Als je meer weet over wat mij wel of niet boeit hoor ik daar graag meer over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alsof het jou wat boeit of het wel of niet waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de islam moeten wij rechtvaardig zijn, of dit nou in het voordeel is van een moslim of een niet moslim. Zoals de volgende woorden van de profeet صلى الله عليه وسلم verduidelijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus op basis daarvan zeg ik ook gerust dat ik geen voorstander ben van heel veel zaken die Hamas doet en ze doen zeker onrechtvaardige dingen welke veroordeelt mogen worden. Daarom zie je me ook nergens in dit topic of ergens anders hen prijzen. Maar dat zij fouten maken betekent niet dat we niet het onrecht van de aanstichters van dit conflict mogen belichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Allah weet het het beste![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:28 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Als je meer weet over wat mij wel of niet boeit hoor ik daar graag meer over.
In de tussentijd zal ik mijn eer verdedigen door te verduidelijken wat mijn standpunt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de islam moeten wij rechtvaardig zijn, of dit nou in het voordeel is van een moslim of een niet moslim. Zoals de volgende woorden van de profeet صلى الله عليه وسلم verduidelijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus op basis daarvan zeg ik ook gerust dat ik geen voorstander ben van heel veel zaken die Hamas doet en ze doen zeker onrechtvaardige dingen welke veroordeelt mogen worden. Daarom zie je me ook nergens in dit topic of ergens anders hen prijzen. Maar dat zij fouten maken betekent niet dat we niet het onrecht van de aanstichters van dit conflict mogen belichten.niemand boeit jouw standpuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pro Israël is ook lastig. De vuiligheid komt van 2 kanten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:32 schreef superniger het volgende:
Bizar dat er nog steeds mensen pro Palastina zijn.![]()
Moeten ze anders aan de kant staan van een fascistische zionistische ideologie die erop uit is iedereen uit te roeien? Dat zelfs naast mensen ook graven, dieren, bomen, watervoorziening, land etc moeten ontgelden? Yep volledig begrijpelijk dat men aan de kant staan van d4 Palestijnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:32 schreef superniger het volgende:
Bizar dat er nog steeds mensen pro Palastina zijn.Schijt aan iedereen![]()
net als in oekraine zekerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Pro Israël is ook lastig. De vuiligheid komt van 2 kanten.![]()
De 172 vermoorde Palestijnen in 2023 worden snel vergeten na het delen van schokkende beelden van IDF militairen, blijkt maar weer eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Pro Israël is ook lastig. De vuiligheid komt van 2 kanten.![]()
...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:36 schreef Deadre het volgende:
[..]
Moeten ze anders aan de kant staan van een fascistische zionistische ideologie die erop uit is iedereen uit te roeien? Dat zelfs naast mensen ook graven, dieren, bomen, watervoorziening, land etc moeten ontgelden? Yep volledig begrijpelijk dat men aan de kant staan van d4 Palestijnen![]()
Geloof maar dat de reactie hierop ook echt gestoord gaat worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:31 schreef Richestorags het volgende:
Ik moet toch wel zeggen: Team Israël. Hoewel het gewoon heel kut is daar.![]()
Wie nu nog het opneemt voor de palestijnen is echt ziek. Het tijdstip, de manier waarop, het valt gewoon niet te rechtvaardigen meer. Zij zijn degenen die nu aanvallen, burgers ontvoeren, burgerdoelen aanvallen en ongeleide raketten richten op burgerdoelen.
Dit is geen verzet. Verzet doe je of poltiek, of evt met geweld tegen militaire doelen en personen, dit is puur terreur, niets minder dan dat.
Ze hebben israel hiermee een vrijbrief gegeven om keihard in te grijpen. Zelfs de media en politici die normaal de palestijnen verdedigen hebben door hoe laf en fout dit gedrag is.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ook mooi.
Israel die altijd pocht dat vrouwen bij de IDF zitten. Gebruikt het als marketing campagne door knappe vrouwen in te zetten op de socials.
Israel nadat er een paar doodgaan: how could this have happened to us.
Wat een land.![]()
Wat een vergelijking zeg, man man manquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:38 schreef Bezsen het volgende:
Ook mooi.
Israel die altijd pocht dat vrouwen bij de IDF zitten. Gebruikt het als marketing campagne door knappe vrouwen in te zetten op de socials.
Israel nadat er een paar doodgaan: how could this have happened to us.
Wat een land..
![]()
Dat is afhankelijk van de OPquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:32 schreef superniger het volgende:
Bizar dat er nog steeds mensen pro Palastina zijn.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geloof maar dat de reactie hierop ook echt gestoord gaat worden.
Dit gaat wel iets verder dan 20 raketjes en wat stenengooiers.
Dit is een grootschalige goed voorbereide (waar was de Mossad?) terreur aanslag.
Daar gaat de vrije zaterdag van de NWS mods.![]()
Je zou bijna zeggen dat de Mossad het wel wist he, anno 2023quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:40 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Dit gaat wel iets verder dan 20 raketjes en wat stenengooiers.
Dit is een grootschalige goed voorbereide (waar was de Mossad?) terreur aanslag.
Daar gaat de vrije zaterdag van de NWS mods.![]()
maar als je het gaat vergelijken is israel de rust zelve, voorkomt zo veel mogelijk slachtoffers, nadat ze keer op keer aangevallen zijn en slachtoffer zijn geworden van terreur. Historisch gezien heeft israel enkel een fout gemaakt door het gewonnen gebied ten tijde van de 1e 3 oorlogen (sinai etc) terug te geven, en gaza te laten bestaan. 11 van de 13 vredesbesprekingen zijn afgekapt door de palestijnen. Ik kan erg weinig rspect meer opbrengen voor de palestijnen, want ze zijn niet uit op vrede. Ze zijn uit op de totaalvernietiging van het joodse volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Pro Israël is ook lastig. De vuiligheid komt van 2 kanten.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een vergelijking zeg, man man man.
![]()
![]()
Het zal nodig zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geloof maar dat de reactie hierop ook echt gestoord gaat worden.![]()
Ik betwijfel of je westerse mensen gaat vinden die het opneemt voor deze aanval.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:37 schreef Bensel het volgende:
Wie nu nog het opneemt voor de palestijnen is echt ziek. Het tijdstip, de manier waarop, het valt gewoon niet te rechtvaardigen meer. Zij zijn degenen die nu aanvallen, burgers ontvoeren, burgerdoelen aanvallen en ongeleide raketten richten op burgerdoelen.
Dit is geen verzet. Verzet doe je of poltiek, of evt met geweld tegen militaire doelen en personen, dit is puur terreur, niets minder dan dat.
Ze hebben israel hiermee een vrijbrief gegeven om keihard in te grijpen. Zelfs de media en politici die normaal de palestijnen verdedigen hebben door hoe laf en fout dit gedrag is.
Je verwart waarschijnlijk kritiek op het Israëlische beleid met steun aan terroristen![]()
Je kunt de Palestijnen in sommige gevallen niet kwalijk nemen. De jarenlange systematische uitmoordcampagne, bombardementen, repressie etc. heeft voor diepe trauma's gezorgd. De opgebouwde frustratie die nu via een uitlaatklep eruit knalt is deels begrijpelijk.![]()
Geloof je zelf echt wat je hier neerzet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
maar als je het gaat vergelijken is israel de rust zelve, voorkomt zo veel mogelijk slachtoffers, nadat ze keer op keer aangevallen zijn en slachtoffer zijn geworden van terreur. Historisch gezien heeft israel enkel een fout gemaakt door het gewonnen gebied ten tijde van de 1e 3 oorlogen (sinai etc) terug te geven, en gaza te laten bestaan. 11 van de 13 vredesbesprekingen zijn afgekapt door de palestijnen. Ik kan erg weinig rspect meer opbrengen voor de palestijnen, want ze zijn niet uit op vrede. Ze zijn uit op de totaalvernietiging van het joodse volk.Protège moi de mes désirs.![]()
Respect voor moordende kolonistenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
maar als je het gaat vergelijken is israel de rust zelve, voorkomt zo veel mogelijk slachtoffers, nadat ze keer op keer aangevallen zijn en slachtoffer zijn geworden van terreur. Historisch gezien heeft israel enkel een fout gemaakt door het gewonnen gebied ten tijde van de 1e 3 oorlogen (sinai etc) terug te geven, en gaza te laten bestaan. 11 van de 13 vredesbesprekingen zijn afgekapt door de palestijnen. Ik kan erg weinig rspect meer opbrengen voor de palestijnen, want ze zijn niet uit op vrede. Ze zijn uit op de totaalvernietiging van het joodse volk.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: