Vanwege de werkzaamheden rond Amsterdam Centraal zal het geen denderende opkomst zijn geweest, lijkt me.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die malle George van Houts. 201 gekkies op zijn 'stille vredes demo'.
[ twitter ]
In Amsterdam was de pro-Russische demo verplaatst van de Dam naar het stationsplein. De Putin-gekkies gingen meteen door naar de pro-Palestina mars. wappies die de smaak te pakken hebben pakken alle anti-x demo's mee.
Van de 500.000 hadden maar 201 tijd...quote:Op zondag 30 juni 2024 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die malle George van Houts. 201 gekkies op zijn 'stille vredes demo'.
[ twitter ]
In Amsterdam was de pro-Russische demo verplaatst van de Dam naar het stationsplein. De Putin-gekkies gingen meteen door naar de pro-Palestina mars. wappies die de smaak te pakken hebben pakken alle anti-x demo's mee.
er hebben eerder al mensen met Russische vlaggen meegelopen in de mars van George.quote:
Geloof ik weinig van, en al helemaal niet dat hij daar achter staat. Aangezien hij heel duidelijk heeft opgeroepen om geen kant te kiezen en niet met vlaggen te gaan wapperen. Vraag me dan ook af waar je dit soort ideeën vandaan haalt.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er hebben eerder al mensen met Russische vlaggen meegelopen in de mars van George.
We hebben het over George van Houts. Een man die blijft volhouden dat de vrouw van Zelensky dure spullen koopt van Europees geld, zoals een Bugatti.....quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Geloof ik weinig van, en al helemaal niet dat hij daar achter staat. Aangezien hij heel duidelijk heeft opgeroepen om geen kant te kiezen en niet met vlaggen te gaan wapperen. Vraag me dan ook af waar je dit soort ideeën vandaan haalt.
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag en komt niet met een uitleg of bewijzen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
We hebben het over George van Houts. Een man die blijft volhouden dat de vrouw van Zelensky dure spullen koopt van Europees geld, zoals een Bugatti.....
De hagelslagverpakking!!!!!quote:Op maandag 1 juli 2024 18:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je geeft dus geen antwoord op mijn vraag en komt niet met een uitleg of bewijzen.
Hij doet die oproep niet voor niets.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Geloof ik weinig van, en al helemaal niet dat hij daar achter staat. Aangezien hij heel duidelijk heeft opgeroepen om geen kant te kiezen en niet met vlaggen te gaan wapperen. Vraag me dan ook af waar je dit soort ideeën vandaan haalt.
Hij zegt A maar bedoelt eigenlijk B? Je lijkt wel een complotdenker.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij doet die oproep niet voor niets.
Openlijk laten zien dat je voor Rusland bent willen ze liever niet.
Autisme is aangeboren, feit!quote:Op zondag 30 juni 2024 16:38 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het percentage autisme ligt bij gevaccineerde kinderen hoger ja. Feiten.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uit-rusland-a4178281quote:Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Hij zegt A maar bedoelt eigenlijk B? Je lijkt wel een complotdenker.![]()
Wat heeft dit met George van Houts te maken?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uit-rusland-a4178281
Wie promoot de maandelijkse demonstratie op De Dam?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:23 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met George van Houts te maken?
Wat een aannames weer. Maar daarmee is wel bevestigd dat er sprake is van smaad richting van Houts.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wie promoot de maandelijkse demonstratie op De Dam?
En waarom is de dresscode wit sinds dit artikel?
De bewijzen stapelen zich op.
Silverstein zou er jaloers op zijn.
En daarmee is de cirkel rond, er wordt smaad gepleegd richting Silverstein.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:25 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wat een aannames weer. Maar daarmee is wel bevestigd dat er sprake is van smaad richting van Houts.
Met dit verschil dat jij niets onderbouwt en maar wat roept/trollt. Waar ook maatregelen tegen zijn genomen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
En daarmee is de cirkel rond, er wordt smaad gepleegd richting Silverstein.
Was dat nu zo moeilijk?
Je hebt 0,0 aangetoond.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:01 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Met dit verschil dat jij niets onderbouwt en maar wat roept. Waar ook maatregelen tegen zijn genomen.
Nee jij toont niks aan, draagt niets bij en daar is op ingegrepen. En terecht.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt 0,0 aangetoond.
En dat weet je.
Verder wel lachen dat je achter censuur staat...
Lees eens terug wie de connectie maakt.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee jij toont niks aan, draagt niets bij en daar is op ingegrepen. En terecht.
Dat je van Houts zonder enige onderbouwing beschuldigt van heulen met de Russen geeft andermaal jou niveautje aan.
Ja jij. Die gaslight tactieken ken ik nu wel van je.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Lees eens terug wie de connectie maakt.
Ja, dan trek je je terug.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja jij. Die gaslight tactieken ken ik nu wel van je.
Niet mijn tekst.quote:er hebben eerder al mensen met Russische vlaggen meegelopen in de mars van George
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |