Appels met peren. Do better.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als een Wilders zoiets voorstelt, ben je dan ook voor, of schreeuw je dan 'racisme'?
Niet als individueel religieus natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
? Een orthodox heeft een geloof. En ook weer niet? Nooit van gehoord.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Politiek integralisme > secularisme
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Er gaat nooit een dag komen dat ik filmpjes uit de oorlog op TikTok ga kunnen plaatsen.
Dat lukt niet in mijn hoofd.
Oh, dus ze mogen ook alle Marokkaanse-Nederla... eh Marokanen hier het land uitschoppen? Beetje zuur dat je hier geboren bent en een heel leven hebt opgebouwd maar ja je opa is er niet geboren dus moet je raus?quote:
dat je dan niet meer kan vluchten omdat alle neuzen dan dezelfde kant op wijzen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... waar heb je het in vredesnaam over.
Ik ga geen discussie aan met zionisten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt geen land ingepikt. 'Palestina' is slechts een fantasme dat nooit bestaan heeft, voor de oprichting van Israël maakten de Britten daar de dienst uit. Een zelfbesturend en onafhankelijk Palestina is er simpelweg niet geweest.
Juist niet, en met je laatste post, dat geboren worden in een land nog steeds je nationaliteit niet bepaalt, bevestig je dat dubbel.quote:
Wat een gelul om hier Israël de schuld van te geven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De ironie dat juist Israël Syrische terroristen heeft geschapen dan wel ondersteunt gaat langs je heen kennelijk.
Vluchten van wat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat je dan niet meer kan vluchten omdat alle neuzen dan dezelfde kant op wijzen.
Ja ergelijk polariserend weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een domme OP. Alsof je voor een van beide kampen partij moet kiezen.
Oh, deel zal ook niet waar zijn. Je kan helaas ook niet zomaar zien wat klopt en wat nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zie de meest wilde verhalen voorbij komen op x, daarom
Uiteraard niet. Je bewaart je scherpzinnige analyses voor het aksieclubhuis vanavond. Beetje ouwehoeren over systematisch racisme en hoe het westen kut is en zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie aan met zionisten.
wat de fokker schreef waar ik op reageerde. Aangezien jij dat niet bent snap ik niet waar je postsvandaan komen?quote:
de Mossad is daar wel goed in verwarring verspreiden, ik ben bang dat er vanuit Israël een verdelgingsactie zullen zien die ongekend is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, deel zal ook niet waar zijn. Je kan helaas ook niet zomaar zien wat klopt en wat niet
Dat filmpje uit die post die ik quotte komt ook van TikTok.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Al was het maar omdat ik geen TikTok heb
De meesters der manipulatie voeren sws geen discussies: alles wat ze doen en zeggen is geijkt op overheersing.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:23 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie aan met zionisten.
Je vergelijkt appels met peren. Wat verwacht je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Je bewaart je scherpzinnige analyses voor het aksieclubhuis vanavond. Beetje ouwehoeren over systematisch racisme en hoe het westen kut is en zo.
Succes.
Maar die post hoe je het zou vinden als wilders zoiets zou roepen reageer je niet op hé?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als ze na 1950 ofzo zijn absoluut.
Beetje zoals Israël doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De meesters der manipulatie voeren sws geen discussies: alles wat ze doen en zeggen is geijkt op overheersing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |