen je keren als je dat mannetje vermoord.
Moreel is er het een en ander op aan te merken.![]()
Wat moeten de Palestijnen dan doen van jou? Zich vastketenen aan de snelweg?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Verzet is oké maar dit is terreur.![]()
Militaire doelen of infrastructuur aanvallen. Dat is al vaker gezegd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat moeten de Palestijnen dan doen van jou? Zich vastketenen aan de snelweg?![]()
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik ontken het ook niet. In tegenstelling tot velen van jullie die alles als zoete koek slikken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja fantaseert erbij dat al die gliders die we zien opstijgen in filmpjes stiekem natuurlijk israeliers zijn, die een false flag doen ofzo?En Allah weet het het beste![]()
Hoe moet je dat doen dan als Hamas/Palestijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan target je militaire doelen of infrastructuur.
Niet deze terreur tegen de burgerbevolking. Dat is volslagen ziek en daar kan geen enkele ' ja maar...' tegenop.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
ja zeker. Hier zullen de nodige woorden over gesproken gaan worden. Want dit is echt een blamage voor de inlichtingsdiensten. Ook die beelden van die afgeschoten Israelische gezinnen in een schuilkelder enzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het Israëlische leger en veiligheidsdiensten vallen toch even totaal door de mand
Bibi staat in zijn hemd."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik sta volledig achter Israël. Hopelijk is dit het einde van Netanyahu en z'n corrupte zooitje en maakt Israël voorgoed een einde aan Hamas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ben jij ook zo blij meebetaald te hebben aan dit baken van veiligheid morti?
Een volksverhuizing van de Palestijnen naar Egypte, Libanon of Jordanië lijkt me een gepaste uitkomst. Dit heeft het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan om die enclave met de moeilijke naam ook opgelost.![]()
Verdiende loon? Ik kan die video’s niet openen dus wie vindt dit verdient loon? Suppressie zorgt niet voor begrip bij de onderdrukten. Dat lijkt me geen radicaal standpuntquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)-staat-van-oorlog-af
Genoeg die het een verdiende loon vinden hoor.![]()
Oh dus Israël moet burgerslachtoffers maken en Hamas mag met hun houtjetoutje gerichte aanvallen doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Militaire doelen of infrastructuur aanvallen. Dat is al vaker gezegd.![]()
Precies. Als de gematigde Palestijnse inwoner Hamas al lang geleden hadden veroordeeld hadden ze de gematigde Israëlische inwoners mee gehad. Dat zal nu wel voorbij zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hamas heeft de Palestijnen vandaag veroordeeld tot minstens een decennium van Israëlisch geweld. Ik kan mij weinig dingen inbeelden die laffer zijn dan vrouwen en kinderen ontvoeren om ze als levend schild gebruiken. Van die ontvoeringen zijn ondertussen al vele vele filmpjes dus twijfelen of er eentje tussen zit die nep is nogal cru gezegd kommaneuken geworden. Als je verzet wil plegen dan schiet je op het leger of nog beter op Netanyahu, maar wat we vandaag zien is een ongekende slachtpartij onder burgers. Kelen doorsnijden, executeren met geweren en naakt door de straten paraderen. De morele high ground die Palestijnen misschien hadden is in een klap weggevaagd. Waar er kritiek op het bestaan van het grenshek was, zal dat nu overslaan in kritiek dat hij nog niet dik genoeg is en er geen landmijnen voor liggen.![]()
Het is allebei fout.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh dus Israël moet burgerslachtoffers maken en Hamas mag met hun houtjetoutje gerichte aanvallen doen.![]()
Hamas wegjagen, politieke steun zoeken, de maatschappij opbouwen via onderwijs en business (tegenwoordig kan iedereen influencer en dropshipper worden), weggaan en een leven opbouwen in andere Arabische landen. Israël tonen dat ze niet de vijand zijn zodat het gedrag van de settlers geen draagvlak meer heeft in Israël.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat moeten de Palestijnen dan doen van jou? Zich vastketenen aan de snelweg?
Allesbehalve terreurdaden via Hamas. Hamas is hun graf.![]()
Dit gaat de Palestijnse zaak toch ook helemaal geen goeds doen? Al dat geweld en bloederige filmpjes op Israelische burgers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Sowieso is dat het wel met zo massaal veel mensen en raketten aanval inzetten en door de Iron Dome heen knallen"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Oriëntalistische visie. Of misschien zelfs wel puur vanuit Nederland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Denk 100-1000 dode palestijnen voor elke dode Israëli. En een nog veel strengere blokkade en controle op alles wat de Gazastrook binnen komt.
Met onze calvinistische denkpatronen, passen wij ons gewoon aan aan het nieuwe bestuur. Als dat een bezetter is, maakt dat weinig uit. Maar Palestijnen zullen in verzet blijven komen. Hoe hard je er ook tegen optreed.
Israel heeft kortom twee keuze's:
1: Toch op een of andere manier opzoek naar vrede.
2: Genocide.![]()
Waarom niet de Joden weg als het er zo gevaarlijk is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hamas wegjagen, politieke steun zoeken, de maatschappij opbouwen via onderwijs en business (tegenwoordig kan iedereen influencer en dropshipper worden), weggaan en een leven opbouwen in andere Arabische landen.![]()
Als ik zeg het komt goed uit, dan bedoel ik voor de Israëlische regering. Niet de bevolking van Ashkelon uiteraard.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De grenzen zijn nu open en ze stormen gewapend binnen. Denken dat ze dit goed uitkomt is wel bizar.
Maar hoe ze (2000? 5000? ) duizenden raketten en alle communicatie over vandaag hebben gemist is ook bizar. En dat kan best nog wel eens een binnenlandse crisis worden waar de premier niet echt goed uitkomt.
Netanyahu is bezig met zijn ultranationalistische ageda. Zelfs pro-Israëliërs begonnen zorgen te uiten over zijn manier van doen, hoe extreem hij is geworden.
Deze oorlog geeft hem net geen vrijbrief om te doen wat hij maar wil. Als dat niet goed uitkomt voor hem, dan zou ik niet weten wat wel.
Wat betreft het laatste deel van je post, dat is dus juist wat het verdacht maakt. Israël wordt geroemd om hun defensie en intelligence.
Denk dus niet per se dat dit zijn einde betekent, eerder meer reden om zijn koers te varen.
De grootste verliezers hier zijn de Palestijnen, want enige hoop op verzoening in wat voor vorm dan ook is terug naar nul, zo niet in de min.![]()
Mossad zat ook achter 9/11. Netanyahu fantaseerde sws al jaren openlijk over een te gebruiken aanslag op de VS. Net als dat ie fantaseert over een Iraanse bevolking die - net als westerlingen - moreel gedegradeerd wordt door het kijken naar Amerikaanse pulp gecreëerd door zijn broeders in Hollywood.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Drxx het volgende:
Serieuze vraag:
Gelooft men dit?
Ik twijfel er niet aan dat Hamas hierachter zit. Maar ik twijfel er wel aan dat Israël verrast is. Dit geeft ze een hele goede reden om Palestina te bulldozen.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ja, ik wilde idd zeggen dat het precedent zeer recent is gezet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
Dit heeft het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan om die enclave met de moeilijke naam ook opgelost.
Wat overigens niet helemaal slecht is. Dat is de eerste volksverhuizing waar niet ~30% het leven laat, maar een ordentelijke excercitie waar iedereen gewoon in de bus moet stappen, en verscheept wordt naar elders.<signature here>.![]()
Een andere grote fout die ze maakten was dat ze in de 2006 Libanon oorlog niet doorpakten en de Palestijnen in Libanon uitroeiden. Maar ze moesten stoppen onder internationale druk en het leiderschap kon wegvluchten naar Dubai en daardoor is het blijven dooretteren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Bensel het volgende:
maar als je het gaat vergelijken is israel de rust zelve, voorkomt zo veel mogelijk slachtoffers, nadat ze keer op keer aangevallen zijn en slachtoffer zijn geworden van terreur. Historisch gezien heeft israel enkel een fout gemaakt door het gewonnen gebied ten tijde van de 1e 3 oorlogen (sinai etc) terug te geven, en gaza te laten bestaan. 11 van de 13 vredesbesprekingen zijn afgekapt door de palestijnen. Ik kan erg weinig rspect meer opbrengen voor de palestijnen, want ze zijn niet uit op vrede. Ze zijn uit op de totaalvernietiging van het joodse volk.![]()
Beelden van afgeschoten bejaarden bij bushokjes o.a.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verdiende loon? Ik kan die video’s niet openen dus wie vindt dit verdient loon? Suppressie zorgt niet voor begrip bij de onderdrukten. Dat lijkt me geen radicaal standpunt
.....Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Daar refereerde ik ook al naar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ook doorgaans heel capabele en goed uigeruste veiligheidsdiensten verneuken het wel eens, zie ook de hele clusterfuck van de Amerikaanse inlichtingendiensten rond 9/11.Weliswaar een andere invalshoek.
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mossad zat ook achter 9/11. Netanyahu fantaseerde sws al jaren openlijk over een te gebruiken aanslag op de VS.![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Praten over uitroeien en dan denken dat je aan de goede kant staatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Een andere grote fout die ze maakten was dat ze in de 2006 Libanon oorlog niet doorpakten en de Palestijnen in Libanon uitroeiden. Maar ze moesten stoppen onder internationale druk en het leiderschap kon wegvluchten naar Dubai en daardoor is het blijven dooretteren.![]()
![]()
Maar de PKK komt gewoon uit het niets nietwaar? Jij bent een karikatuur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
De Joden hebben geen land anders dan Israël. De Palestijnen hebben tientallen landen waar ze naartoe kunnen gaan als ze weigeren zich aan te passen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom niet de Joden weg als het er zo gevaarlijk is?![]()
Ik zag trucks met machinegeweren die door Israel rijden en a la ISIS om zich heen schieten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is daar sprake van?
Ik weet het niet, nog geen beelden gezien van zwaar geschut aan hamas zijde?
Dat krijgen ze wel de grens over, maar een appeltaart is haast onmogelijk.![]()
![]()
Wat een wereldvreemd geneuzel. In een conflict zal compassie verdwijnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
Sorry, maar alles wat er gebeurt is met de palestijnen zit een verhaal aan vooraf waar ze zelf schuldig zijn. Elke bom die op gaza is gevallen is vooraf gegaan door 100 raketten op israel, en jij hebt het gore lef om nu de palestijnen, die nu met laf terreur op onschuldige burgers losgaat, te verdedigen? Palestijnen mogen zich verzetten tegen israel, maar verzet doe je politiek of evt met geweld op militaire/politieke doelen. Nooit op onschuldige burgers.
En dat moet ook. Want met jouw puppy-empathie win je nooit een oorlog.![]()
Nederlanders maken zich druk om het opvangen van een paar honderd vluchtelingen en jij stelt dat Egypte, Libanon en Jordanië even 5 miljoen Palestijnen moeten opvangenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Israël. Hopelijk is dit het einde van Netanyahu en z'n corrupte zooitje en maakt Israël voorgoed een einde aan Hamas.
Een volksverhuizing van de Palestijnen naar Egypte, Libanon of Jordanië lijkt me een gepaste uitkomst. Dit heeft het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan om die enclave met de moeilijke naam ook opgelost.
Sorry wat?![]()
Mensen dwingen hun geboortegrond te verlaten? Lijkt me weinig realistisch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Israël. Hopelijk is dit het einde van Netanyahu en z'n corrupte zooitje en maakt Israël voorgoed een einde aan Hamas.
Een volksverhuizing van de Palestijnen naar Egypte, Libanon of Jordanië lijkt me een gepaste uitkomst. Dit heeft het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan om die enclave met de moeilijke naam ook opgelost.Omnibus in omnibus.
Oh vreemd. Hoe deden die Joden het dan voor het moderne Israelquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De Joden hebben geen land anders dan Israël. De Palestijnen hebben tientallen landen waar ze naartoe kunnen gaan als ze weigeren zich aan te passen.![]()
Ja heel lekker slim strategisch aangepakt is dit niet neequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit gaat de Palestijnse zaak toch ook helemaal geen goeds doen? Al dat geweld en bloederige filmpjes op Israelische burgers.
Vanuit die gedachte zou je ook nog kunnen bedenken dat een partij hier expres heeft zitten poken om dit conflict te laten exploderen, omdat het die partij (dus niet Hamaz zelf) goed uit komt
De tijd zal het ons leren
Het klinkt voor mij of als hele domme actie die door heel emotioneel gedrag in gang is gezet, of opzet door kwade bedoelingen van eldersOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nou, we gaan het zien, maar zal wel snel afgelopen zijn.
Enige wat wel de boe helemaal kan laten escaleren is als Hezbollah zich er in mengt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Hitler heeft ook Sudeten-Duitsland kunnen inlijven terwijl hij officieel geen leger mocht hebben. Laksheid gebeurt...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zag trucks met machinegeweren die door Israel rijden en a la ISIS om zich heen schieten.
Dat krijgen ze wel de grens over, maar een appeltaart is haast onmogelijk.![]()
watquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Een andere grote fout die ze maakten was dat ze in de 2006 Libanon oorlog niet doorpakten en de Palestijnen in Libanon uitroeiden. Maar ze moesten stoppen onder internationale druk en het leiderschap kon wegvluchten naar Dubai en daardoor is het blijven dooretteren.Omnibus in omnibus.
Uiteraard team Israël. Er wordt gevochten tegen een barbaars, ongeciviliseerd volk dat zich jaar in jaar onderscheid in het plegen van aanslagen en toejuichen van terreurgroeperingen. En dit kan dan ook nog op steun rekenen van het sommigen in het Westen. Dit blijft onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:31 schreef Richestorags het volgende:
Ik moet toch wel zeggen: Team Israël. Hoewel het gewoon heel kut is daar.In progressief linkse kringen zit je dan wel goed. Je kunt het ook hier op FOK! zien, zelfs in dit topic, de steun komt maar uit één hoek. Als het aan elke vorm van moreel kompas en normen waarden ontbreekt, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:32 schreef superniger het volgende:
Bizar dat er nog steeds mensen pro Palastina zijn.Dit is niet juist. Het geweld is altijd afkomst geweest van Arabieren uit verscheidene Islamtische landen en dit is al begonnen met de oprichting van Israël. Stellen dat Israël het probleem is, geeft blijkt van een duidelijk gebrek aan historische kennis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hamas heeft de Palestijnen vandaag veroordeeld tot minstens een decennium van Israëlisch geweld. Ik kan mij weinig dingen inbeelden die laffer zijn dan vrouwen en kinderen ontvoeren om ze als levend schild gebruiken. Van die ontvoeringen zijn ondertussen al vele vele filmpjes dus twijfelen of er eentje tussen zit die nep is nogal cru gezegd kommaneuken geworden. Als je verzet wil plegen dan schiet je op het leger of nog beter op Netanyahu, maar wat we vandaag zien is een ongekende slachtpartij onder burgers. Kelen doorsnijden, executeren met geweren en naakt door de straten paraderen. De morele high ground die Palestijnen misschien hadden is in een klap weggevaagd. Waar er kritiek op het bestaan van het grenshek was, zal dat nu overslaan in kritiek dat hij nog niet dik genoeg is en er geen landmijnen voor liggen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Toen woonden ze in landen waar ze altijd werden aangepakt met als dieptepunt Hitler.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh vreemd. Hoe deden die Joden het dan voor het moderne Israel![]()
Je verwijst naar, refereert aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
Daar refereerde ik ook al naar.Weliswaar een andere invalshoek.
Yea, she's on crack.![]()
Nederland heeft afgelopen decennia vele honderden duizenden vluchtelingen opgenomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nederlanders maken zich druk om het opvangen van een paar honderd vluchtelingen en jij stelt dat Egypte, Libanon en Jordanië even 5 miljoen Palestijnen moeten opvangen
Sorry wat?
Doen we ook Iran en Turkije erbij. Er is plek zat daar![]()
Niet het probleem van de Palestijnen me dunkt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toen woonden ze in landen waar ze altijd werden aangepakt met als dieptepunt Hitler.
Duitsers lijken me redelijk stabiel tegenwoordig. Die schaffen de terugkeer vast wel.![]()
Meer controleposten die alleen Palestijnen controleren. Meer land pakken. Meer surpressie. En dan wordt het vanzelf beter, dan word je inderdaad vanzelf geliefdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Beelden van afgeschoten bejaarden bij bushokjes o.a.
.....![]()
Toen concentreerde ze zich in Poolse kampen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh vreemd. Hoe deden die Joden het dan voor het moderne Israel
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
dit is de eerste keer dat ik dit lees of is die al eerder voorbijkomen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toen woonden ze in landen waar ze altijd werden aangepakt met als dieptepunt Hitler.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Duitse kampen*quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen concentreerde ze zich in Poolse kampen.
Niet probleem van Palestijnen.![]()
En dan? Staat er gewoon weer een nieuw poppetje op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Palestijns leiderschap uitroeienA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Poolse kampen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Duitse kampen*
Niet probleem van Palestijnen.Yea, she's on crack.![]()
Nou nee, ze stonden in Polen, maar waren Duitse instellingen.quote:Omnibus in omnibus.
Dit zijn Russische modellenquote:A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik blijf het een lastige vinden. Ze hebben daar met z'n allen ook niet echt de mogelijkheden om te civilizeren. En snap dat dit gebeurt omdat ze niks te verliezen hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uiteraard team Israël. Er wordt gevochten tegen een barbaars, ongeciviliseerd volk dat zich jaar in jaar onderscheid in het plegen van aanslagen en toejuichen van terreurgroeperingen. En dit kan dan ook nog op steun rekenen van het sommigen in het Westen. Dit blijft onbegrijpelijk.
[..]
In progressief linkse kringen zit je dan wel goed. Je kunt het ook hier op FOK! zien, zelfs in dit topic, de steun komt maar uit één hoek. Als het aan elke vorm van moreel kompas en normen waarden ontbreekt, dan krijg je dat.
[..]
Dit is niet juist. Het geweld is altijd afkomst geweest van Arabieren uit verscheidene Islamtische landen en dit is al begonnen met de oprichting van Israël. Stellen dat Israël het probleem is, geeft blijkt van een duidelijk gebrek aan historische kennis.
Maar ja, als ze mij tegenkomen snijden ze wel mijn keel door. Dus toch maar Team Israel.![]()
Welke oplossing is dan meer realistisch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mensen dwingen hun geboortegrond te verlaten? Lijkt me weinig realistisch.![]()
Het probleem van de Palestijnen is dat hun Arabische broeders de genocide van de Duitsers wilden afmaken. Vele "Palestijnen" zijn dan ook Jordaniërs en Egyptenaren. Ze zijn geëindigd als kind van de rekening.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet het probleem van de Palestijnen me dunkt?
Duitsers lijken me redelijk stabiel tegenwoordig. Die schaffen de terugkeer vast wel.![]()
Israel weg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke oplossing is dan meer realistisch?![]()
Dank.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je verwijst naar, refereert aan.![]()
De eerste filmpjes met feestende en juichende mensen zijn er alweer.quote:'Groot feest in Ramallah na aanvallen'
In Ramallah op de bezette Westelijke Jordaanoever is het "één groot feest", meldt Al Jazeera. "Hier in Ramallah zien we mensen schreeuwen ter viering en ter ondersteuning van de militaire acties. We hebben soortgelijke taferelen elders op de bezette Westelijke Jordaanoever gezien", zegt een verslaggever van Al Jazeera.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een volksverhuizing van de Palestijnen naar Egypte, Libanon of Jordanië lijkt me een gepaste uitkomst. Dit heeft het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan om die enclave met de moeilijke naam ook opgelost.![]()
![]()
Als je pro-Europa en anti-islam bent, doe je er verstandig aan om anti-Israel te zijn, en dus Team Palestijnen.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Huh, of Israel geeft Palestijnen hun grond terug? Conform afspraken. Na WO II heeft Israel alleen maar meer en meer aan landjepik gedaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent liever Israël en Palestina beiden kwijt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Nou, jouw bezwaar tegen het uitroeien van mensen is ook snel weg geëbd hoor. Of ben je dit:quote:alweer vergeten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Praten over uitroeien en dan denken dat je aan de goede kant staat![]()
Het lachen zal ze snel vergaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
De eerste filmpjes met feestende en juichende mensen zijn er alweer.
[..]![]()
Raar zeg dat de Palestijnen in een Palestijns stad als Ramallah juichen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
De eerste filmpjes met feestende en juichende mensen zijn er alweer.
[..]
Niet te geloven zeg.![]()
.De moderne staat Israël staat niet gelijk aan een volk hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou, jouw bezwaar tegen het uitroeien van mensen is ook snel weg geëbd hoor. Of ben je dit:
[..]
alweer vergeten?![]()
geen genocide, maar alleen het land weg.,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Goede move. Het westen heeft dit veroorzaakt met hun onzin, enige oplossing is Israël weg.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef Akathisia het volgende:
Als je pro-Europa en anti-islam bent, doe je er verstandig aan om anti-Israel te zijn, en dus Team Palestijnen.
<signature here>.![]()
Incorrect. Het 'verzet' van de Palestijnen begon al op 1947, tijdens resolutie 181.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
okee, kleine historie voor jou dan: er waren geen palestijnen. het was brits mandaat, er leefden enkele duizenden nomaden. Israel mocht eerst bestaan, tot ze succesvol werden, en ze werden aangevallen. Israel versloeg de aanvallers, en daardoor was de claim op het land juridisch vanwege oorlogsrecht nog steviger geworden. Israel heeft de fout gemaakt om territorium terug te geven en de situatie gaza te laten bestaan uit goedgezindheid. Ze hebben jarenlang gezorgd voor water en electriciteit Al dit goed gedrag breekt ze nu op met dit beestachtig geweld en terreur
Je mag gerust een beetje pedant zijn qua historische kennis, maar het is dan wel verstandig om daadwerkelijk de feiten op orde te hebben.
Omdat ik niet houd van vernederen, mag je gerust een dm sturen voor meer uitleg.![]()
Je hoeft geen kant te kiezen trouwens he. Ik weet 't, een rare optie tegenwoordig. Maar het kan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef Akathisia het volgende:
Als je pro-Europa en anti-islam bent, doe je er verstandig aan om anti-Israel te zijn, en dus Team Palestijnen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Hoe zie je dat voor je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Goede move. Het westen heeft dit veroorzaakt met hun onzin, enige oplossing is Israël weg.Omnibus in omnibus.
Deze bullshit is van dezelfde adembenemende stupiditeit als Wilders die claimt dat hij geen probleem heeft met moslims maar alleen met de Islamquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel is geen volk.
De staat Israël is een entiteit die weg moet.
[..]
De moderne staat Israël staat niet gelijk aan een volk hoor..
![]()
Enkel blind.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Momo het volgende:
Mensen die enkel blind 100 procent voor 1 van de partijen zijn....
Zie je dan nog aan een oog?![]()
Je MOET een kant kiezen lees ik hier. Zwart of wit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Momo het volgende:
Mensen die enkel blind 100 procent voor 1 van de partijen zijn....![]()
Dat zouden ze wel willen. Gaat (gelukkig) nooit gebeuren.quote:
Dit gaat helaas wel weer veel burgerslachtoffers opleveren, daar is Hamas dan ook op uit, Ze geven geen fuck om de gewone Palestijnse burger,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
noem eens een palestijnse leider in de jaren 30?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Incorrect. Het 'verzet' van de Palestijnen begon al op 1947, tijdens resolutie 181.
Je mag gerust een beetje pedant zijn qua historische kennis, maar het is dan wel verstandig om daadwerkelijk de feiten op orde te hebben.
Omdat ik niet houd van vernederen, mag je gerust een dm sturen voor meer uitleg.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
En hoe reeel zie jij dit als oplossing?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Goede move. Het westen heeft dit veroorzaakt met hun onzin, enige oplossing is Israël weg."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Met een genocide Etto. Ze durven het allemaal niet openlijk te zeggen want dan worden ze geband maar het is overduidelijk.quote:![]()
Volgens mij kan dit conflict maar op twee manieren eindigen:
- etnische zuivering
- een Mandela achtige figuur die, een onder beide groepen, breed gedragen vredesproces op gang brengt
Ik vrees dat het uiteindelijk het eerste wordt![]()
wat gebeurt er als je het niet doet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je MOET een kant kiezen lees ik hier. Zwart of wit.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Israel is een seculier land. Er zijn tig joden die vanuit religieus oogpunt vinden dat de moderne staat niet had mogen bestaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Deze bullshit is van dezelfde adembenemende stupiditeit als Wilders die claimt dat hij geen probleem heeft met moslims maar alleen met de Islam.
Daarnaast zijn niet alle Israelis joods.![]()
Hoeft niet, zeker niet als geen van de twee partijen invloed zouden hebben op je eigen, maar áls je pro-Europa bent, dan zou je er wel goed aan doen mijn logica te volgen, gezien een van die partijen wel degelijk een (negatieve) invloed heeft op Europa.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je hoeft geen kant te kiezen trouwens he. Ik weet 't, een rare optie tegenwoordig. Maar het kan.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dat Gaza ziet er trouwens wel aardig volgebouwd uit.. ik vraag me af wat er daar zou gebeuren als je a la Dresden 1945 los gaat.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
klopt, er leven ook heel veel palestijnen in de grote steden van israel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
[..]
Israel is een seculier land. Er zijn tig joden die vanuit religieus oogpunt vinden dat de moderne staat niet had mogen bestaan.
Daarnaast zijn niet alle Israelis joods.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Secularisme zou een verademing zijn over heel de wereld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel is een seculier land. Er zijn tig joden die vanuit religieus oogpunt vinden dat de moderne staat niet had mogen bestaan.
Daarnaast zijn niet alle Israelis joods.Omnibus in omnibus.
Israël mag dan in naam seculier zijn, men wordt intern gegijzeld door een groep religieus waanzinnigenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
[..]
Daarnaast zijn niet alle Israelis joods.![]()
Je ziet wel weer een mooi voorbeeld van 'hoefijzer politiek' trouwens. Extreem links en extreem rechts zijn anti Israel, daartussen pro Israel of neutraal. Wel interessant om te zien....Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Enkel als je nog gelooft dat de protocollen echt zijn of zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hoeft niet, zeker niet als geen van de twee partijen invloed zouden hebben op je eigen, maar áls je pro-Europa bent, dan zou je er wel goed aan doen mijn logica te volgen, gezien een van die partijen wel degelijk een (negatieve) invloed heeft op Europa.
Serieus...
Omnibus in omnibus.
dat zou echt verschrikkelijk saai en eentonig zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Secularisme zou een verademing zijn over heel de wereld.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dat weet ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Israël mag dan in naam seculier zijn, men wordt intern gegijzeld door een groep religieus waanzinnigen
De naam orthodox-seculieren bestaat niet voor niets.
Het lijkt me vooral een Extreem rechtse seculiere regering die zijn bestaan wil halen vanuit religieus perspectief.![]()
Nee hoor; religie blijft altijd bestaan. Wanneer het echter mengt met politiek krijg je gegerandeerd bloedvergieten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zou echt verschrikkelijk saai en eentonig zijn.Omnibus in omnibus.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
orthodox seculier is een verzinsel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo goed.
Het lijkt me vooral een Extreem rechtse seculiere regering die zijn bestaan wil halen vanuit religieus perspectief.Omnibus in omnibus.
Hé oorlog! Gezellig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zou echt verschrikkelijk saai en eentonig zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Palestina bestaat sinds 47, net als Israel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
noem eens een palestijnse leider in de jaren 30?
Beide landen die nog vechten voor hun bestaan.![]()
Niks mis met flink wat dood en verderf op zijn tijd idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zou echt verschrikkelijk saai en eentonig zijn.![]()
Och, je kan ook gewoon de rol van Israël aanschouwen in een conflict als Syrië, en welke impact dat heeft gehad op Europa . Daarom is het ook zo raar dat Howard het heeft over barbaren aan de andere zijde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Enkel als je nog gelooft dat de protocollen echt zijn of zo.
Serieus...“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dit zijn gewoon losgeslagen dieren. Meer kun je er niet van maken. Wat een verschrikkelijke beelden.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Haat tegen haat, dit conflict bestaat al decennia lang en dit zal nog decennia lang voortgaan.
Al vrees ik voor een catastrofe in de tussentijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ga jij lekker leven op een wereld waar je je leven niet zeker bent, maar hé, het is niet saai!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zou echt verschrikkelijk saai en eentonig zijn.
Kies ik die saaie wereld wel.<signature here>.![]()
Die regering zit er omdat de stemmen van de gekken regeert in Israël.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral een Extreem rechtse seculiere regering die zijn bestaan wil halen vanuit religieus perspectief.![]()
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.quote:![]()
ik ben ook niet bang dat religie dan verdwijnt, want dat kan niet maar het wordt eentonig en saai omdat iedere neus dan dezelfde kant op staat geopolitiek en juist een evenwicht in idelogien zorgt voor stabiliteit, anders schiet een ideologie door.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor; religie blijft altijd bestaan. Wanneer het echter mengt met politiek krijg je gegerandeerd bloedvergieten.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Da's net zoiets als een carnivoor-veganist, idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
orthodox seculier is een verzinsel.<signature here>.![]()
Als een Wilders zoiets voorstelt, ben je dan ook voor, of schreeuw je dan 'racisme'?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.Omnibus in omnibus.
Dit zijn IS praktijken en het zal ze op dezelfde manier vergaan als die in Syrie. Terroristen 1e klas,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hamas / Islamitische Jihad zijn te klein om werkelijk een bedreiging te zijn voor iets wat internationaal gesteund wordt als Israël, maar het gemak waarmee Israëlische tanks worden uitgeschakeld zal bij verschillende partijen met interesse (en wisselende reacties) worden aangezien.![]()
Dat land van herkomst is voor veruit de meesten daar Israel, daar zijn ze immers geboren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.![]()
Geen idee meer wat ik moet geloven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Niet. As usual leiden die mensen daar door afspraken van het westen. Wel chill dat wij hier dat gezeur van deze groep niet hebben. Ze lossen het daar maar op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoe reeel zie jij dit als oplossing?![]()
Met de inwoners?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:14 schreef nixxx het volgende:
Dat Gaza ziet er trouwens wel aardig volgebouwd uit.. ik vraag me af wat er daar zou gebeuren als je a la Dresden 1945 los gaat.
Hetzelfde als met de Duitsers toen.
Morele tik maar daarna nog steeds strijdbaar denk ik..
Vergelding op vergelding..![]()
Saudi Arabie wordt nu wel een beetje geforceerd om een kan te kiezen denk ik. Misschien dat dit ook het doel van Hamas was?
Saudi Arabia calls for halt to escalation
Saudi Arabia’s foreign ministry said in a statement that it is closely following developments and called for an immediate halt to the escalation.
The Saudi ministry underscored repeated warnings about the occupation and reiterated a call for a credible peace process.
Mogelijk hoop Hamas idd op een zeer grote tegenaanval van Israel, wat Saudi Arabie in een moeilijke positie zet.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
totdat jij je leven niet meer zeker bent en ook echt nergens meer heen kan omdat de wereld allemaal dezelfde kant heeft gekozen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ga jij lekker leven op een wereld waar je je leven niet zeker bent, maar hé, het is niet saai!
Kies ik die saaie wereld wel.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Op het moment dat moslims een staat beginnen in Nederland lijkt me dat een hele normale reactie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als een Wilders zoiets voorstelt, ben je dan ook voor, of schreeuw je dan 'racisme'?![]()
En moeten al die jordaniers die zichzelf nu palestijn vinden dan ook terug?quote:<signature here>.![]()
Nee. Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat land van herkomst is voor veruit de meesten daar Israel, daar zijn ze immers geboren.![]()
Dit soort idioten zou ik in ieder geval niet geloven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Ali_boo het volgende:
Geen idee meer wat ik moet geloven![]()
[ twitter ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De ironie dat juist Israël Syrische terroristen heeft geschapen dan wel ondersteunt gaat langs je heen kennelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef Pedroso het volgende:
Dit zijn IS praktijken en het zal ze op dezelfde manier vergaan als ie in Syrie. Terroristen 1e klas,“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Wat een nonsense; secularisme betekent niets meer of minder dan dat religie geen dominante rol speelt in het maatschappelijk en politiek proces. Niets mis mee. Integendeel, voorkomt een hoop ellende.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben ook niet bang dat religie dan verdwijnt, want dat kan niet maar het wordt eentonig en saai omdat iedere neus dan dezelfde kant op staat geopolitiek en juist een evenwicht in idelogien zorgt voor stabiliteit, anders schiet een ideologie door.Omnibus in omnibus.
Waarom zou je het niet geloven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Denk alleen niet dat het lang gaat duren en degene die je hier ziet zijn binnenkort dood.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ik zie geen weerstand, waarom zou je jezelf uitsloven op zo'n warme dagquote:
Maar dat gebeurt niet, want ik koos die saaie wereld, weet je nog?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
totdat jij je leven niet meer zeker bent en ook echt nergens meer heen<signature here>.![]()
Als ze na 1950 ofzo zijn absoluut.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
En moeten al die jordaniers die zichzelf nu palestijn vinden dan ook terug?![]()
De meeste Israelisch zijn in Israel geboren. Daarbij zijn de meeste ook nog eens van Mizrahi-komaf. Kortom: rechtstreeks uit het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.![]()
ja, precies wat ik dus schrijf, dank jevoor de bevestiging.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een nonsense; secularisme betekent niets meer of minder dan dat religie geen dominante rol speelt in het maatschappelijk en politiek proces. Niets mis mee. Integendeel, voorkomt een hoop ellende.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Er wordt geen land ingepikt. 'Palestina' is slechts een fantasme dat nooit bestaan heeft, voor de oprichting van Israël maakten de Britten daar de dienst uit. Een zelfbesturend en onafhankelijk Palestina is er simpelweg niet geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Politiek integralisme > secularismequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een nonsense; secularisme betekent niets meer of minder dan dat religie geen dominante rol speelt in het maatschappelijk en politiek proces. Niets mis mee. Integendeel, voorkomt een hoop ellende.![]()
? Een orthodox heeft een geloof. En ook weer niet? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ging net even flink los op de livestreamFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Er gaat nooit een dag komen dat ik filmpjes uit de oorlog op TikTok ga kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dat lukt niet in mijn hoofd.![]()
Ik denk dat je er gerust van uit kunt gaan dat Iran flink wat drones geleverd heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Hamas / Islamitische Jihad zijn te klein om werkelijk een bedreiging te zijn voor iets wat internationaal gesteund wordt als Israël, maar het gemak waarmee Israëlische tanks worden uitgeschakeld zal bij verschillende partijen met interesse (en wisselende reacties) worden aangezien.
Goede reden om daar weer eens wat airstrikes uit te voeren.![]()
Zie de meest wilde verhalen voorbij komen op x, daaromquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet geloven.
Denk alleen niet dat het lang gaat duren en degene die je hier ziet zijn binnenkort dood.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
SA doet lippendienst. Natuurlijk gaan die zich er niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Saudi Arabie wordt nu wel een beetje geforceerd om een kan te kiezen denk ik. Misschien dat dit ook het doel van Hamas was?
Saudi Arabia calls for halt to escalation
Saudi Arabia’s foreign ministry said in a statement that it is closely following developments and called for an immediate halt to the escalation.
The Saudi ministry underscored repeated warnings about the occupation and reiterated a call for a credible peace process.
Mogelijk hoop Hamas idd op een zeer grote tegenaanval van Israel, wat Saudi Arabie in een moeilijke positie zet.<signature here>.![]()
... waar heb je het in vredesnaam over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
totdat jij je leven niet meer zeker bent en ook echt nergens meer heen kan omdat de wereld allemaal dezelfde kant heeft gekozen.Omnibus in omnibus.
nog een keer dan,
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Appels met peren. Do better.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als een Wilders zoiets voorstelt, ben je dan ook voor, of schreeuw je dan 'racisme'?![]()
Niet als individueel religieus natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
? Een orthodox heeft een geloof. En ook weer niet? Nooit van gehoord.
Maar er zit wel een paradox in Israël waar een merendeel seculier is maar wel geregeerd wordt vanuit orthodoxe principes.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Politiek integralisme > secularismeOmnibus in omnibus.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Er gaat nooit een dag komen dat ik filmpjes uit de oorlog op TikTok ga kunnen plaatsen.
Dat lukt niet in mijn hoofd.
Al was het maar omdat ik geen TikTok heb![]()
![]()
Oh, dus ze mogen ook alle Marokkaanse-Nederla... eh Marokanen hier het land uitschoppen? Beetje zuur dat je hier geboren bent en een heel leven hebt opgebouwd maar ja je opa is er niet geboren dus moet je raus?quote:
Dan moet ik zelf trouwens ook maar eens mijn stamboom gaan verbranden anders wordt ik ook in verschillende stukjes naar België, Duitsland en Italië gestuurd...![]()
dat je dan niet meer kan vluchten omdat alle neuzen dan dezelfde kant op wijzen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... waar heb je het in vredesnaam over.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik ga geen discussie aan met zionisten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt geen land ingepikt. 'Palestina' is slechts een fantasme dat nooit bestaan heeft, voor de oprichting van Israël maakten de Britten daar de dienst uit. Een zelfbesturend en onafhankelijk Palestina is er simpelweg niet geweest.![]()
Juist niet, en met je laatste post, dat geboren worden in een land nog steeds je nationaliteit niet bepaalt, bevestig je dat dubbel.quote:
Do worse.Omnibus in omnibus.
Wat een domme OP. Alsof je voor een van beide kampen partij moet kiezen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Wat een gelul om hier Israël de schuld van te geven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De ironie dat juist Israël Syrische terroristen heeft geschapen dan wel ondersteunt gaat langs je heen kennelijk.
Primair is Assad de oorzaak van het terrorisme in Syrie. Assad zit daar dankzij de Russen in het zadel.
Vooruit, de Amerikanen erbij, vanwege de clusterfuck in Irak waardoor IS (zat ook in Syrië) mogelijk werd.![]()
Have no illusions. The attacks in Israel, killing civilians, and kidnapping of children and parents as bargaining chips are directed from Moscow.
The Putin regime needed to escalate without getting into a direct conflict with NATO, divert interest from Ukraine and wipe out any normalization in the Middle East, and end the US "borrowing" munitions from warehouses in Israel for Ukraine's needs. Russia is betting on a larger conflict in The Middle East after Israel answered Hamas. Then Russia has ensured that the US is busy with other than Ukraine. Russia is on its way to becoming the same terrorist financier that the Soviet Union once was. Every terrorist group that wanted to kill Westerners had a checking account in Moscow. Russia invests in chaos and death to achieve its political goals. Terror is now in the game, and those who supported Ukraine become targets for Russian-financed terrorism.
We are back in the 1980s - Russian/USSR money "outsource" to terrorists and warlords to sow chaos, death, and mayhem for the Russians' cynical goals.![]()
Vluchten van wat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat je dan niet meer kan vluchten omdat alle neuzen dan dezelfde kant op wijzen.Omnibus in omnibus.
Ja ergelijk polariserend weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een domme OP. Alsof je voor een van beide kampen partij moet kiezen.![]()
Oh, deel zal ook niet waar zijn. Je kan helaas ook niet zomaar zien wat klopt en wat nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zie de meest wilde verhalen voorbij komen op x, daarom
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Uiteraard niet. Je bewaart je scherpzinnige analyses voor het aksieclubhuis vanavond. Beetje ouwehoeren over systematisch racisme en hoe het westen kut is en zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie aan met zionisten.
Succes.Omnibus in omnibus.
Hamas heeft naar verluid circa 60 Israëli's gevangen genomen. Soldaten en burgers.
Benieuwd wat Hamas gaat vragen als chantagemiddel en wat Israël gaat doen.![]()
wat de fokker schreef waar ik op reageerde. Aangezien jij dat niet bent snap ik niet waar je postsvandaan komen?quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
de Mossad is daar wel goed in verwarring verspreiden, ik ben bang dat er vanuit Israël een verdelgingsactie zullen zien die ongekend is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, deel zal ook niet waar zijn. Je kan helaas ook niet zomaar zien wat klopt en wat niet"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dat filmpje uit die post die ik quotte komt ook van TikTok.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Al was het maar omdat ik geen TikTok heb![]()
Zie je militairen in oorlogstijd, in een militair voertuig, met dat logo "TikTok" en dan met een vrolijk muziekje
Voor mij is dat een complete mindfuck..![]()
De meesters der manipulatie voeren sws geen discussies: alles wat ze doen en zeggen is geijkt op overheersing.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie aan met zionisten.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Je vergelijkt appels met peren. Wat verwacht je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Je bewaart je scherpzinnige analyses voor het aksieclubhuis vanavond. Beetje ouwehoeren over systematisch racisme en hoe het westen kut is en zo.
Succes.![]()
Maar die post hoe je het zou vinden als wilders zoiets zou roepen reageer je niet op hé?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als ze na 1950 ofzo zijn absoluut.<signature here>.![]()
Beetje zoals Israël doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De meesters der manipulatie voeren sws geen discussies: alles wat ze doen en zeggen is geijkt op overheersing.![]()
Dit ja. Ja, Israel is een kut land die al jaren had moeten stoppen met landjepik en de onderdrukking van untermenschen niet Joden en zich gewoon aan de oorspronkelijke grens moet houden. En Gaza is een terroristen shithole die niks anders doet dan terroristen fokken die burgers aanvallen en daarna als Calimero janken als ze weer eens een pets terug krijgen in hun zandbak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Momo het volgende:
Mensen die enkel blind 100 procent voor 1 van de partijen zijn....
groot hek om die hele regio en laat ze het maar uitzoeken
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?![]()
Omdat de vergelijking mank gaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar die post hoe je het zou vinden als wilders zoiets zou roepen reageer je niet op hé?
Tevens mag Wilders alles roepen. Vrij land.![]()
Nee hoor, je stelt het zelf: land van herkomst, en dan maakt geboren worden in het land waar je thans bent geboren niet uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren. Wat verwacht je?
Do worse. Again.Omnibus in omnibus.
de Mossad heeft heel zwaar gefaald vandaag (en de afgelopen weken), betwijfel of die al zover zijn op dit moment.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de Mossad is daar wel goed in verwarring verspreiden, ik ben bang dat er vanuit Israël een verdelgingsactie zullen zien die ongekend is.
Die vergeldingsactie komt er natuurlijk, twijfel ik geen seconde over.stupidity has become as common as common sense was before![]()
en? Er is geen enkel land in de wereld wat de russische staat/ russische mensen helpt als Nederland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Have no illusions. The attacks in Israel, killing civilians, and kidnapping of children and parents as bargaining chips are directed from Moscow.
The Putin regime needed to escalate without getting into a direct conflict with NATO, divert interest from Ukraine and wipe out any normalization in the Middle East, and end the US "borrowing" munitions from warehouses in Israel for Ukraine's needs. Russia is betting on a larger conflict in The Middle East after Israel answered Hamas. Then Russia has ensured that the US is busy with other than Ukraine. Russia is on its way to becoming the same terrorist financier that the Soviet Union once was. Every terrorist group that wanted to kill Westerners had a checking account in Moscow. Russia invests in chaos and death to achieve its political goals. Terror is now in the game, and those who supported Ukraine become targets for Russian-financed terrorism.
We are back in the 1980s - Russian/USSR money "outsource" to terrorists and warlords to sow chaos, death, and mayhem for the Russians' cynical goals.
[ twitter ]![]()
Team Ground Zero Ocean?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:26 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dit ja. Ja, Israel is een kut land die al jaren had moeten stoppen met landjepik en de onderdrukking van untermenschen niet Joden en zich gewoon aan de oorspronkelijke grens moet houden. En Gaza is een terroristen shithole die niks anders doet dan terroristen fokken die burgers aanvallen en daarna als Calimero janken als ze weer eens een pets terug krijgen in hun zandbak.
groot hek om die hele regio en laat ze het maar uitzoeken
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
pure onzinquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:26 schreef Rupibma het volgende:
Tevens mag Wilders alles roepen. Vrij land.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Frans min. Defensie heeft zelfs erkent dat het Assad-moet-weg-project op poten was gezet omwille van de Israëlieten. En hunner relevantie bleek ook uit de opgerakelde emails. Los daarvan hebben ze zelf toegeven Syrische rebellen ondersteund te hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat een gelul om hier Israël de schuld van te geven.
Primair is Assad de oorzaak van het terrorisme in Syrie. Assad zit daar dankzij de Russen in het zadel.
Vooruit, de Amerikanen erbij, vanwege de clusterfuck in Irak waardoor IS (zat ook in Syrië) mogelijk werd.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Klopt.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Turkije.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:27 schreef xminator het volgende:
[..]
en? Er is geen enkel land in de wereld wat de russische staat/ russische mensen helpt als Nederland.![]()
Hoho en die olie dan ?!?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Team Ground Zero Ocean?
[ afbeelding ]![]()
Het is wreed om te zien natuurlijk, maar ik geloof dat ieder volk (natuurlijk niet iedere persoon) dat zou doen met een soldaat van een koloniserende macht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn gewoon losgeslagen dieren. Meer kun je er niet van maken. Wat een verschrikkelijke beelden.
[ twitter ]![]()
Totdat een politieke meerderheid zou vinden dat die peer eigenlijk een appel is.quote:
En dan eindig je vanzelf wederom bij de vraag hoe het zit met moraliteit, als je het hebt over mensen die ergens geboren zijn te deporteren naar een land waar hun voorvaderen vandaan komen.<signature here>.![]()
Vreemd ja dat ze een vijandige militair aanpakkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn gewoon losgeslagen dieren. Meer kun je er niet van maken. Wat een verschrikkelijke beelden.
[ twitter ]![]()
Het Westen zou dit NOOIT doen he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]![]()
Ja, zag pas nog op tv wat de Indonesiërs met de Nederlanders hebben gedaan in de jaren 50. Vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is wreed om te zien natuurlijk, maar ik geloof dat ieder volk (natuurlijk niet iedere persoon) dat zou doen met een soldaat van een koloniserende macht.
Ik wil het niet goedpraten trouwens, maar uniek is het niet.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
sterker nog, ieder mens zou dit doen in vergelijkbare situatiesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is wreed om te zien natuurlijk, maar ik geloof dat ieder volk (natuurlijk niet iedere persoon) dat zou doen met een soldaat van een koloniserende macht.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Totdat een politieke meerderheid zou vinden dat die peer eigenlijk een appel is.
En dan eindig je vanzelf wederom bij de vraag hoe het zit met moraliteit, als je het hebt over mensen die ergens geboren zijn te deporteren naar een land waar hun voorvaderen vandaan komen.![]()
Neuh. Nederlanders niet. Het verzet tegen het nazisme was minimaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is wreed om te zien natuurlijk, maar ik geloof dat ieder volk (natuurlijk niet iedere persoon) dat zou doen met een soldaat van een koloniserende macht.![]()
![]()
Geen grotere kontlikkers dan Indiërs
Als het in het Westen zo vreselijk is: ga weg, ga je heil zoeken elders.quote:Omnibus in omnibus.
oh ben je al zo oud joh?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Neuh. Nederlanders niet. Het verzet tegen het nazisme was minimaal.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Saudi-Arabie heeft het al jaren moeilijk met Yemen die gaan zich echt niet inmengen met de Palastijnen,
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Turkije is met iedereen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Turkije steunt Israel. 🇹🇷🇮🇱.
Samen tegen terreur van palestijnen en koerden.![]()
Drone bom op IDF soldaten
https://www.reddit.com/r/(...)e_on_a_group_of_idf/
A load was dropped from a drone on a group of IDF soldiers during the Battle of “Al-Aqsa Flood”![]()
Turkije is met iedereen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Turkije steunt Israel. 🇹🇷🇮🇱.
Samen tegen terreur van palestijnen en koerden.Hahahhaha sorry wat is dit voor meuk 🤣🤣quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het in het Westen zo vreselijk is: ga weg, ga je heil zoeken elders.![]()
Het is vooral opmerkelijk dat mensen moeite hebben om te kiezen tussen een democratisch, Westers en geciviliseerd land en een ongeciviliseerd en volk met een voorliefde voor agressie en terrorisme. Misschien moet je je eens afvragen hoe dat komt. Kijk eens in de spiegel in plaats van de vinger te wijzen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Momo het volgende:
Mensen die enkel blind 100 procent voor 1 van de partijen zijn....Israël is geen koloniserende macht. Israël is een volledig legitiem land.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is wreed om te zien natuurlijk, maar ik geloof dat ieder volk (natuurlijk niet iedere persoon) dat zou doen met een soldaat van een koloniserende macht.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Maybe, maybe not. Netanyahu is in ieder geval geen kop van jut sinds vanmorgenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Volgens wie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël is geen koloniserende macht. Israël is een volledig legitiem land.![]()
Assad moet ook weg, omdat het een massamoordenaar was die vreedzame protesten met kogels beantwoordde. Wij hebben ook rebellen gesteund, of het slim was is een tweede.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Frans min. Defensie heeft zelfs erkent dat het Assad-moet-weg-project op poten was gezet omwille van de Israëlieten. En hunner relevantie bleek ook uit de opgerakelde emails. Los daarvan hebben ze zelf toegeven Syrische rebellen ondersteund te hebben.
Assad zei dat alle vreedzame demonstranten eigenlijk terroristen waren, en begon er op te schieten. Toen er na een tijd burgeroorlog steeds meer extremisten als IS opkwamen, schoot hij overal op behalve IS. Kon hij zijn 'gelijk' halen... 🤢🤢🤢🤮🤮.... dat hij een rechtvaardige oorlog voerde, daarom, de beeldvorming en vanwege de vluchtelingenstroom deze kant op, had hij de jihadisten nodig.
En dan zijn er dommeriken als jij die dat volgen en en passant Israël nog hoofdverantwoordelijke maken voor het terroristen tuig uit Syrie.
Ik heb niets met de regering van Israel, ik vind dat ze niet onder doen voor Hamas qua verantwoordelijkheid voor deze gnegatiege geweldspiraal in dat land. Maar dat Israël overal achter zit, daar pas ik echt voor.![]()
Klopt, we gedragen ons in de regel veel beschaafder wanneer we landen met bommen terroriseren, verdachten martelen en burgers rücksichtlos neerschieten.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik zie mezelf eigenlijk steeds meer als ordinaire humanist. Met barbaren van welke huize dan ook wil ik niets van doen hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef theunderdog het volgende:
Zitten hier enkel pro-israel en pro-palestina figuren?
Geen 'moge de beste winnen'??Omnibus in omnibus.
https://israelpalestine.liveuamap.com/quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef opgebaarde het volgende:
Is er ergens een kaartje met waar al die aanvallen zijn (geweest)?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
ik hoef me dat niet af te vragen, ik weet al dat onderdrukking ervoor heeft gezorgd dat dit volk een voorliefde heeft voor agressie en terrorisme.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
Het is vooral opmerkelijk dat mensen moeite hebben om te kiezen tussen een democratisch, Westers en geciviliseerd land en een ongeciviliseerd en volk met een voorliefde voor agressie en terrorisme. Misschien moet je je eens afvragen hoe dat komt.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Heel die regio daar zal ontvlammen als ze zo doorgaan
Lijkt mij sterk. Aangezien hij juist hiermee de aandacht op zich heeft gevestigd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef Slayage het volgende:
Maybe, maybe not. Netanyahu is in ieder geval geen kop van jut sinds vanmorgen
[ twitter ]
Hamas heeft tientallen gevangenen, waarmee ze gaan chanteren. En je weet: je kan daarmee geen 'goede' move maken. Dus nee, dit lijkt mij buitengewoon ver gezocht.![]()
Graag gedaanquote:
Maar je standpunt is duidelijk. israeli's moeten allemaal maar oprotten, want ze horen er niet thuis, maar voor andere migranten geld dat natuurlijk niet.<signature here>.![]()
Moest kekken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël is geen koloniserende macht. Israël is een volledig legitiem land.![]()
Nou ja het zou fijn zijn als Israel Palestina erkent en hun grond geeft en beide samen in vrede en harmonie kunnen leven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef theunderdog het volgende:
Zitten hier enkel pro-israel en pro-palestina figuren?
Geen 'moge de beste winnen'??
Gaat nooit gebeuren.![]()
En zo zouden de kolonisten hun zin krijgen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Kap eens met dit soort onzin.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij ontkent de inzet van thirsttraps voor Israëlische propaganda?![]()
Ja want Israël heeft nog nooit iets verkeerd gedaan of mensenrechten overschreden. Misschien moet je zelf in de spiegel kijken met je moet kiezen, en dan de situatie enkel zwart-wit schetsen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is vooral opmerkelijk dat mensen moeite hebben om te kiezen tussen een democratisch, Westers en geciviliseerd land en een ongeciviliseerd en volk met een voorliefde voor agressie en terrorisme. Misschien moet je je eens afvragen hoe dat komt. Kijk eens in de spiegel in plaats van de vinger te wijzen.
[..]
Israël is geen koloniserende macht. Israël is een volledig legitiem land.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: