abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210751667
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 13:34 schreef NoCigar het volgende:
Er wordt nog gedemonstreerd en nu zijn er echt alleen maar totale gekken over. Hardop gelachen toen die kerel na de professor begon te spreken. Alles wat goed was de afgelopen jaren komt hier samen.

[ twitter ]
Boy Zonderman is ook oud geworden…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210751847
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 19:31 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Boy Zonderman is ook oud geworden…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even gaan uitzoeken of het hem niet echt was.. :X
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_210752124
Geweldig dat dit topic weer actief is.
Er is in de tussentijd niet heel veel gebeurd.

BPOC2020 is door het openbaar ministerie aangepakt, ex-dominee Pieter Kuit is betrapt op fraude. Hij heeft 4 ton aan donaties ontvangen, waarvan geen cent meer terug te vinden is. Wel zijn er veel grote prive-uitgaven gedaan, waarvan ook op Aruba. Detail is dat Pieter Kuit een uitkering geniet.
Kuit en zijn dochter zijn inmiddels uit de stichting gezet. Er is een poging gedaan om het geld terug te vorderen. Onduidelijk is of Pieter Kuit zich nog moet verantwoorden voor de rechter voor dit economisch delict.

De wekelijkse wappiekermis is gereduceerd tot een heel klein groepje, wat zich voegt bij 'Petra Petra Petraxyz', oftewel Petra Ottenhof. Deze Petra is corona-activist en inmiddels pro-russisch activist. Elke laatste zondag van de maand staat Petra op de Dam te demonstreren voor Rusland.

Supergrappig is dat zondag een andere corona-activist opdook op deze demonstratie, verkleed als koe. Samen met een vrouw - ook verkleed als koe - begon de man door een megafoon een verhaal op te hangen over zijn aversie tegen de overheid. Petra petra petraxyz pikte dat niet en vroeg de man op te tiefen van haar demonstratie. Prachtig, de ene wap die de andere wap wegstuurd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_210752136
Ben benieuwd of de Alkmaarse wappievereniging 'United hands' op 8 Oktober weer stampij komt maken. Helaas kon ik daar vorig jaar niet bij zijn.
pi_210752498
Het grappige verschil:
Ik praat sinds voorjaar 2022 over Corona in de verleden tijd.
Ik reis elke zomer en winter waar ik maar heen wil.
Ik spreek in het weekend met vrienden af.
Ik lees op het internet over allerlei onderwerpen die me interesseren: geschiedenis, muziek, verre landen…
Als ik naar Amsterdam ga, wat ik niet vaak doe, maak ik een rondje langs de Dam, een gracht, een museum en wat antiquariaten.

De wap praat nog altijd in de tegenwoordige tijd over Corona.
De wap reist wekelijks naar dezelfde demonstraties.
De wap spreekt in het weekend af met andere wappen om in gekke onesies door een megafoon te schreeuwen dat ‘het’ niet klopt.
De wap leest op internet allerlei artikelen die zijn gevoel bevestigen en gaan over hetzelfde onderwerp.
Als de wap naar Amsterdam gaat, is dat om tussen de straatartiesten op de Dam te staan en te geloven dat de hele wereld hem serieus neemt.
pi_210876421
Net als vorig jaar waren complotdenkers aanwezig bij de 8 oktober viering in Alkmaar. Ze liepen in de optocht (op zaterdag 7 oktober) mee met achterlijke complotteksten en de vlag van Joegoslavie.
Een Alkmaarse junk verzorgde de organisatie van deze wappiebingo.

https://www.facebook.com/mike.ultee.5/videos/642119111378803/
pi_210876442
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Net als vorig jaar waren complotdenkers aanwezig bij de 8 oktober viering in Alkmaar. Ze liepen in de optocht (op zaterdag 7 oktober) mee met achterlijke complotteksten en de vlag van Joegoslavie.
Een Alkmaarse junk verzorgde de organisatie van deze wappiebingo.

https://www.facebook.com/mike.ultee.5/videos/642119111378803/
deze mensen hebben professionele hulp nodig
pi_210876611
Het MKB moet kapot. Vreemde eis.
anonieme razernist
pi_210881581
quote:
5s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:54 schreef NoCigar het volgende:
Het MKB moet kapot. Vreemde eis.
Jamaardiedoenmeeaanhetsysteem. En ze hebben allemaal een pinapparaat en dan weet je het wel.

Een ritje door het oosten van het land leverde vrijdag nog wat omgekeerde vlaggen om weilanden op. Te vinden in de omgeving van Hardenberg en langs de A1 bij Rijssen. De laatste had ook nog spandoeken met het bericht dat Sigrid Kaag is gedagvaard in Friesland. Dat daar intussen de vrijstaat is uitgeroepen en een tribunaal is opgericht, is me dan weer ontgaan.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 oktober 2023 @ 17:31:56 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_210881793
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:18 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Jamaardiedoenmeeaanhetsysteem. En ze hebben allemaal een pinapparaat en dan weet je het wel.

Een ritje door het oosten van het land leverde vrijdag nog wat omgekeerde vlaggen om weilanden op. Te vinden in de omgeving van Hardenberg en langs de A1 bij Rijssen. De laatste had ook nog spandoeken met het bericht dat Sigrid Kaag is gedagvaard in Friesland. Dat daar intussen de vrijstaat is uitgeroepen en een tribunaal is opgericht, is me dan weer ontgaan.
In Zeeland zie je ook nog heel veel omgekeerde vlaggen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 8 oktober 2023 @ 17:41:12 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210881956
Was er gisteren toevallig ook iets te doen? Ik zag gisteren op station Tilburg allemaal figuren met boerenzakdoekjes om hun nek. En later op de dag op Utrecht CS zag ik een jongedame in joggingbroek en bomberjack met een vlag op de mouw: een prinsenvlag met kraaienpootje.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210882878
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 17:18 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat vinden de mooi hoor, een volstrekt kansloze dagvaarding die iedereen kan doen. Zelfs Bill Gates hebben ze opgenomen in de dagvaarding |:( :')

En als je een foto kan sturen van een doek over die rechtoprecht-bullshit dan springen ze een gat in de lucht.
veel meer dan ' Donaties zijn welkom ' staat er niet op de site https://rechtoprecht.net/
pi_210888058
In NB zie ik ze niet veel omgekeerde vlaggen meer. In Vlaanderen, rondom Turnhout zie ik nog steeds heel veel rode zakdoeken (net zoiets aldaar als een omgekeerde vlag). Zoveel zelfs dat ik me onwillekeurig wel eens afvraag hoe je in sommige streken moet wonen als je geen zakdoek aan je deur of huis heb wapperen. Ik heb allemaal fantasieėn van nogal dwingende agrarische buren waartegen je geen nee kan zeggen zonder uitgestoten te worden.
anonieme razernist
pi_210888842
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:21 schreef NoCigar het volgende:
In NB zie ik ze niet veel omgekeerde vlaggen meer. In Vlaanderen, rondom Turnhout zie ik nog steeds heel veel rode zakdoeken (net zoiets aldaar als een omgekeerde vlag). Zoveel zelfs dat ik me onwillekeurig wel eens afvraag hoe je in sommige streken moet wonen als je geen zakdoek aan je deur of huis heb wapperen. Ik heb allemaal fantasieėn van nogal dwingende agrarische buren waartegen je geen nee kan zeggen zonder uitgestoten te worden.
Rode zakdoeken. 50 x 50 cm. En die hang je waar op?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaroon op 09-10-2023 05:12:01 ]
pi_210894732
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 23:21 schreef NoCigar het volgende:
Die rode zakdoeken snap ik wel. De Belgische vlag op z’n kop ziet er weinig anders uit. En inderdaad, de gelijkenis tussen vlaggenwapperaars en een sekte is treffend. Nou plaats ik ook deze dagen graag een 🇮🇱 in mijn posts, maar dat is toch net als 🇺🇦.
pi_210895788
De rode zakdoek is beter bekend als de Hanky code.

Zoek zelf maar op waar de rode kleur voor staat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Handkerchief_code
pi_210898271
Wat vinden de wappen eigenlijk van Israėl? Het is wel stil op X, als het om dat onderwerp gaat, en wie iets zegt, is wel heel neutraal.
Benieuwd welke theorieėn er uit de hoge hoed gaan komen.
pi_210898901
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:17 schreef Magister_Artium het volgende:
Wat vinden de wappen eigenlijk van Israėl? Het is wel stil op X, als het om dat onderwerp gaat, en wie iets zegt, is wel heel neutraal.
Benieuwd welke theorieėn er uit de hoge hoed gaan komen.
BNW / nieuw conflict Israėl tegen meerdere partijen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211134534
Deze week komen drie complotdenkers voor de rechter. Huig Plug, Marlies van Muiswinkel, de cameraman en tevens neef van Huig Plug Pieter Parlevliet.

Het gaat om 5 aanklachten van smaad en laster. Vandaag komt de zaak van Marlies van Muiswinkel voor de rechter. Morgen die van Huig Plug.

Geen livestream, wel wat figuren op social media die soortvan verslag doen.
pi_211138173
Dit is wel een tamelijk goed overzichtsartikel over de zaak:
https://www.ftm.nl/artike(...)r-van-complotdenkers
anonieme razernist
pi_211138912
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2023 17:26 schreef NoCigar het volgende:
Dit is wel een tamelijk goed overzichtsartikel over de zaak:
https://www.ftm.nl/artike(...)r-van-complotdenkers
Zelfde werkwijze als Micha Kat. Die werd ooit gerekruteerd om journalistiek te lasteren in een zaak over onroerend goed.
Over hem en zijn vrienden gesproken: Wouter Raatgever loopt weer los. Nog altijd handelen in naam van de Heer en even vastberaden om minister De Jonge en Jaap van Dissel aan te klagen voor zijn vrijheidsberoving. En daarom heeft hij geld nodig:

twitter
pi_211138984
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 18:52 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Zelfde werkwijze als Micha Kat. Die werd ooit gerekruteerd om journalistiek te lasteren in een zaak over onroerend goed.
Over hem en zijn vrienden gesproken: Wouter Raatgever loopt weer los. Nog altijd handelen in naam van de Heer en even vastberaden om minister De Jonge en Jaap van Dissel aan te klagen voor zijn vrijheidsberoving. En daarom heeft hij geld nodig:

[ twitter ]
best lachu, Wouter wil iets terugdoen voor degenen die hem hebben gesteund en vraagt daarvoor financiėle steun van anderen :')
pi_211140726
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2023 19:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
best lachu, Wouter wil iets terugdoen voor degenen die hem hebben gesteund en vraagt daarvoor financiėle steun van anderen :')
Complotters en logica gaan al tijden niet meer samen…

Hoewel niet echt een coronaprotest, is het nog het vermelden waard dat de ‘autonomen’ niet kapot te krijgen zijn in het nastreven van hun idealen. Youri heeft de rechter gewraakt, maar daarna is de zitting gewoon voortgezet. Uitspraak medio november.
De afgelopen dagen zijn de heren postmasters naar het Pietersplein getrokken en hebben ze een document achtergelaten waarin de Portugese troon wordt teruggeėist. Het nut daarvan ontgaat me nog altijd..l
pi_211143989
Nog maar amper begonnen of Huig Plug wraakt alle rechters. De voorzitter krijgt 'oplichter' naar zich toegeroepen. Huig wraakt ook de officier van justitie, en roept daarbij: "U staat aan de verkeerde kant van de geschiedenis"

Hmm, dat waren dan 90 minuten goed besteed?
pi_211144012
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 11:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nog maar amper begonnen of Huig Plug wraakt alle rechters. De voorzitter krijgt 'oplichter' naar zich toegeroepen. Huig wraakt ook de officier van justitie, en roept daarbij: "U staat aan de verkeerde kant van de geschiedenis"

En, is zijn wrakingsverzoek goedgekeurd?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211144021
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 11:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En, is zijn wrakingsverzoek goedgekeurd?
Haha, ja, er gaat gekeken worden of de wrakingskamer vandaag bij elkaar kan komen. Dan kan Huig die wrakingskamer ook wraken.

Maar Huig Plug is ook al meteen in bezwaar dat de wraking vandaag nog zal zijn, want 'ik heb nog papieren thuis liggen'. 8)7
  Moderator / Redactie FP dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:06:54 #28
Brabo Bastard
pi_211144038
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 11:01 schreef spectrumanalyser het volgende:

Smeerlappen :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211144049
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 11:04 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Haha, ja, er gaat gekeken worden of de wrakingskamer vandaag bij elkaar kan komen. Dan kan Huig die wrakingskamer ook wraken.

Maar Huig Plug is ook al meteen in bezwaar dat de wraking vandaag nog zal zijn, want 'ik heb nog papieren thuis liggen'. 8)7
Wat zou het fijn zijn als een rechter een middelvinger naar zulke figuren zou kunnen maken. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie FP dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:08:14 #30
Brabo Bastard
pi_211144054
Hoe vaak kunnen ze wraken?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211144229
Dat zou alleen mogen als er nieuwe ontwikkelingen zijn. Gelukkig is daar dan Huig Plug, die komt elk uur met nieuwe ontwikkelingen.

Wel jammer dat we dan vandaag niet toekomen aan de 'prijslijst'. Gisteren werd mevrouw van M. al gevraagd naar de prijslijst, wat niets anders is dan een screenshot van een boekhoudprogramma van Exact. Plug blijft volhouden dat het bewijs is voor kinderhandel.
pi_211144299
Corona :')
Cindy De Vuyst
pi_211144300
Huig Plug zou Huig Plug niet zijn als hij in de tussentijd alweer een nieuw nieuw filmpje heeft opgenomen en geplaatst. Daarbij noemt hij de naam van de officier van justitie en noemt hem een fraudeur.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:10:58 #34
Brabo Bastard
pi_211144645
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 11:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Huig Plug zou Huig Plug niet zijn als hij in de tussentijd alweer een nieuw nieuw filmpje heeft opgenomen en geplaatst. Daarbij noemt hij de naam van de officier van justitie en noemt hem een fraudeur.
Is dat niet strafbaar?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211144962
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is dat niet strafbaar?
De ironie, het is exact de reden waarom deze hele zaak speelt. De non-stop smaad en laster van Plug.

Ja, het is strafbaar. Deze man kent geen grenzen. Er is al 250.000 euro verbeurd verklaard. Plug heeft lang vast gezeten. Socialmedia accounts uit de lucht gehaald. En nog gaat 'ie gewoon door.
pi_211146503
Huig Plug is 'm gesmeerd? In een Porsche, dat had een Ford Bronco moeten zijn voor het plaatje.
Geen idee of de politie hem nu gaat ophalen. Wat zonde van de tijd van alle mensen in de rechtszaal.....
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 november 2023 @ 14:27:10 #37
Brabo Bastard
pi_211156959
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211159334
Vond zojuist een 'Bericht aan de bevolking' in de brievenbus, van 'Stop World Control'.
Een complotpamflet waarin alle complotten van de afgelopen 2 jaar keurig netjes staan.

blijkbaar is dit vodje huis aan huis verspreid in de wijk.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 november 2023 @ 18:50:56 #39
Brabo Bastard
pi_211236450
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211237444
quote:
Plan B 8)7 :')
Plate: 'Ik wordt weggezet als nep-jurist, dus ik weet dat ik goed zit'
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 november 2023 @ 20:08:10 #41
Brabo Bastard
pi_211237516
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Plan B 8)7 :')
Plate: 'Ik wordt weggezet als nep-jurist, dus ik weet dat ik goed zit'
Is toch niet te geloven :D
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 8 november 2023 @ 20:11:48 #42
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211237581
quote:
Ook mag hij niet langer zeggen dat de staat een ANBI-instelling is, dat de Nederlandse grondwet niet geldig is en dat de medewerkers van de Belastingdienst zich schuldig maken aan strafbare feiten.

:D
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211237779
Maandag komt de wrakingskamer bij elkaar, inzake de wraking van de rechters in de zaak van Huig Plug. Ze doen dezelfde dag uitspraak.
pi_211238367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is toch niet te geloven :D
Het patroon van Micha Kat, Oppergek, Mike, Plug en al die anderen: de ontkenning is de ultieme bevestiging.
Gelezen op X: iemand denkt dat het allemaal namen uit Duckstad zijn: Wouter Raatgever, Joost Knevel, Huig Plug…

Trouwens, iemand laatst nog in Bussum geweest? Ik hoor al maanden niets meer van Erik de Opperviking.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 november 2023 @ 21:59:56 #45
Brabo Bastard
pi_211238791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 21:20 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Het patroon van Micha Kat, Oppergek, Mike, Plug en al die anderen: de ontkenning is de ultieme bevestiging.
Gelezen op X: iemand denkt dat het allemaal namen uit Duckstad zijn: Wouter Raatgever, Joost Knevel, Huig Plug…

Trouwens, iemand laatst nog in Bussum geweest? Ik hoor al maanden niets meer van Erik de Opperviking.
Nou je het zegt :D

Ze wonen allemaal in Compotstad!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211258488
Huig Plug heeft zijn wrakingsverzoek ingetrokken.
Nu hoeft de wrakingskamer niet meer bij elkaar te komen.
Echter kan Huig opnieuw de rechter gaan wraken.

Intussen verwacht ik dat de oud-dominee Pieter K. en zijn dochter dit jaar nog voor het hekje komen te staan.
Het Algemeen Dagblad had gisteren een artikel gepubliceerd over de BPOC:
quote:
OM: Coronacriticus Pieter K. stak ruim 400.000 euro aan donaties in eigen zak en fraudeerde met notariėle akte

Pieter K. uit Alphen, ex-bestuurder van de Buitenparlementaire Onderzoekscommissie 2020 (BPOC), die zei dat hij onderzoek deed naar het coronabeleid, heeft zichzelf voor ruim 4 ton verrijkt. Dat stelt het OM. Ook wordt hij ervan verdacht dat hij fraudeerde met een notariėle akte voor een rapport over zogenaamde schokkende verhalen binnen de politie.
https://www.ad.nl/alphen-(...)riele-akte~a32f712a/
pi_211334308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou je het zegt :D

Ze wonen allemaal in Compotstad!
Hij leeft! Terug op weekendverlof? Gebedeld om een nieuwe camcorder? Geen idee, maar etherenergie bestaat mensuh! Allemaal via etherantaines en zo werd het lekker warrum in het gigantenhuis op onze platte aarde, met lichtgevende hekken. Plus een op z’n oppergeks ingevoegd filmpje vol bewijzen: http://stoppasfamiliedram(...)atis-verwarming.html
pi_211347803
Niet helemaaaaal het juiste topic, maar ja het warme bad COR is leeggelopen en dit is nu nog het actiefste coronagerelateerde draadje:

https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20231118_60028364

quote:
Ruim vijfduizend coronaverdachten moeten nu nog voor de rechter komen

Ruim vijfduizend verdachten van coronaovertredingen moeten zich nog voor de rechter verantwoorden. Het Openbaar Ministerie streept de boetes niet door.
5110 mensen die zijn beboet voor een overtreding van de coronamaatregelen, wachten bijna drie jaar later nog op een rechtszitting in hun zaak. In totaal legde het Openbaar Ministerie (OM) 145.000 boetes op voor coronaovertredingen. Het overgrote deel daarvan is betaald. Het OM is niet van plan nog openstaande coronaboetes kwijt te schelden. „De boetes zijn niet voor niks opgelegd.”

Bijna twintigduizend mensen tekenden verzet aan tegen de hun opgelegde boete, waarop het OM in 12.900 gevallen besloot de zaak te seponeren. 6827 coronazaken kwamen tot nu toe voor de rechter, al dan niet na verzet. In 446 gevallen volgde vrijspraak. In nog 88 zaken hoefde de boete niet te worden betaald.

Avondklok
In verreweg de meeste coronazaken, ruim honderdduizend, ging het om overtreding van de avondklok, die van eind januari tot eind april 2021 gold. Hiertegen werd ook het vaakst verzet aangetekend, zo’n achtduizend keer. 32.000 overtredingen waren ’handelen in strijd met politievoorschrift in buitengewone omstandigheden’, bijvoorbeeld terrassen of winkels die ondanks de geldende lockdown toch opengingen. In 15.000 gevallen hielden mensen zich niet aan de mondkapjesplicht binnen of buiten het openbaar vervoer. Nog eens 12.500 mensen werden beboet omdat ze groepjes vormden op straat en achtduizend mensen omdat ze geen anderhalve meter afstand hielden.

In de regio
In het arrondissement Noord-Holland (heel Noord-Holland behalve Amsterdam en omgeving) werd bijna 15.000 keer proces-verbaal uitgeschreven vanwege een coronaovertreding. 1744 mensen verzetten zich tegen hun boete, waarop het OM 1031 zaken seponeerde en 595 mensen opriep voor de rechter te verschijnen. 35 van hen werden vrijgesproken of ontslagen van rechtsvervolging.

Bij de rechtbank Den Haag, waar ook Leiden en de Bollenstreek onder vallen, kwamen 1005 coronazaken voor de rechter. In 67 gevallen volgde vrijspraak of ontslag van rechtsvervolging. In het arrondissement Midden-Nederland werden 1249 van de bijna 23 duizend coronazaken geseponeerd. 1175 zaken belandden bij de rechtbank, waarop vijftig mensen hun boete niet hoefden te betalen. Dit arrondissement bevat onder meer Soest, Wijdemeren en De Bilt.

Verjaring
Het OM ’werkt er hard aan’ om alle coronazaken binnen de verjaringstermijn van drie jaar af te handelen. „Dat de wereld er nu anders uitziet dan tijdens de coronapandemie, doet niks af aan de situatie op het moment dat de boete werd opgelegd”, zegt een woordvoerder. „Op dat moment was het echt van groot belang voor de volksgezondheid om je aan de opgelegde maatregelen te houden.” Een onbekend aantal zaken uit 2020 is al verjaard.
  zondag 19 november 2023 @ 14:00:50 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211347833
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 13:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Niet helemaaaaal het juiste topic, maar ja het warme bad COR is leeggelopen en dit is nu nog het actiefste coronagerelateerde draadje:

https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20231118_60028364
[..]

Hoerenkinderen dat OM :').

Allemaal nutteloze maatregelen waarvan een kind nog wist dat ze niets uithaalden. Wereldwijd lapten alle regeringsleiders alle regels aan hun laars. Feesten, reizen, haarsalons, alles kon als je maar politicus was. Maar bloeden zal je kutburger :').

En voor de voorstanders, befehl ist befehl zeker? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 19 november 2023 @ 14:27:07 #50
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211348079
quote:
13s.gif Op zondag 19 november 2023 14:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hoerenkinderen dat OM :').

Allemaal nutteloze maatregelen waarvan een kind nog wist dat ze niets uithaalden. Wereldwijd lapten alle regeringsleiders alle regels aan hun laars. Feesten, reizen, haarsalons, alles kon als je maar politicus was. Maar bloeden zal je kutburger :').

En voor de voorstanders, befehl ist befehl zeker? :').
tbh, ik kon me enorm irriteren aan die gasten, en als men zich niet aan de wet hebben gehouden mogen ze een boete krijgen of erger, ik krijg ook een boete als ik de snelheid overtreed of door rood rijd, daar zijn die dingen voor.

Dat zou ook moeten gelden voor bekleders van het ambt mi.
  zondag 19 november 2023 @ 14:30:03 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211348102
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
tbh, ik kon me enorm irriteren aan die gasten, en als men zich niet aan de wet hebben gehouden mogen ze een boete krijgen of erger, ik krijg ook een boete als ik de snelheid overtreed of door rood rijd, daar zijn die dingen voor.

Dat zou ook moeten gelden voor bekleders van het ambt mi.
Sja, natuurlijk hebben ze naar de letter van de wet gelijk, anders zouden ze het niet doen.

Ik vind het alleen schofterig, ze hebben zelf inmiddels wel toegegeven uit paniek maar gewoon alles tegen de muur gegooid te hebben om te kijken wat blijft plakken.

En dat was toen opzich nog best te verklaren hoor, het was paniek, men was onzeker. Maar als je dan nu nog de boetes gaat lopen innen terwijl je weet dat veel mensen eigenlijk voor jan lul bekeurd zijn, het komt wat cru over

Maar dat ze het recht hebben zal ik niet ontkennen hoor.
Get woke, go broke!
  zondag 19 november 2023 @ 14:35:48 #52
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211348154
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, natuurlijk hebben ze naar de letter van de wet gelijk, anders zouden ze het niet doen.

Ik vind het alleen schofterig, ze hebben zelf inmiddels wel toegegeven uit paniek maar gewoon alles tegen de muur gegooid te hebben om te kijken wat blijft plakken.

En dat was toen opzich nog best te verklaren hoor, het was paniek, men was onzeker. Maar als je dan nu nog de boetes gaat lopen innen terwijl je weet dat veel mensen eigenlijk voor jan lul bekeurd zijn, het komt wat cru over

Maar dat ze het recht hebben zal ik niet ontkennen hoor.
Ik durf te wedden dat er iets 'verzachtende omstandigheden' bestaat, en dat het alleen de vraag is of dergelijke personen dat accepteren of religieus met hun voeten in het zand gaan staan.
  zondag 19 november 2023 @ 14:37:45 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211348170
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik durf te wedden dat er iets 'verzachtende omstandigheden' bestaat, en dat het alleen de vraag is of dergelijke personen dat accepteren of religieus met hun voeten in het zand gaan staan.
Nou ja, ik weet bijv wel dat er heel veel Amerikaanse militairen zijn ontslagen omdat ze geen prik wilden, en die worden nu allemaal gesmeekt om terug te komen. Je kan dus best terugkomen op vorige beslissingen ook al waren die toen volkomen legaal.
Get woke, go broke!
  zondag 19 november 2023 @ 14:45:44 #54
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211348207
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, ik weet bijv wel dat er heel veel Amerikaanse militairen zijn ontslagen omdat ze geen prik wilden, en die worden nu allemaal gesmeekt om terug te komen. Je kan dus best terugkomen op vorige beslissingen ook al waren die toen volkomen legaal.
Het gaat in de meeste gevallen,denk ik, ook niet om het nemen van de prik of het demonstreren zelf, maar om het overtreden van gebiedverboden, verstoren van openbare orde etc.

Is flauw, kan beter, maar is een beetje het zelfde als een boete krijgen omdat je 5 km te hard rijdt volgens een trajectcontrole.
  zondag 19 november 2023 @ 14:48:16 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211348229
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2023 14:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Het gaat in de meeste gevallen,denk ik, ook niet om het nemen van de prik of het demonstreren zelf, maar om het overtreden van gebiedverboden, verstoren van openbare orde etc.

Is flauw, kan beter, maar is een beetje het zelfde als een boete krijgen omdat je 5 km te hard rijdt volgens een trajectcontrole.
quote:
In verreweg de meeste coronazaken, ruim honderdduizend, ging het om overtreding van de avondklok, die van eind januari tot eind april 2021 gold. Hiertegen werd ook het vaakst verzet aangetekend, zo’n achtduizend keer. 32.000 overtredingen
Klopt wel idd, maar komop, dat was wel de aller debielste maatregel op geen alcohol na 20:00 in de supermarkt.

Ik heb me best netjes gedragen waar het moest, maar de avondklok heb ik vrijwel elke avond gebroken hoor :').
Get woke, go broke!
pi_211348269
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die waren niet legaal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 19 november 2023 @ 14:58:37 #57
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211348296
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Klopt wel idd, maar komop, dat was wel de aller debielste maatregel op geen alcohol na 20:00 in de supermarkt.

Ik heb me best netjes gedragen waar het moest, maar de avondklok heb ik vrijwel elke avond gebroken hoor :').
Ik drink mn bier liever thuis dan in de supermarkt.
  zondag 19 november 2023 @ 14:59:49 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211348305
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 14:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik drink mn bier liever thuis dan in de supermarkt.
Ik ook :P.

Maar ik heb zelfs meegemaakt dat iemand een blik 0,0 niet meekreeg :').

We zijn zo totaal doorgeslagen, ik krijg nog plaatsvervangende schaamte als ik er aan terugdenk.
Get woke, go broke!
  zondag 19 november 2023 @ 15:03:58 #59
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211348338
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We zijn zo totaal doorgeslagen, ik krijg nog plaatsvervangende schaamte als ik er aan terugdenk.
Mssn dat we weer eens een biertje moeten pakken als het weer wat beter is, is ook al een jaar of 10 geleden.
pi_211348353
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hier om kwart over 8 een keer geen sixpack Radler meegekregen _O_

edit: ook een keer via allemaal steegjes langs tuinen moeten lopen omdat het werk wat uitliep en ik net de avondklok overschreed. Telkens schichtig om me heen kijkend of er geen politie aankwam :R

Spannende tijden voor een brave burger :M
  zondag 19 november 2023 @ 15:05:48 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211348358
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 15:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Mssn dat we weer eens een biertje moeten pakken als het weer wat beter is, is ook al een jaar of 10 geleden.
Ach, wat is 10 jaar op een FOK! leven :').

Over terugdenken gesproken, er zou nog 1 keer een enorme meet moeten komen, ik weet dat de tijd eigenlijk voorbij is daarvoor, maar het zou toch nog een keer moeten kunnen lukken? :P.
Get woke, go broke!
  zondag 19 november 2023 @ 15:06:28 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211348363
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 15:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hier om kwart over 8 een keer geen sixpack Radler meegekregen _O_
Nou ja, daar zit alcohol in en was dus, hoe debiel ook, niet legaal.

0,0 is gewoon frisdrank, mocht niet :').
Get woke, go broke!
  zondag 19 november 2023 @ 15:09:02 #63
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211348390
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, daar zit alcohol in en was dus, hoe debiel ook, niet legaal.

0,0 is gewoon frisdrank, mocht niet :').
Shandy kon, stond niet tussen het bier maar naast de bitter lemon.
  zondag 19 november 2023 @ 15:10:19 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211348400
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Shandy kon, stond niet tussen het bier maar naast de bitter lemon.
Ach, iedereen kocht het gewoon voor 20:00, het was echt zo'n nutteloze maatregel, hele schappen afgezet met tape elke avond :').
Get woke, go broke!
  zondag 19 november 2023 @ 15:16:04 #65
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211348460
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ach, iedereen kocht het gewoon voor 20:00, het was echt zo'n nutteloze maatregel, hele schappen afgezet met tape elke avond :').
Ik gok dat de gedachte meer met de handhaafbaarheid van de avondklok te maken had, alsje de boel 2 uur eerder dicht gooit, heb je er 3 uur minder last van.
pi_211349086
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 15:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik gok dat de gedachte meer met de handhaafbaarheid van de avondklok te maken had, alsje de boel 2 uur eerder dicht gooit, heb je er 3 uur minder last van.
De alcoholklok werd al ver voor de avondklok ingevoerd...
  zondag 19 november 2023 @ 16:29:50 #67
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211349103
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
De alcoholklok werd al ver voor de avondklok ingevoerd...
20 jaar geleden kon je in de meeste cafe's een kwartier voor sluitingstijd al geen alcohol krijgen, tenzij je connecties had.
  zondag 19 november 2023 @ 16:30:37 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349113
quote:
16s.gif Op zondag 19 november 2023 16:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
20 jaar geleden kon je in de meeste cafe's een kwartier voor sluitingstijd al geen alcohol krijgen, tenzij je connecties had.
Ja maar wat heeft dat nou met een six pack bij de AH kopen om 20:05 te maken? :P.
Get woke, go broke!
  zondag 19 november 2023 @ 16:42:32 #69
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211349217
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja maar wat heeft dat nou met een six pack bij de AH kopen om 20:05 te maken? :P.
crowd control, je zorgt ervoor dat iets maar tot een bepaalde tijd verkocht mag worden zodat die andere 2 uur besteed worden door mensen die dingen echt nodig hebben, met bijkomend voordeel dat de acohol thuis genuttigd word ipv ergens in de buurt met een groot aantal mensen omdat de kroegen dicht zijn.
pi_211349467
vrijdag 24 november gaat de zaak van Huig Plug weer verder. Hij kan opnieuw de rechters wraken.
pi_211369191
Youri Plate heeft nog steeds geen rectificatie op zijn website geplaatst ? :?
Hoeft dat niet wanneer hij een hoger beroep aantekent?
pi_211369815
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:28 schreef Dutch_view het volgende:
Youri Plate heeft nog steeds geen rectificatie op zijn website geplaatst ? :?
Hoeft dat niet wanneer hij een hoger beroep aantekent?
Ik neem aan van niet.
pi_211383434
Het zal niemand opgevallen zijn, maar vandaag zou de dag zijn dat 'het allergrootste proces ooit' zou starten.
(Tegen alle politici die coronamaatregelen doorgevoerd hebben)
De andersdenkenden die van de daken schreeuwden dat zelfs Bill Gates zou zijn gedagvaard, hadden de datum van 22 November 2023 genoemd als startdatum.

Er is echter geen enkel bewijs te vinden van daadwerkelijke activiteiten. Los van een foto van een UPS-pakket aan Bill Gates 8)7 _O-
Behalve op de bekende alternatieve websites.
Advocaat Arno van Kessel zit achter de hele operatie. Dit is een advocaat die al eerder geschrapt werd vanwege desinformatie. De website van de club www.rechtoprecht.site

Wat is er concreet gebeurd? Niets. Er is een filmpje opgenomen voor op wappie-websites. :')
pi_211384424
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 18:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zal niemand opgevallen zijn, maar vandaag zou de dag zijn dat 'het allergrootste proces ooit' zou starten.
De andersdenkenden die van de daken schreeuwden dat zelfs Bill Gates zou zijn gedagvaard, hadden de datum van 22 November 2023 genoemd als startdatum.

Er is echter geen enkel bewijs te vinden van daadwerkelijke activiteiten. Los van een foto van een UPS-pakket aan Bill Gates 8)7 _O-
Advocaat Arno van Kessel zit achter de hele operatie. Dit is een advocaat die al eerder geschrapt werd vanwege desinformatie. De website van de club www.rechtoprecht.site

Wat is er concreet gebeurd? Niets. Er is een filmpje opgenomen voor op wappie-websites. :')
Ah top, kunnen die lelijke spandoeken waar ik dagelijks naar moet kijken richting Friesland weer in de prullenbak, waar ook de denkbeelden van de makers horen :P
Robert Moog died for our synths
pi_211384473
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 19:37 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Ah top, kunnen die lelijke spandoeken waar ik dagelijks naar moet kijken richting Friesland weer in de prullenbak, waar ook de denkbeelden van de makers horen :P
Inderdaad. Het hele gebeuren doet denken aan een nieuwe BPOC-variant.
Een hele hoop heisa en uiteindelijk helemaal niets daadwerkelijk klaarspelen.
Ik durf te beweren dat de rechtbank in Leeuwarden van niets weet.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 november 2023 @ 20:29:05 #76
54593 crew  Olga
Cheese
pi_211385438
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 18:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

Ik zat idd ook al te zoeken nadat ik dat las bij verschillende wappies van de week

Bummer weer -O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_211397953
WHO wil informatie over uitbraak luchtweginfecties onder Chinese kinderen
https://nos.nl/l/2498953

Wereldgezondheidsorganisatie WHO wil opheldering van China over een mysterieuze luchtwegaandoening die veel Chinese kinderen teistert. Sinds half oktober heerst er een uitbraak, waardoor Chinese ziekenhuizen vol liggen met zieke kinderen met longontstekingen.

In hoofdstad Peking en in Liaoning hebben ziekenhuizen moeite om alle zieke kinderen op te vangen. Alle kinderen die binnenkomen zijn besmet met een zogenoemde atypische longontsteking. Daarbij is het opvallend dat kinderen amper hoesten, maar vooral erg hoge koorts krijgen en longknobbeltjes hebben. Een groot deel moet worden opgenomen.

China kwam op 13 november met een persconferentie en meldde de toename van luchtwegaandoeningen. Volgens de autoriteiten komt de uitbraak door de opheffing van de coronamaatregelen en bekende ziekteverwekkers zoals de griep. Of het ook daadwerkelijk een staart van de coronapandemie is, is niet bekend.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211457090
Complotgekkie Huig Plug plaatst zo'n beetje elk uur een nieuwe video op zijn social media accounts, waarbij hij slijmt aan iedereen om onder zijn straf uit te komen. De eis is 6 maanden celstraf plus 3 maanden voorwaardelijk, met daarbij het verbod om uitlatingen te doen over de slachtoffers die zich gemeld hebben.

Bizar, die man weet dat 'ie fout zit, dat 'ie de bak in gaat. Er is eerder al 250.000 euro aan boetes betaald vanwege smaad en laster. Huig Plug blijft maar doorgaan met lasteren. Er is geen andere optie dan een celstraf, deze man blijft maar onschuldige mensen lastig vallen. Tijdens de behandeling zat er een meisje in de zaal waarvan Huig heeft beweerd dat haar vader haar verkracht heeft. Klinkklare onzin, maar de vader zit daardoor met een burnout en de dochter met veel verdriet.
pi_211459420
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 18:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Complotgekkie Huig Plug plaatst zo'n beetje elk uur een nieuwe video op zijn social media accounts, waarbij hij slijmt aan iedereen om onder zijn straf uit te komen. De eis is 6 maanden celstraf plus 3 maanden voorwaardelijk, met daarbij het verbod om uitlatingen te doen over de slachtoffers die zich gemeld hebben.

Bizar, die man weet dat 'ie fout zit, dat 'ie de bak in gaat. Er is eerder al 250.000 euro aan boetes betaald vanwege smaad en laster. Huig Plug blijft maar doorgaan met lasteren. Er is geen andere optie dan een celstraf, deze man blijft maar onschuldige mensen lastig vallen. Tijdens de behandeling zat er een meisje in de zaal waarvan Huig heeft beweerd dat haar vader haar verkracht heeft. Klinkklare onzin, maar de vader zit daardoor met een burnout en de dochter met veel verdriet.
Sommigen zijn de weg behoorlijk kwijtgeraakt en geloven nu alles wat ze zien op internet. Net even anders: een dame die ik op Videre aantref, die zonder verdere onderbouwing losgaat op Disney, dat ‘santa’ een anagram is van ‘staan’ en nog veel meer.
Nog even en Grover en Koekiemonster zijn niet meer veilig. Al kan ik me voorstellen dat dat blauwe mannetje met die snor Grover overal van verdenkt, als hij eten bestelt…
pi_211562933
quote:
Complotdenker Huig Plug moet vier maanden de cel in voor smaad, opruiing en stalking

De rechtbank in Breda heeft vrijdag negen maanden cel, waarvan vijf voorwaardelijk opgelegd aan de bekende complotdenker Huig Plug (55). De rechtbank stelt dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan stalking, opruiing en smaad. De Katwijker beschuldigde slachtoffers op sociale media van kindermisbruik en kindermoord.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-stalking~ae5dedec/

Het is te wachten; de wappen komen met de reactie dat deze meneer Plug 'te dicht bij de waarheid komt'.
Overigens is deze man nog op vrije voeten doordat hij hoger beroep heeft aangetekend.
Kortom, het hele feest gaat nog eens opnieuw plaatsvinden maar dan bij een andere rechtbank.
pi_211564017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 18:51 schreef spectrumanalyser het volgende:

Rare filmpjes ook.

Die Patrick Savalle, ook zo een vreemde snuiter, trekt in twijfel dat Hamas wreedheden begaan heeft op Twitter............

George van Houts is ook complotdenker qua 9-11 maar komt in ieder geval met feitelijkere onderbouwing en gaat met minder gif gepaard..

Achja en dan die Willem Engel nog, als hij het bij zijn aerosolen verhaaltje had gehouden, maar die bleek ook knettertje gek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211573172
Dit artikel geeft weerwoord aan de slachtoffers van Plug, van M. en Parlevliet:
https://www.volkskrant.nl(...)s-te-maken~b55aaaaa/

De redacteur van Argos, die inmiddels niet meer voor Argos werkt, gaat selectief om met media.
quote:
Terlingen wil zelf niet in gesprek, omdat ze er geen vertrouwen in heeft dat de Volkskrant zorgvuldig over deze kwestie bericht.
Dan zouden de alarmbellen mogen rinkelen. Wel 'zelf onderzoek doen' en dat brengen op zender, maar niet eens een krant te woord willen- of durven staan.

iets anders; het schijnt dat mevrouw Ossebaard (van de graancirkels) van de aardbodem is verdwenen.
Ze is bekend van het bijzondere interview met Pointer, waar ze boos werd omdat er volgens haar de verkeerde vragen werden gesteld. Pointer is bezig om dit beeldmateriaal weer beschikbaar te stellen, momenteel is het vimeo account niet beschikbaar.
  zondag 10 december 2023 @ 11:07:26 #83
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211573187
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 13:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Rare filmpjes ook.

Die Patrick Savalle, ook zo een vreemde snuiter, trekt in twijfel dat Hamas wreedheden begaan heeft op Twitter............

George van Houts is ook complotdenker qua 9-11 maar komt in ieder geval met feitelijkere onderbouwing en gaat met minder gif gepaard..

Achja en dan die Willem Engel nog, als hij het bij zijn aerosolen verhaaltje had gehouden, maar die bleek ook knettertje gek.
:{w
pi_211573555
quote:
8s.gif Op zondag 10 december 2023 11:07 schreef AchJa het volgende:

[..]
:{w
:7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211602932
twitter

quote:
Waarom mag een officiėle persfotograaf Robin Utrecht niet foto’s maken, vraagt Huig Plug aan het hof. Ik word geframed door mevrouw Molducci van het Leidsch Dagblad en meneer Chris Klomp.

Huig Plug zit zonder advocaat bij het hof met zijn neef Pieter Parlevliet die hem bij staat. Hij begint meteen met zijn complottheorie en verbindt iedereen aan elkaar. Alle rechtbanken en hoven zijn niet objectief. Jullie voeren een gezamenlijke administratie.

Huig Plug neemt de regie. Hij laat een boer en neemt het woord. Hij kent de namen van alle leden van het hof. De voorzitter blijft rustig en vat keurig samen wat Plug zegt. Wilt u goed luisteren en niet achterom kijken? ‘Ik wil graag de feiten behandelen’

Huig Plug wraakt om 10.23 het hele gerechtshof omdat er door raadsheren en hun echtgenoten van de Haagse rechtbank aangifte tegen hem hebben gedaan. En dan komt er nog een hele lijst waarom het allemaal niet deugt.

En nu gaat het weer over Joris Demmink. Die zou zijn overgehaald om aangifte te doen tegen Plug net als Rutte en De Jonge. Dus dat klopt allemaal niet, zegt Plug.

Rijksrecherche, het hof, de advocaat generaal,alles is aan elkaar te knopen. ‘Den Haag heeft mijn andere rechtszaak naar Breda gestuurd. En hier was iedereen lekker bezig’. O ja, en de pers zit ook in het complot en weer worden onze namen genoemd.

En de voorzitter van het hof heeft ook nog een nevenfunctie bij een advocatenkantoor. Plug haalt er nu een organogram bij en knoopt alles aan elkaar en zwaait naar de advocaat-generaal.

Er staat een turbo wrakingskamer klaar zegt de voorzitter van het hof. Kom maar op met je turbo wrakingskamer, jullie hebben er een zooitje van gemaakt. Allemaal NCTVers hierzo.
pi_211603064
Plug, ach ja, erg hoor die bezuinigingen op de GGZ.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 december 2023 @ 10:59:05 #87
Brabo Bastard
pi_211603068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 10:50 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[..]

Het zou grappig zijn als het niet zo zielig was.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211610746
Heb te doen met de mensen die te maken krijgen met zo'n clown als Huig Plug.
Die kerel loopt te boeren in de rechtszaal als de voorzitter aan het woord is.

Als ergens onwaarheden vandaan komen dan is het wel van meneer Plug zelf.
Dan moet het hoger beroep nog komen in de zaak kolderhopen..... Zonde van de tijd en energie.
Tragisch dat er geen mogelijkheden zijn wanneer een verdachte alleen maar beledigingen naar het hof kan uitkramen.
pi_211635615
twitter

Zou de cabal hier iets mee te maken hebben? Dit is wel HEEL toevallig.
De enige echte.
pi_211635879
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 13:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Rare filmpjes ook.

Die Patrick Savalle ken ik nog van vroeger, dat was toen al een mafklapper eersteklas.

Was al van de complottheorieėn ruim voor 9/11.
pi_211636071
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 december 2023 09:49 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]

Zou de cabal hier iets mee te maken hebben? Dit is wel HEEL toevallig.
Veel van die mensen zou je toch een plezier doen met een cryptogrammenboekje. Kun je heerlijk buiten de box denken, zonder dat je anderen schade berokkent.
Maar Hugo de Jonge heeft dus een schilderij/foto aan de muur hangen waarop twee wolkenkrabbers staan en omdat die op de Twin towers lijken en in de complotwereld wordt gedacht dat dat de schuld is van een geheim genootschap, is Hugo de Jonge een van de loopjongens van dat geheime genootschap. Right.
pi_211636117
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Die Patrick Savalle ken ik nog van vroeger, dat was toen al een mafklapper eersteklas.

Was al van de complottheorieėn ruim voor 9/11.
Geloof je meteen eigenlijk, heb bij hem altijd zoiets gehad van "mweh"

George van Houts heb ik wat meer respect voor, opzicht de gedachte dat de twin towers 2 vliegtuigen zouden moeten kunnen weerstaan is an sich ook gewoon een valide hypothese, dat valsnelheid een vreemde observatie zou zijn is ook geen gekke gedachte als iets weerstand zou moeten leveren. En één van die gebouwen was niet eens geraakt door een vliegtuig?

Maar ok zo ver het complot denken van mijn kant.
pi_211636267
George van Houts..... voor hem is de complotgekte een uitkomst, zonder zijn geklets had hij geen 'komedie' theatertour.
pi_211637565
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
George van Houts..... voor hem is de complotgekte een uitkomst, zonder zijn geklets had hij geen 'komedie' theatertour.
True true, maar hij zal niet zo afgezwaaid dat hij in Lizard People geloofd ofzo, daar zie ik die Savalle dan weer wel voor aan.
pi_211637673
Ik kende hem van een auto website/auto clubje uit de mid/eind jaren negentig.
Variėrend van oude GTI'tjes tot gloednieuwe Porsche 911's en BMW M3 en M5's.

Organiseerden veel meetings en toertochten en trackdays en daar werd alleen maar over auto's geluld, maar online in het offtopic hoekje had ie het vooral over allerlei complotten.
Geen idee meer wat toen (pre 9/11 dé complotten waren :D).

Was overigens zeker geen domme jongen, deed iets in de ICT en reed een dikke nieuwe BMW oid.

Toch apart hoe zo iemand dan zover af kan glijden.
pi_211637728
Ik begreep van één van zijn collega's uit het vak dat George van Houts een erg lieve man is en is afgegleden na het overlijden van zijn vrouw.
pi_211637949
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Organiseerden veel meetings en toertochten en trackdays en daar werd alleen maar over auto's geluld, maar online in het offtopic hoekje had ie het vooral over allerlei complotten.

Was overigens zeker geen domme jongen, deed iets in de ICT en reed een dikke nieuwe BMW oid.

Porsche 911 -> 9/11 :o

PORSCHE ZIT ERACHTER!!! :o :o :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_211637955
_O- :D
pi_211637989
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

De best betaalde lui in de IT waren over het algemeen niet de briljante lui.. goed lullen moet je vooral kunnen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_211639655
quote:

Nieuw verdienmodel. 3000 betalende leden, per jaar 20 euro.

En dat om wat dingen te roepen.
pi_211639798
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:37 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Nieuw verdienmodel. 3000 betalende leden, per jaar 20 euro.

En dat om wat dingen te roepen.
Dat is makkelijk verdiend 😱

*koopt rol aluminiumfolie en gaat wappie circuit in *O*
pi_211639983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:29 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Porsche 911 -> 9/11 :o

PORSCHE ZIT ERACHTER!!! :o :o :o
Er is vrijwel niets meer over haar te vinden, maar tot ongeveer 2016 had je ene Maud Oortwijn. Maud was lekker op weg om te promoveren, toen ineens haar proefschrift werd afgekeurd. In de daaropvolgende frustratie herinnerde ze zich ineens hoe ze in 2000 tijdens een backpackvakantie in Bangkok ooggetuige was van ernstig seksueel misbruik, gepleegd door de koninklijke familie en de minister van Justitie. Die laatste herkende ze pas na terugkomst.
Enfin, daarna ging ze proberen om met numerologische en astrologische argumentatie allerlei misdaadzaken te ontkrachten op te lossen. De zoveelste dag van het jaar, de vierkantswortel van het huisnummer waarop het slachtoffer woonde keer het tijdstip van vermissing min de afstand tot het dichtstbijzijnde politiebureau, opgeteld bij haar gevoel dat mensen haar achtervolgen.
Die is nu al jaren van de radar, haar site is gesloten. Ik vond het destijds wel amusant om haar redeneringen te observeren. Na een tijdje heb ik met die redeneringen ook kunnen ‘bewijzen’ dat mijn ouders mijn ouders niet zijn en dat ik als een koekoeksjong door de vrijmetselaars bij hen in de wieg ben gelegd. :+
pi_211640206
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 18:27 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Er is vrijwel niets meer over haar te vinden, maar tot ongeveer 2016 had je ene Maud Oortwijn. Maud was lekker op weg om te promoveren, toen ineens haar proefschrift werd afgekeurd. In de daaropvolgende frustratie herinnerde ze zich ineens hoe ze in 2000 tijdens een backpackvakantie in Bangkok ooggetuige was van ernstig seksueel misbruik, gepleegd door de koninklijke familie en de minister van Justitie. Die laatste herkende ze pas na terugkomst.
Enfin, daarna ging ze proberen om met numerologische en astrologische argumentatie allerlei misdaadzaken te ontkrachten op te lossen. De zoveelste dag van het jaar, de vierkantswortel van het huisnummer waarop het slachtoffer woonde keer het tijdstip van vermissing min de afstand tot het dichtstbijzijnde politiebureau, opgeteld bij haar gevoel dat mensen haar achtervolgen.
Die is nu al jaren van de radar, haar site is gesloten. Ik vond het destijds wel amusant om haar redeneringen te observeren. Na een tijdje heb ik met die redeneringen ook kunnen ‘bewijzen’ dat mijn ouders mijn ouders niet zijn en dat ik als een koekoeksjong door de vrijmetselaars bij hen in de wieg ben gelegd. :+
twitter

Ze is ook weer klaar voor een nieuwe uitdaging, aldus haar Linkedin.
anonieme razernist
pi_211643839
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 december 2023 18:55 schreef NoCigar het volgende:

[..]
[ twitter ]

Ze is ook weer klaar voor een nieuwe uitdaging, aldus haar Linkedin.
Tussen twee banen in = werkloos
Klaar voor nieuwe uitdaging = langdurige bijstand en weinig perspectief op iets beters.
pi_211670715
Waarom we het allemaal verkeerd zien, wordt niet vaak verteld. Het blijkt: we moeten van rechts naar links lezen. Kinderen worden zo vroeg mogelijk gevaccineerd, want in een vaccin zit kwik en dat hecht zich aan goud. Daarmee staan ze niet meer in verbinding met het hogere en vanaf dan worden ze geconditioneerd.
Thuisjuf Marsja van Kilsdonk legt het uit: https://videre.fail/thuis(...)marsja-van-kilsdonk/
pi_211672351
Morgenichtend staat het zooitje ongeregeld voor de rechtbank in Den Haag, vanwege de zaak tegen Gideon van Meijeren.
Gaat om de zaak over het toejuichen van geweld tegen de overheid, opruing.
Max van den Berg is er, dan zijn er meestal nog meer wappies bij.
pi_211672470
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 19:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Morgenichtend staat het zooitje ongeregeld voor de rechtbank in Den Haag, vanwege de zaak tegen Gideon van Meijeren.
Gaat om de zaak over het toejuichen van geweld tegen de overheid, opruing.
}b]Max van den Berg is er, dan zijn er meestal nog meer wappies bij.[/b]
Gezellig, de creme de la creme van de wapbegaafden :Y)
Vroeger waren dit de dorpsidioten. Tegenwoordig kunnen ze hun verbale diarree lekker op Twitter/X kwijt.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_211683096
De wappiebrigade was aanwezig met het voltallige gekkenhuis. Iemand heeft zelfs de hele zitting op video vastgelegd. Fraai, aangezien er niet gefilmd mag worden in de rechtszaal.

Gideon van M., de drankrijder, maakt geen gebruik van een advocaat en geeft als verweer zijn psychische toestand :') 8)7
  woensdag 20 december 2023 @ 18:19:09 #109
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211683109
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 18:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappiebrigade was aanwezig met het voltallige gekkenhuis. Iemand heeft zelfs de hele zitting op video vastgelegd. Fraai, aangezien er niet gefilmd mag worden in de rechtszaal.

Gideon van M., de drankrijder, maakt geen gebruik van een advocaat en geeft als verweer zijn psychische toestand :') 8)7
Wat is zijn verweer dan? Dat hij het deed in een vlaag van verstandsverbijstering?
Hij wilde toch juist zijn woorden niet terugnemen? Dus hij zit nog steeds in die verstandsverbijstering dan ofzo?

Wat een clown.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_211706007
Vandaag zou ene Roeland voor de rechter verschijnen, wegens een huurgeschil.
Klein dingetje, meneer Roeland is toevallig opgepakt wegens bedreigingen van deurwaarders.

Chris Klomp zou bij de rechtbank verslag doen, echter gaat de zaak niet door. Er bleken zo'n 15 wappies naar de rechtbank te zijn gekomen voor een leuk dagje uit.
pi_211706046
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Waarom we het allemaal verkeerd zien, wordt niet vaak verteld. Het blijkt: we moeten van rechts naar links lezen. Kinderen worden zo vroeg mogelijk gevaccineerd, want in een vaccin zit kwik en dat hecht zich aan goud. Daarmee staan ze niet meer in verbinding met het hogere en vanaf dan worden ze geconditioneerd.
Thuisjuf Marsja van Kilsdonk legt het uit: https://videre.fail/thuis(...)marsja-van-kilsdonk/
Koekoek 8)7 8)7

Kolere zeg _O- :')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 december 2023 @ 15:15:15 #112
Brabo Bastard
pi_211706190
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vandaag zou ene Roeland voor de rechter verschijnen, wegens een huurgeschil.
Klein dingetje, meneer Roeland is toevallig opgepakt wegens bedreigingen van deurwaarders.

Chris Klomp zou bij de rechtbank verslag doen, echter gaat de zaak niet door. Er bleken zo'n 15 wappies naar de rechtbank te zijn gekomen voor een leuk dagje uit.
Hier kan vast een tv-programma over gemaakt worden. Sterker nog, ik denk dat SBS6 al bezig is met een pilot.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211706300
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hier kan vast een tv-programma over gemaakt worden. Sterker nog, ik denk dat SBS6 al bezig is met een pilot.
met als werktitel "Te dicht bij de waarheid in de politicel" :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 december 2023 @ 15:28:26 #114
Brabo Bastard
pi_211706319
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:26 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
met als werktitel "Te dicht bij de waarheid in de politicel" :P
Wappieheid!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_211708245
quote:
Dit is nep toch?
De enige echte.
pi_211723784
Coronazaken lopen bij rechter met sisser af: 'Het leek wel een poppenkast'

quote:
Teveel tijd tussen het moment dat er boetes zijn uitgedeeld en de daadwerkelijke berechting. Onvolledige of taalkundig onnavolgbare processen-verbaal. De kantonrechter in Den Bosch werd eerder deze week niet vrolijk van de behandeling van een aantal coronazaken. Met ogenschijnlijk frisse tegenzin legde ze de meeste gedaagden geen straf op. "Het leek wel een poppenkast."

Ruim dertienhonderd mensen die tijdens de coronaperiode in Brabant een boete kregen, wachten nog op een zitting voor de kantonrechter. Haast is geboden, omdat dit soort zaken na drie jaar verjaart. Het COVID-19 virus hield ons land van begin 2020 tot mei 2022 in zijn greep.

Ook voor drie mannen uit Bladel (24), Den Bosch (23) en Vught (25) kreeg deze periode een juridisch staartje. Ze meldden zich eerder deze week in het Paleis van Justitie in Den Bosch. Waarom hadden ze een dagvaarding gekregen? Noury Yahouni uit Bladel, één van hen: "We zaten op 6 december 2020 met zijn vieren in twee auto’s, netjes verdeeld en in de wagens een eindje uit elkaar. In die tijd moest je immers afstand houden."

"We hadden de raampjes opengedraaid om met elkaar, maar vanuit onze stoelen, te kunnen praten. Niks aan de hand, dachten wij. Toen kwam de politie en die vroeg ons uit te stappen. Meteen kregen we een bon, voor samenscholing. Direct hebben we aangekondigd dat we dit niet zouden accepteren."

In september dit jaar (bijna drie jaar later dus) werden ze gesommeerd zich bij de kantonrechter te melden. De officier van justitie hield tijdens de behandeling vast aan haar standpunt. De drie mannen waren strafbaar, omdat ze met meer dan twee mensen bij elkaar stonden. Dat was toen niet in het belang van de volksgezondheid, zo betoogde ze. Het OM wilde nog wel de boete halveren, omdat de berechting zo lang heeft geduurd. De kantonrechter dacht er anders over: het proces-verbaal rammelde aan alle kanten. Ze besloot het drietal vrij te spreken.

Yahouni kon na afloop de lol niet op. "Ik vond het een vreemde zitting. Je merkte gewoon aan alles dat de officier ons per se wilde aanpakken. Uiteindelijk draaide ze toch een beetje bij en gaf ze ons korting op die boetes. Korting!? Blijf dan bij je eis. Ik heb het al met al als een poppenkast ervaren, zeker omdat we drie jaar moesten wachten."

Ook een 30-jarige man uit Heesch kon de rechtszaal schadevrij verlaten. Hij had een boete van 95 euro gekregen, omdat hij in april 2021 ’s avonds om elf uur over straat liep. Dat was een overtreding van de avondklok. Hem zou echter niets gebeuren wanneer hij de kortste weg naar huis zou nemen. Dat deed-ie, en toch kreeg hij een boete thuisgestuurd. Volgens de kantonrechter was de avondklok genegeerd, maar omdat het proces-verbaal rammelde, kreeg de man uit Heesch geen straf.

Aan het eind van de middag had een man van 31 uit Oss wel pech. Hij was op 23 december 2020 betrapt op het niet dragen van een mondkapje. Hij moest wel een boete betalen, al werd die teruggebracht naar 50 euro.

Nog ruim dertienhonderd coronazaken te gaan.

https://www.omroepbrabant(...)k-wel-een-poppenkast
Boete niet betalen en rustig wachten op de zittingsdatum loont.
  zondag 24 december 2023 @ 00:18:56 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211724151
quote:
Maar autisme krijg je toch van vaccins? Hoe kunnen dat dan einsteins zijn met kennis en wijsheid zijn?
pi_211733360
Er gaat verhaal rond dat Janet Ossebaard is overleden door zelfmoord. Cyntha Koeter, de partner van Janet, komt zelf met dit verhaal aanzetten, nadat Janet al weken spoorloos verdwenen zou zijn.

Ossebaard is complotdenker van het eerste uur. Zelfs voor corona was ze al helemaal koekoek, druk met graancirkels.

Er is niets te verifieren van het verhaal van een stoffelijk overschot van ene mevrouw Ossebaard. Er zijn ziekere manieren geweest om de aandacht op te eisen. Er is alleen maar een praatfilmpje van mevrouw Koeter.
  Moderator zondag 24 december 2023 @ 21:11:43 #119
236264 crew  capricia
pi_211733378
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 21:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er gaat verhaal rond dat Janet Ossebaard is overleden door zelfmoord. Cyntha Koeter, de partner van Janet, komt zelf met dit verhaal aanzetten, nadat Janet al weken spoorloos verdwenen zou zijn.

Ossebaard is complotdenker van het eerste uur. Zelfs voor corona was ze al helemaal koekoek, druk met graancirkels.

Er is niets te verifieren van het verhaal van een stoffelijk overschot van ene mevrouw Ossebaard. Er zijn ziekere manieren geweest om de aandacht op te eisen. Er is alleen maar een praatfilmpje van mevrouw Koeter.
https://www.telegraaf.nl/(...)vonden-meldt-partner
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211733458
quote:
Ook wel weer iets aparts dat een kwaliteitskrant zich leent voor zo'n jankvideo met een niet te verifieren claim.
Maargoed, Wierd Duk is Wierd Duk.
  Moderator zondag 24 december 2023 @ 21:26:48 #121
236264 crew  capricia
pi_211733574
Ik vind het vooral heel veel karma.

Ossenbaard en Lange Frans fantaseerden tijdens corona live op hun kanaal over het doodschieten van Mark Rutte. En deden dat naar eigen zeggen alleen niet omdat het slecht voor karma en nachtrust is. Voor zichzelf dus.

Dag Janette. :W
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211734006
Eigenlijk heeft Ossebaard niet eens veel gedaan, alleen maar audio ingesproken. De rest was jatwerk van internet.
Het was vermakelijk dat ze boos werd als ze kritiek kreeg. Verder was ze echt vals met haar complotdiarree. Toen YouTube haar materiaal verwijderde ging het zooitje naar Telegram, Rumble en Bitchute.

Rest alleen nog de humoristische reactie-filmpjes van Harry Hol op het broddelwerk van Ossebaard.
pi_211734107
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eigenlijk heeft Ossebaard niet eens veel gedaan, alleen maar audio ingesproken. De rest was jatwerk van internet.
Het was vermakelijk dat ze boos werd als ze kritiek kreeg. Verder was ze echt vals met haar complotdiarree. Toen YouTube haar materiaal verwijderde ging het zooitje naar Telegram, Rumble en Bitchute.

Rest alleen nog de humoristische reactie-filmpjes van Harry Hol op het broddelwerk van Ossebaard.
Ongeacht haar mening blijft het triest dat het leven haar te zwaar werd. Volgens een enkele bron is ze in november gevonden, na een overdosis.
  maandag 25 december 2023 @ 09:02:19 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211739364
pi_211749013
Hoe meer die Cyntha naar buiten brengt, deste minder geloofwaardig klinkt het.
bron: https://twitter.com/cwraad/status/1739384299999093111
quote:
In welk land is ze overleden en wie heeft haar gevonden?
Janet en Cyntha leven al jarenlang in diverse landen, om te voorkomen dat ze gearresteerd zouden worden door de criminele overheden, wiens misdaden ze onthullen in hun documentaires. Niemand weet precies waar ze wonen. Dat is een noodzakelijke veiligheidsmaatregel.
Als er aangifte van vermissing is gedaan bij de politie, dan zou Ossebaard op de lijst komen met Vermiste volwassenen.

[ Bericht 7% gewijzigd door spectrumanalyser op 25-12-2023 22:18:03 ]
pi_211795540
Opgeruimd staat netjes :W :W
  donderdag 28 december 2023 @ 17:24:23 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211799474
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe meer die Cyntha naar buiten brengt, deste minder geloofwaardig klinkt het.
bron: https://twitter.com/cwraad/status/1739384299999093111
[..]
Als er aangifte van vermissing is gedaan bij de politie, dan zou Ossebaard op de lijst komen met Vermiste volwassenen.
Ondergedoken in verschillende landen voor diverse overheden maar wel bij diezelfde overheid aangifte doen van vermissing? :')
pi_211800975
quote:
84s.gif Op donderdag 28 december 2023 17:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ondergedoken in verschillende landen voor diverse overheden maar wel bij diezelfde overheid aangifte doen van vermissing? :')
De familie had de band met Janet welliswaar op een laag pitje, maar om pas na 5 weken aangifte van vermissing te doen is nogal aan de late kant.

Hier nog een kort fragmentje van dat ene interview met Dirk Mostert van Pointer

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door spectrumanalyser op 28-12-2023 19:24:37 ]
pi_212003277
Misschien hoort dit niet hier, maar een algemeen "Het stond op Feesboek" topic bestaat niet. Mandy heeft, samen met haar trouwe volgers, klaarblijkelijk nog nooit aangifte gedaan van inkomstenbelasting. _O-

twitter
De enige echte.
pi_212003306
Dit krijg je dus, als er teveel mensen op de wachtlijst staan bij de GGZ
pi_212012310
Was Mandy87616 een verkleedkundige of nep-veteraan?
Zo ja, dan hoeft Mandy87616 geen inkomstenaangifte te doen.
pi_212226728
Willem Engel is bij Forum Inside een paar medestanders kwijtgeraakt:

twitter

Het wil er maar niet gezellig worden…
pi_212226821
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 18:03 schreef Magister_Artium het volgende:
Willem Engel is bij Forum Inside een paar medestanders kwijtgeraakt:

[ twitter ]

Het wil er maar niet gezellig worden…
Het wordt er niet echt duidelijk op.

Maar als je input in een rechtszaak geen fundament heeft (Zegt Willem Engel op het einde) dan komt de rechter inderdaad tot een foute uitkomst.

De rechter heeft die kennis alleen niet dus laat die interpretatie over aan een Mw Koopmans / RIVM, die denken dat het wél zin heeft.

Overigens enigszins beangstigend hoeveel macht in die zin die partijen dan wel niet hebben, maar ok, gelegitimeerd door de politiek.

Maar wie beschermt dan onze grondrechten? De 2e kamer dus blijkbaar, die wispelturige op partij politiek gedrilde puppets.

Wil je dit in een sterker frame wilt gieten kom je uit bij een constitutioneel hof, als je het mij vraagt.
pi_212227000
Afgelopen zondag was er weer de maandelijkse pro-Russische demonstratie in Amsterdam.
De laatste wappiekermis die maar niet van stoppen wil weten. Elke laatste zondag van de maand.
Petra Ottenhof is de organisator, beter bekend als Petra petra petraxyz.
pi_212241402
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 18:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Afgelopen zondag was er weer de maandelijkse pro-Russische demonstratie in Amsterdam.
De laatste wappiekermis die maar niet van stoppen wil weten. Elke laatste zondag van de maand.
Petra Ottenhof is de organisator, beter bekend als Petra petra petraxyz.
Een deel van hen is handelsreiziger in demonstraties. Geen lockdowns en avondklokken meer om tegen te strijden, dus gaan ze op andere gronden tegenover de gevestigde orde staan. Pro-Rusland, dadelijk weer pro-Trump, een geel hesje, seksuele voorlichting, noem het maar op.
Over het laatste gesproken: begin maart is de week van de Lentekriebels. Zul je zien dat alle bekende gezichten daartegenaan schoppen. Fakkelmeneer Max zou Dick Bruna nog cancellen omdat Nijntje aan zee plaatjes bevat van een konijn in een zwempakje.
pi_212253197
Huig Plug is weer eens opgepakt. Ditkeer wegens doxing, hij zou adresgegevens van een medewerker van het OM hebben verspreid. Dit zou dan samen met een vrouw uit Uithoorn zijn gedaan.
Er is tevens een huiszoeking gedaan bij Plug thuis in Katwijk.
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 februari 2024 @ 18:27:57 #137
Brabo Bastard
pi_212253210
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Huig Plug is weer eens opgepakt. Ditkeer wegens doxing, hij zou adresgegevens van een medewerker van het OM hebben verspreid. Dit zou dan samen met een vrouw uit Uithoorn zijn gedaan.
Er is tevens een huiszoeking gedaan bij Plug thuis in Katwijk.
Mooi, aanpakken dat gedoe.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212263526
Huig Plug deed dit al heel lang, maar kon er nooit voor veroordeeld worden.
Sinds kort is doxing wel strafbaar.

quote:
Complotdenker Huig Plug uit Katwijk is aangehouden op verdenking van doxing, een vergrijp dat sinds 1 januari van dit jaar strafbaar is. Plug en een medeverdachte zouden online persoonsgegevens van een medewerker van het Openbaar Ministerie hebben verspreid. De arrestaties lijken de eerste aanhoudingen voor dit vergrijp.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ens-online~adb0556a/
  Moderator / Redactie FP vrijdag 2 februari 2024 @ 18:29:53 #139
Brabo Bastard
pi_212267017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Huig Plug deed dit al heel lang, maar kon er nooit voor veroordeeld worden.
Sinds kort is doxing wel strafbaar.
[..]

Werd eens tijd ook. Stel maar een voorbeeld.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_212267061
Ik zie op facebook pamfletten dat er om 20.00 in Friesland op verschillende plaatsen wordt verzameld voor een demonstratie in Amsterdam of zo.
Met trekkers etc.

Ben benieuwd.
pi_212297143
Ook dit weekend geen Museumplein vol met gele hesjes, dus moeten vriendinnetjes Isabella en Anneke achter de trekkers aan lopen om hun frustratie over de vaccinatiecampagnes te ventileren:

https://videre.fail/wappies-isabella-en-anneke-op-de-afsluitdijk/
pi_212350075
Engel en Pols gaan ook met hun tijd mee. Misschien zien we ze binnenkort wel ergens in een stationshal mee demonstreren:

twitter
anonieme razernist
pi_212383666
Vandaag, op de Nationale wappiedag (NWD), komt het bericht dat complotdenker Huig Plug is vrijgelaten.
Querulant Huig Plug was onlangs opgepakt wegens overtreden van zijn voorwaarden; hij had opnieuw persoonsgegevens van een medewerker van het OM gedeeld op internet.
pi_212383776
Querulant _O_
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiėsto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_212383988
De TT (niet die van Assen) dekt de lading al enige tijd niet meer :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212389793
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2024 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
De TT (niet die van Assen) dekt de lading al enige tijd niet meer :7
Ik heb een paar keer een poging gedaan om een nieuwe topicreeks te openen voor die alternatieve kanalen en de dommigheden die je op die kanalen tegenkomt. Iedereen bleef toen in dit topic posten.
We kunnen een nieuw topic openen, bijvoorbeeld ‘Stond op feesboek - desinformatie, nepnieuws en wonderlijke hersenspinsels’? Ik heb er alleen geen trek in om het te proberen, na enkele mislukte pogingen.
pi_212391913
Zo verouderd is de topictitel niet.
Ook nu bij de boerenprotesten; er sluiten wappies aan die alle coronamaatregelen oprakelen. Met al die zielige verzonnen verhalen over kinderen aankleden buiten het zwembad.

Over 3 weken is het een jaar geleden dat de laatste coronamaatregel is komen te vervallen.
pi_212403032
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 20:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ook nu bij de boerenprotesten; er sluiten wappies aan die alle coronamaatregelen oprakelen. Met al die zielige verzonnen verhalen over kinderen aankleden buiten het zwembad.

Over 3 weken is het een jaar geleden dat de laatste coronamaatregel is komen te vervallen.
Ik zeg: herdenken op het Museumplein, met een kannetje koffie, een scootmobiel en een geel hesje!
En die uit Duitsland, wier tanden zelfs een geel hesje dragen, mag de livestream bedienen.
  maandag 12 februari 2024 @ 22:05:40 #149
307622 Perox
(niet de echte)
pi_212406085
pi_212418041
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 20:15 schreef spectrumanalyser het volgende:

Maar goed, dan gaan we gewoon verder in dit topic.

Eigenlijk was ik niet van plan om er iets over te posten, omdat het alleen X-fophef betrof, maar nu fakkeldrager Max er aandacht aan besteedt, kan ik niet anders.
Zoals we misschien wel weten, heeft HEMA van alles: tompoucen, ondergoed, huishoudelijke artikelen, seksspeeltjes en nu ook nog condooms die je om je net gekochte rookworst kunt doen (met figuurtjes van Takkie, blijft die lekker warm van). De marketingafdeling vond het niet bezwaarlijk om die artikelen naast de babyspenen op de folder af te beelden, maar de selectief verontwaardigde boze fopheffers vonden van niet.
De HEMA heeft haar folder al teruggetrokken, maar Max vindt het nodig om zelf door een filiaal te lopen om de ‘seksafdeling’ te filmen. Maak niet normaal wat niet normaal is! Nou maar hopen dat hij niet ontdekt wat de werkelijke bedoeling is van Jip en Janneke. Een jongetje en een meisje die met elkaar spelen, jaja…

https://videre.fail/fakke(...)f-wil-je-een-koekje/
pi_212426899
Er is nog 1 keer per maand een wappiekermis in Amsterdam. De laatste zondag van elke maand, organisatie is in handen van Petra petra petraxyz Ottenhof.

Het laatste hoopje wappies staat nog af en toe in Eindhoven op een viaduct.

Maar er zit nog meer aan te komen.
De gehele commissie BPOC2020 komt nog voor de rechter. Die dag neem ik vrij :)
pi_212429603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 18:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er is nog 1 keer per maand een wappiekermis in Amsterdam. De laatste zondag van elke maand, organisatie is in handen van Petra petra petraxyz Ottenhof.

Het laatste hoopje wappies staat nog af en toe in Eindhoven op een viaduct.

Maar er zit nog meer aan te komen.
De gehele commissie BPOC2020 komt nog voor de rechter. Die dag neem ik vrij :)
Er zijn meer viaducten. Op de A28 reed ik onder de tekst Free Max voorbij, op de A7 werd pas geleden weer gevendeld met de blauw-wit-rode banieren van de wakkerheid.
pi_212527742
Iemand die dacht dat het voorbij was met demonstraties?
Afgelopen maandag hebben de compleetgekkies het stadhuis van Den Haag volgeplakt met Post-it briefjes.
https://rijswijksdagblad.nl/den haag %26 regio/protest-met-post-its-op-ramen-van-stadhuis-in-den-haag
https://www.ad.nl/den-haa(...)itiegeweld~af18af52/

gewoon 2 jaar na dato nog bezig zijn met flauwekul :') :|W
pi_212528224
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Afgelopen maandag hebben de compleetgekkies het stadhuis van Den Haag volgeplakt met Post-it briefjes.
https://rijswijksdagblad.nl/den haag %26 regio/protest-met-post-its-op-ramen-van-stadhuis-in-den-haag

Sodekneiter, ik zie een bekende van me :% :r

Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_212528294
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef spectrumanalyser het volgende:

Och, hier op het Forum geilen een aantal op witte bloedslierten die door het vaccin zou worden veroorzaakt, terwijl ze zelf niet zijn gevaccineerd...
pi_212883823
quote:
Braziliaanse oud-president Bolsonaro aangeklaagd voor sjoemelen met vaccinatiebewijs
https://nos.nl/artikel/25(...)met-vaccinatiebewijs

Oud-president Bolsonaro van Braziliė wordt beschuldigd van sjoemelen met vaccinatiebewijzen voor covid-19. Hij is tegen inenting, is naar eigen zeggen ook niet gevaccineerd, maar hij zou wel hebben gezorgd dat hij een vals vaccinatiebewijs heeft gekregen. Ook een voormalige medewerker van Bolsonaro is aangeklaagd in deze zaak.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212885729
Mooi. Bolsonaro was nogal tegen vaccinatie. Hij zei destijds dat het niet uit te sluiten is dat je in een krokodil kunt veranderen door de vaccinatie. Als ludieke reactie werd er een website gemaakt waar je live het aantal vaccinaties op kon zien, met daaronder het aantal mensen wat in een krokodil is veranderd.
pi_212885774
Crimineel Lula aan de macht. Derde wereldland. Boeiend.
pi_212885855
Het is nog erger. Bolsonaro heeft zijn uiterste best gedaan om coronavaccinatie tegen te houden. Hij heeft daarbij ook geprobeerd om coronvaccinatie voor kinderen tegen te houden. Wat een gek.
pi_212981215
George van Houts roept op om bij wijze van een massademonstratie bijeen te komen, aanstaande zondag op het Museumplein:

twitter

George was ooit acteur in de reclame van Kanis & Gunnink. Tegenwoordig X't hij alle complotten aan elkaar.
pi_212982101
Ja, Dierentuin Amsterdam heeft komend weekend weer een vol programma.

Op zaterdag spelen milieugekkies op de A10.
Op zondag de wappiebraderie van George van Houts op het museumplein,
en de pro-Russische- en anti-alles-wappiekermis van Petra petra petraxyz Ottenhof op de Dam.
pi_213033909
weer dezelfde club wapperigheden die nu op de Dam staan. wel een klein groepje.
Katja is aan het livestreamen vanaf de Dam, bij de demonstratie van Petra petra petraxyz Ottenhof.
Kees van der Pijl staat complotcrap te verkondigen, terwijl Blckbx de livestream verzorgd.

ze lopen dadelijk naar het museumplein, bij de demonstratie van complotgekkie George van Houts.

Ene 'Hakan' zou zijn aangehouden, zijn LED-kar mocht de Dam niet op. Hij had een vergunning en wou videos vertonen op de Dam.
pi_213149805
Morgen weer zo'n dag: Huig Plug voor de tigste keer voor de rechter. Hij moet zich verantwoorden voor doxing.

De man die jarenlang bijna alle politici lastig gevallen heeft. En personeel van justitie onterecht beschuldigd.
Die staat morgen weer eens voor het hekje. Je raad het al, hij wilt tientallen getuigen oproepen.
Chris Klomp doet live verslag.
pi_213330352
Koningsdag is in Emmen dit jaar. Op steenworp afstand van beroepsdemonstrant Jan Huzen.
Huzen heeft een oproep gedaan om massaal bij de tocht te gaan lopen zieken.
De burgemeester heeft telefonisch contact gehad met Jan Huzen om tot rust op te roepen. Fakkelman Max zal ook weer in Emmen zijn. Zucht.....

Het is triest maar er zal weer een boel politie- en beveiligingsinzet nodig gaan zijn om het in goede banen te leiden.

intussen is tandenfee Djotta-Djotta-mevrouw ook alvast aan het vooruitkijken naar 4 mei, dan herdenkt ze de coronaperiode |:(

https://twitter.com/KarinMariaKeser/status/1782689944219124217

[ Bericht 16% gewijzigd door spectrumanalyser op 26-04-2024 09:47:02 ]
pi_214030903
Duidelijk dat sommige wappies nog steeds niet doorhebben dat er een significant verschil tussen altruļsme en egoļsme is.

Wappies zijn wappie vanwege egoļsme ver boven de maatschappelijke belangen te willen hebben. :D
pi_214031345
Klopt, die denken ook dat de klimaatverandering een hoax is, totdat het hunzelf treft.
En dan is het een complot tegen de mens.
  maandag 24 juni 2024 @ 10:54:33 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214031377
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 19:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is nog erger. Bolsonaro heeft zijn uiterste best gedaan om coronavaccinatie tegen te houden. Hij heeft daarbij ook geprobeerd om coronvaccinatie voor kinderen tegen te houden. Wat een gek.
Met tig doden tot gevolg.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214034995
Geh, dit topic leeft ook nog.

Zondag is weer de laatste zondag van de maand, de diehard gekkies verzamelen zich bij mevrouw Petra petra petraxyz op de Dam, om te demonstreren hoe je Rusland kunt aanbidden.

George van Houts doet weer een poging om de aller-allergrootste demo ooit te organiseren, maar dan in Utrecht. Het schijnt dat het museumplein al in gebruik is, dus verkast ome George z'n wappiekermis naar Utrecht.
pi_214100752
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef spectrumanalyser het volgende:

Zondag is weer de laatste zondag van de maand, de diehard gekkies verzamelen zich bij mevrouw Petra petra petraxyz op de Dam, om te demonstreren hoe je Rusland kunt aanbidden.

George van Houts doet weer een poging om de aller-allergrootste demo ooit te organiseren, maar dan in Utrecht. Het schijnt dat het museumplein al in gebruik is, dus verkast ome George z'n wappiekermis naar Utrecht.
Dat is vandaag zag ik!
Het zal mij benieuwen hoeveel files er richting Utrecht staan vanmiddag.
pi_214100775
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 12:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is vandaag zag ik!
Het zal mij benieuwen hoeveel files er richting Utrecht staan vanmiddag.
Ik ben wel ook wel benieuwd hoe ze er komen, want GPS werkt blijkbaar toch best aardig op een platte aarde.
pi_214101592
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef spectrumanalyser het volgende:

Alleen wappies zijn nog voor vrede dus. Wat een bijzondere tijd leven we toch in.
pi_214101721
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 14:05 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Alleen wappies zijn nog voor vrede dus. Wat een bijzondere tijd leven we toch in.
Zo goed als iedereen wil dat de Russen hun invasie stopt zodat er weer vrede is in Oekraļne, maar blijkbaar is dat niet wat jij verstaat onder vrede willen.
pi_214101949
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zo goed als iedereen wil dat de Russen hun invasie stopt zodat er weer vrede is in Oekraļne, maar blijkbaar is dat niet wat jij verstaat onder vrede willen.
Wat een aanname.
pi_214102125
Ach, we lezen het ongetwijfeld weer in De Andere Krant.

Overigens goed om te weten dat ongevaccineerde kinderen vaak ijzersterk zijn.

Ik wist niet dat vaccins bedoeld zijn om kinderen ijzersterk te maken.
pi_214104073
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 14:57 schreef Wantie het volgende:
Ach, we lezen het ongetwijfeld weer in De Andere Krant.

[ afbeelding ]

Overigens goed om te weten dat ongevaccineerde kinderen vaak ijzersterk zijn.

Ik wist niet dat vaccins bedoeld zijn om kinderen ijzersterk te maken.
Survival of the fittest.

Grapje ouders die hun kinderen niet vaccineren kunnen nu nog vaak meeliften op normale mensen door groepsimmuniteit. En de baby die maandenlang ademnood heeft overleefd met kinkhoest is een echte doorzetter!
pi_214111826
Die malle George van Houts. 201 gekkies op zijn 'stille vredes demo'.
twitter

In Amsterdam was de pro-Russische demo verplaatst van de Dam naar het stationsplein. De Putin-gekkies gingen meteen door naar de pro-Palestina mars. wappies die de smaak te pakken hebben pakken alle anti-x demo's mee.
pi_214111981
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
pro-Russische
Waar blijkt dit uit?
pi_214112488
quote:
[ twitter ]

In Amsterdam was de pro-Russische demo verplaatst van de Dam naar het stationsplein. De Putin-gekkies gingen meteen door naar de pro-Palestina mars. wappies die de smaak te pakken hebben pakken alle anti-x demo's mee.
Vanwege de werkzaamheden rond Amsterdam Centraal zal het geen denderende opkomst zijn geweest, lijkt me.
pi_214112997
quote:
[ twitter ]

Van de 500.000 hadden maar 201 tijd...
pi_214118106
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 22:47 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waar blijkt dit uit?
er hebben eerder al mensen met Russische vlaggen meegelopen in de mars van George.

achja, het bekende zooitje anti-alles demonstranten, die op aandacht uit zijn.
Is de overheid voor Oekraine, dan zijn deze figuren voor Rusland.
pi_214118386
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 17:55 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
er hebben eerder al mensen met Russische vlaggen meegelopen in de mars van George.
Geloof ik weinig van, en al helemaal niet dat hij daar achter staat. Aangezien hij heel duidelijk heeft opgeroepen om geen kant te kiezen en niet met vlaggen te gaan wapperen. Vraag me dan ook af waar je dit soort ideeėn vandaan haalt.
pi_214118506
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Geloof ik weinig van, en al helemaal niet dat hij daar achter staat. Aangezien hij heel duidelijk heeft opgeroepen om geen kant te kiezen en niet met vlaggen te gaan wapperen. Vraag me dan ook af waar je dit soort ideeėn vandaan haalt.
We hebben het over George van Houts. Een man die blijft volhouden dat de vrouw van Zelensky dure spullen koopt van Europees geld, zoals een Bugatti.....
pi_214118620
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
We hebben het over George van Houts. Een man die blijft volhouden dat de vrouw van Zelensky dure spullen koopt van Europees geld, zoals een Bugatti.....
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag en komt niet met een uitleg of bewijzen.
pi_214118657
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:19 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag en komt niet met een uitleg of bewijzen.
De hagelslagverpakking!!!!!
pi_214118697
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Hij doet die oproep niet voor niets.
Openlijk laten zien dat je voor Rusland bent willen ze liever niet.
pi_214119069
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij doet die oproep niet voor niets.
Openlijk laten zien dat je voor Rusland bent willen ze liever niet.
Hij zegt A maar bedoelt eigenlijk B? Je lijkt wel een complotdenker. :X :+
pi_214119281
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Het percentage autisme ligt bij gevaccineerde kinderen hoger ja. Feiten.
Autisme is aangeboren, feit!
pi_214119882
Ik zag laatst een filmpje waarin een of andere lompe imbeciel 'afscheid' van Rutte nam, ('ben blij dat je oprot'). Toen ie begon over duizenden verdwenen kinderen hield Rutte het maar voor gezien tot groot ongenoegen van voornoemde imbeciel. Pas op het end had ik door dat het Tikkie Tinus was, ex-gedefinieerde (minstens moord, zo suggereert ie graag) en een van de intellectuele voormannen van het anticoronamaatregelenverzet. Erg inspirerend weer.
anonieme razernist
pi_214119950
Twee tellen bekeek ik de stream van Katja katja gelbwesten van afgelopen zondag, en jahoor, Russische vlaggen.....

Na 2 uur is de demonstratie volledig overgenomen door Pro-palestina demonstranten.
pi_214120496
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Hij zegt A maar bedoelt eigenlijk B? Je lijkt wel een complotdenker. :X :+
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uit-rusland-a4178281
pi_214121006
quote:
Wat heeft dit met George van Houts te maken?
pi_214121143
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 20:23 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Wat heeft dit met George van Houts te maken?
Wie promoot de maandelijkse demonstratie op De Dam?

En waarom is de dresscode wit sinds dit artikel?

De bewijzen stapelen zich op.
Silverstein zou er jaloers op zijn.
pi_214121797
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 20:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wie promoot de maandelijkse demonstratie op De Dam?

En waarom is de dresscode wit sinds dit artikel?

De bewijzen stapelen zich op.
Silverstein zou er jaloers op zijn.
Wat een aannames weer. Maar daarmee is wel bevestigd dat er sprake is van smaad richting van Houts.
pi_214121904
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 21:25 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Wat een aannames weer. Maar daarmee is wel bevestigd dat er sprake is van smaad richting van Houts.
En daarmee is de cirkel rond, er wordt smaad gepleegd richting Silverstein.

Was dat nu zo moeilijk?

[ Bericht 1% gewijzigd door Wantie op 01-07-2024 21:41:21 ]
pi_214122558
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 21:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
En daarmee is de cirkel rond, er wordt smaad gepleegd richting Silverstein.

Was dat nu zo moeilijk?
Met dit verschil dat jij niets onderbouwt en maar wat roept/trollt. Waar ook maatregelen tegen zijn genomen.
pi_214122595
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:01 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Met dit verschil dat jij niets onderbouwt en maar wat roept. Waar ook maatregelen tegen zijn genomen.
Je hebt 0,0 aangetoond.
En dat weet je.
Verder wel lachen dat je achter censuur staat...
pi_214122769
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt 0,0 aangetoond.
En dat weet je.
Verder wel lachen dat je achter censuur staat...
Nee jij toont niks aan, draagt niets bij en daar is op ingegrepen. En terecht.

Dat je van Houts zonder enige onderbouwing beschuldigt van heulen met de Russen geeft andermaal je niveautje aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 01-07-2024 22:19:58 ]
pi_214122838
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:13 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee jij toont niks aan, draagt niets bij en daar is op ingegrepen. En terecht.

Dat je van Houts zonder enige onderbouwing beschuldigt van heulen met de Russen geeft andermaal jou niveautje aan.
Lees eens terug wie de connectie maakt.
pi_214122944
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Lees eens terug wie de connectie maakt.
Ja jij. Die gaslight tactieken ken ik nu wel van je.
pi_214122972
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:22 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja jij. Die gaslight tactieken ken ik nu wel van je.
Ja, dan trek je je terug.

quote:
er hebben eerder al mensen met Russische vlaggen meegelopen in de mars van George
Niet mijn tekst.
pi_214123037
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dan trek je je terug.
Je geeft dus toe dat je aan gaslighting doet. Waarvan akte.
pi_214123099
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:25 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Je geeft dus toe dat je aan gaslighting doet. Waarvan akte.
Leuke papegaai van je.
En zoals verwacht quote je maar de helft.
:W
pi_214123976
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 19:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Twee tellen bekeek ik de stream van Katja katja gelbwesten van afgelopen zondag, en jahoor, Russische vlaggen.....

Na 2 uur is de demonstratie volledig overgenomen door Pro-palestina demonstranten.
Haha, zelfs hele slingers met Russische vlaggetjes bij de kraampjes waar Gietelink voor staat te zeveren :D.
anonieme razernist
pi_214125021
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 23:14 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Haha, zelfs hele slingers met Russische vlaggetjes bij de kraampjes waar Gietelink voor staat te zeveren :D.
Klopt, en toch wordt er met droge ogen beweerd van niet.

Het is te kolderiek voor woorden.

'De heldennaam Stalingrad '

Dat iemand dat zegt op een zogenaamde vredesdemonstratie.
pi_214126521
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ik zie 't nu ook.

Jacques overleed in 2010 wat het nog exceptioneler maakt.

twitter
pi_214134799
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:40 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik zie 't nu ook.

Jacques overleed in 2010 wat het nog exceptioneler maakt.

[ x ]
er zijn zoveel dingen mis aan die zogenaamde 'bestel-order' bij Bugatti.
Er staat geen munteenheid op. Geen vermelding van BTW.
Een plaatsnaam die niet eens bestaat.

het weerhoud geen enkele wappie ervan om deze order rond te pompen.

Bugatti heeft zich genoodzaakt gevoeld om een bericht te plaatsen om nadrukkelijk aan te geven dat het FAKE NEWS betreft.
https://www.instagram.com/bugatti_paris?img_index=1

[ Bericht 14% gewijzigd door spectrumanalyser op 02-07-2024 20:36:51 ]
pi_214135099
Maar ondertussen zijn de wappies niet anti Oekraļne ^O^
pi_214313524
quote:
Tientallen mensen ziek nadat Italiaanse arts hun bloed ‘zuivert’ na coronaprik
Enkele tientallen Italianen zijn na een bloedtransfusie door een arts in de buurt van Venetiė besmet geraakt met hepatitis C. De arts, die bekendstaat om zijn ferme anti-vaccinatiestandpunten, wilde mensen zuiveren van hun coronavaccinatie.

Op de eerste hulp van het ziekenhuis in Dolo nabij Venetiė was men de afgelopen weken verbaasd over de sterke toename van het aantal hepatitis C-besmettingen. De verbazing werd nog groter toen bleek dat bijna al die mensen patiėnten waren van één en dezelfde arts, Ennio Caggiano.

Caggiano verkreeg landelijke bekendheid vanwege zijn ferme anti-vaccinatiestandpunten. Hij hekelde het beleid van de Italiaanse overheid die, volgens hem, Italianen dwong zich te laten vaccineren tegen corona.

Een Facebookpost met de tekst ‘Vaccinatie maakt vrij’ naast een foto van de ingang van concentratiekamp Auschwitz met de beruchte tekst ‘Arbeit macht Frei’ was reden voor de Orde van Medici in Venetiė om hem uit zijn ambt te zetten. Omdat de arts die beslissing aanvocht is hij nog steeds in staat zijn beroep uit te oefenen.

Spijt van vaccinatie
De reden voor de sterke toename van het aantal gevallen hepatitis C is volgens het ziekenhuis de zogenaamde ‘auto-bloedtransfusie’. Volgens verklaringen van zijn patiėnten tapte Caggiano bloed af bij zijn patiėnten, meestal mensen die zelf tegen vaccinatie zijn of spijt hadden van de vaccinatie en hun bloed wilden zuiveren.

Dat bloed werd vervolgens gereinigd en gemengd met vitamines en opnieuw ingespoten. De carabinieri hebben huiszoeking gedaan in zijn praktijk om de omstandigheden waaronder deze praktijken werden uitgevoerd te onderzoeken en hebben enkele tientallen patiėnten ondervraagd. Tot nu toe heeft niemand aangifte gedaan.
https://www.ad.nl/buitenl(...)coronaprik~a2fd459e/
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:11:34 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214811591
Mevrouw kikker is overleden :o RIP

twitter

Rust zacht Mevrouw Kikker.
pi_214811676
quote:
84s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:11 schreef Starhopper het volgende:

[ x ]

Oma Pluis heeft Mevrouw Kikker overleeft. Creatief was ze wel....
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:35:26 #211
111260 Charmian
a little joy
pi_214811748
quote:
84s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:11 schreef Starhopper het volgende:

[ x ]

Ik las het ook net. Triest, ze was wel vermakelijk om naar te kijken tijdens de demo's.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 29 augustus 2024 @ 08:52:39 #212
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_214831287
Is er nog een regulier COVID-topic? Heb zowaar eens een vraag :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214831611
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef heywoodu het volgende:
Deze?

BNW / Covid19 the aftermath #12 follow the money
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 29 augustus 2024 @ 09:47:20 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_214831646
quote:
Nee, dat is specifiek voor het BNW-gedeelte van de hele situatie :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214832163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 08:52 schreef heywoodu het volgende:
Je zou in LIF kunnen kijken naar een oud topic.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215020360
Vandaag was dan de grote dag; Bill Gates zou voor de rechtbank komen, zogenaamd.
Niet dus. Bill Gates heeft betere dingen te doen dan meespelen in de kleutervoorstelling van een marginaal groepje andersdenkenden.

Achja, de wappies hadden weer een leuk uitje naar Leeuwarden vandaag.

https://archive.ph/2024.0(...)onavaccins~ae279e6e/
pi_216422146
Het is zeker zinvol om dit oude topic van stal te halen want..... Pieter K. is terug van BPOC2020! *O* w/ :')

Jaja, Pieter K vind dat het maar eens afgelopen moet zijn met de vervolging naar zijn persoon. Zonder advocaat stond Pieter K voor de rechter om te roepen dat hij 'gecriminaliseerd' is.

kort: Stichting BPOC2020 was een parel van een stel complotgekkies die ook mee dachten te liften met de antialles-donatiewagen. Vader en dochter uit Alphen aan de Rijn plaatste regelmatig zelf opgenomen filmpjes waarbij ze voor hun camera van alles beweerde. Rechtzaken tegen alles en iedereen, en er zou een 'eindrapportage vaccinatieschade' komen. En er zouden 80 agenten een getuigenis hebben afgelegd.
Van dit alles is nooit een sprankje bewijs gevonden. Wel is er bijna 4 ton aan donaties binnengekomen bij Pieter K. Deze ex-dominee stond vrijdag 24 Januari bij de rechter te vragen om de onderzoeken tegen hem te stoppen. Zijn ex-vrouw is inmiddels wel vrijgesproken.

https://www.omroepwest.nl(...)ben-gecriminaliseerd
quote:
ALPHEN AAN DEN RIJN - 'Het bedrag dat hier wordt opgelepeld, daar klopt helemaal niets van.' In felle bewoordingen eist Pieter K. (59) vrijdag bij de rechtbank dat het fraudeproces tegen hem stopt. De verhalen van het OM dat hij in Alphen aan den Rijn grote sommen geld van een stichting tegen het coronabeleid heeft weggesluisd naar onder meer zijn eigen gezin, zijn volgens hem nergens op gebaseerd. 'Ik ben zwartgemaakt en gecriminaliseerd.'
https://www.alphens.nl/ni(...)g-en-oplichting.html

Kortom, 13 mei 2025 gaat ondergetekende een vrije dag opnemen.
pi_216438693
Hij wilde de onderzoekers voor het BPOC dagen:
De Haagse rechtbank weigerde echter om het proces stop te zetten. Ook kwam ze niet tegemoet aan de wens van K. om zelf rechercheurs en de curator van de stichting te mogen verhoren.
anonieme razernist
pi_217620983
Vandaag was dan de dag dat Pieter K. , de oprichter van stichting BPOC2020, voor de rechter stond voor de inhoudelijke behandeling van zijn zaak.

Pieter K. maakt geen gebruik van een advocaat en doet zelf zijn verdediging.
Het duurde alleen niet lang voordat Pieter K voor de tweede keer de rechtbank wraakte.
Bij aanvang gaf Pieter K aan een preliminair verweer te voeren. Daarbij gaf hij drie dingen aan:

• het dossier werd in zijn ogen veel te laat opgestuurd, hij zou maar 1 maand de tijd hebben gehad zich voor te bereiden.
• bij de eerste zitting gaf de officier van justitie Pieter K het advies om niet te wraken, en dit ziet Pieter K als onwettig. hiervoor zou Pieter K een aangifte hebben gedaan tegen de officier van justitie, en Pieter K eist dan ook dat de officier van justitie vervangen dient te worden door de rechtbank (wat niet kan)
• het dossier werd per aangetekende post verstuurd, en omdat K. inmiddels in een appartementencomplex woont werd dit dossier in de hal afgeleverd. vanwege privacy vond Pieter K het een schending van zijn privacy en grove nalatigheid dat dit poststuk zo onbeheerd werd achtergelaten.

Kortom, Pieter K is nog steeds de heerlijke covidgekkie zoals we hem kennen.
Nog voordat de zaak begon liep Pieter K af op Chris Klomp en vroeg hem iets privé te bespreken.

Ook tijdens de rechtszaak deed Pieter K een poging om de zaak zonder publiek en pers af te handelen, wat de rechtbank niet toeliet. Want Pieter K zou iets gaan vertellen wat privacygevoelig zou zijn, dat zou dan gaan over de officier van justitie.

Alle verzoeken werden afgewezen en toen wraakte Pieter K de rechtbank. En hij eist dat hij bij de gesprekken aanwezig is met de wrakingskamer. De voorzitter gaf aan dat het wellicht beter is om even te pauzeren zodat Pieter K kon nadenken over zijn verzoek tot wraking. Maar nee, Pieter K stond er op dat de hele rechtbank gewraakt zou worden. Met als reden dat hij niet meer tijd krijgt ter voorbereiding en dat er niet ingegaan word op een aangifte tegen de officier van justitie.

Als klap op de vuurpijl zegt Pieter K dan ook nog dat hij de wrakingskamer zal wraken, als er een wrakingsverbod zal worden opgelegd. Want de voorzitter geeft wel te kennen dat hij de wrakingskamer zal verzoeken om een wrakingsverbod op te leggen. In januari heeft Pieter K al eerder de rechtbank gewraakt, wat werd afgewezen.

Uiteindelijk duurde het slechts een uurtje. De zaak speelde in hal F van de rechtbank van Den Haag.
Er was ook een wappie-verslaggever bij, die op X onder de naam PinchofSoot een account heeft. Dat is namelijk Djamila le Pair, iemand die artikeltjes schrijft voor De Andere Krant. Er waren ook nog 3 vrouwen bij die -net als Djamila le Pair- blijkbaar nog steeds achter Pieter K staan. de aanhang van BPOC2020 _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')