Iedereen is tegen mij.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:45 schreef tong80 het volgende:
Verder kan heel de wereld doodvallen.
Feijenoordquote:
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.quote:
Wat een liefde.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.
Ik houd me nog in. Ik sta zo ver boven hem dat ik zelfs muzikaal gehakt van hem maak tussen dinsdag en donderdag.quote:
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik houd me nog in. Ik sta zo ver boven hem dat ik zelfs muzikaal gehakt van hem maak tussen dinsdag en donderdag.
Dat zei je vader ook afgelopen nacht toen ik van je moeder afkroop.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een liefde.bedankt
U voor jou. En achter je aambei. Nu snel je mand weer in.quote:
een internet plaatjequote:
Heerlijk spitsje is dat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nulletje of vijf gok ik zo
3x gimenez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |