Met de inwoners?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:14 schreef nixxx het volgende:
Dat Gaza ziet er trouwens wel aardig volgebouwd uit.. ik vraag me af wat er daar zou gebeuren als je a la Dresden 1945 los gaat.
totdat jij je leven niet meer zeker bent en ook echt nergens meer heen kan omdat de wereld allemaal dezelfde kant heeft gekozen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ga jij lekker leven op een wereld waar je je leven niet zeker bent, maar hé, het is niet saai!
Kies ik die saaie wereld wel.
Op het moment dat moslims een staat beginnen in Nederland lijkt me dat een hele normale reactie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als een Wilders zoiets voorstelt, ben je dan ook voor, of schreeuw je dan 'racisme'?
Nee. Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat land van herkomst is voor veruit de meesten daar Israel, daar zijn ze immers geboren.
Dit soort idioten zou ik in ieder geval niet geloven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Ali_boo het volgende:
Geen idee meer wat ik moet geloven![]()
[ twitter ]
De ironie dat juist Israël Syrische terroristen heeft geschapen dan wel ondersteunt gaat langs je heen kennelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef Pedroso het volgende:
Dit zijn IS praktijken en het zal ze op dezelfde manier vergaan als ie in Syrie. Terroristen 1e klas,
Wat een nonsense; secularisme betekent niets meer of minder dan dat religie geen dominante rol speelt in het maatschappelijk en politiek proces. Niets mis mee. Integendeel, voorkomt een hoop ellende.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben ook niet bang dat religie dan verdwijnt, want dat kan niet maar het wordt eentonig en saai omdat iedere neus dan dezelfde kant op staat geopolitiek en juist een evenwicht in idelogien zorgt voor stabiliteit, anders schiet een ideologie door.
Waarom zou je het niet geloven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik zie geen weerstand, waarom zou je jezelf uitsloven op zo'n warme dagquote:
Maar dat gebeurt niet, want ik koos die saaie wereld, weet je nog?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
totdat jij je leven niet meer zeker bent en ook echt nergens meer heen
Als ze na 1950 ofzo zijn absoluut.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
En moeten al die jordaniers die zichzelf nu palestijn vinden dan ook terug?
De meeste Israelisch zijn in Israel geboren. Daarbij zijn de meeste ook nog eens van Mizrahi-komaf. Kortom: rechtstreeks uit het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.
ja, precies wat ik dus schrijf, dank jevoor de bevestiging.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een nonsense; secularisme betekent niets meer of minder dan dat religie geen dominante rol speelt in het maatschappelijk en politiek proces. Niets mis mee. Integendeel, voorkomt een hoop ellende.
Er wordt geen land ingepikt. 'Palestina' is slechts een fantasme dat nooit bestaan heeft, voor de oprichting van Israël maakten de Britten daar de dienst uit. Een zelfbesturend en onafhankelijk Palestina is er simpelweg niet geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.
Politiek integralisme > secularismequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een nonsense; secularisme betekent niets meer of minder dan dat religie geen dominante rol speelt in het maatschappelijk en politiek proces. Niets mis mee. Integendeel, voorkomt een hoop ellende.
? Een orthodox heeft een geloof. En ook weer niet? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo goed.
De naam orthodox-seculieren bestaat niet voor niets.
Het lijkt me vooral een Extreem rechtse seculiere regering die zijn bestaan wil halen vanuit religieus perspectief.
Er gaat nooit een dag komen dat ik filmpjes uit de oorlog op TikTok ga kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat je er gerust van uit kunt gaan dat Iran flink wat drones geleverd heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Hamas / Islamitische Jihad zijn te klein om werkelijk een bedreiging te zijn voor iets wat internationaal gesteund wordt als Israël, maar het gemak waarmee Israëlische tanks worden uitgeschakeld zal bij verschillende partijen met interesse (en wisselende reacties) worden aangezien.
Zie de meest wilde verhalen voorbij komen op x, daaromquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet geloven.
Denk alleen niet dat het lang gaat duren en degene die je hier ziet zijn binnenkort dood.
SA doet lippendienst. Natuurlijk gaan die zich er niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Saudi Arabie wordt nu wel een beetje geforceerd om een kan te kiezen denk ik. Misschien dat dit ook het doel van Hamas was?
Saudi Arabia calls for halt to escalation
Saudi Arabia’s foreign ministry said in a statement that it is closely following developments and called for an immediate halt to the escalation.
The Saudi ministry underscored repeated warnings about the occupation and reiterated a call for a credible peace process.
Mogelijk hoop Hamas idd op een zeer grote tegenaanval van Israel, wat Saudi Arabie in een moeilijke positie zet.
... waar heb je het in vredesnaam over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
totdat jij je leven niet meer zeker bent en ook echt nergens meer heen kan omdat de wereld allemaal dezelfde kant heeft gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |