Dan heb ik niks gezegtt.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ditt was een hele serieuze situatieschets.
Zowel het woordje doorsmeren als te moe voor elke dag sex, ondanks elke dag sporten, doet de wenkbrauwen nu fronsen.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis met een goede pot seks. Maar als je vrouw je voor de 27ste keer in een maand tijd je op staat te wachten om doorgesmeerd te worden dan wordt het wel verleidelijk haar een keertje langs de buurman te sturen hoor.
Als je daar elke dag zin in hebt doe je echt weinig hoorquote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zowel het woordje doorsmeren als te moe voor elke dag sex, ondanks elke dag sporten, doet de wenkbrauwen nu fronsen.
Nee jij doet wellicht te lang dezelfde.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als je daar elke dag zin in hebt doe je echt weinig hoor
Bij elke dag sex gaan bij mij de wenkbrauwen fronsen.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zowel het woordje doorsmeren als te moe voor elke dag sex, ondanks elke dag sporten, doet de wenkbrauwen nu fronsen.
Genoteerd.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij elke dag sex gaan bij mij de wenkbrauwen fronsen.
sinds vorige week pas ja?quote:Op donderdag 28 september 2023 13:48 schreef GGMM het volgende:
Sinds vorige week heet m'n telefoonprovider opeens Odido
Wat is dit voor shit
Die heeft dan weekend.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:03 schreef GGMM het volgende:
Brief naar de ABN Amro verstuurd
Dus als @:caland morgen een kwartiertje offline is weten jullie hoe dat komt
Ok boomerquote:Op donderdag 28 september 2023 14:03 schreef GGMM het volgende:
Brief naar de ABN Amro verstuurd
Dus als @:caland morgen een kwartiertje offline is weten jullie hoe dat komt
nooit van gehoordquote:Op donderdag 28 september 2023 14:18 schreef GGMM het volgende:
Michael Gambon is dood.
[ afbeelding ]
Zegt me niks. Kijk geen kabouterfilms.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:18 schreef GGMM het volgende:
Michael Gambon is dood.
[ afbeelding ]
Erg mooi dat ik geen vrouw ben danquote:Op donderdag 28 september 2023 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overmatig drinken: het drinken van meer dan 14 glazen alcohol per week (vrouwen) of meer dan 21 glazen alcohol per week (mannen)
Dat zou goed eens kunnen, één van de redenen dat ik aan de commerciële kant ben weggegaan.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kon bij jullie gedrocht van een bedrijf alleen maar op die manier
Dat gaat dus allemaal wat makkelijker als je drinkt. Maar goed, daar krijg je dan wel weer kanker van, dus dan moet je afwegingen maken.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis met een goede pot seks. Maar als je vrouw je voor de 27ste keer in een maand tijd je op staat te wachten om doorgesmeerd te worden dan wordt het wel verleidelijk haar een keertje langs de buurman te sturen hoor.
Sex met een bezopen man is net wat minder aantrekkelijk, maar je moet idd je afwegingen maken.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat dus allemaal wat makkelijker als je drinkt. Maar goed, daar krijg je dan wel weer kanker van, dus dan moet je afwegingen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |