abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210863451
Israël is zaterdagochtend vroeg getroffen door "tientallen raketten" die vanuit de Gazastrook zijn afgevuurd op onder meer Tel Aviv. Daarbij is volgens Israël een vrouw om het leven gekomen.

Het Israëlische leger meldt dat tijdens de aanvallen ook "meerdere terroristen" zijn geïnfiltreerd. Bewoners van de omgeving rond de Gazastrook zijn uit voorzorg opgeroepen thuis te blijven.

Mohammad Deif, een leider van de Palestijnse groep Hamas, die de Gazastrook controleert, meldt dat de groepering achter de "verrassingsaanval" zit. Hij zegt dat er wel 5.000 raketten zijn afgevuurd. "Dit is de dag van de grote strijd om de laatste bezetting op aarde te beëindigen."

Het Israëlische leger zegt dat het klaarstaat voor een oorlog en de minister van Defensie heeft het oproepen van reservisten goedgekeurd.

Update 10.46 uur: Volgens een Israëlische militaire woordvoerder hebben de Palestijnen 2.500 raketten op Israël afgevuurd. Er wordt gevochten in de Israëlische stad Erez aan de grens met de Gazastrook en bij de nabijgelegen militaire basis Zikim. Duizenden Israëlische legerreservisten zouden worden geactiveerd. “Natuurlijk zijn er slachtoffers”, aldus de woordvoerder.

Op sociale media circuleren onbevestigde foto's en video's waarop te zien is dat Israëli's zijn ontvoerd en vermoord door Palestijnse militanten. Een woordvoerder van het Israëlische leger weigerde commentaar te geven op berichten over de ontvoeringen.

Na de massale aanvallen op Israël vanuit de Palestijnse Gazastrook heeft het Israëlische leger zaterdag de staat van oorlog uitgeroepen. Israël heeft in reactie op het geweld operatie "Iron Swords" gelanceerd. De eerste vergeldingsaanval op Hamasdoelen is inmiddels uitgevoerd. Onder meer vanuit de Nederlandseregering wordt het geweld door Hamas veroordeeld en wordt het recht op zelfverdediging door Israël uitgesproken. Demissionair premier Rutte: "Israël heeft het volle recht om zich hiertegen te verdedigen.".

De Israëlische premier Benjamin Netanyahu sprak zaterdag :“Burgers van Israël, we zijn in oorlog en we zullen winnen”, zei Netanyahu in een videoboodschap vanuit het militaire hoofdkwartier in Tel Aviv.

Liveblog Nu.nl https://www.nu.nl/buitenl(...)anval-op-israel.html

Live stream Gazastrook:

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

POLL

[ Bericht 0% gewijzigd door superniger op 07-10-2023 12:34:27 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:28:42 #2
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210863460
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 11:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Alsof het jou wat boeit of het wel of niet waar is.
Als je meer weet over wat mij wel of niet boeit hoor ik daar graag meer over.

In de tussentijd zal ik mijn eer verdedigen door te verduidelijken wat mijn standpunt is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de islam moeten wij rechtvaardig zijn, of dit nou in het voordeel is van een moslim of een niet moslim. Zoals de volgende woorden van de profeet صلى الله عليه وسلم verduidelijken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus op basis daarvan zeg ik ook gerust dat ik geen voorstander ben van heel veel zaken die Hamas doet en ze doen zeker onrechtvaardige dingen welke veroordeelt mogen worden. Daarom zie je me ook nergens in dit topic of ergens anders hen prijzen. Maar dat zij fouten maken betekent niet dat we niet het onrecht van de aanstichters van dit conflict mogen belichten.

SPOILER
En Allah weet het het beste
pi_210863464
#superniger2020
pi_210863468
Tijd om Hamas compleet weg te bombarderen.
#superniger2020
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:29:36 #5
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863469
Nou die miljarden veiligheidssteun voor israel zijn wel goed besteed he!
pi_210863490
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]

In de tussentijd zal ik mijn eer verdedigen door te verduidelijken wat mijn standpunt is.
SPOILER
In de islam moeten wij rechtvaardig zijn, of dit nou in het voordeel is van een moslim of een niet moslim. Zoals de volgende woorden van de profeet صلى الله عليه وسلم verduidelijken:
SPOILER
Dus op basis daarvan zeg ik ook gerust dat ik geen voorstander ben van heel veel zaken die Hamas doet en ze doen zeker onrechtvaardige dingen welke veroordeelt mogen worden. Daarom zie je me ook nergens in dit topic of ergens anders hen prijzen. Maar dat zij fouten maken betekent niet dat we niet het onrecht van de aanstichters van dit conflict mogen belichten.

SPOILER
niemand boeit jouw standpunt
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:31:40 #7
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210863493
Ik moet toch wel zeggen: Team Israël. Hoewel het gewoon heel kut is daar.
pi_210863500
Bizar dat er nog steeds mensen pro Palastina zijn.
#superniger2020
pi_210863519
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:32 schreef superniger het volgende:
Pro Israël is ook lastig. De vuiligheid komt van 2 kanten.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:36:10 #10
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_210863520
quote:
Moeten ze anders aan de kant staan van een fascistische zionistische ideologie die erop uit is iedereen uit te roeien? Dat zelfs naast mensen ook graven, dieren, bomen, watervoorziening, land etc moeten ontgelden? Yep volledig begrijpelijk dat men aan de kant staan van d4 Palestijnen
Schijt aan iedereen
pi_210863525
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:35 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
net als in oekraine zeker
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:36:48 #12
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863529
quote:

[..]
De 172 vermoorde Palestijnen in 2023 worden snel vergeten na het delen van schokkende beelden van IDF militairen, blijkt maar weer eens.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:36:57 #13
396550 Richestorags
pi_210863531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:36 schreef Deadre het volgende:

[..]
Moeten ze anders aan de kant staan van een fascistische zionistische ideologie die erop uit is iedereen uit te roeien? Dat zelfs naast mensen ook graven, dieren, bomen, watervoorziening, land etc moeten ontgelden? Yep volledig begrijpelijk dat men aan de kant staan van d4 Palestijnen
...
pi_210863534
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:31 schreef Richestorags het volgende:
Geloof maar dat de reactie hierop ook echt gestoord gaat worden.
pi_210863538
Wie nu nog het opneemt voor de palestijnen is echt ziek. Het tijdstip, de manier waarop, het valt gewoon niet te rechtvaardigen meer. Zij zijn degenen die nu aanvallen, burgers ontvoeren, burgerdoelen aanvallen en ongeleide raketten richten op burgerdoelen.

Dit is geen verzet. Verzet doe je of poltiek, of evt met geweld tegen militaire doelen en personen, dit is puur terreur, niets minder dan dat.

Ze hebben israel hiermee een vrijbrief gegeven om keihard in te grijpen. Zelfs de media en politici die normaal de palestijnen verdedigen hebben door hoe laf en fout dit gedrag is.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:38:26 #16
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863545
Ook mooi.
Israel die altijd pocht dat vrouwen bij de IDF zitten. Gebruikt het als marketing campagne door knappe vrouwen in te zetten op de socials.

Israel nadat er een paar doodgaan: how could this have happened to us.

Wat een land.
pi_210863555
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:38 schreef Bezsen het volgende:
Ook mooi.
Israel die altijd pocht dat vrouwen bij de IDF zitten. Gebruikt het als marketing campagne door knappe vrouwen in te zetten op de socials.

Wat een land.
Wat een vergelijking zeg, man man man :').
pi_210863566
Waarom is NPO1 niet live?
#superniger2020
pi_210863568
quote:
Dat is afhankelijk van de OP
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210863573
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Dat denk ik ook ja.
Dit gaat wel iets verder dan 20 raketjes en wat stenengooiers.

Dit is een grootschalige goed voorbereide (waar was de Mossad?) terreur aanslag.

Daar gaat de vrije zaterdag van de NWS mods.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:40:50 #21
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863582
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:40 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Dat denk ik ook ja.
Dit gaat wel iets verder dan 20 raketjes en wat stenengooiers.

Dit is een grootschalige goed voorbereide (waar was de Mossad?) terreur aanslag.

Daar gaat de vrije zaterdag van de NWS mods.
Je zou bijna zeggen dat de Mossad het wel wist he, anno 2023
pi_210863585
quote:

[..]
maar als je het gaat vergelijken is israel de rust zelve, voorkomt zo veel mogelijk slachtoffers, nadat ze keer op keer aangevallen zijn en slachtoffer zijn geworden van terreur. Historisch gezien heeft israel enkel een fout gemaakt door het gewonnen gebied ten tijde van de 1e 3 oorlogen (sinai etc) terug te geven, en gaza te laten bestaan. 11 van de 13 vredesbesprekingen zijn afgekapt door de palestijnen. Ik kan erg weinig rspect meer opbrengen voor de palestijnen, want ze zijn niet uit op vrede. Ze zijn uit op de totaalvernietiging van het joodse volk.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:41:10 #23
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863588
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat een vergelijking zeg, man man man :').
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:41:21 #24
396550 Richestorags
pi_210863590
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Het zal nodig zijn.
pi_210863594
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:36 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
net als in oekraine zeker
Dat is een totaal andere situatie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210863596
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Bensel het volgende:
Wie nu nog het opneemt voor de palestijnen is echt ziek. Het tijdstip, de manier waarop, het valt gewoon niet te rechtvaardigen meer. Zij zijn degenen die nu aanvallen, burgers ontvoeren, burgerdoelen aanvallen en ongeleide raketten richten op burgerdoelen.

Dit is geen verzet. Verzet doe je of poltiek, of evt met geweld tegen militaire doelen en personen, dit is puur terreur, niets minder dan dat.

Ze hebben israel hiermee een vrijbrief gegeven om keihard in te grijpen. Zelfs de media en politici die normaal de palestijnen verdedigen hebben door hoe laf en fout dit gedrag is.
Ik betwijfel of je westerse mensen gaat vinden die het opneemt voor deze aanval.

Je verwart waarschijnlijk kritiek op het Israëlische beleid met steun aan terroristen
pi_210863597
Je kunt de Palestijnen in sommige gevallen niet kwalijk nemen. De jarenlange systematische uitmoordcampagne, bombardementen, repressie etc. heeft voor diepe trauma's gezorgd. De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.
pi_210863599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Bensel het volgende:

[..]
maar als je het gaat vergelijken is israel de rust zelve, voorkomt zo veel mogelijk slachtoffers, nadat ze keer op keer aangevallen zijn en slachtoffer zijn geworden van terreur. Historisch gezien heeft israel enkel een fout gemaakt door het gewonnen gebied ten tijde van de 1e 3 oorlogen (sinai etc) terug te geven, en gaza te laten bestaan. 11 van de 13 vredesbesprekingen zijn afgekapt door de palestijnen. Ik kan erg weinig rspect meer opbrengen voor de palestijnen, want ze zijn niet uit op vrede. Ze zijn uit op de totaalvernietiging van het joodse volk.
Geloof je zelf echt wat je hier neerzet?
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:41:57 #29
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863600
quote:

[..]
Respect voor moordende kolonisten :+
pi_210863603
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:40 schreef superniger het volgende:
Waarom is NPO1 niet live?
Sabbat.

Alleen Al Jazeera heeft een livestream van de klassieke tv zenders, zelfs CNN niet continu.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:42:35 #31
396550 Richestorags
pi_210863604
quote:

Lees je mee @Slayage ?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:42:36 #32
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210863605
quote:

Die vrijbrief komt de israeliërs wel erg goed uit... Het zal niet de eerste keer zijn dat er een false flag gebeurt.

Ik zeg niet dat het zo is; ik weet niet wat hierover waar is en wat niet, maar in een tijd van oorlog is er veel propoganda en veel mensen gaan blind met de media mee. Hebben we niks geleerd van wo2?
pi_210863606
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Je kunt de Palestijnen in sommige gevallen niet kwalijk nemen. De jarenlange systematische uitmoordcampagne, bombardementen, repressie etc. heeft voor diepe trauma's gezorgd. De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.
Snap ik inderdaad ook wel, soms als ik een slechte dag op het werk heb hoek ik ook wel eens een oma'tje neer dat toevallig voorbij loopt. Lucht enorm op.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:43:50 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:38 schreef Bezsen het volgende:
Ook mooi.

Wat een land.
We weten dat je op incelfora rondhangt, hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210863619
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik betwijfel of je westerse mensen gaat vinden die het opneemt voor deze aanval.

Je verwart waarschijnlijk kritiek op het Israëlische beleid met steun aan terroristen
https://www.bnnvara.nl/jo(...)-staat-van-oorlog-af

Genoeg die het een verdiende loon vinden hoor.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:44:39 #36
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
We weten dat je op incelfora rondhangt, hoor.
Jij ontkent de inzet van thirsttraps voor Israëlische propaganda?
pi_210863628
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:29 schreef superniger het volgende:
Tijd om Hamas compleet weg te bombarderen.
Alleen dat gaat je niet lukken. Elk Hamas mannetje heeft weer zoveel broers, zussen, neven, en nichten. En die zullen zich vrijwel allemaal tegen je keren als je dat mannetje vermoord.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:45:11 #38
396550 Richestorags
pi_210863631
quote:
Je kunt de Koerden in sommige gevallen niet kwalijk nemen. De jarenlange systematische uitmoordcampagne, bombardementen, repressie etc. heeft voor diepe trauma's gezorgd. De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.
Zie hier het geniepige antisemitisme van de Erdogan brigade. Ze prediken zelf ongekend harde aanpak van Koerden maar hebben "begrip" voor aanvallen op Joden. Lees mee.

Joden even vervangen door Koerden. Kijken of meneer het met me eens is :)
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:45:15 #39
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:42 schreef GewoonUitNL het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat er een false flag gebeurt
En het zou ook niet de eerste keer zijn dat palestijnen niets ontzienend burgerslachtoffers maken, hé.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:45:19 #40
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210863633
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het zal nodig zijn.
Denk 100-1000 dode palestijnen voor elke dode Israëli. En een nog veel strengere blokkade en controle op alles wat de Gazastrook binnen komt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:45:24 #41
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863636
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef Bezsen het volgende:

[..]
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210863637
quote:
Sorry, maar alles wat er gebeurt is met de palestijnen zit een verhaal aan vooraf waar ze zelf schuldig zijn. Elke bom die op gaza is gevallen is vooraf gegaan door 100 raketten op israel, en jij hebt het gore lef om nu de palestijnen, die nu met laf terreur op onschuldige burgers losgaat, te verdedigen? Palestijnen mogen zich verzetten tegen israel, maar verzet doe je politiek of evt met geweld op militaire/politieke doelen. Nooit op onschuldige burgers.
Twitch.tv/bensel15
pi_210863639
quote:
Dan target je militaire doelen of infrastructuur.

Niet deze terreur tegen de burgerbevolking. Dat is volslagen ziek en daar kan geen enkele ' ja maar...' tegenop.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:46:26 #44
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863642
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef Bensel het volgende:

[..]
Sorry, maar alles wat er gebeurt is met de palestijnen zit een verhaal aan vooraf waar ze zelf schuldig zijn. Elke bom die op gaza is gevallen is vooraf gegaan door 100 raketten op israel, en jij hebt het gore lef om nu de palestijnen, die nu met laf terreur op onschuldige burgers losgaat, te verdedigen? Palestijnen mogen zich verzetten tegen israel, maar verzet doe je politiek of evt met geweld op militaire/politieke doelen. Nooit op onschuldige burgers.
Ja het gene wat er aan voorafgat is het ontstaan van israel.
Israëlis zijn er grotendeels vrijwillig naartoe gegaan hoor.

Het is niet dat ze plotseling moslimbevolking om zich heen hadden.
pi_210863644
quote:
De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.
Welk deel wel en welk deel niet?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:46:51 #46
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210863646
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:31 schreef Pizzakoppo het volgende: [..] Mafkees
Ah. De Israël is heilig posse is gearriveerd.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:46:52 #47
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210863647
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
En het zou ook niet de eerste keer zijn dat palestijnen niets ontzienend burgerslachtoffers maken, hé.
En ook niet de eerste keer dat Israeliërs dat doen.
pi_210863648
Zitten hier moslimtrollen vanuit andere landen de boel te ontregelen ofzo?
pi_210863652
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:42 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Die vrijbrief komt de israeliërs wel erg goed uit... Het zal niet de eerste keer zijn dat er een false flag gebeurt.

Ik zeg niet dat het zo is; ik weet niet wat hierover waar is en wat niet, maar in een tijd van oorlog is er veel propoganda en veel mensen gaan blind met de media mee. Hebben we niks geleerd van wo2?
"False flag"???

Serieus?

Opper je nou echt die mogelijkheid?

Na zo'n massale aanval?

_O- :') :W
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:48:10 #50
396550 Richestorags
pi_210863654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:47 schreef Jahr00n het volgende:
Zitten hier moslimtrollen vanuit andere landen de boel te ontregelen ofzo?
Nee, helaas. In Nederland hebben we ook gewoon een Trojaans paard binnengehaald.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:48:30 #51
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863656
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
En ook niet de eerste keer dat Israeliërs dat doen.
Maar als we het hebben over of palestijnen dit soort spul kunnen flikken, ja, is dat een whataboutisme. En dat is nooit een sterk argument.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:48:30 #52
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863658
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nee, helaas. In Nederland hebben we ook gewoon een Trojaans paard binnengehaald.
Pro-Europa zijn is juist anti-Zionisme
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:49:11 #53
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863664
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Was je er bij?
Was jij er bij?
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:49:29 #54
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210863667
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar als we het hebben over of palestijnen dit soort spul kunnen flikken, ja, is dat een whataboutisme. En dat is nooit een sterk argument.
Ik ben niet bekend met de term met whataboutism
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:49:49 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863670
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:49:57 #56
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210863671
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Was jij er bij?
Nee, daarom ben ik ook terughoudend in wat ik er over geloof en wat niet.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:50:06 #57
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863673
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:49 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Ik ben niet bekend met de term met whataboutism
Google is je vriend. Onwetendheid siert geen enkel mens.
&lt;signature here&gt;.
pi_210863675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER

SPOILER
Hamas heeft de Palestijnen vandaag veroordeeld tot minstens een decennium van Israëlisch geweld. Ik kan mij weinig dingen inbeelden die laffer zijn dan vrouwen en kinderen ontvoeren om ze als levend schild gebruiken. Van die ontvoeringen zijn ondertussen al vele vele filmpjes dus twijfelen of er eentje tussen zit die nep is nogal cru gezegd kommaneuken geworden. Als je verzet wil plegen dan schiet je op het leger of nog beter op Netanyahu, maar wat we vandaag zien is een ongekende slachtpartij onder burgers. Kelen doorsnijden, executeren met geweren en naakt door de straten paraderen. De morele high ground die Palestijnen misschien hadden is in een klap weggevaagd. Waar er kritiek op het bestaan van het grenshek was, zal dat nu overslaan in kritiek dat hij nog niet dik genoeg is en er geen landmijnen voor liggen.
pi_210863676
Serieuze vraag:

Dit volk kan met heel veel moeite sigaretten en vuurpijlen het land binnensmokkelen, maar nu kunnen ze ineens zonder problemen met zwaar geschut de grens van Israël oversteken. En Israël schijnt ook nog eens verrast te zijn dat dit een dag na 50-jarige herdenking aan Yom Kippur gebeurt.

Gelooft men dit?

Er waren hele sterke signalen dat de VS een oogje toekneep in de aanloop naar 9/11, en het zou mij niets verbazen als dit een soortgelijk situatie is.

Ik twijfel er niet aan dat Hamas hierachter zit. Maar ik twijfel er wel aan dat Israël verrast is. Dit geeft ze een hele goede reden om Palestina te bulldozen.
pi_210863679
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef nixxx het volgende:

[..]
Denk 100-1000 dode palestijnen voor elke dode Israëli. En een nog veel strengere blokkade en controle op alles wat de Gazastrook binnen komt.
Is er überhaupt nog wel een blokkade? Als je ziet hoe deze aanval is uitgevoerd lijkt het me eerder dat Hamas vrije toegang heeft tot de wereldmarkt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210863681
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:48 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Tijd voor je medicijnen Bezsen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210863685
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:46 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Ja het gene wat er aan voorafgat is het ontstaan van israel.
Israëlis zijn er grotendeels vrijwillig naartoe gegaan hoor.
okee, kleine historie voor jou dan: er waren geen palestijnen. het was brits mandaat, er leefden enkele duizenden nomaden. Israel mocht eerst bestaan, tot ze succesvol werden, en ze werden aangevallen. Israel versloeg de aanvallers, en daardoor was de claim op het land juridisch vanwege oorlogsrecht nog steviger geworden. Israel heeft de fout gemaakt om territorium terug te geven en de situatie gaza te laten bestaan uit goedgezindheid. Ze hebben jarenlang gezorgd voor water en electriciteit Al dit goed gedrag breekt ze nu op met dit beestachtig geweld en terreur
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:50:58 #63
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863686
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hamas heeft de Palestijnen vandaag veroordeeld tot minstens een decennium van Israëlisch geweld.
Oh dat is de laatste decennia totaal niet gebeurd!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:51:19 #64
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863688
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:49 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Nee, daarom ben ik ook terughoudend in wat ik er over geloof en wat niet.
Ja fantaseert erbij dat al die gliders die we zien opstijgen in filmpjes stiekem natuurlijk israeliers zijn, die een false flag doen ofzo?
&lt;signature here&gt;.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:51:42 #65
236264 crew  capricia
pi_210863691
twitter

Als dit klopt is het echt een zeer goed voorbereidde operatie.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210863696
quote:

[..]
Altijd leuk om ook een incel te hebben in je topic.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:52:11 #67
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Bensel het volgende:

[..]
okee, kleine historie voor jou dan: er waren geen palestijnen. het was brits mandaat, er leefden enkele duizenden nomaden. Israel mocht eerst bestaan, tot ze succesvol werden, en ze werden aangevallen. Israel versloeg de aanvallers, en daardoor was de claim op het land juridisch vanwege oorlogsrecht nog steviger geworden. Israel heeft de fout gemaakt om territorium terug te geven en de situatie gaza te laten bestaan uit goedgezindheid. Ze hebben jarenlang gezorgd voor water en electriciteit Al dit goed gedrag breekt ze nu op met dit beestachtig geweld en terreur
Jij bent nog kwaadaardiger dan de gemiddelde Hamas terrorist.

Hahaha elektriciteit en water geleverd. Ja het zijn nog net geen moeder theresas.
pi_210863704
quote:

[..]
Hamas heeft de Palestijnen vandaag veroordeeld tot minstens een decennium van Israëlisch geweld. Ik kan mij weinig dingen inbeelden die laffer zijn dan vrouwen en kinderen ontvoeren om ze als levend schild gebruiken. Van die ontvoeringen zijn ondertussen al vele vele filmpjes dus twijfelen of er eentje tussen zit die nep is nogal cru gezegd kommaneuken geworden. Als je verzet wil plegen dan schiet je op het leger of nog beter op Netanyahu, maar wat we vandaag zien is een ongekende slachtpartij onder burgers. Kelen doorsnijden, executeren met geweren en naakt door de straten paraderen. De morele high ground die Palestijnen misschien hadden is in een klap weggevaagd. Waar er kritiek op het bestaan van het grenshek was, zal dat nu overslaan in kritiek dat hij nog niet dik genoeg is en er geen landmijnen voor liggen.
^O^
pi_210863705
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Drxx het volgende:
Serieuze vraag:

Dit volk kan met heel veel moeite sigaretten en vuurpijlen het land binnensmokkelen, maar nu kunnen ze ineens zonder problemen met zwaar geschut de grens van Israël oversteken. En Israël schijnt ook nog eens verrast te zijn dat dit een dag na 50-jarige herdenking aan Yom Kippur gebeurt.

Gelooft men dit?

Er waren hele sterke signalen dat de VS een oogje toekneep in de aanloop naar 9/11, en het zou mij niets verbazen als dit een soortgelijk situatie is.

Ik twijfel er niet aan dat Hamas hierachter zit. Maar ik twijfel er wel aan dat Israël verrast is. Dit geeft ze een hele goede reden om Palestina te bulldozen.
De grenzen zijn nu open en ze stormen gewapend binnen. Denken dat ze dit goed uitkomt is wel bizar.

Maar hoe ze (2000? 5000? ) duizenden raketten en alle communicatie over vandaag hebben gemist is ook bizar. En dat kan best nog wel eens een binnenlandse crisis worden waar de premier niet echt goed uitkomt.
pi_210863706
quote:
Zie hier @pompompomx - een goedprater van terroristen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:52:59 #71
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863707
quote:
aar nu kunnen ze ineens zonder problemen met zwaar geschut de grens van Israël oversteken.
Is daar sprake van?

Ik weet het niet, nog geen beelden gezien van zwaar geschut aan hamas zijde?
&lt;signature here&gt;.
pi_210863708
Ik vraag me af hoeveel palestijnse vlaggen we gaan zien bij XR als ze weer gaan demonstreren.
pi_210863715
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]

Het Israëlische leger en veiligheidsdiensten vallen toch even totaal door de mand
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210863716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Bezsen het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Goed kontje. Zou snoeihard raken. :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:53:58 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210863719
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]

Sowieso is dat het wel met zo massaal veel mensen en raketten aanval inzetten en door de Iron Dome heen knallen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210863720
quote:
Serieuze vraag:

Gelooft men dit?

Ook doorgaans heel capabele en goed uigeruste veiligheidsdiensten verneuken het wel eens, zie ook de hele clusterfuck van de Amerikaanse inlichtingendiensten rond 9/11.
pi_210863721
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef vosss het volgende:

[..]
Goed kontje. Zou snoeihard raken. :9
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:54:06 #78
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863722
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Het Israëlische leger en veiligheidsdiensten vallen toch even totaal door de mand
Ben jij ook zo blij meebetaald te hebben aan dit baken van veiligheid morti?
pi_210863724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Lees je mee @:Slayage ?
Wat zou hij hier uit moeten opmaken dan? ik lees een emotioneel betoog.

Want het is wel degelijk verzet. En de vergeldingactie van Israel is dat ook. Het gaat erom wie het hardst kan toeslaan. Dus nee, je bent helemaal niet 'ziek' als je de Palestijnse kant steunt. net zo min je ziek bent als je de Israelische kant steun.

Je kan hoogstens fout gokken.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:54:31 #80
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210863726
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef ExTec het volgende:

[..]
Google is je vriend. Onwetendheid siert geen enkel mens.
Zeker.

Op basis van wat ik heb gevonden denk ik dat we de term whataboutism ook kunnen toepassen op jouw reactie. "Niet de eerste keer dat Palestijnen..."
pi_210863729
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef ReplaR het volgende:
Ik vraag me af hoeveel palestijnse vlaggen we gaan zien bij XR als ze weer gaan demonstreren.
Dat zou ontiegelijk dom van ze zijn.

Ik denk dat ze dus uiterlijk morgen te zien zijn.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:55:46 #82
396550 Richestorags
pi_210863735
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat zou hij hier uit moeten opmaken dan? ik lees een emotioneel betoog.

Want het is wel degelijk verzet. En de vergeldingactie van Israel is dat ook. Het gaat erom wie het hardst kan toeslaan. Dus nee, je bent helemaal niet 'ziek' als je de Palestijnse kant steunt. net zo min je ziek bent als je de Israelische kant steun.

Je kan hoogstens fout gokken.
Verzet is oké maar dit is terreur.
pi_210863736
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Alleen dat gaat je niet lukken. Elk Hamas mannetje heeft weer zoveel broers, zussen, neven, en nichten. En die zullen zich vrijwel allemaal tegen je keren als je dat mannetje vermoord.
Hamas zit voornamelijk in Gaza. Gaza is praktisch een openluchtgevangenis. Er is juist niets zo makkelijk als daar de boel volledig wegvagen. Als in: praktisch makkelijk.

Moreel is er het een en ander op aan te merken.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:56:13 #84
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Verzet is oké maar dit is terreur.
Wat moeten de Palestijnen dan doen van jou? Zich vastketenen aan de snelweg?
pi_210863746
twitter
#superniger2020
pi_210863749
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:56 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Militaire doelen of infrastructuur aanvallen. Dat is al vaker gezegd.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:57:03 #87
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863750
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:56 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik ook altijd wel geinig ja.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:57:08 #88
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210863752
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:51 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja fantaseert erbij dat al die gliders die we zien opstijgen in filmpjes stiekem natuurlijk israeliers zijn, die een false flag doen ofzo?
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik ontken het ook niet. In tegenstelling tot velen van jullie die alles als zoete koek slikken.
pi_210863754
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef Montagui het volgende:

[..]
Dan target je militaire doelen of infrastructuur.

Niet deze terreur tegen de burgerbevolking. Dat is volslagen ziek en daar kan geen enkele ' ja maar...' tegenop.
Hoe moet je dat doen dan als Hamas/Palestijn?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:57:17 #90
236264 crew  capricia
pi_210863756
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
ja zeker. Hier zullen de nodige woorden over gesproken gaan worden. Want dit is echt een blamage voor de inlichtingsdiensten. Ook die beelden van die afgeschoten Israelische gezinnen in een schuilkelder enzo.
Bibi staat in zijn hemd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210863758
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:54 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Ben jij ook zo blij meebetaald te hebben aan dit baken van veiligheid morti?
Ik sta volledig achter Israël. Hopelijk is dit het einde van Netanyahu en z'n corrupte zooitje en maakt Israël voorgoed een einde aan Hamas.

Een volksverhuizing van de Palestijnen naar Egypte, Libanon of Jordanië lijkt me een gepaste uitkomst. Dit heeft het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan om die enclave met de moeilijke naam ook opgelost.
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210863762
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:44 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)-staat-van-oorlog-af

Genoeg die het een verdiende loon vinden hoor.
Verdiende loon? Ik kan die video’s niet openen dus wie vindt dit verdient loon? Suppressie zorgt niet voor begrip bij de onderdrukten. Dat lijkt me geen radicaal standpunt
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:57:43 #93
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863763
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Militaire doelen of infrastructuur aanvallen. Dat is al vaker gezegd.
Oh dus Israël moet burgerslachtoffers maken en Hamas mag met hun houtjetoutje gerichte aanvallen doen.
pi_210863766
quote:

[..]
Precies. Als de gematigde Palestijnse inwoner Hamas al lang geleden hadden veroordeeld hadden ze de gematigde Israëlische inwoners mee gehad. Dat zal nu wel voorbij zijn.
pi_210863768
Er is maar een optie. Iran aanpakken
pi_210863769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Oh dus Israël moet burgerslachtoffers maken en Hamas mag met hun houtjetoutje gerichte aanvallen doen.
Het is allebei fout.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:58:34 #97
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863774
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het is allebei fout.
De ene heeft alleen een miljarden defensie apparaat.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:58:50 #98
396550 Richestorags
pi_210863778
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:56 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Hamas wegjagen, politieke steun zoeken, de maatschappij opbouwen via onderwijs en business (tegenwoordig kan iedereen influencer en dropshipper worden), weggaan en een leven opbouwen in andere Arabische landen. Israël tonen dat ze niet de vijand zijn zodat het gedrag van de settlers geen draagvlak meer heeft in Israël.

Allesbehalve terreurdaden via Hamas. Hamas is hun graf.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:58:56 #99
236264 crew  capricia
pi_210863779
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef Molo het volgende:

[..]
Sowieso is dat het wel met zo massaal veel mensen en raketten aanval inzetten en door de Iron Dome heen knallen
Dit gaat de Palestijnse zaak toch ook helemaal geen goeds doen? Al dat geweld en bloederige filmpjes op Israelische burgers.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210863781
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef nixxx het volgende:

[..]
Oriëntalistische visie. Of misschien zelfs wel puur vanuit Nederland.

Met onze calvinistische denkpatronen, passen wij ons gewoon aan aan het nieuwe bestuur. Als dat een bezetter is, maakt dat weinig uit. Maar Palestijnen zullen in verzet blijven komen. Hoe hard je er ook tegen optreed.

Israel heeft kortom twee keuze's:

1: Toch op een of andere manier opzoek naar vrede.

2: Genocide.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:59:20 #101
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863785
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hamas wegjagen, politieke steun zoeken, de maatschappij opbouwen via onderwijs en business (tegenwoordig kan iedereen influencer en dropshipper worden), weggaan en een leven opbouwen in andere Arabische landen.
Waarom niet de Joden weg als het er zo gevaarlijk is?
pi_210863789
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]
De grenzen zijn nu open en ze stormen gewapend binnen. Denken dat ze dit goed uitkomt is wel bizar.

Maar hoe ze (2000? 5000? ) duizenden raketten en alle communicatie over vandaag hebben gemist is ook bizar. En dat kan best nog wel eens een binnenlandse crisis worden waar de premier niet echt goed uitkomt.
Als ik zeg het komt goed uit, dan bedoel ik voor de Israëlische regering. Niet de bevolking van Ashkelon uiteraard.

Netanyahu is bezig met zijn ultranationalistische ageda. Zelfs pro-Israëliërs begonnen zorgen te uiten over zijn manier van doen, hoe extreem hij is geworden.

Deze oorlog geeft hem net geen vrijbrief om te doen wat hij maar wil. Als dat niet goed uitkomt voor hem, dan zou ik niet weten wat wel.

Wat betreft het laatste deel van je post, dat is dus juist wat het verdacht maakt. Israël wordt geroemd om hun defensie en intelligence.

Denk dus niet per se dat dit zijn einde betekent, eerder meer reden om zijn koers te varen.

De grootste verliezers hier zijn de Palestijnen, want enige hoop op verzoening in wat voor vorm dan ook is terug naar nul, zo niet in de min.
pi_210863790
quote:
Serieuze vraag:

Gelooft men dit?

Mossad zat ook achter 9/11. Netanyahu fantaseerde sws al jaren openlijk over een te gebruiken aanslag op de VS. Net als dat ie fantaseert over een Iraanse bevolking die - net als westerlingen - moreel gedegradeerd wordt door het kijken naar Amerikaanse pulp gecreëerd door zijn broeders in Hollywood.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:00:11 #104
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863793
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
Dit heeft het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan om die enclave met de moeilijke naam ook opgelost.
Ja, ik wilde idd zeggen dat het precedent zeer recent is gezet.

Wat overigens niet helemaal slecht is. Dat is de eerste volksverhuizing waar niet ~30% het leven laat, maar een ordentelijke excercitie waar iedereen gewoon in de bus moet stappen, en verscheept wordt naar elders.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:00:22 #105
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210863795
quote:

Een andere grote fout die ze maakten was dat ze in de 2006 Libanon oorlog niet doorpakten en de Palestijnen in Libanon uitroeiden. Maar ze moesten stoppen onder internationale druk en het leiderschap kon wegvluchten naar Dubai en daardoor is het blijven dooretteren.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:00:26 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210863796
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Verdiende loon? Ik kan die video’s niet openen dus wie vindt dit verdient loon? Suppressie zorgt niet voor begrip bij de onderdrukten. Dat lijkt me geen radicaal standpunt
Beelden van afgeschoten bejaarden bij bushokjes o.a.

.....
pi_210863800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:53 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ook doorgaans heel capabele en goed uigeruste veiligheidsdiensten verneuken het wel eens, zie ook de hele clusterfuck van de Amerikaanse inlichtingendiensten rond 9/11.
Daar refereerde ik ook al naar. ;) Weliswaar een andere invalshoek.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:00:50 #108
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863801
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Mossad zat ook achter 9/11. Netanyahu fantaseerde sws al jaren openlijk over een te gebruiken aanslag op de VS.
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:01:07 #109
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Een andere grote fout die ze maakten was dat ze in de 2006 Libanon oorlog niet doorpakten en de Palestijnen in Libanon uitroeiden. Maar ze moesten stoppen onder internationale druk en het leiderschap kon wegvluchten naar Dubai en daardoor is het blijven dooretteren.
Praten over uitroeien en dan denken dat je aan de goede kant staat _O-
pi_210863806
quote:
Maar de PKK komt gewoon uit het niets nietwaar? Jij bent een karikatuur.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:02:00 #111
396550 Richestorags
pi_210863810
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:59 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Waarom niet de Joden weg als het er zo gevaarlijk is?
De Joden hebben geen land anders dan Israël. De Palestijnen hebben tientallen landen waar ze naartoe kunnen gaan als ze weigeren zich aan te passen.
pi_210863811
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:52 schreef ExTec het volgende:

[..]
Is daar sprake van?

Ik weet het niet, nog geen beelden gezien van zwaar geschut aan hamas zijde?
Ik zag trucks met machinegeweren die door Israel rijden en a la ISIS om zich heen schieten.

Dat krijgen ze wel de grens over, maar een appeltaart is haast onmogelijk. :+
pi_210863812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef Bensel het volgende:

[..]
Wat een wereldvreemd geneuzel. In een conflict zal compassie verdwijnen.

En dat moet ook. Want met jouw puppy-empathie win je nooit een oorlog.
pi_210863814
quote:

[..]
Ik sta volledig achter Israël. Hopelijk is dit het einde van Netanyahu en z'n corrupte zooitje en maakt Israël voorgoed een einde aan Hamas.

Een volksverhuizing van de Palestijnen naar Egypte, Libanon of Jordanië lijkt me een gepaste uitkomst. Dit heeft het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan om die enclave met de moeilijke naam ook opgelost.
Nederlanders maken zich druk om het opvangen van een paar honderd vluchtelingen en jij stelt dat Egypte, Libanon en Jordanië even 5 miljoen Palestijnen moeten opvangen

Sorry wat?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:02:16 #115
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863815
quote:

[..]

Mensen dwingen hun geboortegrond te verlaten? Lijkt me weinig realistisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:02:41 #116
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De Joden hebben geen land anders dan Israël. De Palestijnen hebben tientallen landen waar ze naartoe kunnen gaan als ze weigeren zich aan te passen.
Oh vreemd. Hoe deden die Joden het dan voor het moderne Israel
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:02:46 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210863817
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Dit gaat de Palestijnse zaak toch ook helemaal geen goeds doen? Al dat geweld en bloederige filmpjes op Israelische burgers.
Ja heel lekker slim strategisch aangepakt is dit niet nee

Vanuit die gedachte zou je ook nog kunnen bedenken dat een partij hier expres heeft zitten poken om dit conflict te laten exploderen, omdat het die partij (dus niet Hamaz zelf) goed uit komt

De tijd zal het ons leren
Het klinkt voor mij of als hele domme actie die door heel emotioneel gedrag in gang is gezet, of opzet door kwade bedoelingen van elders
pi_210863821
Nou, we gaan het zien, maar zal wel snel afgelopen zijn.

Enige wat wel de boe helemaal kan laten escaleren is als Hezbollah zich er in mengt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:03:50 #119
396550 Richestorags
pi_210863823
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik zag trucks met machinegeweren die door Israel rijden en a la ISIS om zich heen schieten.

Dat krijgen ze wel de grens over, maar een appeltaart is haast onmogelijk. :+
Hitler heeft ook Sudeten-Duitsland kunnen inlijven terwijl hij officieel geen leger mocht hebben. Laksheid gebeurt...
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:04:01 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863825
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
wat
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:04:02 #121
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210863826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:31 schreef Richestorags het volgende:
Uiteraard team Israël. Er wordt gevochten tegen een barbaars, ongeciviliseerd volk dat zich jaar in jaar onderscheid in het plegen van aanslagen en toejuichen van terreurgroeperingen. En dit kan dan ook nog op steun rekenen van het sommigen in het Westen. Dit blijft onbegrijpelijk.
quote:
In progressief linkse kringen zit je dan wel goed. Je kunt het ook hier op FOK! zien, zelfs in dit topic, de steun komt maar uit één hoek. Als het aan elke vorm van moreel kompas en normen waarden ontbreekt, dan krijg je dat.
quote:

[..]
Dit is niet juist. Het geweld is altijd afkomst geweest van Arabieren uit verscheidene Islamtische landen en dit is al begonnen met de oprichting van Israël. Stellen dat Israël het probleem is, geeft blijkt van een duidelijk gebrek aan historische kennis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:04:47 #122
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:05:06 #123
396550 Richestorags
pi_210863831
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Toen woonden ze in landen waar ze altijd werden aangepakt met als dieptepunt Hitler.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:05:39 #124
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_210863835
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef Drxx het volgende:

[..]
Daar refereerde ik ook al naar. ;) Weliswaar een andere invalshoek.
Je verwijst naar, refereert aan.
Yea, she's on crack.
pi_210863836
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nederlanders maken zich druk om het opvangen van een paar honderd vluchtelingen en jij stelt dat Egypte, Libanon en Jordanië even 5 miljoen Palestijnen moeten opvangen

Sorry wat?
Nederland heeft afgelopen decennia vele honderden duizenden vluchtelingen opgenomen.

Doen we ook Iran en Turkije erbij. Er is plek zat daar
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:05:45 #126
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863837
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Toen woonden ze in landen waar ze altijd werden aangepakt met als dieptepunt Hitler.
Niet het probleem van de Palestijnen me dunkt?
Duitsers lijken me redelijk stabiel tegenwoordig. Die schaffen de terugkeer vast wel.
pi_210863838
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Beelden van afgeschoten bejaarden bij bushokjes o.a.

.....
Meer controleposten die alleen Palestijnen controleren. Meer land pakken. Meer surpressie. En dan wordt het vanzelf beter, dan word je inderdaad vanzelf geliefd
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:06:00 #128
236264 crew  capricia
pi_210863839
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Toen concentreerde ze zich in Poolse kampen. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210863840
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]
dit is de eerste keer dat ik dit lees of is die al eerder voorbijkomen?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:06:33 #130
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863845
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Toen concentreerde ze zich in Poolse kampen. :')
Duitse kampen*
Niet probleem van Palestijnen.
pi_210863846
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:04 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Palestijns leiderschap uitroeien
En dan? Staat er gewoon weer een nieuw poppetje op.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:07:02 #132
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_210863850
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Duitse kampen*
Poolse kampen.
Yea, she's on crack.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:07:18 #133
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863855
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Poolse kampen.
Nee hoor
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:07:29 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Poolse kampen.
Nou nee, ze stonden in Polen, maar waren Duitse instellingen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210863857
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Bezsen het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn Russische modellen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:07:38 #136
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_210863858
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:07 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Nee hoor
Jazeker wel.
Yea, she's on crack.
pi_210863859
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Uiteraard team Israël. Er wordt gevochten tegen een barbaars, ongeciviliseerd volk dat zich jaar in jaar onderscheid in het plegen van aanslagen en toejuichen van terreurgroeperingen. En dit kan dan ook nog op steun rekenen van het sommigen in het Westen. Dit blijft onbegrijpelijk.
[..]
In progressief linkse kringen zit je dan wel goed. Je kunt het ook hier op FOK! zien, zelfs in dit topic, de steun komt maar uit één hoek. Als het aan elke vorm van moreel kompas en normen waarden ontbreekt, dan krijg je dat.
[..]
Dit is niet juist. Het geweld is altijd afkomst geweest van Arabieren uit verscheidene Islamtische landen en dit is al begonnen met de oprichting van Israël. Stellen dat Israël het probleem is, geeft blijkt van een duidelijk gebrek aan historische kennis.
Ik blijf het een lastige vinden. Ze hebben daar met z'n allen ook niet echt de mogelijkheden om te civilizeren. En snap dat dit gebeurt omdat ze niks te verliezen hebben.

Maar ja, als ze mij tegenkomen snijden ze wel mijn keel door. Dus toch maar Team Israel.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:07:51 #138
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863860
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef Bezsen het volgende:
Dat klopt wel, want die bestonden toen nog niet.
&lt;signature here&gt;.
pi_210863862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mensen dwingen hun geboortegrond te verlaten? Lijkt me weinig realistisch.
Welke oplossing is dan meer realistisch?
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:08:05 #140
396550 Richestorags
pi_210863864
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Niet het probleem van de Palestijnen me dunkt?
Duitsers lijken me redelijk stabiel tegenwoordig. Die schaffen de terugkeer vast wel.
Het probleem van de Palestijnen is dat hun Arabische broeders de genocide van de Duitsers wilden afmaken. Vele "Palestijnen" zijn dan ook Jordaniërs en Egyptenaren. Ze zijn geëindigd als kind van de rekening.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:08:07 #141
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863865
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Welke oplossing is dan meer realistisch?
Israel weg.
pi_210863867
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Je verwijst naar, refereert aan.
Dank.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:08:55 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210863874
De eerste filmpjes met feestende en juichende mensen zijn er alweer.
quote:
'Groot feest in Ramallah na aanvallen'

In Ramallah op de bezette Westelijke Jordaanoever is het "één groot feest", meldt Al Jazeera. "Hier in Ramallah zien we mensen schreeuwen ter viering en ter ondersteuning van de militaire acties. We hebben soortgelijke taferelen elders op de bezette Westelijke Jordaanoever gezien", zegt een verslaggever van Al Jazeera.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210863875
quote:

[..]

pi_210863878
Als je pro-Europa en anti-islam bent, doe je er verstandig aan om anti-Israel te zijn, en dus Team Palestijnen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:09:29 #146
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210863879
quote:

[..]

Huh, of Israel geeft Palestijnen hun grond terug? Conform afspraken. Na WO II heeft Israel alleen maar meer en meer aan landjepik gedaan.
pi_210863880
Je bent liever Israël en Palestina beiden kwijt.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:09:33 #148
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_210863882
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:08 schreef Drxx het volgende:

[..]
Dank.
Yea, she's on crack.
pi_210863883
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:08 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Israel weg.
Nou, jouw bezwaar tegen het uitroeien van mensen is ook snel weg geëbd hoor. Of ben je dit:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:01 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Praten over uitroeien en dan denken dat je aan de goede kant staat _O-
alweer vergeten?
pi_210863886
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]

Het lachen zal ze snel vergaan.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:10:09 #151
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210863891
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]

Raar zeg dat de Palestijnen in een Palestijns stad als Ramallah juichen.

Niet te geloven zeg.
pi_210863892
quote:

[..]
Israel weg.
Goede move. Het westen heeft dit veroorzaakt met hun onzin, enige oplossing is Israël weg.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:10:52 #153
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863899
.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nou, jouw bezwaar tegen het uitroeien van mensen is ook snel weg geëbd hoor. Of ben je dit:
[..]
alweer vergeten?
De moderne staat Israël staat niet gelijk aan een volk hoor.
pi_210863902
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Goede move. Het westen heeft dit veroorzaakt met hun onzin, enige oplossing is Israël weg.
geen genocide, maar alleen het land weg.,
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:11:00 #155
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863903
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef Akathisia het volgende:
Als je pro-Europa en anti-islam bent, doe je er verstandig aan om anti-Israel te zijn, en dus Team Palestijnen.
&lt;signature here&gt;.
pi_210863904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Bensel het volgende:

[..]
Incorrect. Het 'verzet' van de Palestijnen begon al op 1947, tijdens resolutie 181.

Je mag gerust een beetje pedant zijn qua historische kennis, maar het is dan wel verstandig om daadwerkelijk de feiten op orde te hebben.

Omdat ik niet houd van vernederen, mag je gerust een dm sturen voor meer uitleg.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:11:33 #157
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210863907
Mensen die enkel blind 100 procent voor 1 van de partijen zijn.... :')
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:11:44 #158
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210863909
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef Akathisia het volgende:
Je hoeft geen kant te kiezen trouwens he. Ik weet 't, een rare optie tegenwoordig. Maar het kan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:11:44 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863910
quote:

[..]
Hoe zie je dat voor je?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210863911
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Israel is geen volk.
De staat Israël is een entiteit die weg moet.
[..]
De moderne staat Israël staat niet gelijk aan een volk hoor.
Deze bullshit is van dezelfde adembenemende stupiditeit als Wilders die claimt dat hij geen probleem heeft met moslims maar alleen met de Islam :').
pi_210863914
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Momo het volgende:
Enkel blind.

Zie je dan nog aan een oog?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:12:04 #162
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210863915
quote:
Je MOET een kant kiezen lees ik hier. Zwart of wit.
pi_210863918
quote:

[..]
Israel weg.
Dat zouden ze wel willen. Gaat (gelukkig) nooit gebeuren.
Dit gaat helaas wel weer veel burgerslachtoffers opleveren, daar is Hamas dan ook op uit, Ze geven geen fuck om de gewone Palestijnse burger,
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_210863920
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Incorrect. Het 'verzet' van de Palestijnen begon al op 1947, tijdens resolutie 181.

Je mag gerust een beetje pedant zijn qua historische kennis, maar het is dan wel verstandig om daadwerkelijk de feiten op orde te hebben.

Omdat ik niet houd van vernederen, mag je gerust een dm sturen voor meer uitleg.
noem eens een palestijnse leider in de jaren 30?
Twitch.tv/bensel15
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:12:36 #165
236264 crew  capricia
pi_210863921
quote:

[..]
En hoe reeel zie jij dit als oplossing?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:12:46 #166
396550 Richestorags
pi_210863923
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hoe zie je dat voor je?
Met een genocide Etto. Ze durven het allemaal niet openlijk te zeggen want dan worden ze geband maar het is overduidelijk.
pi_210863924
Heeft Mart de Kruif al een reactie gegeven?
#superniger2020
pi_210863925
Volgens mij kan dit conflict maar op twee manieren eindigen:

- etnische zuivering
- een Mandela achtige figuur die, een onder beide groepen, breed gedragen vredesproces op gang brengt

Ik vrees dat het uiteindelijk het eerste wordt
pi_210863926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je MOET een kant kiezen lees ik hier. Zwart of wit.
wat gebeurt er als je het niet doet?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:13:28 #170
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863930
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Deze bullshit is van dezelfde adembenemende stupiditeit als Wilders die claimt dat hij geen probleem heeft met moslims maar alleen met de Islam :').
Israel is een seculier land. Er zijn tig joden die vanuit religieus oogpunt vinden dat de moderne staat niet had mogen bestaan.

Daarnaast zijn niet alle Israelis joods.
pi_210863933
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Je hoeft geen kant te kiezen trouwens he. Ik weet 't, een rare optie tegenwoordig. Maar het kan.
Hoeft niet, zeker niet als geen van de twee partijen invloed zouden hebben op je eigen, maar áls je pro-Europa bent, dan zou je er wel goed aan doen mijn logica te volgen, gezien een van die partijen wel degelijk een (negatieve) invloed heeft op Europa.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:14:04 #172
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210863935
Dat Gaza ziet er trouwens wel aardig volgebouwd uit.. ik vraag me af wat er daar zou gebeuren als je a la Dresden 1945 los gaat.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210863936
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Bezsen het volgende:

[..]
[..]
Israel is een seculier land. Er zijn tig joden die vanuit religieus oogpunt vinden dat de moderne staat niet had mogen bestaan.

klopt, er leven ook heel veel palestijnen in de grote steden van israel.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:14:50 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863940
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Bezsen het volgende:

[..]

Secularisme zou een verademing zijn over heel de wereld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210863943
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Bezsen het volgende:

[..]
[..]

Israël mag dan in naam seculier zijn, men wordt intern gegijzeld door een groep religieus waanzinnigen
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:15:20 #176
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210863945
Je ziet wel weer een mooi voorbeeld van 'hoefijzer politiek' trouwens. Extreem links en extreem rechts zijn anti Israel, daartussen pro Israel of neutraal. Wel interessant om te zien....
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:15:20 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863946
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hoeft niet, zeker niet als geen van de twee partijen invloed zouden hebben op je eigen, maar áls je pro-Europa bent, dan zou je er wel goed aan doen mijn logica te volgen, gezien een van die partijen wel degelijk een (negatieve) invloed heeft op Europa.
Enkel als je nog gelooft dat de protocollen echt zijn of zo.

Serieus... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210863947
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Secularisme zou een verademing zijn over heel de wereld.
dat zou echt verschrikkelijk saai en eentonig zijn. :N
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:16:15 #179
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863951
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Israël mag dan in naam seculier zijn, men wordt intern gegijzeld door een groep religieus waanzinnigen
Dat weet ik niet zo goed.
De naam orthodox-seculieren bestaat niet voor niets.

Het lijkt me vooral een Extreem rechtse seculiere regering die zijn bestaan wil halen vanuit religieus perspectief.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:16:20 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Nee hoor; religie blijft altijd bestaan. Wanneer het echter mengt met politiek krijg je gegerandeerd bloedvergieten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210863953
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:16:40 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863954
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef Bezsen het volgende:

[..]

Het lijkt me vooral een Extreem rechtse seculiere regering die zijn bestaan wil halen vanuit religieus perspectief.
orthodox seculier is een verzinsel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:17:00 #183
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_210863955
quote:

[..]
Hé oorlog! Gezellig. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_210863956
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef Bensel het volgende:

[..]
noem eens een palestijnse leider in de jaren 30?
Palestina bestaat sinds 47, net als Israel.

Beide landen die nog vechten voor hun bestaan.
pi_210863958
quote:

[..]
Niks mis met flink wat dood en verderf op zijn tijd idd.
pi_210863960
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Enkel als je nog gelooft dat de protocollen echt zijn of zo.

Serieus... :')
Och, je kan ook gewoon de rol van Israël aanschouwen in een conflict als Syrië, en welke impact dat heeft gehad op Europa . Daarom is het ook zo raar dat Howard het heeft over barbaren aan de andere zijde.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:17:31 #187
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210863961
Dit zijn gewoon losgeslagen dieren. Meer kun je er niet van maken. Wat een verschrikkelijke beelden.

twitter
pi_210863962
Haat tegen haat, dit conflict bestaat al decennia lang en dit zal nog decennia lang voortgaan.
Al vrees ik voor een catastrofe in de tussentijd.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:17:31 #189
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863963
quote:

[..]
Ga jij lekker leven op een wereld waar je je leven niet zeker bent, maar hé, het is niet saai!

Kies ik die saaie wereld wel.
&lt;signature here&gt;.
pi_210863966
quote:

[..]

Die regering zit er omdat de stemmen van de gekken regeert in Israël.
pi_210863968
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hoe zie je dat voor je?
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.
pi_210863970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor; religie blijft altijd bestaan. Wanneer het echter mengt met politiek krijg je gegerandeerd bloedvergieten.
ik ben ook niet bang dat religie dan verdwijnt, want dat kan niet maar het wordt eentonig en saai omdat iedere neus dan dezelfde kant op staat geopolitiek en juist een evenwicht in idelogien zorgt voor stabiliteit, anders schiet een ideologie door.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:18:38 #193
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863974
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
orthodox seculier is een verzinsel.
Da's net zoiets als een carnivoor-veganist, idd.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:18:41 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863976
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.
Als een Wilders zoiets voorstelt, ben je dan ook voor, of schreeuw je dan 'racisme'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210863977
Dit zijn IS praktijken en het zal ze op dezelfde manier vergaan als die in Syrie. Terroristen 1e klas,
pi_210863978
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ze wandelen gewoon?
pi_210863979
Hamas / Islamitische Jihad zijn te klein om werkelijk een bedreiging te zijn voor iets wat internationaal gesteund wordt als Israël, maar het gemak waarmee Israëlische tanks worden uitgeschakeld zal bij verschillende partijen met interesse (en wisselende reacties) worden aangezien.
pi_210863980
quote:

[..]
Dat land van herkomst is voor veruit de meesten daar Israel, daar zijn ze immers geboren.
pi_210863981
Geen idee meer wat ik moet geloven -O-

twitter
pi_210863983
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef capricia het volgende:

[..]
En hoe reeel zie jij dit als oplossing?
Niet. As usual leiden die mensen daar door afspraken van het westen. Wel chill dat wij hier dat gezeur van deze groep niet hebben. Ze lossen het daar maar op.
pi_210863984
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:14 schreef nixxx het volgende:
Dat Gaza ziet er trouwens wel aardig volgebouwd uit.. ik vraag me af wat er daar zou gebeuren als je a la Dresden 1945 los gaat.
Met de inwoners?
Hetzelfde als met de Duitsers toen.
Morele tik maar daarna nog steeds strijdbaar denk ik..
Vergelding op vergelding..
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:19:39 #202
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210863985
Saudi Arabie wordt nu wel een beetje geforceerd om een kan te kiezen denk ik. Misschien dat dit ook het doel van Hamas was?

Saudi Arabia calls for halt to escalation

Saudi Arabia’s foreign ministry said in a statement that it is closely following developments and called for an immediate halt to the escalation.

The Saudi ministry underscored repeated warnings about the occupation and reiterated a call for a credible peace process.

Mogelijk hoop Hamas idd op een zeer grote tegenaanval van Israel, wat Saudi Arabie in een moeilijke positie zet.
pi_210863986
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ga jij lekker leven op een wereld waar je je leven niet zeker bent, maar hé, het is niet saai!

Kies ik die saaie wereld wel.
totdat jij je leven niet meer zeker bent en ook echt nergens meer heen kan omdat de wereld allemaal dezelfde kant heeft gekozen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:19:53 #204
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210863987
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als een Wilders zoiets voorstelt, ben je dan ook voor, of schreeuw je dan 'racisme'?
Op het moment dat moslims een staat beginnen in Nederland lijkt me dat een hele normale reactie.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:19:55 #205
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863988
quote:
Terug naar land van herkomst.
En moeten al die jordaniers die zichzelf nu palestijn vinden dan ook terug?
&lt;signature here&gt;.
pi_210863989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ze wandelen gewoon?
Misschien is het lunchpauze :Y)
pi_210863990
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Dat land van herkomst is voor veruit de meesten daar Israel, daar zijn ze immers geboren.
Nee. Zo werkt het niet.
pi_210863991
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Dit soort idioten zou ik in ieder geval niet geloven.
pi_210863992
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef Pedroso het volgende:
Dit zijn IS praktijken en het zal ze op dezelfde manier vergaan als ie in Syrie. Terroristen 1e klas,
De ironie dat juist Israël Syrische terroristen heeft geschapen dan wel ondersteunt gaat langs je heen kennelijk.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:20:23 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210863993
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik ben ook niet bang dat religie dan verdwijnt, want dat kan niet maar het wordt eentonig en saai omdat iedere neus dan dezelfde kant op staat geopolitiek en juist een evenwicht in idelogien zorgt voor stabiliteit, anders schiet een ideologie door.
Wat een nonsense; secularisme betekent niets meer of minder dan dat religie geen dominante rol speelt in het maatschappelijk en politiek proces. Niets mis mee. Integendeel, voorkomt een hoop ellende.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210863995
quote:

[ twitter ]
Waarom zou je het niet geloven.

Denk alleen niet dat het lang gaat duren en degene die je hier ziet zijn binnenkort dood.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210863996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ze wandelen gewoon?
Ik zie geen weerstand, waarom zou je jezelf uitsloven op zo'n warme dag :7
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:20:43 #213
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210863997
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
totdat jij je leven niet meer zeker bent en ook echt nergens meer heen
Maar dat gebeurt niet, want ik koos die saaie wereld, weet je nog?
&lt;signature here&gt;.
pi_210863998
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
En moeten al die jordaniers die zichzelf nu palestijn vinden dan ook terug?
Als ze na 1950 ofzo zijn absoluut.
pi_210863999
quote:

[..]
De meeste Israelisch zijn in Israel geboren. Daarbij zijn de meeste ook nog eens van Mizrahi-komaf. Kortom: rechtstreeks uit het Midden-Oosten.
pi_210864000
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat een nonsense; secularisme betekent niets meer of minder dan dat religie geen dominante rol speelt in het maatschappelijk en politiek proces. Niets mis mee. Integendeel, voorkomt een hoop ellende.
ja, precies wat ik dus schrijf, dank jevoor de bevestiging.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:21:13 #217
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210864003
quote:

[..]
Er wordt geen land ingepikt. 'Palestina' is slechts een fantasme dat nooit bestaan heeft, voor de oprichting van Israël maakten de Britten daar de dienst uit. Een zelfbesturend en onafhankelijk Palestina is er simpelweg niet geweest.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:21:20 #218
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864004
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Politiek integralisme > secularisme
pi_210864007
quote:

[..]

? Een orthodox heeft een geloof. En ook weer niet? Nooit van gehoord.
pi_210864008
Ging net even flink los op de livestream
Twitch.tv/bensel15
pi_210864012
quote:

[ twitter ]
Er gaat nooit een dag komen dat ik filmpjes uit de oorlog op TikTok ga kunnen plaatsen.

Dat lukt niet in mijn hoofd.
pi_210864013
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Hamas / Islamitische Jihad zijn te klein om werkelijk een bedreiging te zijn voor iets wat internationaal gesteund wordt als Israël, maar het gemak waarmee Israëlische tanks worden uitgeschakeld zal bij verschillende partijen met interesse (en wisselende reacties) worden aangezien.
Ik denk dat je er gerust van uit kunt gaan dat Iran flink wat drones geleverd heeft.
Goede reden om daar weer eens wat airstrikes uit te voeren.
pi_210864015
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Waarom zou je het niet geloven.

Denk alleen niet dat het lang gaat duren en degene die je hier ziet zijn binnenkort dood.
Zie de meest wilde verhalen voorbij komen op x, daarom
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:22:06 #224
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210864016
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Saudi Arabie wordt nu wel een beetje geforceerd om een kan te kiezen denk ik. Misschien dat dit ook het doel van Hamas was?

Saudi Arabia calls for halt to escalation

Saudi Arabia’s foreign ministry said in a statement that it is closely following developments and called for an immediate halt to the escalation.

The Saudi ministry underscored repeated warnings about the occupation and reiterated a call for a credible peace process.

Mogelijk hoop Hamas idd op een zeer grote tegenaanval van Israel, wat Saudi Arabie in een moeilijke positie zet.

SA doet lippendienst. Natuurlijk gaan die zich er niet mee bemoeien.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:22:11 #225
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210864017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
totdat jij je leven niet meer zeker bent en ook echt nergens meer heen kan omdat de wereld allemaal dezelfde kant heeft gekozen.
... waar heb je het in vredesnaam over.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:22:19 #226
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210864018
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_210864019
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Appels met peren. Do better.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:22:29 #228
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864020
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef Cherni het volgende:

[..]
? Een orthodox heeft een geloof. En ook weer niet? Nooit van gehoord.
Niet als individueel religieus natuurlijk.
Maar er zit wel een paradox in Israël waar een merendeel seculier is maar wel geregeerd wordt vanuit orthodoxe principes.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:22:35 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210864021
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Politiek integralisme > secularisme
Nee hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210864026
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Er gaat nooit een dag komen dat ik filmpjes uit de oorlog op TikTok ga kunnen plaatsen.

Dat lukt niet in mijn hoofd.
Ik ook niet.

Al was het maar omdat ik geen TikTok heb :7
pi_210864027
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Nee. Zo werkt het niet.
Oh, dus ze mogen ook alle Marokkaanse-Nederla... eh Marokanen hier het land uitschoppen? Beetje zuur dat je hier geboren bent en een heel leven hebt opgebouwd maar ja je opa is er niet geboren dus moet je raus?

Dan moet ik zelf trouwens ook maar eens mijn stamboom gaan verbranden anders wordt ik ook in verschillende stukjes naar België, Duitsland en Italië gestuurd...
pi_210864028
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... waar heb je het in vredesnaam over.
dat je dan niet meer kan vluchten omdat alle neuzen dan dezelfde kant op wijzen.
pi_210864030
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wordt geen land ingepikt. 'Palestina' is slechts een fantasme dat nooit bestaan heeft, voor de oprichting van Israël maakten de Britten daar de dienst uit. Een zelfbesturend en onafhankelijk Palestina is er simpelweg niet geweest.
Ik ga geen discussie aan met zionisten.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:23:44 #234
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210864034
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Juist niet, en met je laatste post, dat geboren worden in een land nog steeds je nationaliteit niet bepaalt, bevestig je dat dubbel.

Do worse.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:23:44 #235
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210864035
Wat een domme OP. Alsof je voor een van beide kampen partij moet kiezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210864037
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De ironie dat juist Israël Syrische terroristen heeft geschapen dan wel ondersteunt gaat langs je heen kennelijk.
Wat een gelul om hier Israël de schuld van te geven.

Primair is Assad de oorzaak van het terrorisme in Syrie. Assad zit daar dankzij de Russen in het zadel.

Vooruit, de Amerikanen erbij, vanwege de clusterfuck in Irak waardoor IS (zat ook in Syrië) mogelijk werd.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:23:56 #237
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210864038
Have no illusions. The attacks in Israel, killing civilians, and kidnapping of children and parents as bargaining chips are directed from Moscow.

The Putin regime needed to escalate without getting into a direct conflict with NATO, divert interest from Ukraine and wipe out any normalization in the Middle East, and end the US "borrowing" munitions from warehouses in Israel for Ukraine's needs. Russia is betting on a larger conflict in The Middle East after Israel answered Hamas. Then Russia has ensured that the US is busy with other than Ukraine. Russia is on its way to becoming the same terrorist financier that the Soviet Union once was. Every terrorist group that wanted to kill Westerners had a checking account in Moscow. Russia invests in chaos and death to achieve its political goals. Terror is now in the game, and those who supported Ukraine become targets for Russian-financed terrorism.

We are back in the 1980s - Russian/USSR money "outsource" to terrorists and warlords to sow chaos, death, and mayhem for the Russians' cynical goals.

twitter
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:24:09 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210864041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat je dan niet meer kan vluchten omdat alle neuzen dan dezelfde kant op wijzen.
Vluchten van wat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210864043
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een domme OP. Alsof je voor een van beide kampen partij moet kiezen.
Ja ergelijk polariserend weer.
pi_210864047
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zie de meest wilde verhalen voorbij komen op x, daarom
Oh, deel zal ook niet waar zijn. Je kan helaas ook niet zomaar zien wat klopt en wat niet -O-
pi_210864050
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:24:49 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210864052
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Uiteraard niet. Je bewaart je scherpzinnige analyses voor het aksieclubhuis vanavond. Beetje ouwehoeren over systematisch racisme en hoe het westen kut is en zo.

Succes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210864054
Hamas heeft naar verluid circa 60 Israëli's gevangen genomen. Soldaten en burgers.

Benieuwd wat Hamas gaat vragen als chantagemiddel en wat Israël gaat doen.
pi_210864058
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vluchten van wat?
wat de fokker schreef waar ik op reageerde. Aangezien jij dat niet bent snap ik niet waar je postsvandaan komen?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:25:41 #245
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210864059
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Oh, deel zal ook niet waar zijn. Je kan helaas ook niet zomaar zien wat klopt en wat niet -O-
de Mossad is daar wel goed in verwarring verspreiden, ik ben bang dat er vanuit Israël een verdelgingsactie zullen zien die ongekend is.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_210864060
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Mij ook niet.

Al was het maar omdat ik geen TikTok heb :7
Dat filmpje uit die post die ik quotte komt ook van TikTok. :)

Zie je militairen in oorlogstijd, in een militair voertuig, met dat logo "TikTok" en dan met een vrolijk muziekje

Voor mij is dat een complete mindfuck..
pi_210864061
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef Rupibma het volgende:

[..]
De meesters der manipulatie voeren sws geen discussies: alles wat ze doen en zeggen is geijkt op overheersing.
pi_210864063
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Uiteraard niet. Je bewaart je scherpzinnige analyses voor het aksieclubhuis vanavond. Beetje ouwehoeren over systematisch racisme en hoe het westen kut is en zo.

Succes.
Je vergelijkt appels met peren. Wat verwacht je?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:26:13 #249
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210864067
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Als ze na 1950 ofzo zijn absoluut.
Maar die post hoe je het zou vinden als wilders zoiets zou roepen reageer je niet op hé?
&lt;signature here&gt;.
pi_210864068
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:25 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De meesters der manipulatie voeren sws geen discussies: alles wat ze doen en zeggen is geijkt op overheersing.
Beetje zoals Israël doet.
pi_210864070
quote:
Dit ja. Ja, Israel is een kut land die al jaren had moeten stoppen met landjepik en de onderdrukking van untermenschen niet Joden en zich gewoon aan de oorspronkelijke grens moet houden. En Gaza is een terroristen shithole die niks anders doet dan terroristen fokken die burgers aanvallen en daarna als Calimero janken als ze weer eens een pets terug krijgen in hun zandbak.

groot hek om die hele regio en laat ze het maar uitzoeken *O*
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210864072
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:26 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar die post hoe je het zou vinden als wilders zoiets zou roepen reageer je niet op hé?
Omdat de vergelijking mank gaat.

Tevens mag Wilders alles roepen. Vrij land.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:26:59 #253
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210864074
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:25 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Je vergelijkt appels met peren. Wat verwacht je?
Nee hoor, je stelt het zelf: land van herkomst, en dan maakt geboren worden in het land waar je thans bent geboren niet uit.

Do worse. Again.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210864076
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:25 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
de Mossad is daar wel goed in verwarring verspreiden, ik ben bang dat er vanuit Israël een verdelgingsactie zullen zien die ongekend is.
de Mossad heeft heel zwaar gefaald vandaag (en de afgelopen weken), betwijfel of die al zover zijn op dit moment.

Die vergeldingsactie komt er natuurlijk, twijfel ik geen seconde over.
pi_210864078
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Have no illusions. The attacks in Israel, killing civilians, and kidnapping of children and parents as bargaining chips are directed from Moscow.

The Putin regime needed to escalate without getting into a direct conflict with NATO, divert interest from Ukraine and wipe out any normalization in the Middle East, and end the US "borrowing" munitions from warehouses in Israel for Ukraine's needs. Russia is betting on a larger conflict in The Middle East after Israel answered Hamas. Then Russia has ensured that the US is busy with other than Ukraine. Russia is on its way to becoming the same terrorist financier that the Soviet Union once was. Every terrorist group that wanted to kill Westerners had a checking account in Moscow. Russia invests in chaos and death to achieve its political goals. Terror is now in the game, and those who supported Ukraine become targets for Russian-financed terrorism.

We are back in the 1980s - Russian/USSR money "outsource" to terrorists and warlords to sow chaos, death, and mayhem for the Russians' cynical goals.

[ twitter ]
en? Er is geen enkel land in de wereld wat de russische staat/ russische mensen helpt als Nederland.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:27:20 #256
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210864080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:26 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Dit ja. Ja, Israel is een kut land die al jaren had moeten stoppen met landjepik en de onderdrukking van untermenschen niet Joden en zich gewoon aan de oorspronkelijke grens moet houden. En Gaza is een terroristen shithole die niks anders doet dan terroristen fokken die burgers aanvallen en daarna als Calimero janken als ze weer eens een pets terug krijgen in hun zandbak.

groot hek om die hele regio en laat ze het maar uitzoeken *O*
Team Ground Zero Ocean?

pi_210864084
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:26 schreef Rupibma het volgende:

Tevens mag Wilders alles roepen. Vrij land.
pure onzin
pi_210864086
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Wat een gelul om hier Israël de schuld van te geven.

Primair is Assad de oorzaak van het terrorisme in Syrie. Assad zit daar dankzij de Russen in het zadel.

Vooruit, de Amerikanen erbij, vanwege de clusterfuck in Irak waardoor IS (zat ook in Syrië) mogelijk werd.
Frans min. Defensie heeft zelfs erkent dat het Assad-moet-weg-project op poten was gezet omwille van de Israëlieten. En hunner relevantie bleek ook uit de opgerakelde emails. Los daarvan hebben ze zelf toegeven Syrische rebellen ondersteund te hebben.
pi_210864093
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:26 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Beetje zoals Israël doet.
Klopt.
pi_210864094
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:27 schreef xminator het volgende:

[..]
en? Er is geen enkel land in de wereld wat de russische staat/ russische mensen helpt als Nederland.
Turkije.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:28:43 #261
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_210864097
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Team Ground Zero Ocean?

[ afbeelding ]
Hoho en die olie dan ?!?
pi_210864098
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn gewoon losgeslagen dieren. Meer kun je er niet van maken. Wat een verschrikkelijke beelden.

[ twitter ]
Het is wreed om te zien natuurlijk, maar ik geloof dat ieder volk (natuurlijk niet iedere persoon) dat zou doen met een soldaat van een koloniserende macht.
pi_210864106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:27 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
pure onzin
Binnen de grenzen van de wet, logischerwijs
pi_210864111
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:28 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Hoho en die olie dan ?!?
Olie drijft op water, dus dat kun je er zo afscheppen :P
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:29:55 #265
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210864115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Totdat een politieke meerderheid zou vinden dat die peer eigenlijk een appel is.

En dan eindig je vanzelf wederom bij de vraag hoe het zit met moraliteit, als je het hebt over mensen die ergens geboren zijn te deporteren naar een land waar hun voorvaderen vandaan komen.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:30:05 #266
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864117
quote:

[ twitter ]
Vreemd ja dat ze een vijandige militair aanpakken
pi_210864118
quote:

[ twitter ]
Het Westen zou dit NOOIT doen he.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:30:20 #268
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210864119
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:28 schreef Drxx het volgende:

[..]
Het is wreed om te zien natuurlijk, maar ik geloof dat ieder volk (natuurlijk niet iedere persoon) dat zou doen met een soldaat van een koloniserende macht.
Ja, zag pas nog op tv wat de Indonesiërs met de Nederlanders hebben gedaan in de jaren 50. Vergelijkbaar.
Ik wil het niet goedpraten trouwens, maar uniek is het niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210864120
quote:

[..]
sterker nog, ieder mens zou dit doen in vergelijkbare situaties
pi_210864122
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:29 schreef ExTec het volgende:

[..]
Totdat een politieke meerderheid zou vinden dat die peer eigenlijk een appel is.

En dan eindig je vanzelf wederom bij de vraag hoe het zit met moraliteit, als je het hebt over mensen die ergens geboren zijn te deporteren naar een land waar hun voorvaderen vandaan komen.
Bedankt voor je bijdrage.
pi_210864123
quote:

[..]
Neuh. Nederlanders niet. Het verzet tegen het nazisme was minimaal.
pi_210864126
twitter

Geen grotere kontlikkers dan Indiërs :')
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:31:05 #273
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210864127
Is Breaking Steve al live?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:31:10 #274
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864129
In het hoofd van Zionisten is de IDF echt een charity die vriendelijk welkom geheten moet worden hé :D
pi_210864131
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:28 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Turkije.
Turkije steunt Israel. 🇹🇷🇮🇱.

Samen tegen terreur van palestijnen en koerden.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:31:20 #276
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210864133
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:30 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Als het in het Westen zo vreselijk is: ga weg, ga je heil zoeken elders.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:31:41 #277
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210864135
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef KoningWouter het volgende:
Is Breaking Steve al live?
Al een tijdje ;)

pi_210864137
Is er ergens een kaartje met waar al die aanvallen zijn (geweest)?
pi_210864138
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Neuh. Nederlanders niet. Het verzet tegen het nazisme was minimaal.
oh ben je al zo oud joh?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:31:52 #280
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210864140
Saudi-Arabie heeft het al jaren moeilijk met Yemen die gaan zich echt niet inmengen met de Palastijnen,

pi_210864141
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Turkije is met iedereen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:32:17 #282
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:32:24 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210864146
quote:

[..]
Je hebt jezelf gewoon compleet vastgeluld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210864148
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Turkije is met iedereen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als het in het Westen zo vreselijk is: ga weg, ga je heil zoeken elders.
Hahahhaha sorry wat is dit voor meuk 🤣🤣
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:32:38 #285
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864150
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:32 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Turkije is met iedereen.
Inserts "I am from ukraine" meme
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:33:01 #286
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210864153
quote:
Het is vooral opmerkelijk dat mensen moeite hebben om te kiezen tussen een democratisch, Westers en geciviliseerd land en een ongeciviliseerd en volk met een voorliefde voor agressie en terrorisme. Misschien moet je je eens afvragen hoe dat komt. Kijk eens in de spiegel in plaats van de vinger te wijzen.
quote:

[..]
Israël is geen koloniserende macht. Israël is een volledig legitiem land.
pi_210864155
Maybe, maybe not. Netanyahu is in ieder geval geen kop van jut sinds vanmorgen

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210864157
Zitten hier enkel pro-israel en pro-palestina figuren?

Geen 'moge de beste winnen'??
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:33:32 #289
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210864161
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Volgens wie?
pi_210864162
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:27 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Frans min. Defensie heeft zelfs erkent dat het Assad-moet-weg-project op poten was gezet omwille van de Israëlieten. En hunner relevantie bleek ook uit de opgerakelde emails. Los daarvan hebben ze zelf toegeven Syrische rebellen ondersteund te hebben.
Assad moet ook weg, omdat het een massamoordenaar was die vreedzame protesten met kogels beantwoordde. Wij hebben ook rebellen gesteund, of het slim was is een tweede.

Assad zei dat alle vreedzame demonstranten eigenlijk terroristen waren, en begon er op te schieten. Toen er na een tijd burgeroorlog steeds meer extremisten als IS opkwamen, schoot hij overal op behalve IS. Kon hij zijn 'gelijk' halen... 🤢🤢🤢🤮🤮.... dat hij een rechtvaardige oorlog voerde, daarom, de beeldvorming en vanwege de vluchtelingenstroom deze kant op, had hij de jihadisten nodig.

En dan zijn er dommeriken als jij die dat volgen en en passant Israël nog hoofdverantwoordelijke maken voor het terroristen tuig uit Syrie.

Ik heb niets met de regering van Israel, ik vind dat ze niet onder doen voor Hamas qua verantwoordelijkheid voor deze gnegatiege geweldspiraal in dat land. Maar dat Israël overal achter zit, daar pas ik echt voor.
pi_210864165
quote:

[..]
Klopt, we gedragen ons in de regel veel beschaafder wanneer we landen met bommen terroriseren, verdachten martelen en burgers rücksichtlos neerschieten.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:34:15 #292
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210864167
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef theunderdog het volgende:

Ik zie mezelf eigenlijk steeds meer als ordinaire humanist. Met barbaren van welke huize dan ook wil ik niets van doen hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:34:27 #293
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210864168
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef opgebaarde het volgende:
Is er ergens een kaartje met waar al die aanvallen zijn (geweest)?
https://israelpalestine.liveuamap.com/
pi_210864170
quote:
Het is vooral opmerkelijk dat mensen moeite hebben om te kiezen tussen een democratisch, Westers en geciviliseerd land en een ongeciviliseerd en volk met een voorliefde voor agressie en terrorisme. Misschien moet je je eens afvragen hoe dat komt.
ik hoef me dat niet af te vragen, ik weet al dat onderdrukking ervoor heeft gezorgd dat dit volk een voorliefde heeft voor agressie en terrorisme.
pi_210864172
Heel die regio daar zal ontvlammen als ze zo doorgaan :B

twitter
pi_210864174
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef Slayage het volgende:
Maybe, maybe not. Netanyahu is in ieder geval geen kop van jut sinds vanmorgen

[ twitter ]
Lijkt mij sterk. Aangezien hij juist hiermee de aandacht op zich heeft gevestigd.

Hamas heeft tientallen gevangenen, waarmee ze gaan chanteren. En je weet: je kan daarmee geen 'goede' move maken. Dus nee, dit lijkt mij buitengewoon ver gezocht.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:35:00 #297
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210864177
quote:

[..]
Graag gedaan ;)

Maar je standpunt is duidelijk. israeli's moeten allemaal maar oprotten, want ze horen er niet thuis, maar voor andere migranten geld dat natuurlijk niet.
&lt;signature here&gt;.
pi_210864181
quote:

[..]
Moest kekken.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:35:23 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210864182
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef theunderdog het volgende:

Nou ja het zou fijn zijn als Israel Palestina erkent en hun grond geeft en beide samen in vrede en harmonie kunnen leven.

Gaat nooit gebeuren.
pi_210864184
En zo zouden de kolonisten hun zin krijgen :Y)

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210864237
quote:

[..]
Kap eens met dit soort onzin.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:47:54 #302
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210864311
quote:

[..]
Het is vooral opmerkelijk dat mensen moeite hebben om te kiezen tussen een democratisch, Westers en geciviliseerd land en een ongeciviliseerd en volk met een voorliefde voor agressie en terrorisme. Misschien moet je je eens afvragen hoe dat komt. Kijk eens in de spiegel in plaats van de vinger te wijzen.
[..]
Ja want Israël heeft nog nooit iets verkeerd gedaan of mensenrechten overschreden. Misschien moet je zelf in de spiegel kijken met je moet kiezen, en dan de situatie enkel zwart-wit schetsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')