En midgets? @RamboDirkquote:Op donderdag 28 september 2023 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zegt me niks. Kijk geen kabouterfilms.
Ik vind het vooral een teken van iemand die zich verheven voelt boven anderen om iets wat in essentie (bijna) iedereen kan maar gewoon niet wil.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
Dagen tellen dat je niet gedronken hebt klinkt als een verslaafde met flink risico op terugval.
Ik kan het wel maar ik wil het nietquote:Op donderdag 28 september 2023 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een teken van iemand die zich verheven voelt boven anderen om iets wat in essentie (bijna) iedereen kan maar gewoon niet wil.
Een ex-verslaafde heeft toch altijd kans op terugval?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
Dagen tellen dat je niet gedronken hebt klinkt als een verslaafde met flink risico op terugval.
Amerikaanse praktijkenquote:Arrestatieteams zijn het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam binnengegaan na een schietpartij in een leslokaal van het ziekenhuis. Ook is geschoten in een woning aan het Heiman Dullaertplein, zo'n 1,5 kilometer verderop. In de woning is brand ontstaan.
Twee mensen zijn gewond, meldt de politie. Over de aard van hun verwondingen is niets bekend. Volgens een omstander zou een van de gewonden een docent zijn, maar dit kan de politie niet bevestigen.
Het ging erom of onlo verslaafd was of niet toch? Iemand die dagen zo telt is wel een indicatie. Het trots komen melden geeft mogelijk aan dat het nog niet zeker is of hij het wel gaat volhouden.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een ex-verslaafde heeft toch altijd kans op terugval?
Ik lees het als tellen dat iets gelukt is en een motivatie om dit te blijven doen.
quote:Op donderdag 28 september 2023 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het ging erom of onlo verslaafd was of niet toch? Iemand die dagen zo telt is wel een indicatie. Het trots komen melden geeft mogelijk aan dat het nog niet zeker is of hij het wel gaat volhouden.
Doe niet zo mans.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over gezelligheid gesproken, vind je het ook zo fijn dat @:Kukelecucktsju10 er zo weinig is de laatste tijd?
Of @onlogisch wil gewoon stoer doen dat hij die kankerverwekkende gerstensapjes niet nodig heeft. En gelijk heeft hijquote:Op donderdag 28 september 2023 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het ging erom of onlo verslaafd was of niet toch? Iemand die dagen zo telt is wel een indicatie. Het trots komen melden geeft mogelijk aan dat het nog niet zeker is of hij het wel gaat volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Wat loop je mij te stalken, pisfluim? Met je Wibrakleding.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat doe je in die kneuzensc ksc
en aangemeld in kpd, gaat het wel goed met je?
quote:Op donderdag 28 september 2023 16:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat loop je mij te stalken, pisfluim? Met je Wibrakleding.
We wensen @Caland veel plezier op het feestje in Amsterdam.quote:
Bedankt, dokter.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2023 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
The Singing Detective.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:18 schreef GGMM het volgende:
Michael Gambon is dood.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |