Oh, als ik op Facebook kijk is dat zeker wel 10%.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
De AIVD geeft aan dat er meer dan 100.000 knettergekke figuren rondlopen in dit land.
Meer dan een half procent van het land is kierewiet.
https://www.ad.nl/politie(...)verder-toe~ab963def/
Zo overtuigd van hun eigen gelijk, dat de eerste de beste botsing een definitieve breuk is. Neem ik althans aan.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Overigens; het duo Jeanette Ossebaard en Cynthia Koeter is al enige tijd uit elkaar.
Het blijft shockerend om de lompe bruutheid van de geldschieters achter Huig Plug te zien, en je dan te realiseren dat dat soort mensen 122 miljoen hebben. In mindere mate geldt hetzelfde voor die fietsenmaker.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dadelijk om 22:40 op NPO2 komen complotdenkers en alternatieve media aan bod bij Argos.
[..]
https://www.vpro.nl/argos(...)23/aflevering-2.html
Terwijl zelfs Cafι Weltschmerz, toch niet het meest op de hand van de gevestigde orde, voor dit soort soevereine initiatieven waarschuwt.quote:
Zeg dat wel. En dit is nog maar wat tot nu toe boven water is gekomen aan financieringen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het blijft shockerend om de lompe bruutheid van de geldschieters achter Huig Plug te zien, en je dan te realiseren dat dat soort mensen 122 miljoen hebben. In mindere mate geldt hetzelfde voor die fietsenmaker.
Vermakelijke brief.quote:
Heb de uitzending ook gezien. Nooit geweten dat die Micha Kat gefinancierd werd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
De uitzending van Argos geeft duidelijk weer dat zogenaamde alternatieve media zijn gefinancieerd door bedrijven of personen die mot hebben met de overheid. Denk aan Chipshol, de fietsfabrikant en de uitgekochte vis-magnaat.
De opdracht voor alternatieve media is dan ook niet om "de waarheid" te brengen, maar de overheid dwarszitten.
quote:Zitting eerste aanleg
Rechtbank Roermond
18 juli om 10:15 uur
Parketnummer op verzoek
Ik zal binnenkort een live maken over het verloop en hoe ze de feiten proberen te verwisselen
Update vandaag 7 juni contact gehad met advocaat dat ze zich onttrekken aan de zaak
Ze geven ook aan dat ze zich onttrekken en dat cliλnt niet om deze onttrekking heeft gevraagd
Heb netjes aangegeven dat ik tevreden was met hun werk maar ze vinden zelf dat ik geen vertrouwen in hun heb en ik hun belangen niet vertegenwoordigd maar te veel vragen stel en naar eigen belang vraag
Mooi die rechtstaat
Nieuwtje
Als er geen advocaat wil opstaan dan wordt er een toegewezen door de rechtbank en die mag tegen de wil van verdachten in een pleidooi geven waar de advocaat achter staat en verdachte heeft zich maar aan te passen
Recht of onrecht?
McDonalds?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:54 schreef NoCigar het volgende:
Hopelijk komt er snel een team van het SCP om eens heel erg goed naar deze dame te luisteren goed luisteren en echt horen wat haar zorgen zijn en vervolgens met haar, als gelijke, te praten.
Maandenlang. Zou ik wel een goede straf vinden voor die mensen.
[ twitter ]
Als zij denkt dat daar frikandellen verkocht worden moet je daar naar luisteren.quote:
Oeh, welk SCP nummer zouden de coronawappen gaan krijgen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:54 schreef NoCigar het volgende:
Hopelijk komt er snel een team van het SCP om eens heel erg goed naar deze dame te luisteren; goed luisteren en echt horen wat haar zorgen zijn en vervolgens met haar, als gelijke, te praten.
Maandenlang. Zou ik wel een goede straf vinden voor die mensen.
[ twitter ]
Ik haal mijn frikandellen bij de babydump. Dan zijn ze nog vers.quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 13:34 schreef NoCigar het volgende:
Er wordt nog gedemonstreerd en nu zijn er echt alleen maar totale gekken over. Hardop gelachen toen die kerel na de professor begon te spreken. Alles wat goed was de afgelopen jaren komt hier samen.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |