Waar kunnen we haar van kennen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:51 schreef Momo het volgende:
Leonie Meijer heeft een nummer ingestuurd voor songfestival
Allereerste editie Voice of Holland. Later volgens mij nummer met Brainpower.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar kunnen we haar van kennen?
Gaat geen lampje brandenquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Allereerste editie Voice of Holland. Later volgens mij nummer met Brainpower.
"Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen"... is zij dat?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Allereerste editie Voice of Holland. Later volgens mij nummer met Brainpower.
Bij mij eerder Samantha Steenwijkquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:45 schreef Momo het volgende:
Geeft mij nogal hoge Suzan & Freek vibes
Lijkt me zo raar dat je dit allemaal al hebt geluisterd/mag luisteren. Misschien is er nu al iemand die denkt, shit, dit wordt ‘m niet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:11 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ]
Het voelt zo raar, de inzending is nu binnen (nouja tenzij het allemaal zo slecht is dat ze er niks uit kiezen en voor een plan B gaan)
Driessie Roelvinkquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:26 schreef NailQueen het volgende:
Zouden ze nu ook een recordaantal inzendingen hebben binnengekregen? Er zijn genoeg namen uit allerlei krochten die denken het zogenaamd beter kunnen.
Ik gok voor 2022 meer. Toen zat heel Nederland echt op de ESF-high, na de editie in Rotterdam. Nu zijn toch meer mensen terughoudend denk ik na wat er gebeurde met Mia en Dion.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:26 schreef NailQueen het volgende:
Zouden ze nu ook een recordaantal inzendingen hebben binnengekregen? Er zijn genoeg namen uit allerlei krochten die denken het zogenaamd beter kunnen.
Als dat weer gebeurt, ga ik met spullen gooienquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:22 schreef Em31 het volgende:
Kan natuurlijk ook dat ze alweer wat afgesproken hadden/er al contact was en deze inzendingen helemaal niet uitmaken.
Geheel niet onderbouwd maar mijn onderbuik zegt dat het nog steeds in trek is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok voor 2022 meer. Toen zat heel Nederland echt op de ESF-high, na de editie in Rotterdam. Nu zijn toch meer mensen terughoudend denk ik na wat er gebeurde met Mia en Dion.
En het wordt… Thomas Berge!quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als dat weer gebeurt, ga ik met spullen gooien
Die kan wel heel behoorlijk zingen.quote:
Zingen kan hij vast wel maar hij is te vies gladjesquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kan wel heel behoorlijk zingen.Stel ze geven hem écht kraker van een ballad. Dat je zit te soppen met je emoties.
Dan doe ik met je meequote:Op zaterdag 30 september 2023 14:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als dat weer gebeurt, ga ik met spullen gooien
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kan wel heel behoorlijk zingen.Stel ze geven hem écht kraker van een ballad. Dat je zit te soppen met je emoties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |