SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kon ook echt heel veel anders.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:35 schreef RipCity het volgende:
Die trauner staat daar als een vrouw te verdedigen
Dit was Timber zijn foutquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:35 schreef RipCity het volgende:
Net als in de eredivisie. Zo onnodig.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, zo veel beter en dan twee van dit soort kutgoals tegen
Ik heb echt al zin in de Slotfase.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:36 schreef Oostblokkert het volgende:
2-2 bij Ateletico uit, domineren en nog een helft te spelen.
Tel de zegeningen.
Die kan niet bij de bal omdat Timber niet opzij gaat.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:35 schreef RipCity het volgende:
Het zelfbenoemde forumbeest loopt verschrompeld door de Papendrechtse straten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je hem even aanpassen? In het belang van onlogisch.
Doet hij zelf maar.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen nood makker. We maken het nog wel goed in de 2e helftquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
0-3 was ook niet onterecht geweest. We zijn echt veel beter.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:38 schreef fetX het volgende:
2-2 terwijl het eigenlijk 0-2 had moeten zijn. Godverdomme zeg
Precies, die Argentijnse gek weet niet wat hem overkomtquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
0-3 was ook niet onterecht geweest. We zijn echt veel beter.
Nu zorgen dat ze mentaal niet knakken, dan win je dit nog wel.
Jij kijkt voor het eerst een wedstrijd van Atletico? Elke ploeg die daar tegen speelt heeft het gevoel dat ze domineren en (veel) beter zijn. En uiteindelijk staan ze bijna altijd met lege handen aan het einde van de rit. Dat is hun hele tactiek.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit voelt zo onrechtvaardig aan. Je speelt ze bij vlagen van de mat en dan een goal tegen uit een bizarre carambole en een best wel onterechte goal. Terwijl ze verder echt niks creëren.
Wordt als kleine jongon voor lul gezet door oh Arne.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies, die Argentijnse gek weet niet wat hem overkomt![]()
Dit zou een goed argument zijn als Atletico niet 30 van de 45 minuten compleet verkeerd staatquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst een wedstrijd van Atletico? Elke ploeg die daar tegen speelt heeft het gevoel dat ze domineren en (veel) beter zijn. En uiteindelijk staan ze bijna altijd met lege handen aan het einde van de rit. Dat is hun hele tactiek.
Ik gun het die kutclub. Wat haat ik die zeiksnorren. Remember Esnaider en Jesus Gil e Gil ? Ik kan een juichende Simeone niet aanzien. Afmaken die hap Feijenoord.quote:
Atleti speelt gewoon met Feyenoord zoals Feyenoord dat met Ajax deed.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit voelt zo onrechtvaardig aan. Je speelt ze bij vlagen van de mat en dan een goal tegen uit een bizarre carambole en een best wel onterechte goal. Terwijl ze verder echt niks creëren.
Dit heeft weinig met tactiek te maken. Die twee goals zijn zeldzame mazzel. Feyenoord is gewoon veel beter, ze pakken continu de bal op de helft van Atletico door goed druk zetten en Atletico heeft al heel veel frustratie gele kaarten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst een wedstrijd van Atletico? Elke ploeg die daar tegen speelt heeft het gevoel dat ze domineren en (veel) beter zijn. En uiteindelijk staan ze bijna altijd met lege handen aan het einde van de rit. Dat is hun hele tactiek.
Ga wieberen noob.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Atleti speelt gewoon met Feyenoord zoals Feyenoord dat met Ajax deed.
Alleen staat het hier 2-2 en niet 0-3.
Precies. Dit Atletico is over de datum. Zie de Spaanse competitie. Gewoon afslachten die zooi.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met tactiek te maken. Die twee goals zijn zeldzame mazzel. Feyenoord is gewoon veel beter, ze pakken continu de bal op de helft van Atletico door goed druk zetten en Atletico heeft al heel veel frustratie gele kaarten.
Ik vind dat je wel erg hard van stapel loopt door te doen alsof we veel beter zijn en eigenlijk ook met 0-3 voor hadden kunnen staan. Zo veel beter ben je ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met tactiek te maken. Die twee goals zijn zeldzame mazzel. Feyenoord is gewoon veel beter, ze pakken continu de bal op de helft van Atletico door goed druk zetten en Atletico heeft al heel veel frustratie gele kaarten.
Samen met Barça de beste ploeg in de competitie dit kalenderjaar. Waar heb je het allemaal over?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Dit Atletico is over de datum. Zie de Spaanse competitie. Gewoon afslachten die zooi.
ADO ET TU ?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:43 schreef -XOR- het volgende:
Atletico hing groen en geel in de touwen.
Ik kijk Ziggo.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je Veronica Premium nemen.
We hebben nog 45 min te gaanquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wordt als kleine jongon voor lul gezet door oh Arne.
Die gaan gewoon gas geven in de tweede helft en dan wordt het 5-3 of zo.quote:
Atlético heeft met Correa en Llorente gerenommeerde troeven op de bank.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En we zijn nog steeds een stuk beter he. Die opaatjes van Atletico gaan het de tweede helft niet ineens wel oppakken.
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:
RTL belt met een toparbiter en Bas Nijhuis wil niet dat ie genoemd wordt
Ik gok Gozubuyuk of Makkelie.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Speelt uitstekend ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef Caland het volgende:
Zerrouki vult het goed in trouwens, ga er maar aan staan: je eerste echte basisplek uit bij Atletico en dan Griezmann moeten schaduwen.
Ik vind Gurney wel heel erg optimistisch.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind iedereen ook wel heel erg enthousiast en een tikkie van stapel lopen. Maar goed, ik kan het ze ook niet kwalijk nemen als je nog niet zo lang geleden moeite had met Wolfsberger.
Joey Kooij.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Een van de beteren ja. Nog even en hij speelt Wieffer uit de basisquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef Caland het volgende:
Zerrouki vult het goed in trouwens, ga er maar aan staan: je eerste echte basisplek uit bij Atletico en dan Griezmann moeten schaduwen.
Doe dit nou niet joh, die arrogantie past helemaal niet bij Feyenoord en is ook nogal misplaatst.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En we zijn nog steeds een stuk beter he. Die opaatjes van Atletico gaan het de tweede helft niet ineens wel oppakken.
Ja ik ook, maar zoals ik zei. We komen van ver he.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind Gurney wel heel erg optimistisch.
Dat is dan ook geen top arbiter. Goed in de media garandeert geen niveau. Zie John de Wolf en Hans Kraaij.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Heb je ook zo'n zin in Lingr en Minteh straks?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zoals ik zei. We komen van ver he.
Nu speelt Wieffer ook niet slecht hoor vandaag.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een van de beteren ja. Nog even en hij speelt Wieffer uit de basis
Is Dick Jol dan gestopt ? Qua gokker.quote:
Zou hij voor Feyenoord zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind Gurney wel heel erg optimistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |