abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212982101
Ja, Dierentuin Amsterdam heeft komend weekend weer een vol programma.

Op zaterdag spelen milieugekkies op de A10.
Op zondag de wappiebraderie van George van Houts op het museumplein,
en de pro-Russische- en anti-alles-wappiekermis van Petra petra petraxyz Ottenhof op de Dam.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_213033909
weer dezelfde club wapperigheden die nu op de Dam staan. wel een klein groepje.
Katja is aan het livestreamen vanaf de Dam, bij de demonstratie van Petra petra petraxyz Ottenhof.
Kees van der Pijl staat complotcrap te verkondigen, terwijl Blckbx de livestream verzorgd.

ze lopen dadelijk naar het museumplein, bij de demonstratie van complotgekkie George van Houts.

Ene 'Hakan' zou zijn aangehouden, zijn LED-kar mocht de Dam niet op. Hij had een vergunning en wou videos vertonen op de Dam.
pi_213149805
Morgen weer zo'n dag: Huig Plug voor de tigste keer voor de rechter. Hij moet zich verantwoorden voor doxing.

De man die jarenlang bijna alle politici lastig gevallen heeft. En personeel van justitie onterecht beschuldigd.
Die staat morgen weer eens voor het hekje. Je raad het al, hij wilt tientallen getuigen oproepen.
Chris Klomp doet live verslag.
pi_213330352
Koningsdag is in Emmen dit jaar. Op steenworp afstand van beroepsdemonstrant Jan Huzen.
Huzen heeft een oproep gedaan om massaal bij de tocht te gaan lopen zieken.
De burgemeester heeft telefonisch contact gehad met Jan Huzen om tot rust op te roepen. Fakkelman Max zal ook weer in Emmen zijn. Zucht.....

Het is triest maar er zal weer een boel politie- en beveiligingsinzet nodig gaan zijn om het in goede banen te leiden.

intussen is tandenfee Djotta-Djotta-mevrouw ook alvast aan het vooruitkijken naar 4 mei, dan herdenkt ze de coronaperiode |:(

https://twitter.com/KarinMariaKeser/status/1782689944219124217

[ Bericht 16% gewijzigd door spectrumanalyser op 26-04-2024 09:47:02 ]
pi_214030903
Duidelijk dat sommige wappies nog steeds niet doorhebben dat er een significant verschil tussen altruïsme en egoïsme is.

Wappies zijn wappie vanwege egoïsme ver boven de maatschappelijke belangen te willen hebben. :D
pi_214031345
Klopt, die denken ook dat de klimaatverandering een hoax is, totdat het hunzelf treft.
En dan is het een complot tegen de mens.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 24 juni 2024 @ 10:54:33 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214031377
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 19:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is nog erger. Bolsonaro heeft zijn uiterste best gedaan om coronavaccinatie tegen te houden. Hij heeft daarbij ook geprobeerd om coronvaccinatie voor kinderen tegen te houden. Wat een gek.
Met tig doden tot gevolg.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214034995
Geh, dit topic leeft ook nog.

Zondag is weer de laatste zondag van de maand, de diehard gekkies verzamelen zich bij mevrouw Petra petra petraxyz op de Dam, om te demonstreren hoe je Rusland kunt aanbidden.

George van Houts doet weer een poging om de aller-allergrootste demo ooit te organiseren, maar dan in Utrecht. Het schijnt dat het museumplein al in gebruik is, dus verkast ome George z'n wappiekermis naar Utrecht.
pi_214100752
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef spectrumanalyser het volgende:

Zondag is weer de laatste zondag van de maand, de diehard gekkies verzamelen zich bij mevrouw Petra petra petraxyz op de Dam, om te demonstreren hoe je Rusland kunt aanbidden.

George van Houts doet weer een poging om de aller-allergrootste demo ooit te organiseren, maar dan in Utrecht. Het schijnt dat het museumplein al in gebruik is, dus verkast ome George z'n wappiekermis naar Utrecht.
Dat is vandaag zag ik!
Het zal mij benieuwen hoeveel files er richting Utrecht staan vanmiddag.
pi_214100775
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 12:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is vandaag zag ik!
Het zal mij benieuwen hoeveel files er richting Utrecht staan vanmiddag.
Ik ben wel ook wel benieuwd hoe ze er komen, want GPS werkt blijkbaar toch best aardig op een platte aarde.
pi_214101592
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef spectrumanalyser het volgende:

Alleen wappies zijn nog voor vrede dus. Wat een bijzondere tijd leven we toch in.
pi_214101721
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 14:05 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Alleen wappies zijn nog voor vrede dus. Wat een bijzondere tijd leven we toch in.
Zo goed als iedereen wil dat de Russen hun invasie stopt zodat er weer vrede is in Oekraïne, maar blijkbaar is dat niet wat jij verstaat onder vrede willen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214101949
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zo goed als iedereen wil dat de Russen hun invasie stopt zodat er weer vrede is in Oekraïne, maar blijkbaar is dat niet wat jij verstaat onder vrede willen.
Wat een aanname.
pi_214102125
Ach, we lezen het ongetwijfeld weer in De Andere Krant.

Overigens goed om te weten dat ongevaccineerde kinderen vaak ijzersterk zijn.

Ik wist niet dat vaccins bedoeld zijn om kinderen ijzersterk te maken.
pi_214104073
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 14:57 schreef Wantie het volgende:
Ach, we lezen het ongetwijfeld weer in De Andere Krant.

[ afbeelding ]

Overigens goed om te weten dat ongevaccineerde kinderen vaak ijzersterk zijn.

Ik wist niet dat vaccins bedoeld zijn om kinderen ijzersterk te maken.
Survival of the fittest.

Grapje ouders die hun kinderen niet vaccineren kunnen nu nog vaak meeliften op normale mensen door groepsimmuniteit. En de baby die maandenlang ademnood heeft overleefd met kinkhoest is een echte doorzetter!
pi_214111826
Die malle George van Houts. 201 gekkies op zijn 'stille vredes demo'.
twitter

In Amsterdam was de pro-Russische demo verplaatst van de Dam naar het stationsplein. De Putin-gekkies gingen meteen door naar de pro-Palestina mars. wappies die de smaak te pakken hebben pakken alle anti-x demo's mee.
pi_214111981
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
pro-Russische
Waar blijkt dit uit?
pi_214112488
quote:
[ twitter ]

In Amsterdam was de pro-Russische demo verplaatst van de Dam naar het stationsplein. De Putin-gekkies gingen meteen door naar de pro-Palestina mars. wappies die de smaak te pakken hebben pakken alle anti-x demo's mee.
Vanwege de werkzaamheden rond Amsterdam Centraal zal het geen denderende opkomst zijn geweest, lijkt me.
pi_214112997
quote:
[ twitter ]

Van de 500.000 hadden maar 201 tijd...
pi_214118106
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 22:47 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waar blijkt dit uit?
er hebben eerder al mensen met Russische vlaggen meegelopen in de mars van George.

achja, het bekende zooitje anti-alles demonstranten, die op aandacht uit zijn.
Is de overheid voor Oekraine, dan zijn deze figuren voor Rusland.
pi_214118386
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 17:55 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
er hebben eerder al mensen met Russische vlaggen meegelopen in de mars van George.
Geloof ik weinig van, en al helemaal niet dat hij daar achter staat. Aangezien hij heel duidelijk heeft opgeroepen om geen kant te kiezen en niet met vlaggen te gaan wapperen. Vraag me dan ook af waar je dit soort ideeën vandaan haalt.
pi_214118506
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Geloof ik weinig van, en al helemaal niet dat hij daar achter staat. Aangezien hij heel duidelijk heeft opgeroepen om geen kant te kiezen en niet met vlaggen te gaan wapperen. Vraag me dan ook af waar je dit soort ideeën vandaan haalt.
We hebben het over George van Houts. Een man die blijft volhouden dat de vrouw van Zelensky dure spullen koopt van Europees geld, zoals een Bugatti.....
pi_214118620
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
We hebben het over George van Houts. Een man die blijft volhouden dat de vrouw van Zelensky dure spullen koopt van Europees geld, zoals een Bugatti.....
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag en komt niet met een uitleg of bewijzen.
pi_214118657
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:19 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag en komt niet met een uitleg of bewijzen.
De hagelslagverpakking!!!!!
pi_214118697
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Hij doet die oproep niet voor niets.
Openlijk laten zien dat je voor Rusland bent willen ze liever niet.
pi_214119069
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij doet die oproep niet voor niets.
Openlijk laten zien dat je voor Rusland bent willen ze liever niet.
Hij zegt A maar bedoelt eigenlijk B? Je lijkt wel een complotdenker. :X :+
  maandag 1 juli 2024 @ 18:52:33 #187
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214119281
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Het percentage autisme ligt bij gevaccineerde kinderen hoger ja. Feiten.
Autisme is aangeboren, feit!
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_214119882
Ik zag laatst een filmpje waarin een of andere lompe imbeciel 'afscheid' van Rutte nam, ('ben blij dat je oprot'). Toen ie begon over duizenden verdwenen kinderen hield Rutte het maar voor gezien tot groot ongenoegen van voornoemde imbeciel. Pas op het end had ik door dat het Tikkie Tinus was, ex-gedefinieerde (minstens moord, zo suggereert ie graag) en een van de intellectuele voormannen van het anticoronamaatregelenverzet. Erg inspirerend weer.
anonieme razernist
pi_214119950
Twee tellen bekeek ik de stream van Katja katja gelbwesten van afgelopen zondag, en jahoor, Russische vlaggen.....

Na 2 uur is de demonstratie volledig overgenomen door Pro-palestina demonstranten.
pi_214120496
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Hij zegt A maar bedoelt eigenlijk B? Je lijkt wel een complotdenker. :X :+
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uit-rusland-a4178281
pi_214121006
quote:
Wat heeft dit met George van Houts te maken?
pi_214121143
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 20:23 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Wat heeft dit met George van Houts te maken?
Wie promoot de maandelijkse demonstratie op De Dam?

En waarom is de dresscode wit sinds dit artikel?

De bewijzen stapelen zich op.
Silverstein zou er jaloers op zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')