6 keer blijkbaarquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je ook wat meer informatie daarover?
quote:Voor de Grand Prix van Qatar is het waarschijnlijkste scenario dat Max Verstappen tijdens de sprintrace zijn derde opeenvolgende Formule 1-wereldtitel gaat bemachtigen. Daarmee gaat de Nederlander de eerste coureur ooit worden die in een sprintrace kampioen wordt. In tegenstelling tot wat veel mensen denken kan hij niet de eerste coureur worden die de titel op zaterdag haalt, want dat gebeurde al zes keer eerder. We blikken op de laatste van deze gevallen terug, namelijk 1983
Mijn koffiequote:Op zondag 1 oktober 2023 11:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Interessant artikel over de gang van zaken bij Alpine:
Luca de Meo, patron de Renault, remet de l'ordre dans l'écurie Alpine
'Renault CEO Luca de Meo puts Alpine back in order'
[..]
Team chassis (Enstone) en Team ICE (Viry) verblijven dus in andere hotels en hebben het niet zo op elkaar.
Dat had niet eerder geconstateerd kunnen worden? Cultuur binnen het team lijkt me het allerbelangrijkste om meteen aan te pakken, ondertussen moddert het al jaren aan.
En jouw favoriete format.quote:
Flopshow. En ik ben nog thuis op zaterdag ook tijdens de race, dus heb niet eens een smoes om niet te kijken.quote:
Max wordt kampioen. In het gunstigste geval na de sprint. BIER KNALLEN JAAAAquote:
Jij was toch anti sprintraces en dat je niet zou kijkenquote:Op maandag 2 oktober 2023 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flopshow. En ik ben nog thuis op zaterdag ook tijdens de race, dus heb niet eens een smoes om niet te kijken.
Holy shit. 40%!.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:31 schreef Starflyer het volgende:
Er is weer wat meer bekend over de regels voor 2026. Kleinere en iets lichtere auto's dan de huidige wagens. Gevolg is ook ca 40% minder downforce. Maar de teams kennende zal dat wel voor een deel weer teruggewonnen worden.
[ twitter ]
Kleiner en lichter is sowieso goedquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:31 schreef Starflyer het volgende:
Er is weer wat meer bekend over de regels voor 2026. Kleinere en iets lichtere auto's dan de huidige wagens. Gevolg is ook ca 40% minder downforce. Maar de teams kennende zal dat wel voor een deel weer teruggewonnen worden.
[ twitter ]
40% is fors. Newey do your magic!quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:31 schreef Starflyer het volgende:
Er is weer wat meer bekend over de regels voor 2026. Kleinere en iets lichtere auto's dan de huidige wagens. Gevolg is ook ca 40% minder downforce. Maar de teams kennende zal dat wel voor een deel weer teruggewonnen worden.
[ twitter ]
Klopt maar de oppervlak van de vloer krimpt natuurlijk mee.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:18 schreef Tijn het volgende:
Overigens neem ik aan dat die 40% minder downforce alleen over de vleugels gaat, terwijl het merendeel van de downforce juist uit de vloer komt tegenwoordig.
Denk dat ze dat algemeen zo stellen maar afwachten of dat ook uitkomt, er was ook iets met actieve vering meen ik en dat 50% electrisch moet zijn, hoe ze dat gaan combineren met het lichter maken van de auto blijft ook een vraag.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:18 schreef Tijn het volgende:
Overigens neem ik aan dat die 40% minder downforce alleen over de vleugels gaat, terwijl het merendeel van de downforce juist uit de vloer komt tegenwoordig.
Actieve vering? Daar lobbyt Mercedes al even voor toch?quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat ze dat algemeen zo stellen maar afwachten of dat ook uitkomt, er was ook iets met actieve vering meen ik en dat 50% electrisch moet zijn, hoe ze dat gaan combineren met het lichter maken van de auto blijft ook een vraag.
Helaas is AMuS tegenwoordig betalen dus heb het artikel niet kunnen lezen.
Al jaren iddquote:Op maandag 2 oktober 2023 14:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Actieve vering? Daar lobbyt Mercedes al even voor toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |