Met tig doden tot gevolg.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is nog erger. Bolsonaro heeft zijn uiterste best gedaan om coronavaccinatie tegen te houden. Hij heeft daarbij ook geprobeerd om coronvaccinatie voor kinderen tegen te houden. Wat een gek.
Dat is vandaag zag ik!quote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geh, dit topic leeft ook nog.
Zondag is weer de laatste zondag van de maand, de diehard gekkies verzamelen zich bij mevrouw Petra petra petraxyz op de Dam, om te demonstreren hoe je Rusland kunt aanbidden.
George van Houts doet weer een poging om de aller-allergrootste demo ooit te organiseren, maar dan in Utrecht. Het schijnt dat het museumplein al in gebruik is, dus verkast ome George z'n wappiekermis naar Utrecht.
Ik ben wel ook wel benieuwd hoe ze er komen, want GPS werkt blijkbaar toch best aardig op een platte aarde.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is vandaag zag ik!
Het zal mij benieuwen hoeveel files er richting Utrecht staan vanmiddag.
Alleen wappies zijn nog voor vrede dus. Wat een bijzondere tijd leven we toch in.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geh, dit topic leeft ook nog.
Zondag is weer de laatste zondag van de maand, de diehard gekkies verzamelen zich bij mevrouw Petra petra petraxyz op de Dam, om te demonstreren hoe je Rusland kunt aanbidden.
George van Houts doet weer een poging om de aller-allergrootste demo ooit te organiseren, maar dan in Utrecht. Het schijnt dat het museumplein al in gebruik is, dus verkast ome George z'n wappiekermis naar Utrecht.
Zo goed als iedereen wil dat de Russen hun invasie stopt zodat er weer vrede is in Oekraïne, maar blijkbaar is dat niet wat jij verstaat onder vrede willen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:05 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Alleen wappies zijn nog voor vrede dus. Wat een bijzondere tijd leven we toch in.
Wat een aanname.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo goed als iedereen wil dat de Russen hun invasie stopt zodat er weer vrede is in Oekraïne, maar blijkbaar is dat niet wat jij verstaat onder vrede willen.
Survival of the fittest.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:57 schreef Wantie het volgende:
Ach, we lezen het ongetwijfeld weer in De Andere Krant.
[ afbeelding ]
Overigens goed om te weten dat ongevaccineerde kinderen vaak ijzersterk zijn.
Ik wist niet dat vaccins bedoeld zijn om kinderen ijzersterk te maken.
Vanwege de werkzaamheden rond Amsterdam Centraal zal het geen denderende opkomst zijn geweest, lijkt me.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die malle George van Houts. 201 gekkies op zijn 'stille vredes demo'.
[ twitter ]
In Amsterdam was de pro-Russische demo verplaatst van de Dam naar het stationsplein. De Putin-gekkies gingen meteen door naar de pro-Palestina mars. wappies die de smaak te pakken hebben pakken alle anti-x demo's mee.
Van de 500.000 hadden maar 201 tijd...quote:Op zondag 30 juni 2024 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die malle George van Houts. 201 gekkies op zijn 'stille vredes demo'.
[ twitter ]
In Amsterdam was de pro-Russische demo verplaatst van de Dam naar het stationsplein. De Putin-gekkies gingen meteen door naar de pro-Palestina mars. wappies die de smaak te pakken hebben pakken alle anti-x demo's mee.
er hebben eerder al mensen met Russische vlaggen meegelopen in de mars van George.quote:
Geloof ik weinig van, en al helemaal niet dat hij daar achter staat. Aangezien hij heel duidelijk heeft opgeroepen om geen kant te kiezen en niet met vlaggen te gaan wapperen. Vraag me dan ook af waar je dit soort ideeën vandaan haalt.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er hebben eerder al mensen met Russische vlaggen meegelopen in de mars van George.
We hebben het over George van Houts. Een man die blijft volhouden dat de vrouw van Zelensky dure spullen koopt van Europees geld, zoals een Bugatti.....quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Geloof ik weinig van, en al helemaal niet dat hij daar achter staat. Aangezien hij heel duidelijk heeft opgeroepen om geen kant te kiezen en niet met vlaggen te gaan wapperen. Vraag me dan ook af waar je dit soort ideeën vandaan haalt.
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag en komt niet met een uitleg of bewijzen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
We hebben het over George van Houts. Een man die blijft volhouden dat de vrouw van Zelensky dure spullen koopt van Europees geld, zoals een Bugatti.....
De hagelslagverpakking!!!!!quote:Op maandag 1 juli 2024 18:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag en komt niet met een uitleg of bewijzen.
Hij doet die oproep niet voor niets.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Geloof ik weinig van, en al helemaal niet dat hij daar achter staat. Aangezien hij heel duidelijk heeft opgeroepen om geen kant te kiezen en niet met vlaggen te gaan wapperen. Vraag me dan ook af waar je dit soort ideeën vandaan haalt.
Hij zegt A maar bedoelt eigenlijk B? Je lijkt wel een complotdenker.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij doet die oproep niet voor niets.
Openlijk laten zien dat je voor Rusland bent willen ze liever niet.
Autisme is aangeboren, feit!quote:Op zondag 30 juni 2024 16:38 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het percentage autisme ligt bij gevaccineerde kinderen hoger ja. Feiten.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uit-rusland-a4178281quote:Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Hij zegt A maar bedoelt eigenlijk B? Je lijkt wel een complotdenker.![]()
Wat heeft dit met George van Houts te maken?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uit-rusland-a4178281
Wie promoot de maandelijkse demonstratie op De Dam?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:23 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met George van Houts te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |