Ja edgy meningen moet je niet willen op dit forum. Beter gewoon pleiten voor energie-armoede.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:11 schreef Bezsen het volgende:
Mijn opinie over vrij wapenbezit wordt weggemod
@:atypisch
quote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja edgy meningen moet je niet willen.
Dat is in ieder geval de juiste richting.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef aTypisch het volgende:
Ik zit in de trein vanuit Amsterdam.
Dan weten jullie dat.
live in ze podquote:Op donderdag 28 september 2023 22:47 schreef aTypisch het volgende:
Beter gewoon pleiten voor energie-armoede.
Intercity Direct naar Rotterdam?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef aTypisch het volgende:
Dan weten jullie dat.
Nijmegenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Intercity Direct naar Rotterdam?
Niet meer in Spanje?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:48 schreef aTypisch het volgende:
Dan weten jullie dat.
Vind de trein wel prima in NL om van stad naar stad te komenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij zit verdacht vaak in de trein.
Alsof hij er voor gemaakt isquote:Op donderdag 28 september 2023 22:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind de trein wel prima in NL om van stad naar stad te komen
Wij cancelen jou ook niet terwijl jij met je kutposts op fok ook bezighoudt met terreur.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
moeten ze het voetbal niet cancellen vanwege de terreur in rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |