Nee, nooit.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:50 schreef Mazikeen het volgende:
@:onlogisch mis je het nooit dan?
Lekker ijskoud biertje?
Dan zou je wel eens verslaafd kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:53 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ik vind alcohol gewoon lekker. Dus ik zou het wel missen
Brandnetelsoep, verrotte lever, nierstenen en kadaverworst.quote:
Wanneer ben je verslaafd?quote:Op donderdag 28 september 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou je wel eens verslaafd kunnen zijn.
Neem contact op met je huisarts.
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 28 september 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brandnetelsoep, verrotte lever, nierstenen en kadaverworst.
Als je meer dan 700.000 posts op FOK! hebt.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer ben je verslaafd?
Dank je wel maat.quote:
Dat is een hele geruststelling, bedanktquote:Op donderdag 28 september 2023 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je meer dan 700.000 posts op FOK! hebt.
Als je meer dan 7 glaasjes per week nuttigt.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer ben je verslaafd?
Oke gedaan. Huisarts zegt: als je niet elke dag drinkt dan is het prima.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou je wel eens verslaafd kunnen zijn.
Neem contact op met je huisarts.
Ik ga het meteen opzoeken.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je meer dan 700.000 posts op FOK! hebt.
Nee joh... zijn er meer.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je meer dan 7 glaasjes per week nuttigt.
Overmatig drinken: het drinken van meer dan 14 glazen alcohol per week (vrouwen) of meer dan 21 glazen alcohol per week (mannen)quote:Op donderdag 28 september 2023 12:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee joh... zijn er meer.
Vriendin is alcohol verslaafd geweest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 28-09-2023 12:14:29 (spoiler) ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Oh.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je meer dan 7 glaasjes per week nuttigt.
Het zijn er dus 21. Al verwacht ik dat jij nog steeds een probleem hebtquote:Op donderdag 28 september 2023 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Dan heb ik een probleem
Dit klopt wel aardig, al drink ik alleen in het weekend (die begint bij mij op donderdagmiddagquote:Op donderdag 28 september 2023 12:14 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland is een zware alcoholist
En eindigt maandagochtend?quote:Op donderdag 28 september 2023 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klopt wel aardig, al drink ik alleen in het weekend (die begint bij mij op donderdagmiddag)
je zegt net 7... nu 14.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overmatig drinken: het drinken van meer dan 14 glazen alcohol per week (vrouwen) of meer dan 21 glazen alcohol per week (mannen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 september 2023 12:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
je zegt net 7... nu 14.Heel Nederland behalve GGMM en Onlogisch hebben dus een alcoholprobleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie verklaring dus waarom de rest van NL veel gezelliger is dan die 2.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 28 september 2023 12:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel Nederland behalve GGMM en Onlogisch hebben dus een alcoholprobleem.
Mooie verklaring dus waarom de rest van NL veel gezelliger is dan die 2.
Klinkt als een zeer intelligente huisarts. Lol.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oke gedaan. Huisarts zegt: als je niet elke dag drinkt dan is het prima.
Hij is zo vaak kribbig dat hij haast wel niet moet drinken.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar drinkt GGMM ook niet dan?
Hij is nu ook met pensioenquote:Op donderdag 28 september 2023 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als een zeer intelligente huisarts. Lol.
Ik ken GGMM niet anders, wist niet dat het daar aan lagquote:Op donderdag 28 september 2023 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is zo vaak kribbig dat hij haast wel niet moet drinken.
Kom je dood na werk + gymsessie thuis, staat je huisvrouw je hijgend op te wachten. Klinkt toch geweldig?quote:Op donderdag 28 september 2023 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit lijkt me zeer vermoeiend.
Ditt was een hele serieuze situatieschets.quote:
Niks mis met een goede pot seks. Maar als je vrouw je voor de 27ste keer in een maand tijd je op staat te wachten om doorgesmeerd te worden dan wordt het wel verleidelijk haar een keertje langs de buurman te sturen hoor.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je dood na werk + gymsessie thuis, staat je huisvrouw je hijgend op te wachten. Klinkt toch geweldig?
Begrijpelijk als je 40-45 bentquote:Op donderdag 28 september 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis met een goede pot seks. Maar als je vrouw je voor de 27ste keer in een maand tijd je op staat te wachten om doorgesmeerd te worden dan wordt het wel verleidelijk haar een keertje langs de buurman te sturen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |