SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?quote:Artiesten die hebben gezegd een nummer opgestuurd te hebben op ESF 2024:
*Joost Klein
* De Bankzitters
*Numidia
*Tim Douwsma
*Leontien Meijer
*Louisa Jansen
*April Darby
*Kris Kros Amsterdam (?)
*Bizzey en Kraantje Pappie (?)
Ah kijk, zo kennen we Aran weerquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:50 schreef Em31 het volgende:
Aran zei ook -tussen het random sneren naar Duncan door- dat er ook meerdere producers zijn die nummers in hebben gestuurd (zonder artiest dan ofzo?)
Oh en Tim Douwsma heeft ook een nummer opgestuurdals hij het wordt kijk ik nooit weer.
Poging nummer 23 van een nieuwe Cha Cha Chaquote:
Misschien leuk als duo weer met Monique Smit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
Dit is toch gewoon verschrikkelijk? Alleen maar kutartiesten! Als dit het is, is Joost gewoon oprecht de beste optiequote:Op zaterdag 30 september 2023 19:06 schreef Momo het volgende:
Artiesten die hebben gezegd een nummer opgestuurd te hebben op ESF 2024:
*Joost Klein
* De Bankzitters
*Numidia
*Tim Douwsma
*Leontien Meijer
*Louisa Jansen
*April Darby
*Kris Kros Amsterdam (?)
*Bizzey en Kraantje Pappie (?)
Ik hou me vast aan die 290 anderen die minder tamtam nodig hebben, maar gewoon een goed nummer hebben ingestuurd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon verschrikkelijk? Alleen maar kutartiesten! Als dit het is, is Joost gewoon oprecht de beste optie
Lijst is natuurlijk veel langer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon verschrikkelijk? Alleen maar kutartiesten! Als dit het is, is Joost gewoon oprecht de beste optie
Ach in andere jaren hoorde we rond deze tijd enkel van Dries Roelvink dat hij een nummer had opgestuurdquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:39 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik hou me vast aan die 290 anderen die minder tamtam nodig hebben, maar gewoon een goed nummer hebben ingestuurd.
Alleen Numidia en April Darby vind ik het meest 'redelijk'. Erg safe maar niet vreselijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, laten we het hopen, maar het is wel een frappante lijst. Echt elke talentloze Nederlander denkt nu naar het songfestival te kunnen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijst is natuurlijk veel langer.
Grote namen lopen niet te koop met het melden van een ingestuurd liedje.
Als Joost gaat kijk ik niet meer.
April kan ook wel zingen, maar beetje 13 in een dozijn type.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, laten we het hopen, maar het is wel een frappante lijst. Echt elke talentloze Nederlander denkt nu naar het songfestival te kunnen.
Numidia heeft wel talent overigens. Maar haar eigen muziek is dan weer ruk.
Goede stem en leeftijd. Wel weinig 'star quality', en afgaande op Wiki wat teveel in de scène van dubieuze rappers verkerend.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:26 schreef Zigsky het volgende:
Doe dan maar Numidia ( als ze een killersong heeft tenminste).
Ze zit in een overgangsfase zegt ze net bij Beste Zangers, ze laat Urban achter zich en wil meer pop kant op. Dus.... dat biedt perspectief, want dan zal ze een nummer hebben ingestuurd dat bij haar nieuwe richting past.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, laten we het hopen, maar het is wel een frappante lijst. Echt elke talentloze Nederlander denkt nu naar het songfestival te kunnen.
Numidia heeft wel talent overigens. Maar haar eigen muziek is dan weer ruk.
Zij heeft zeker wel star quality. Ik had nog nooit van haar gehoord, maar de paar optredens bij Beste Zangers die ik voorbij heb zien komen zijn echt wel goed. Ze gooit haar hele ziel en zaligheid erin.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Goede stem en leeftijd. Wel weinig 'star quality', en afgaande op Wiki wat teveel in de scène van dubieuze rappers verkerend.
Maar zei ze niet vorige week dat ze een nummer ging insturen? Klonk niet helemaal als iets serieus, ook een beetje laat natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ze zit in een overgangsfase zegt ze net bij Beste Zangers, ze laat Urban achter zich en wil meer pop kant op. Dus.... dat biedt perspectief, want dan zal ze een nummer hebben ingestuurd dat bij haar nieuwe richting past.
Een goed nummer kan in korte tijd geschreven worden 😊 Daar zijn voorbeelden genoeg van in de muziekgeschiedenis 😊quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zij heeft zeker wel star quality. Ik had nog nooit van haar gehoord, maar de paar optredens bij Beste Zangers die ik voorbij heb zien komen zijn echt wel goed. Ze gooit haar hele ziel en zaligheid erin.
[..]
Maar zei ze niet vorige week dat ze een nummer ging insturen? Klonk niet helemaal als iets serieus, ook een beetje laat natuurlijk.
Maar dat waren vaak spontane hersenspinsels ipv 'er moet een nummer geschreven worden'.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:32 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Een goed nummer kan in korte tijd geschreven worden 😊 Daar zijn voorbeelden genoeg van in de muziekgeschiedenis 😊
Ja ze heeft het dus vandaag opgestuurd met Boulevard erbijquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zij heeft zeker wel star quality. Ik had nog nooit van haar gehoord, maar de paar optredens bij Beste Zangers die ik voorbij heb zien komen zijn echt wel goed. Ze gooit haar hele ziel en zaligheid erin.
[..]
Maar zei ze niet vorige week dat ze een nummer ging insturen? Klonk niet helemaal als iets serieus, ook een beetje laat natuurlijk.
Jammer dat ze niet beide genres kan blijven doen. Maar dit is commercieel en ze komt in programma’s voorbij dus grijpt ze haar kans.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ze zit in een overgangsfase zegt ze net bij Beste Zangers, ze laat Urban achter zich en wil meer pop kant op. Dus.... dat biedt perspectief, want dan zal ze een nummer hebben ingestuurd dat bij haar nieuwe richting past.
Ze heeft echt wel star quality joh.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Goede stem en leeftijd. Wel weinig 'star quality', en afgaande op Wiki wat teveel in de scène van dubieuze rappers verkerend.
Oh god, heeft die lul Aran Bade haar omarmd... nou laat dan maar zittenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ze heeft het dus vandaag opgestuurd met Boulevard erbij
Oh dan was het misschien toch een vooropgezet plan. Het lied was al stiekem eerder ingeleverd en goed. Aran erbij betrokken door AvroTros om die valse haat van hem alvast te voorkomen dit jaar, Jan Smit ex-commissie hielp mee haar bekend en geliefd te krijgen bij het grote publiek door deelname De Beste Zangers, Joost gevraagd als De Grote Afleiding. Hele plaatje compleet en iedereen juichen straks.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ze heeft het dus vandaag opgestuurd met Boulevard erbij
Ik geloof dit meteen!quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan was het misschien toch een vooropgezet plan. Het lied was al stiekem eerder ingeleverd en goed. Aran erbij betrokken door AvroTros om die valse haat van hem alvast te voorkomen dit jaar, Jan Smit ex-commissie hielp mee haar bekend en geliefd te krijgen bij het grote publiek door deelname De Beste Zangers, Joost gevraagd als De Grote Afleiding. Hele plaatje compleet en iedereen juichen straks.
/GreysColdeweijer
(Jaaaaa ik weet dat De Beste Zangers al eerder opgenomen is maar in complottheorieën maken dat soort details niet uit.)
Oh ik geloof best dat het zogenaamd insturen van haar inzending in scene was gezet. Zodat het lijkt alsof boulevard een scoop heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan was het misschien toch een vooropgezet plan. Het lied was al stiekem eerder ingeleverd en goed. Aran erbij betrokken door AvroTros om die valse haat van hem alvast te voorkomen dit jaar, Jan Smit ex-commissie hielp mee haar bekend en geliefd te krijgen bij het grote publiek door deelname De Beste Zangers, Joost gevraagd als De Grote Afleiding. Hele plaatje compleet en iedereen juichen straks.
/GreysColdeweijer
(Jaaaaa ik weet dat De Beste Zangers al eerder opgenomen is maar in complottheorieën maken dat soort details niet uit.)
En zeker als het weer onbekenden zijn, denk ik dat het echt heeel veel gaat schelen om meteen een goede mediacampagne neer te zettenquote:Op zondag 1 oktober 2023 12:53 schreef molloot200 het volgende:
Je zou wel zeggen dat ze richting het eind van de inleverperiode wel een beetje gemonitord hebben wat er binnen is gekomen. En dat ze dus nu al wel een licht idee zouden hebben. Spannend.
Wens voor de eerste stap: zo’n tof aankondigingsfilmpje als bij S10, niet zo’n laffe aankondiging via Radio 2.
Ik weet dat dat uiteindelijk niks zegt over het uiteindelijke product, maar het is wel gelijk een heel tof eerste visitekaartje tegenover de buitenlandse media en fans natuurlijk.
Het begint nu wel een beetje treurig te worden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 15:56 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/Cx2zOupMIzd/
Joost gooit er maar nog eens een filmpje uit over songfestival
Ik snap niet wat hij ermee hoopt te bereiken. Is z'n ingestuurde nummer zo slecht dat hij denkt dit allemaal nodig te hebben?quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het begint nu wel een beetje treurig te worden.
Ja, als je op zo’n manier loopt te pushen hoeft je van mij niet te gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het begint nu wel een beetje treurig te worden.
Het is ook nog wel een lange game op social media tot ergens in december wanneer de aankondiging zal zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij ermee hoopt te bereiken. Is z'n ingestuurde nummer zo slecht dat hij denkt dit allemaal nodig te hebben?
Nosstories had ook een filmpje met Twan, daar stond in de reacties ook bijna alleen maar Joost Joost Joost.quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook nog wel een lange game op social media tot ergens in december wanneer de aankondiging zal zijn.
Maar wedden dat ze iemand anders kiezen er Joost Klein overal gespamd gaat worden. Nu zie je al best veel bijstanders.
Joost mag het weten.quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij ermee hoopt te bereiken. Is z'n ingestuurde nummer zo slecht dat hij denkt dit allemaal nodig te hebben?
quote:
Ik neem Humberto al jaren met weinig dingen écht serieus.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:36 schreef Greys het volgende:
Vorige week zei Twan nog 300 nummers, dat is dan in de laatste paar dagen nog verdubbeld?
Humberto?quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem Humberto al jaren met weinig dingen écht serieus.
Betekent niet dat het niet kan kloppen.
Ik hoop echter wel op 600.
300 aanmeldingen, maar je mag meerdere nummers insturen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:36 schreef Greys het volgende:
Vorige week zei Twan nog 300 nummers, dat is dan in de laatste paar dagen nog verdubbeld?
Je mag als artiest maximaal 3 nummers insturen, dus misschien minder dan 600 artiesten, maar wel meer nummers.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:36 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |