Nee, nooit.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:50 schreef Mazikeen het volgende:
@:onlogisch mis je het nooit dan?
Lekker ijskoud biertje?
Dan zou je wel eens verslaafd kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:53 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ik vind alcohol gewoon lekker. Dus ik zou het wel missen
Brandnetelsoep, verrotte lever, nierstenen en kadaverworst.quote:
Wanneer ben je verslaafd?quote:Op donderdag 28 september 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou je wel eens verslaafd kunnen zijn.
Neem contact op met je huisarts.
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 28 september 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brandnetelsoep, verrotte lever, nierstenen en kadaverworst.
Als je meer dan 700.000 posts op FOK! hebt.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer ben je verslaafd?
Dank je wel maat.quote:
Dat is een hele geruststelling, bedanktquote:Op donderdag 28 september 2023 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je meer dan 700.000 posts op FOK! hebt.
Als je meer dan 7 glaasjes per week nuttigt.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer ben je verslaafd?
Oke gedaan. Huisarts zegt: als je niet elke dag drinkt dan is het prima.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou je wel eens verslaafd kunnen zijn.
Neem contact op met je huisarts.
Ik ga het meteen opzoeken.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je meer dan 700.000 posts op FOK! hebt.
Nee joh... zijn er meer.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je meer dan 7 glaasjes per week nuttigt.
Overmatig drinken: het drinken van meer dan 14 glazen alcohol per week (vrouwen) of meer dan 21 glazen alcohol per week (mannen)quote:Op donderdag 28 september 2023 12:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee joh... zijn er meer.
Vriendin is alcohol verslaafd geweest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 28-09-2023 12:14:29 (spoiler) ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Oh.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je meer dan 7 glaasjes per week nuttigt.
Het zijn er dus 21. Al verwacht ik dat jij nog steeds een probleem hebtquote:Op donderdag 28 september 2023 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Dan heb ik een probleem
Dit klopt wel aardig, al drink ik alleen in het weekend (die begint bij mij op donderdagmiddagquote:Op donderdag 28 september 2023 12:14 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland is een zware alcoholist
En eindigt maandagochtend?quote:Op donderdag 28 september 2023 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klopt wel aardig, al drink ik alleen in het weekend (die begint bij mij op donderdagmiddag)
je zegt net 7... nu 14.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overmatig drinken: het drinken van meer dan 14 glazen alcohol per week (vrouwen) of meer dan 21 glazen alcohol per week (mannen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 september 2023 12:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
je zegt net 7... nu 14.Heel Nederland behalve GGMM en Onlogisch hebben dus een alcoholprobleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie verklaring dus waarom de rest van NL veel gezelliger is dan die 2.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 28 september 2023 12:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel Nederland behalve GGMM en Onlogisch hebben dus een alcoholprobleem.
Mooie verklaring dus waarom de rest van NL veel gezelliger is dan die 2.
Klinkt als een zeer intelligente huisarts. Lol.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oke gedaan. Huisarts zegt: als je niet elke dag drinkt dan is het prima.
Hij is zo vaak kribbig dat hij haast wel niet moet drinken.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar drinkt GGMM ook niet dan?
Hij is nu ook met pensioenquote:Op donderdag 28 september 2023 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als een zeer intelligente huisarts. Lol.
Ik ken GGMM niet anders, wist niet dat het daar aan lagquote:Op donderdag 28 september 2023 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is zo vaak kribbig dat hij haast wel niet moet drinken.
Kom je dood na werk + gymsessie thuis, staat je huisvrouw je hijgend op te wachten. Klinkt toch geweldig?quote:Op donderdag 28 september 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit lijkt me zeer vermoeiend.
Ditt was een hele serieuze situatieschets.quote:
Niks mis met een goede pot seks. Maar als je vrouw je voor de 27ste keer in een maand tijd je op staat te wachten om doorgesmeerd te worden dan wordt het wel verleidelijk haar een keertje langs de buurman te sturen hoor.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je dood na werk + gymsessie thuis, staat je huisvrouw je hijgend op te wachten. Klinkt toch geweldig?
Begrijpelijk als je 40-45 bentquote:Op donderdag 28 september 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis met een goede pot seks. Maar als je vrouw je voor de 27ste keer in een maand tijd je op staat te wachten om doorgesmeerd te worden dan wordt het wel verleidelijk haar een keertje langs de buurman te sturen hoor.
Dan heb ik niks gezegtt.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ditt was een hele serieuze situatieschets.
Zowel het woordje doorsmeren als te moe voor elke dag sex, ondanks elke dag sporten, doet de wenkbrauwen nu fronsen.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis met een goede pot seks. Maar als je vrouw je voor de 27ste keer in een maand tijd je op staat te wachten om doorgesmeerd te worden dan wordt het wel verleidelijk haar een keertje langs de buurman te sturen hoor.
Als je daar elke dag zin in hebt doe je echt weinig hoorquote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zowel het woordje doorsmeren als te moe voor elke dag sex, ondanks elke dag sporten, doet de wenkbrauwen nu fronsen.
Nee jij doet wellicht te lang dezelfde.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als je daar elke dag zin in hebt doe je echt weinig hoor
Bij elke dag sex gaan bij mij de wenkbrauwen fronsen.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zowel het woordje doorsmeren als te moe voor elke dag sex, ondanks elke dag sporten, doet de wenkbrauwen nu fronsen.
Genoteerd.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij elke dag sex gaan bij mij de wenkbrauwen fronsen.
sinds vorige week pas ja?quote:Op donderdag 28 september 2023 13:48 schreef GGMM het volgende:
Sinds vorige week heet m'n telefoonprovider opeens Odido
Wat is dit voor shit
Die heeft dan weekend.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:03 schreef GGMM het volgende:
Brief naar de ABN Amro verstuurd
Dus als @:caland morgen een kwartiertje offline is weten jullie hoe dat komt
Ok boomerquote:Op donderdag 28 september 2023 14:03 schreef GGMM het volgende:
Brief naar de ABN Amro verstuurd
Dus als @:caland morgen een kwartiertje offline is weten jullie hoe dat komt
nooit van gehoordquote:Op donderdag 28 september 2023 14:18 schreef GGMM het volgende:
Michael Gambon is dood.
[ afbeelding ]
Zegt me niks. Kijk geen kabouterfilms.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:18 schreef GGMM het volgende:
Michael Gambon is dood.
[ afbeelding ]
Erg mooi dat ik geen vrouw ben danquote:Op donderdag 28 september 2023 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overmatig drinken: het drinken van meer dan 14 glazen alcohol per week (vrouwen) of meer dan 21 glazen alcohol per week (mannen)
Dat zou goed eens kunnen, één van de redenen dat ik aan de commerciële kant ben weggegaan.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kon bij jullie gedrocht van een bedrijf alleen maar op die manier
Dat gaat dus allemaal wat makkelijker als je drinkt. Maar goed, daar krijg je dan wel weer kanker van, dus dan moet je afwegingen maken.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sex met een bezopen man is net wat minder aantrekkelijk, maar je moet idd je afwegingen maken.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat dus allemaal wat makkelijker als je drinkt. Maar goed, daar krijg je dan wel weer kanker van, dus dan moet je afwegingen maken.
En midgets? @RamboDirkquote:Op donderdag 28 september 2023 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt me niks. Kijk geen kabouterfilms.
Ik vind het vooral een teken van iemand die zich verheven voelt boven anderen om iets wat in essentie (bijna) iedereen kan maar gewoon niet wil.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
Dagen tellen dat je niet gedronken hebt klinkt als een verslaafde met flink risico op terugval.
Ik kan het wel maar ik wil het nietquote:Op donderdag 28 september 2023 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een teken van iemand die zich verheven voelt boven anderen om iets wat in essentie (bijna) iedereen kan maar gewoon niet wil.
Een ex-verslaafde heeft toch altijd kans op terugval?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
Dagen tellen dat je niet gedronken hebt klinkt als een verslaafde met flink risico op terugval.
Amerikaanse praktijkenquote:Arrestatieteams zijn het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam binnengegaan na een schietpartij in een leslokaal van het ziekenhuis. Ook is geschoten in een woning aan het Heiman Dullaertplein, zo'n 1,5 kilometer verderop. In de woning is brand ontstaan.
Twee mensen zijn gewond, meldt de politie. Over de aard van hun verwondingen is niets bekend. Volgens een omstander zou een van de gewonden een docent zijn, maar dit kan de politie niet bevestigen.
Het ging erom of onlo verslaafd was of niet toch? Iemand die dagen zo telt is wel een indicatie. Het trots komen melden geeft mogelijk aan dat het nog niet zeker is of hij het wel gaat volhouden.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een ex-verslaafde heeft toch altijd kans op terugval?
Ik lees het als tellen dat iets gelukt is en een motivatie om dit te blijven doen.
quote:Op donderdag 28 september 2023 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het ging erom of onlo verslaafd was of niet toch? Iemand die dagen zo telt is wel een indicatie. Het trots komen melden geeft mogelijk aan dat het nog niet zeker is of hij het wel gaat volhouden.
Doe niet zo mans.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over gezelligheid gesproken, vind je het ook zo fijn dat @:Kukelecucktsju10 er zo weinig is de laatste tijd?
Of @onlogisch wil gewoon stoer doen dat hij die kankerverwekkende gerstensapjes niet nodig heeft. En gelijk heeft hijquote:Op donderdag 28 september 2023 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het ging erom of onlo verslaafd was of niet toch? Iemand die dagen zo telt is wel een indicatie. Het trots komen melden geeft mogelijk aan dat het nog niet zeker is of hij het wel gaat volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Wat loop je mij te stalken, pisfluim? Met je Wibrakleding.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat doe je in die kneuzensc ksc
en aangemeld in kpd, gaat het wel goed met je?
quote:Op donderdag 28 september 2023 16:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat loop je mij te stalken, pisfluim? Met je Wibrakleding.
We wensen @Caland veel plezier op het feestje in Amsterdam.quote:
Bedankt, dokter.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2023 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
The Singing Detective.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:18 schreef GGMM het volgende:
Michael Gambon is dood.
[ afbeelding ]
Hij heeft in maar 200 films gespeeld, en in één van de mooiste TV-series ooit.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt me niks. Kijk geen kabouterfilms.
Prostaat kanker is niet alcohol gerelateerd.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat dus allemaal wat makkelijker als je drinkt. Maar goed, daar krijg je dan wel weer kanker van, dus dan moet je afwegingen maken.
Ik zag op IMDb idd een hele lijst.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft in maar 200 films gespeeld, en in één van de mooiste TV-series ooit.
Wat is een ex-verslaafdequote:Op donderdag 28 september 2023 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een ex-verslaafde heeft toch altijd kans op terugval?
Ik lees het als tellen dat iets gelukt is en een motivatie om dit te blijven doen.
Ik zag ook dat je je aanmeldde in KPD. Terwijl juist jij mij stalkt.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat loop je mij te stalken, pisfluim? Met je Wibrakleding.
Ja iemand die niks meer aanraakt. Verkeerde term?quote:
Ik drink niet meer. Maar blijf een alcoholist.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja iemand die niks meer aanraakt. Verkeerde term?
We zullen allemaal bidden voor je.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:35 schreef KingRoland het volgende:
zit nu in de intercity direct vanuit rotterdam centraal
(nog niet veilig thuis gekomen)
@:zipportal @:wereldgozer @:caland @:gurneyisbestoke @:erasmus
dankje vriendquote:Op donderdag 28 september 2023 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zullen allemaal bidden voor je.
doe voorzichtigquote:Op donderdag 28 september 2023 17:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis een naam vriendquote:Op donderdag 28 september 2023 17:35 schreef KingRoland het volgende:
Geeft allemaal niks. User Oriente zou dit vast niet te persoonlijk opvatten.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:43 schreef KingRoland het volgende:
weet niet meer precies wie in Rotterdam woont
kan door de bomen het bos niet zien
ik word ook met de dagje ouderquote:Op donderdag 28 september 2023 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geeft allemaal niks. User Oriente zou dit vast niet te persoonlijk opvatten.
Zolang je maar jong van geest blijft. Ik ergerde me net aan een scheef op het rijtje geplaatst mandje in de Hema. Zolang ik dat blijf doen leef ik.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik word ook met de dagje ouder
@:oriente
cc: @:tong80
wel hema rookworst gehaald tochquote:Op donderdag 28 september 2023 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang je maar jong van geest blijft. Ik ergerde me net aan een scheef op het rijtje geplaatst mandje in de Hema. Zolang ik dat blijf doen leef ik.
HEMA-Restaurant Zaltbommel.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wel hema rookworst gehaald toch
[ afbeelding ]
Tot morgen.quote:Op donderdag 28 september 2023 18:06 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen jongens en Prices. Keep de hele zool alive.
Hoe was het in Roffa?quote:Op donderdag 28 september 2023 19:06 schreef KingRoland het volgende:
veilig gearriveerd op Amsterdam Centraal
@:caland @:gurneyisbestoke @:oriente @:erasmus @:timmmmm @:wereldgozer
Dump het maar hier.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:11 schreef Bezsen het volgende:
Mijn opinie over vrij wapenbezit wordt weggemod
@:atypisch
Flink sjorren schijnt wel preventief te werken heb ik begrepen. Ik slinger er in ieder geval op los hierdoor.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prostaat kanker is niet alcohol gerelateerd.
Je moet de juiste mensen alleen leren ontwijken. Daar heb ik een beetje moeite mee.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar denkt @:dombohetolifantje1 anders over.
Hoeveel verkeerde namen deden al de ronde?quote:Op donderdag 28 september 2023 17:42 schreef Wereldgozer het volgende:
De fok detectives hebben t weer druk
Staat nu een ban op.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel verkeerde namen deden al de ronde?
Stukje DSI.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat @:Zipportal vandaag wel Op1 wil kijken
Ja edgy meningen moet je niet willen op dit forum. Beter gewoon pleiten voor energie-armoede.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:11 schreef Bezsen het volgende:
Mijn opinie over vrij wapenbezit wordt weggemod
@:atypisch
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja edgy meningen moet je niet willen.
Dat is in ieder geval de juiste richting.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef aTypisch het volgende:
Ik zit in de trein vanuit Amsterdam.
Dan weten jullie dat.
live in ze podquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef aTypisch het volgende:
Beter gewoon pleiten voor energie-armoede.
Intercity Direct naar Rotterdam?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef aTypisch het volgende:
Dan weten jullie dat.
Nijmegenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Intercity Direct naar Rotterdam?
Niet meer in Spanje?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef aTypisch het volgende:
Dan weten jullie dat.
Vind de trein wel prima in NL om van stad naar stad te komenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij zit verdacht vaak in de trein.
Alsof hij er voor gemaakt isquote:Op donderdag 28 september 2023 22:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind de trein wel prima in NL om van stad naar stad te komen
Wij cancelen jou ook niet terwijl jij met je kutposts op fok ook bezighoudt met terreur.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
moeten ze het voetbal niet cancellen vanwege de terreur in rotterdam
quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wij cancelen jou ook niet terwijl jij met je kutposts op fok ook bezighoudt met terreur.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wij cancelen jou ook niet terwijl jij met je kutposts op fok ook bezighoudt met terreur.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:52 schreef tong80 het volgende:
Het gruwelijke besef dat er hier meer gifjes worden gepost dan relevante opmerkingen.
quote:
Ik kende de naam ook niet zo maar ik ben ook geen fervent OGC Nice volger.quote:
Leuk leesvoer voor bij de lunch.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:52 schreef 3rr0r het volgende:
Beginnende fittie in het Vandaag Inside topic
Kijkt daar nog iemand naar:? Paar maanden geleden attendeerde ik al op het extreemrechtse gedachtengoed van Johan Derksen. Ik werd uitgelachen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:52 schreef 3rr0r het volgende:
Beginnende fittie in het Vandaag Inside topic
Spruitjesroerbak met appel, spek en ui.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Leuk leesvoer voor bij de lunch.
Soms. Maar hoorde ze over Oekraine samen met Wierd Duk en daar kwam slechts onzin uit. Al dat praten over politiek steeds is ook vermoeiend. Enige wat Johan nog doet wat een nut heeft is dingen benoemen die de politiek niet durft te benoemen uit politieke correctheid, problemen in de samenleving die dooretteren.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijkt daar nog iemand naar:? Paar maanden geleden attendeerde ik al op het extreemrechtse gedachtengoed van Johan Derksen. Ik werd uitgelachen.
Wierd Dukquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Soms. Maar hoorde ze over Oekraine samen met Wierd Duk en daar kwam slechts onzin uit. Al dat praten over politiek steeds is ook vermoeiend. Enige wat Johan nog doet wat een nut heeft is dingen benoemen die de politiek niet durft te benoemen uit politieke correctheid, problemen in de samenleving die dooretteren.
Niemand neemt Johan Derksen serieus.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijkt daar nog iemand naar:? Paar maanden geleden attendeerde ik al op het extreemrechtse gedachtengoed van Johan Derksen. Ik werd uitgelachen.
Helaas meer dan een miljoen mensen wel.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt Johan Derksen serieus.
Eens.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind de lunch maar slecht geregeld hier de laatste tijd.
Ik zie hier een mooie taak voor jou weggelegd makkerquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:57 schreef Coco het volgende:
Normaal deed @:GGMM het, maar die zit nu aan de studie.
Backup was @:Scrummie maar die zit nu aan de vriendin.
Dan hebben we nog @:onlogisch .. tja.
Ik doe al de toto.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie hier een mooie taak voor jou weggelegd makker
Lekker broodje avocado op.quote:
Dat hij maar gesmaakt mag hebben maatjequote:Op vrijdag 29 september 2023 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker broodje avocado op.
Bijna weekend.
Wat zijn dat voor kaartjes?quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En locatiekaartjes.... of... wacht ff....oh nee toch niet.
Dat is een kaartje met de locatie waar iedereen woont. Voor jou binnenkort Papendrecht. Onderlaatst was er al eentje geplaatst van het blauwe gilde.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En locatiekaartjes.... of... wacht ff....oh nee toch niet.
quote:
Geen idee wat je vraag is?quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:04 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity je had nog niet gereageerd op mijn vraag van vorige week
quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een kaartje met de locatie waar iedereen woont. Voor jou binnenkort Papendrecht. Onderlaatst was er al eentje geplaatst van het blauwe gilde.Oh ja, die kaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Als je had gewed op feyenoord winst vorige week wat gebeurt er dan met de bet?quote:
Voidquote:Op vrijdag 29 september 2023 15:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je had gewed op feyenoord winst vorige week wat gebeurt er dan met de bet?
en dit natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:38 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Dombohetolifantje1 zet moderator @:Coco schaakmat
quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:38 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Dombohetolifantje1 zet moderator @:Coco schaakmat
Dikke knuffel, Tong. Hou je haaks.quote:
Is van twitchquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:24 schreef GGMM het volgende:
Kunnen die Reddit-termen niet lekker daar blijven?
quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:29 schreef Coco het volgende:
Inderdaad laten we stoppen met 4chan lingo.
Jeetje wat ben je kribbig.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was hier laatst nog
Had het hem zelf gevraagd als je zo geïnteresseerd bent.
Laten we hopen op meer ups en minder downs. Positief bezig, lekker maat.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ups en downs, maar over het geheel genomen goed. Bedankt voor het vragen
Wat een geweldige instelling.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Laten we er een mooi weekend van maken
Precies. Met scheermesjes op de pols enzo.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Laten we er een mooi weekend van maken
Ik voel me momenteel zielig. Dweep met zelfmedelijden. Hik hikkend de tranen tuiterend weg. Nu op één, het beste album ooit. To be born again. In another world, in another time, in another place. Omarm wat je hebt. Laat los wat je niet kunt omarmen.quote:
FeelsBadManquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:36 schreef Bezsen het volgende:
Erg jammer dat een klassieke meme wordt verwijderd
Ik zou het niet snel opzetten, maar ik ga daar altijd ontzettend lekker opquote:
Iedereen is tegen mij.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:45 schreef tong80 het volgende:
Verder kan heel de wereld doodvallen.
Feijenoordquote:
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.quote:
Wat een liefde.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.
Ik houd me nog in. Ik sta zo ver boven hem dat ik zelfs muzikaal gehakt van hem maak tussen dinsdag en donderdag.quote:
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik houd me nog in. Ik sta zo ver boven hem dat ik zelfs muzikaal gehakt van hem maak tussen dinsdag en donderdag.
Dat zei je vader ook afgelopen nacht toen ik van je moeder afkroop.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een liefde.bedankt
U voor jou. En achter je aambei. Nu snel je mand weer in.quote:
een internet plaatjequote:
Heerlijk spitsje is dat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nulletje of vijf gok ik zo
3x gimenez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |