abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209323245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 12:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
De AIVD geeft aan dat er meer dan 100.000 knettergekke figuren rondlopen in dit land.
Meer dan een half procent van het land is kierewiet.

https://www.ad.nl/politie(...)verder-toe~ab963def/
Oh, als ik op Facebook kijk is dat zeker wel 10%.
Maar wellicht is Facebook geen goede afspiegeling van de samenleving.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209323256
Overigens; het duo Jeanette Ossebaard en Cyntha Koeter is al enige tijd uit elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door spectrumanalyser op 29-05-2023 00:01:01 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_209323276
Beweren dat je een marktcomforme huur betaald, en de verhuurder zegt dat ze 50% huur betalen. Busted :')
pi_209323426
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 23:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Overigens; het duo Jeanette Ossebaard en Cynthia Koeter is al enige tijd uit elkaar.
Zo overtuigd van hun eigen gelijk, dat de eerste de beste botsing een definitieve breuk is. Neem ik althans aan.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 10:10:25 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209335616
:')
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209339449
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dadelijk om 22:40 op NPO2 komen complotdenkers en alternatieve media aan bod bij Argos.
[..]
https://www.vpro.nl/argos(...)23/aflevering-2.html

Het blijft shockerend om de lompe bruutheid van de geldschieters achter Huig Plug te zien, en je dan te realiseren dat dat soort mensen 122 miljoen hebben. In mindere mate geldt hetzelfde voor die fietsenmaker.
anonieme razernist
pi_209340185
quote:
81s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 10:10 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Terwijl zelfs Cafι Weltschmerz, toch niet het meest op de hand van de gevestigde orde, voor dit soort soevereine initiatieven waarschuwt.
Je moet ook wel heel ver heen zijn als je gelooft dat een vingerafdruk met rode inkt je echte handtekening is. :')
pi_209341475
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 17:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het blijft shockerend om de lompe bruutheid van de geldschieters achter Huig Plug te zien, en je dan te realiseren dat dat soort mensen 122 miljoen hebben. In mindere mate geldt hetzelfde voor die fietsenmaker.
Zeg dat wel. En dit is nog maar wat tot nu toe boven water is gekomen aan financieringen.
Geldschieters zijn niet zo happig op dit soort bekendmakingen.
Zodra je anti-overheid bent kun je flinke sommen geld meekrijgen van de juiste personen/organisaties.

Zo herinner ik me nog dat 'gezond verstand' een blaadje uitbracht en daarvoor zogenaamd een crowdfunding actie hield. Daar kwamen anoniem opvallend hoge donaties op binnen, exact elke minuut na 23 seconde.
https://pointer.kro-ncrv.(...)ieme-grote-donateurs
pi_209347836
quote:
81s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 10:10 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Vermakelijke brief. _O-
Om in wappie-taal te spreken: er zijn steeds meer Plate-slachtoffers wakker aan het worden.

Plate TV is de laatste dagen weer zeer tenenkrommend, en als hij het land door wil gaan touren, kunnen we de komende tijd weer genoeg "vermaak" verwachten:

The only way you can be original, is to be yourself.
pi_209351941
Jeroen Pols en Engel zaten vandaag voor de tweede keer bij een rechtszaak, die ze aangespannen hadden tegen Wim Veling. Veling is psychiater en heeft in 2021 een analyze gepubliceerd waren hij constateerde dat complotdenkers geen psychoten zijn maar dat er wel overeenkomsten zijn.

https://nieuws.umcg.nl/w/nieuws/complotdenkers

Bij de eerste rechtszaak werden Pols en Engel niet gezien als belanghebbende, dus werd de zaak afgedaan.
Beide wappies moesten eerst aantonen dat ze complotdenkers zijn.
pi_209365840
De uitzending van Argos geeft duidelijk weer dat zogenaamde alternatieve media zijn gefinancieerd door bedrijven of personen die mot hebben met de overheid. Denk aan Chipshol, de fietsfabrikant en de uitgekochte vis-magnaat.

De opdracht voor alternatieve media is dan ook niet om "de waarheid" te brengen, maar de overheid dwarszitten.
pi_209365883
Agnes Plaatje is nog altijd niet bereid om te stoppen met complottheorie te verspreiden over een overleden meisje.
De echte moeder van dit overleden meisje Lisa (14) staat in de Volkskrant met een artikel.
het artikel staat achter een paywall;
https://www.trouw.nl/binn(...)plotdenker~b34b9d60/
pi_209365897
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
De uitzending van Argos geeft duidelijk weer dat zogenaamde alternatieve media zijn gefinancieerd door bedrijven of personen die mot hebben met de overheid. Denk aan Chipshol, de fietsfabrikant en de uitgekochte vis-magnaat.

De opdracht voor alternatieve media is dan ook niet om "de waarheid" te brengen, maar de overheid dwarszitten.
Heb de uitzending ook gezien. Nooit geweten dat die Micha Kat gefinancierd werd.

En dat een Parlevliet hier ook een rol in speelde. Weet nu hoe die zijn appartement behield.

Bijzondere leerzame uitzending wel ^O^
pi_209366006
Totale wap Dieni Wakker wil ineens aan ontwikkelingshulp doen. Ze heeft het nadeel van de twijfel voor 100% verdiend:

https://steunactie.nl/act(...)KvdWgIgmn7Uc22PZ8YN4
anonieme razernist
pi_209366855
Dienie Wakker, of Dienie Kars zoals ze echt heet, is al minstens 3 jaar 'gedemotiveerd'. Daarvoor had ze webwinkels waarbij ze niets leverde. Dienie gaat mee met elke complottheorie en noemde 5G-zendmast-brandstichters helden.

https://chrisklomp.nl/bra(...)-van-complotwappies/
pi_209674201
Zo, na maanden maar weer eens bij Mike King op FB gekeken. Was benieuwd of het al weer wat met hem zou gaan.
Maar nee hoor :D Lees iets dat bij zijn aanstaande rechtbank zitting, zijn advocaten zich hebben terug getrokken :P
Ze werden een beetje zat van Mike lees ik tussen de regels door >:)
quote:
Zitting eerste aanleg
Rechtbank Roermond
18 juli om 10:15 uur
Parketnummer op verzoek
Ik zal binnenkort een live maken over het verloop en hoe ze de feiten proberen te verwisselen
Update vandaag 7 juni contact gehad met advocaat dat ze zich onttrekken aan de zaak
Ze geven ook aan dat ze zich onttrekken en dat cliλnt niet om deze onttrekking heeft gevraagd
Heb netjes aangegeven dat ik tevreden was met hun werk maar ze vinden zelf dat ik geen vertrouwen in hun heb en ik hun belangen niet vertegenwoordigd maar te veel vragen stel en naar eigen belang vraag
Mooi die rechtstaat
Nieuwtje
Als er geen advocaat wil opstaan dan wordt er een toegewezen door de rechtbank en die mag tegen de wil van verdachten in een pleidooi geven waar de advocaat achter staat en verdachte heeft zich maar aan te passen
Recht of onrecht?
pi_209704657
Hopelijk komt er snel een team van het SCP om eens heel erg goed naar deze dame te luisteren; goed luisteren en echt horen wat haar zorgen zijn en vervolgens met haar, als gelijke, te praten.
Maandenlang. Zou ik wel een goede straf vinden voor die mensen.
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 30-06-2023 15:09:09 ]
anonieme razernist
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 juni 2023 @ 13:55:17 #293
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_209704674
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:54 schreef NoCigar het volgende:
Hopelijk komt er snel een team van het SCP om eens heel erg goed naar deze dame te luisteren goed luisteren en echt horen wat haar zorgen zijn en vervolgens met haar, als gelijke, te praten.
[ twitter ]
McDonalds? :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_209704685
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Als zij denkt dat daar frikandellen verkocht worden moet je daar naar luisteren.
anonieme razernist
pi_209705718
quote:

[..]
Vraag naar 'het kindermenu'.
anonieme razernist
  vrijdag 30 juni 2023 @ 15:29:04 #296
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209705912
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:54 schreef NoCigar het volgende:
Hopelijk komt er snel een team van het SCP om eens heel erg goed naar deze dame te luisteren; goed luisteren en echt horen wat haar zorgen zijn en vervolgens met haar, als gelijke, te praten.
[ twitter ]
Oeh, welk SCP nummer zouden de coronawappen gaan krijgen? :+
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209708958
quote:

[..]
Ik haal mijn frikandellen bij de babydump. Dan zijn ze nog vers.
pi_209749893
Vandaag stond de katwijkse complotgoeroe voor de rechter, voor het bedreigen van Rutte en De Jonge.
In een tweet had hij een foto geplaatst waarin twee (lijk)zakken bij een auto lagen. Er stond bij dat de persconferentie niet door zou gaan.

Zoals gebruikelijk maakte Huig P. er een feestje van in de rechtszaal.
P. heeft geen advocaat, wilt zelf de verdediging doen maar kletst in niet te volgen brabbeltaal.

De verdachte Huig P. vraagt om 55 getuigen op te roepen, waaronder Rutte, maar ook Demmink. Huig verwees naar een oude documentaire van Argos waarin beschuldigingen naar politici zijn geuit over misbruik.

En zo ging het maar door. Ook de neef van de verdachte was in de rechtszaal en die onderbrak meerdere malen de zitting. Uiteindelijk vertrok deze boos de rechtszaal, na de zoveelste waarschuwing van de rechter.

Het gaat bij deze rechtszaak puur en alleen om het bedreigen van Rutte en De Jonge. Maar de verdachte blijft maar uitstapjes maken naar zijn eigen complotwereld. Woensdag gaat de zaak verder, echter lijkt het mij dat er geen enkele getuigeoproep zal worden toegestaan.

Er was geen livestream van de zaak maar op Twitter is verslag gedaan door aanwezigen.
pi_210748198
Er wordt nog gedemonstreerd en nu zijn er echt alleen maar totale gekken over. Hardop gelachen toen die kerel na de professor begon te spreken. Alles wat goed was de afgelopen jaren komt hier samen.

twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door NoCigar op 25-09-2023 14:27:47 ]
anonieme razernist
pi_210749039
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 13:34 schreef NoCigar het volgende:
Er wordt nog gedemonstreerd en nu zijn er echt alleen maar totale gekken over. Hardop gelachen toen die kerel na de professor begon te spreken. Alles wat goed was de afgelopen jaren komt hier samen.

[ twitter ]
_O-
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')