SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kon ook echt heel veel anders.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:35 schreef RipCity het volgende:
Die trauner staat daar als een vrouw te verdedigen
Dit was Timber zijn foutquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:35 schreef RipCity het volgende:
Net als in de eredivisie. Zo onnodig.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, zo veel beter en dan twee van dit soort kutgoals tegen
Ik heb echt al zin in de Slotfase.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:36 schreef Oostblokkert het volgende:
2-2 bij Ateletico uit, domineren en nog een helft te spelen.
Tel de zegeningen.
Die kan niet bij de bal omdat Timber niet opzij gaat.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:35 schreef RipCity het volgende:
Het zelfbenoemde forumbeest loopt verschrompeld door de Papendrechtse straten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je hem even aanpassen? In het belang van onlogisch.
Doet hij zelf maar.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen nood makker. We maken het nog wel goed in de 2e helftquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
0-3 was ook niet onterecht geweest. We zijn echt veel beter.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:38 schreef fetX het volgende:
2-2 terwijl het eigenlijk 0-2 had moeten zijn. Godverdomme zeg
Precies, die Argentijnse gek weet niet wat hem overkomtquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
0-3 was ook niet onterecht geweest. We zijn echt veel beter.
Nu zorgen dat ze mentaal niet knakken, dan win je dit nog wel.
Jij kijkt voor het eerst een wedstrijd van Atletico? Elke ploeg die daar tegen speelt heeft het gevoel dat ze domineren en (veel) beter zijn. En uiteindelijk staan ze bijna altijd met lege handen aan het einde van de rit. Dat is hun hele tactiek.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit voelt zo onrechtvaardig aan. Je speelt ze bij vlagen van de mat en dan een goal tegen uit een bizarre carambole en een best wel onterechte goal. Terwijl ze verder echt niks creëren.
Wordt als kleine jongon voor lul gezet door oh Arne.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies, die Argentijnse gek weet niet wat hem overkomt![]()
Dit zou een goed argument zijn als Atletico niet 30 van de 45 minuten compleet verkeerd staatquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst een wedstrijd van Atletico? Elke ploeg die daar tegen speelt heeft het gevoel dat ze domineren en (veel) beter zijn. En uiteindelijk staan ze bijna altijd met lege handen aan het einde van de rit. Dat is hun hele tactiek.
Ik gun het die kutclub. Wat haat ik die zeiksnorren. Remember Esnaider en Jesus Gil e Gil ? Ik kan een juichende Simeone niet aanzien. Afmaken die hap Feijenoord.quote:
Atleti speelt gewoon met Feyenoord zoals Feyenoord dat met Ajax deed.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit voelt zo onrechtvaardig aan. Je speelt ze bij vlagen van de mat en dan een goal tegen uit een bizarre carambole en een best wel onterechte goal. Terwijl ze verder echt niks creëren.
Dit heeft weinig met tactiek te maken. Die twee goals zijn zeldzame mazzel. Feyenoord is gewoon veel beter, ze pakken continu de bal op de helft van Atletico door goed druk zetten en Atletico heeft al heel veel frustratie gele kaarten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst een wedstrijd van Atletico? Elke ploeg die daar tegen speelt heeft het gevoel dat ze domineren en (veel) beter zijn. En uiteindelijk staan ze bijna altijd met lege handen aan het einde van de rit. Dat is hun hele tactiek.
Ga wieberen noob.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Atleti speelt gewoon met Feyenoord zoals Feyenoord dat met Ajax deed.
Alleen staat het hier 2-2 en niet 0-3.
Precies. Dit Atletico is over de datum. Zie de Spaanse competitie. Gewoon afslachten die zooi.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met tactiek te maken. Die twee goals zijn zeldzame mazzel. Feyenoord is gewoon veel beter, ze pakken continu de bal op de helft van Atletico door goed druk zetten en Atletico heeft al heel veel frustratie gele kaarten.
Ik vind dat je wel erg hard van stapel loopt door te doen alsof we veel beter zijn en eigenlijk ook met 0-3 voor hadden kunnen staan. Zo veel beter ben je ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met tactiek te maken. Die twee goals zijn zeldzame mazzel. Feyenoord is gewoon veel beter, ze pakken continu de bal op de helft van Atletico door goed druk zetten en Atletico heeft al heel veel frustratie gele kaarten.
Samen met Barça de beste ploeg in de competitie dit kalenderjaar. Waar heb je het allemaal over?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Dit Atletico is over de datum. Zie de Spaanse competitie. Gewoon afslachten die zooi.
ADO ET TU ?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:43 schreef -XOR- het volgende:
Atletico hing groen en geel in de touwen.
Ik kijk Ziggo.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je Veronica Premium nemen.
We hebben nog 45 min te gaanquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wordt als kleine jongon voor lul gezet door oh Arne.
Die gaan gewoon gas geven in de tweede helft en dan wordt het 5-3 of zo.quote:
Atlético heeft met Correa en Llorente gerenommeerde troeven op de bank.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En we zijn nog steeds een stuk beter he. Die opaatjes van Atletico gaan het de tweede helft niet ineens wel oppakken.
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:
RTL belt met een toparbiter en Bas Nijhuis wil niet dat ie genoemd wordt
Ik gok Gozubuyuk of Makkelie.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Speelt uitstekend ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef Caland het volgende:
Zerrouki vult het goed in trouwens, ga er maar aan staan: je eerste echte basisplek uit bij Atletico en dan Griezmann moeten schaduwen.
Ik vind Gurney wel heel erg optimistisch.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind iedereen ook wel heel erg enthousiast en een tikkie van stapel lopen. Maar goed, ik kan het ze ook niet kwalijk nemen als je nog niet zo lang geleden moeite had met Wolfsberger.
Joey Kooij.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Een van de beteren ja. Nog even en hij speelt Wieffer uit de basisquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef Caland het volgende:
Zerrouki vult het goed in trouwens, ga er maar aan staan: je eerste echte basisplek uit bij Atletico en dan Griezmann moeten schaduwen.
Doe dit nou niet joh, die arrogantie past helemaal niet bij Feyenoord en is ook nogal misplaatst.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En we zijn nog steeds een stuk beter he. Die opaatjes van Atletico gaan het de tweede helft niet ineens wel oppakken.
Ja ik ook, maar zoals ik zei. We komen van ver he.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind Gurney wel heel erg optimistisch.
Dat is dan ook geen top arbiter. Goed in de media garandeert geen niveau. Zie John de Wolf en Hans Kraaij.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Heb je ook zo'n zin in Lingr en Minteh straks?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zoals ik zei. We komen van ver he.
Nu speelt Wieffer ook niet slecht hoor vandaag.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een van de beteren ja. Nog even en hij speelt Wieffer uit de basis
Is Dick Jol dan gestopt ? Qua gokker.quote:
Zou hij voor Feyenoord zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Lingr moet je straks gewoon in de spits zetten. Maar dat zal wel Minteh worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n zin in Lingr en Minteh straks?
Die Spanjaarden weten niet wat ze overkomt met die 2 straks.
Wat hij daar bij die tegengoal deed was echt waardeloos.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu speelt Wieffer ook niet slecht hoor vandaag.
Schmidt staat alweer te schuimbekken.quote:
Ik ben geen fan maar hij deed verder af en toe wat denken aan Frenkie de Jong (een lompere versie, dat wel, maar toch).quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat hij daar bij die tegengoal deed was echt waardeloos.
Minteh gaat stormenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n zin in Lingr en Minteh straks?
Die Spanjaarden weten niet wat ze overkomt met die 2 straks.
Minteh er in.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
je moet die rode kaart uitlokken bij ze
dus een actie maken tegenover die spelers
dat gaat slot nu zeggen tegen zijn spelers
opzoeken en gaan liggen
Alsof André Rieu er in de rust een wals ingooit.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:48 schreef De_Kraam het volgende:
Atletico tegen Feyenoord en dan mag je hier niet zeggen dat je denkt dat Atletico er nog overheen walst. Omgekeerde wereld.
Oh Arne.
Die slaat meestal een beetje door maar dat is jeugdig enthousiasme.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was dan volgens mij zijn enige fout.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat hij daar bij die tegengoal deed was echt waardeloos.
Is dat familie van?quote:
Beter is beter. Of je nou tegen Atletico Madrid of Almere speelt. Dat moet je gewoon erkennen, ook de spelers want zodra ze achteruit gaan lopen wordt het heel zwaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doe dit nou niet joh, die arrogantie past helemaal niet bij Feyenoord en is ook nogal misplaatst.
Uhquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter is beter. Of je nou tegen Atletico Madrid of Almere speelt. Dat moet je gewoon erkennen, ook de spelers want zodra ze achteruit gaan lopen wordt het heel zwaar.
Dat ik het ook allemaal maar bizar vind staat buiten kijf hoor. Had dit echt totaal niet verwacht
Je loopt ook weg?quote:
Naja letterlijk iedere kans van Atletico tot dusver een goal.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben je gewaarschuwd makker.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die gaan gewoon gas geven in de tweede helft en dan wordt het 5-3 of zo.
Zijn we er toch weer ingetuind.
Dat proberen we al even uit te leggenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja letterlijk iedere kans van Atletico tot dusver een goal.
Als je op slag van rust een domme tegengoal krijgt en 2 minuten na rust weer een dan vraag ik mij af of wij beter zijn.. ik denk het niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een deceptie. Terwijl we gewoon beter zijn
Dat heet kwaliteit. Het niveau van Atletico is een klein tikkeltje hoger dan dat van Feyenoord.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja letterlijk iedere kans van Atletico tot dusver een goal.
3-5quote:
Ik zie het ook zo 5-2 wordenquote:
@klaasweetallesquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Die clown met zwaaiende handjes.Gelukkig zijn wij daar te nuchter voor.
Ach, dat walgelijk cynische indekken vind ik maar kansloos.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat proberen we al even uit te leggen
Als zij 10 grote kansen hadden en wij 2 dan had je een punt, maar we zijn, zeker na die 1e stormloop, gewoon de betere ploeg met meer grote kansen. Alleen hebben zij net iets meer geluk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je op slag van rust een domme tegengoal krijgt en 2 minuten na rust weer een dan vraag ik mij af of wij beter zijn.. ik denk het niet.
Daar spelen we te goed voorquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat heet kwaliteit. Het niveau van Atletico is een klein tikkeltje hoger dan dat van Feyenoord.
Meer kan je ook niet zeggenquote:
hoezoquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Griezmann mag van mij ook wel iets breken. Simeone.. tsja die kerel is altijd zo geweest. Ik vind Mourinho vervelender.
Als je eens in de tien jaar CL speelt zijn complimenten meer dan welkom lijkt me.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, we krijgen de complimenten, zij de punten...
Ik heb toch liever punten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als je eens in de tien jaar CL speelt zijn complimenten meer dan welkom lijkt me.
Weet ik niet. Verdedigen is een vak en effectiviteit is een kwaliteit. Goed veldspel zegt mij weinig als je niet effectief bent en de goals zelf makkelijk weggeeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als zij 10 grote kansen hadden en wij 2 dan had je een punt, maar we zijn, zeker na die 1e stormloop, gewoon de betere ploeg met meer grote kansen. Alleen hebben zij net iets meer geluk.
begin maar met wennen danquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als je eens in de tien jaar CL speelt zijn complimenten meer dan welkom lijkt me.
Waarom vermoeden mensen hier vaak dat een nieuwe user een kloon is van iemand? Komen er weinig nieuwelingen op FOK? Serieuze vraagquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
begin maar met wennen dan
(geen idee wie je bent maar ik doe een gok)
Hij laat goede dingen zien, maar lijdt af en toe ook dom balverlies.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:03 schreef CR7 het volgende:
Wieffer heb soms echt het idee dat het half-seizoen wonder is..
Eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:05 schreef Slobeend het volgende:
Wellenreuther staat niet zo lekker bij de 3-2.
Als je al weet wat een kloon is ben je een kloonquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Waarom vermoeden mensen hier vaak dat een nieuwe user een kloon is van iemand? Komen er weinig nieuwelingen op FOK? Serieuze vraag
Jaquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Waarom vermoeden mensen hier vaak dat een nieuwe user een kloon is van iemand? Komen er weinig nieuwelingen op FOK? Serieuze vraag
Een punt kan nog prima, maar ook niet onbelangrijk: deze gasten zijn echt prima te pakken, zeker in eigen huis.quote:
Was het maar zo dan was ik tenminste relevantquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je al weet wat een kloon is ben je een kloon
Quick maths
alirezagod erinquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:12 schreef bbuddybb het volgende:
Ze proberen Stengs een tweede kaart aan te naaien.
Dit is niet fijn.
Ik vind Atletico ook gewoon wel heel matig eigenlijk. Maar goed, er is een reden dat ze vorig seizoen vierde werden in een poule met Club Bruggequote:
En dan de playstation uitzetten.quote:
Er is ook een reden dat ze in 2023 in Spanje verschrikkelijk goed zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Atletico ook gewoon wel heel matig eigenlijk. Maar goed, er is een reden dat ze vorig seizoen vierde werden in een poule met Club Brugge
Nationale competitie is toch anders dan Europees zie je nu wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is ook een reden dat ze in 2023 in Spanje verschrikkelijk goed zijn.
Heel het seizoen al, heerst totaal niet in de 16quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het uitverdedigen bij ons is echt heel matig. Ook wel door Wellenreuther die zwak is in de communicatie, dit is niet voor het eerst.
Wellenreuther is een hele matige keeperquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het uitverdedigen bij ons is echt heel matig. Ook wel door Wellenreuther die zwak is in de communicatie, dit is niet voor het eerst.
Het is niet voor niks de 2e keeper, veel meer dan dit kan je er niet van verwachtenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook goed, nog steeds beter.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Of Justin met een gebroken pols.
Dat klopt, maar je bent met eenzijdige kroegpraat vooral Atlético aan het neerzetten als brandhout.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nationale competitie is toch anders dan Europees zie je nu wel.
Goede spelerquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:18 schreef De_Pel het volgende:
Bohh die paisjauw ken de gewoon elk moment nog eentje in janken hè
voor 40 miljoen naar benficaquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is wel echt heel goed vandaag, behalve zijn corners dan
Ja als ie zo doorgaat gaat er nog wel eentje inquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs neemt die corners?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nooitquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:18 schreef Caland het volgende:
Kunnen de mensen die na 1 potje Stengs volledig aan het afbranden waren even sorry zeggen
Bedankt
Onzinquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is zó tegen de verhoudingen in, godverdomme zeg
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We missen Santi (en Justin en Luka) wel vandaag
Ook zonder hen leggen we momenteel een hele goede pot op de mat. Het is gewoon wat ongelukkig hoe die tegengoals tot standkomen. Daar zou een Santi of Luka niks aan veranderen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We missen Santi (en Justin en Luka) wel vandaag
Maar je komt dan wel wat makkelijker tot goals. Had er best wel 1 of 2 meer in gemogenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook zonder hen leggen we momenteel een hele goede pot op de mat. Het is gewoon wat ongelukkig hoe die tegengoals tot standkomen. Daar zou een Santi of Luka niks aan veranderen.
We kunnen em beter om een bril vragen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |