Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met haloa beerfest
En dotteke is de bob gewoon
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2023 21:04:19 ]![]()
Eh...quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:04 schreef Mazikeen het volgende:
Met haloa beerfest
En dotteke is de bob gewoon![]()
Mario is anders flink aan de zuip bij oktoberfestquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:04 schreef Mazikeen het volgende:
Met haloa beerfest
En dotteke is de bob gewoonUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo. Ff spullen pakken en naar MrMickytjuhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Massbierquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mario is anders flink aan de zuip bij oktoberfest![]()
Hoeveel zou hij er al op hebben?![]()
![]()
Fijne avond leuteOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hou opquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Pozza Diavolo, Kartoffelsalat, Dorschfisch.![]()
![]()
Sehst du es bevor dich?quote:
Wir allen Massbier saufen mit der Mario ...
Und mit ihn mit nach Hause ...![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Massbier![]()
Hoeveel zou hij er al op hebben?
Uw ADH vitamine Worst
Bier is het enige wat ik snapquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Sehst du es bevor dich?
Wir allen Massbier saufen mit der Mario ...
Und mit ihn mit nach Hause ...![]()
![]()
Dat klinkt wel heel goedquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Pozza Diavolo, Kartoffelsalat, Dorschfisch.Uw ADH vitamine Worst
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-09-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. yvonne / 8082 / +0 / +0 / 6 / 6
2. Dotteke / 1340 / +113 / +150 / 2463 / 3191
3. Fogel / 785 / +8 / +58 / 1000 / 1383
4. _UserName_ / 784 / +8 / +40 / 725 / 1015
5. devzero / 698 / +43 / +47 / 769 / 1066
6. Dr.Mikey / 665 / +0 / +0 / 1396 / 1788
7. HappyCharly / 536 / +0 / +0 / 1843 / 2169
8. TheStigsDutchCousin / 496 / +0 / +0 / 1459 / 1739
9. DerRabbit / 413 / +18 / +5 / 1259 / 1402
10. aloa / 408 / +40 / +102 / 1023 / 1221
11. loveislikeakiss / 383 / +15 / +0 / 893 / 1079
12. PLY / 377 / +20 / +7 / 1256 / 1480
13. Sally / 367 / +0 / +0 / 711 / 928
14. Mazikeen / 358 / +63 / +32 / 703 / 901
15. hemarookworst / 341 / +3 / +27 / 961 / 1208
16. mario390 / 328 / +51 / +18 / 593 / 840
17. maily / 325 / +26 / +32 / 1250 / 1439
18. SwJ / 302 / +3 / +0 / 57 / 65
19. KillemWieft / 267 / +0 / +79 / 117 / 242
20. DJMO / 266 / +0 / +0 / 703 / 887SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Okequote:Op zaterdag 23 september 2023 21:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Jawel we slapen bij mario, die is de Bob...![]()
![]()
Bijna op 10% van Yvonne
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Poe hee Tommy!I'm surrounded by morons!
SpongebobgenotOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Poeh lang dagje zeg zo met dat optreden, die hele stream is nooit meer gestart. geen idee wat ik dan nu fout deed of dat ik nog wat moeten doen toen ze die stream opzette daar?
Iemand daar ervaring mee trouwens met YouTube live enzo? Hoor ik het graag.
Anyway het was wel leuk, lekker gespeeld weer.
En er is nog gefilmd met een losse camera dus daar krijgen we later nog wel beelden van.
Verbazingwekkend trouwens dat je dan op zaterdag rond Amsterdam nog dik in files komt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, die kan ik niet zien, geen aboquote:(en zou ook niet om 7 uur ervoor opstaan
)
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Zo ook tukken en weet nog niet of ik F1 ga kijken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
7u is vroegquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die kan ik niet zien, geen abo(en zou ook niet om 7 uur ervoor opstaan
)
Ik ga wel bolken.I'm surrounded by morons!
FogelbolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
David Tennantquote:
Ik wil de laatste 2 seizoenen ook nog kijken, maar ze zijn nog niet te streamen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Foei!quote:I'm surrounded by morons!
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben net klaar met Misfits. Vage serie. Moest wel lachen om de hypnotiserende borsten als superkracht
Waar vind ik dit?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben net klaar met Misfits. Vage serie. Moest wel lachen om de hypnotiserende borsten als superkrachtI'm surrounded by morons!
![]()
Ik heb good omens seizoen 1 opnieuw gekeken voor ik aan seizoen 2 begin. Was net te lang geleden dat ik het eerste seizoen zag en het is tof genoeg voor herhaling
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben SpongeBob wel.wwer beu
MrMickytjuh nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Haha ja die heb ik ook al gezien, goede serie!quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:59 schreef drakin het volgende:
Ik heb good omens seizoen 1 opnieuw gekeken voor ik aan seizoen 2 begin. Was net te lang geleden dat ik het eerste seizoen zag en het is tof genoeg voor herhalingOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Mhhh, ga je me dan hypnotiseren?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
HBO+
Of je komt hier een weekendje langsI'm surrounded by morons!
Klopt, maar kan vanavond helaas niet verder kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja die heb ik ook al gezien, goede serie!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nja, dat kan thuis ook.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan mag je hier HBO kijkenI'm surrounded by morons!
Jammer, al kun je er dan nog wat langer van genieten, ik moet weer op zoek naar een nieuwe seriequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, maar kan vanavond helaas niet verder kijkenOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
![]()
![]()
Wie komt mijn tanden poetsen? Ik ben te luiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh ja, dan kan ik je niet verder helpen, ik heb geen superkrachtenquote:
Jammer wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan ik je niet verder helpen, ik heb geen superkrachtenI'm surrounded by morons!
Ja, best wel, al schenen de hypnotiserende borsten geen succes te zijn. Gelukkig was er een knappe barman die als superkracht had dat hij de superkracht van anderen kan wegnemen door seks met ze te hebbenquote:
Er zijn teveel en te weinig tijdquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer, al kun je er dan nog wat langer van genieten, ik moet weer op zoek naar een nieuwe serieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben geen barman, maar kan wel testen of je superkrachten wegblijven daardoor hoorquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, best wel, al schenen de hypnotiserende borsten geen succes te zijn. Gelukkig was er een knappe barman die als superkracht had dat hij de superkracht van anderen kan wegnemen door seks met ze te hebben
Bolk die dalekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, al kan ik nu even een inhaalslag maken nu ik thuiszit. Ook eindelijk The rings of power en House of the dragon gekeken. Denk nu maar beginnen aan Ahsoka, dan loop ik eens niet heel erg achterquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn teveel en te weinig tijd
Daleks zijn wel schattig.
Ik vind the weeping angels echt dood eng.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Die moet ik ook nog en foundation seizoen 2quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, al kan ik nu even een inhaalslag maken nu ik thuiszit. Ook eindelijk The rings of power en House of the dragon gekeken. Denk nu maar beginnen aan Ahsoka, dan loop ik eens niet heel erg achterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb een weeping angel kettingquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind the weeping angels echt dood eng.
Kijk eens achterom.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind the weeping angels echt dood eng.I'm surrounded by morons!
Maar knipper niet met je ogenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Naar morgenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb buikpijn na 4 glazen rumquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef M_0_0_N het volgende:
zit hier aan de snacktomaatjes en komkommertjes fit gurlDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik lig nu in bed, morgen vroeg op.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]oeiiii!! hup aan de snacktomaatjes draakje
Welke rum?quote:I'm surrounded by morons!
Lekker slapen dan!quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, morgen vroeg op.![]()
![]()
Ja, maar ik had dus geen superkrachtenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben geen barman, maar kan wel testen of je superkrachten wegblijven daardoor hoor
Rum colaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De verkeerde, maar kan ook door de cola komen.quote:
Ik ga slapenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wil je mijn buikpijn?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De test is dan ook of ze wegblijven.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik had dus geen superkrachtenI'm surrounded by morons!
Slapen
Truste dan maar.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
De verkeerde, maar kan ook door de cola komen.
Ik ga slapenI'm surrounded by morons!
quote:I'm surrounded by morons!
Oh ja, ik had verkeerd gelezen/geïnterpreteerdquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
De test is dan ook of ze wegblijven.
In dat geval, je weet waar mn huis woont
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik had verkeerd gelezen/geïnterpreteerd
In dat geval, je weet waar mn huis woont
Bolk.I'm surrounded by morons!
Cum rolaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Liters?quote:I'm surrounded by morons!
AltijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar waar is de weg?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is het ijs opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:I'm surrounded by morons!
Ik wil.naar bedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ga dan?quote:I'm surrounded by morons!
Nee de film is nog niet afgelopenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Pauze en morgen verderquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee de film is nog niet afgelopenI'm surrounded by morons!
Dan moet ze dat tegen de medekijker zeggen. Niet tegen onsquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kijkt ze niet alleen?![]()
![]()
![]()
Nee want MrMickytjuh kijkt verderquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar film is bijna klaarOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja en weinig puncktjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Toch op pauze zettenquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee want MrMickytjuh kijkt verder
![]()
ik was op dus vanochtend 5 uur, hele dag maar 2 peukjes gerookt tot uur of 18:00
Lol niemand rookt er meer joh haast, vond het haast niet eens nodig ook ofzo.
Maarja toen ik er weer eentje opstak eind middag was het wel weer relaxedDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind roken ook niet zo nodig
Op zich wel goed dat er steeds minder mensen roken, al is het slecht voor de economie.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
nou wat me opvalt dus, vind t dus ook niet zo leuk als ik dan ff wil roken dat ik al een plekje moet zoeken zodat ik andere niet van last ben ermee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Op zich wel goed dat er steeds minder mensen roken, al is het slecht voor de economie.
Over het algemeen rokersclubje hebben is dan wel meestal gezelliger. maarjaDo what you love, love what you do!![]()
Truste
Maar wel goed voor mijn welzijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Op zich wel goed dat er steeds minder mensen roken, al is het slecht voor de economie.Uw ADH vitamine Worst
En dat is ook belangrijk!quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar wel goed voor mijn welzijnOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
vind ook niet echt dat de overheid hier op moet jagen eigenlijk. Laat me met rust.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar wel goed voor mijn welzijnDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind van wel, ik heb last van mensen die rokenquote:Op zondag 24 september 2023 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
vind ook niet echt dat de overheid hier op moet jagen eigenlijk. Laat me met rust.Uw ADH vitamine Worst
mjah dat snap ik, daarom zonder ik me ook al af, bedoel ik hou er rekening mee dus.quote:Op zondag 24 september 2023 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik heb last van mensen die roken
Maar als ik dan ff een peukje wil roken en doe dat al ver van dat iemand er last van heeft. Wie de fuck is de overheid om me dat te verbieden?Do what you love, love what you do!![]()
Mooi dat je dat doet, maar vaak genoeg dat ik lekker op een bankje buiten zit en dan iemand gaat roken. Of bij haltes of bij terrasjes.quote:Op zondag 24 september 2023 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
mjah dat snap ik, daarom zonder ik me ook al af, bedoel ik hou er rekening mee dus.
Maar als ik dan ff een peukje wil roken en doe dat al ver van dat iemand er last van heeft. Wie de fuck is de overheid om me dat te verbieden?
Uw ADH vitamine Worst
ben ook echt voor iedereen het verbieden fruit te eten in treinen trouwens.
Zeker in de ochtend, van mij mag daar ook een verbod op komen.
Of in de avond met hele shoarma knoflook 100% in de trein enzo. Krijg er ademhalingsproblemen van.
Ijk zeg op dat alles doe er ook maar 20% tax op
Snap je mijn punt?Do what you love, love what you do!![]()
Is het echt zo erg dan? Ik zie het namelijk niet zo vaak meer gebeuren nu?quote:Op zondag 24 september 2023 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi dat je dat doet, maar vaak genoeg dat ik lekker op een bankje buiten zit en dan iemand gaat roken. Of bij haltes of bij terrasjes.
Meestal houden rokers er wel rekening mee denk?Do what you love, love what you do!![]()
Daar krijg je geen verhoogde risico op kanker. Is hoogstens onaangenaam. Dus je vergelijking gaat mankquote:Op zondag 24 september 2023 00:16 schreef kree het volgende:
ben ook echt voor iedereen het verbieden fruit te eten in treinen trouwens.
Zeker in de ochtend, van mij mag daar ook een verbod op komen.
Of in de avond met hele shoarma knoflook 100% in de trein enzo. Krijg er ademhalingsproblemen van.
Ijk zeg op dat alles doe er ook maar 20% tax op
Snap je mijn punt?Uw ADH vitamine Worst
Nee hoor meeste rokers houden geen rekening, die zijn gevangen in hun verslavingquote:Op zondag 24 september 2023 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Is het echt zo erg dan? Ik zie het namelijk niet zo vaak meer gebeuren nu?
Meestal houden rokers er wel rekening mee denk?Uw ADH vitamine Worst
Owh is dat zo? nog niet bewezen wss zoals zoveel wat ze ook lozen in de rivieren en wat ik in mijn werk moet zien dat het eruit is. Over 5 jaar moet er meer uit als wat we nu dus niet doen wss.quote:Op zondag 24 september 2023 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar krijg je geen verhoogde risico op kanker. Is hoogstens onaangenaam. Dus je vergelijking gaat mank
En ga me niet wijsmaken als je een vleugje rook ruikt, dat je er gelijk kanker van krijgt., Want dan moet je ook niet in de auto gaan zitten of op snelwegen komen.Do what you love, love what you do!![]()
voorbeeld dan? ik zie het namelijk niet onwijs meer zo?quote:Op zondag 24 september 2023 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee hoor meeste rokers houden geen rekening, die zijn gevangen in hun verslavingDo what you love, love what you do!![]()
Uitlaatgassen zijn even erg. En degene van Chemours en Tata Steel die willens en wetens de bevolking kanker bezorgen mogen ze vierendelenquote:Op zondag 24 september 2023 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Owh is dat zo? nog niet bewezen wss zoals zoveel wat ze ook lozen in de rivieren en wat ik in mijn werk moet zien dat het eruit is. Over 5 jaar moet er meer uit als wat we nu dus niet doen wss.
En ga me niet wijsmaken als je een vleugje rook ruikt, dat je er gelijk kanker van krijgt., Want dan moet je ook niet in de auto gaan zitten of op snelwegen komen.Uw ADH vitamine Worst
Ja het is nu minder erg en dat komt door de vele maatregelenquote:Op zondag 24 september 2023 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
voorbeeld dan? ik zie het namelijk niet onwijs meer zo?Uw ADH vitamine Worst
Ja idd nou gooi er ook maar 3 euro op per liter benzine die je dan tankt., vuile vergasser met je autoquote:Op zondag 24 september 2023 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uitlaatgassen zijn even erg. En degene van Chemours en Tata Steel die willens en wetens de bevolking kanker bezorgen mogen ze vierendelen
Dat doen ze ook met rokers.Do what you love, love what you do!![]()
En vaak zijn rokers zo gevangen in hun verslaving dat ze niet bewust zijn van hun overlast en dat is te begrijpen want geestelijk gezien is nicotine hun hoogste prioriteit op dat momentUw ADH vitamine Worst
Auto's van tegenwoordig vallen wel mee maar die tweetakt lawaaiscootersquote:Op zondag 24 september 2023 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd nou gooi er ook maar 3 euro op per liter benzine die je dan tankt., vuile vergasser met je auto
Dat doen ze ook met rokers.
Uw ADH vitamine Worst
Maar de tabaksfabrikanten hebben ook een sterke lobby om de maatregelen van de overheid tegen te houden en hebben trucjes gebruikt sigaretten extra verslavend te maken enerzijds, en de ongezonde effecten te bagatelliseren anderzijds. Zelfde als wat Chemours en Tata Steel doet met hun vervuiling. Aan de hoogste boom ophangen degene die dit mogelijk hebben gemaaktUw ADH vitamine Worst
euhm nee? zullen er vast wel zijn hoor die dat doen, maar over het algemeen valt het wss wel mee.quote:Op zondag 24 september 2023 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
En vaak zijn rokers zo gevangen in hun verslaving dat ze niet bewust zijn van hun overlast en dat is te begrijpen want geestelijk gezien is nicotine hun hoogste prioriteit op dat momentDo what you love, love what you do!![]()
Dat zal Phillip Morris leren!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ja oke dan niet, ik kom met argumenten en jij poept een nee uit je toetsenbord om mij te weerleggen.quote:Op zondag 24 september 2023 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee? zullen er vast wel zijn hoor die dat doen, maar over het algemeen valt het wss wel mee.Uw ADH vitamine Worst
nou ok tenzij je onder een steen hebt gelegen weet iedereen nu wel dat roken opzich niet goed voor je is.quote:Op zondag 24 september 2023 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
Maar de tabaksfabrikanten hebben ook een sterke lobby om de maatregelen van de overheid tegen te houden en hebben trucjes gebruikt sigaretten extra verslavend te maken enerzijds, en de ongezonde effecten te bagatelliseren anderzijds. Zelfde als wat Chemours en Tata Steel doet met hun vervuiling. Aan de hoogste boom ophangen degene die dit mogelijk hebben gemaakt
Maar het is ook een keuze (die je wmb zelf moet kunnen maken)Do what you love, love what you do!![]()
Nee? Ok heb je de kilo-knaller nog gekocht bij de supermarkt trouwens?quote:Op zondag 24 september 2023 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja oke dan niet, ik kom met argumenten en jij poept een nee uit je toetsenbord om mij te weerleggen.
Rij je veel auto?Do what you love, love what you do!![]()
Nee en Nee en dat is weer domme jijbakken. Maar genoegquote:Op zondag 24 september 2023 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nee? Ok heb je de kilo-knaller nog gekocht bij de supermarkt trouwens?
Rij je veel auto?Uw ADH vitamine Worst
Die heeft wel iets geleerd geloof ik. Fabriek in BoZ is gesloten en kijkt nu naar rookvrije alternatieven als de e-sigaret.quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Mss ben je de uitzondering dan kanquote:Op zondag 24 september 2023 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee en Nee en dat is weer domme jijbakken. Maar genoeg
Maar over het algemeen ik kan net zoveel dingen opnoemen die ook niet goed zijn behalve roken enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Je snapt mn punt nietquote:Op zondag 24 september 2023 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
Mss ben je de uitzondering dan kan
Maar over het algemeen ik kan net zoveel dingen opnoemen die ook niet goed zijn behalve roken enzo.Uw ADH vitamine Worst
https://www.groentennieuw(...)annabisbedrijf-over/quote:
Philip Morris neemt Israëlisch cannabisbedrijf over.![]()
uiteindelijk komt het er op neer, is het ok voor een overheid wat en welke ze mogen verbieden omdat het "slecht" is voor je?
Voorbeeld drooglegging in de USA, dat werkte lekker wel he?
Het is meer laat je je eigen mensen nog wel een keus wat ze doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou me netjes aan waar ik niet mag roken enzo en ok daar opzich kan ik inkomen nog allemaal.
Maar nu gaan ze mij naaien op belasting erop omdat de staatskas wat geld nodig heeft. En ok ook nog op een zo manier van dat je ze wel zo lang mogelijk nog laat roken.Do what you love, love what you do!![]()
@PLYquote:Op zondag 24 september 2023 00:43 schreef kree het volgende:
Ik hou me netjes aan waar ik niet mag roken enzo en ok daar opzich kan ik inkomen nog allemaal.
Maar nu gaan ze mij naaien op belasting erop omdat de staatskas wat geld nodig heeft. En ok ook nog op een zo manier van dat je ze wel zo lang mogelijk nog laat roken.![]()
Ik wil er niet over discussieren maar PLY had het er ook over van de week.quote:Op zondag 24 september 2023 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
lol ben ff in de minderheid hiermee begrijp ik al![]()
Ik had er topic over gemaakt ook nogquote:Op zondag 24 september 2023 00:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil er niet over discussieren maar PLY had het er ook over van de week.
ik snap trouwens als je ergens zit te eten ofzo dat een walm rook niet lekker is.
Maar ok dat doe ik al niet meer.
Maar om dan te zeggen dat dat slecht is voor je gezondheid (voor de meerokers dus) gaat mij zeg maar 10000x te ver?
[ Bericht 5% gewijzigd door kree op 24-09-2023 00:54:37 ]Do what you love, love what you do!![]()
schaal me maar in als lieve roker die er wel rekening mee houd dus. Maargoed niet eens met de hetse ertegen ookDo what you love, love what you do!![]()
dat was ff dingetje waar ik over dacht nog? Jullie niks dan? nog iets waar we het even over moeten hebben? Zal vast de enige niet zijn die wat te klagen heeft?
Ik ga altijd buiten staan en rook nooit in iemand zijn buurt. Binnekort naar kleve rijden, stuk goedkoper ook. De grootste zeikerds zijn ex rokers. Maar de één rookt de ander zuipt en weer een ander vreet zich klem, ieder zijn ding. Leven en laten leven, zolang je een ander niet tot last bent....quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2023 01:08:38 ]![]()
jij snapt me wel denkquote:Op zondag 24 september 2023 01:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ga altijd buiten staan en rook nooit in iemand zijn buurt. Binnekort naar kleve rijden, stuk goedkoper ook. De grootste zeikerds zijn ex rokers. Maar de één rookt de ander zuipt en weer een ander vreet zich klem, ieder zijn ding. Leven en laten leven, zolang je een ander niet tot last bent....
Niet vergeten en weer thuis!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nimmer!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewoon lekker beschaafd een drankje gedronken en op tijd weer thuis."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
maak er maar grapjes mee LOL, uit ervaring die fout maak je maar 1 keer enzo
Om maar te zeggen want wil het niet echt meer uitweiden nog een keer.
Maar je bent dus aardig fucked, in kort 8000 euro verder 80 uur taakstraf en na 4 jaar nu moet ik nog aan onderzoeken van het CBR meewerken om mijn rijbewijs te behouden die ook 300 per stuk kosten.Do what you love, love what you do!![]()
Nimmer!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Arnold zie ik nu bij die gereedschappen van de Laidel
Uw ADH vitamine Worst
Nollie!quote:Op zondag 24 september 2023 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
Arnold zie ik nu bij die gereedschappen van de Laidel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De grootste filmheld van de afgelopen 40 jaar.
Dafuq!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben meerbierig
Ik ook, eentje waarmee je zelfs vliegen mee kan roosterenUw ADH vitamine Worst
Ik ben meerbolkig!![]()
![]()
Man man man! Ik heb vandaag op café 2 keer zitten hopen! Terwijl ik vantevoren ook al twee keer geweest was!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Iets verkeerds gegeten?quote:Op zondag 24 september 2023 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man man man! Ik heb vandaag op café 2 keer zitten hopen! Terwijl ik vantevoren ook al twee keer geweest was!Uw ADH vitamine Worst
Neuh, da's vrij normaal bij mijquote:
4x op een dag?quote:Op zondag 24 september 2023 01:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, da's vrij normaal bij mij![]()
Yup.quote:
Nogal actieve of gevoelige darmenquote:Op zondag 24 september 2023 01:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, da's vrij normaal bij mijUw ADH vitamine Worst
Allebei geloof ikquote:Op zondag 24 september 2023 01:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nogal actieve of gevoelige darmen
Ik had een droom gister, dikke geile neukseks enzo, maarja daarna werd ik wakker enzo `;pDo what you love, love what you do!![]()
Dichterbij seks kunnen we niet komenquote:Op zondag 24 september 2023 01:59 schreef kree het volgende:
Ik had een droom gister, dikke geile neukseks enzo, maarja daarna werd ik wakker enzo `;pUw ADH vitamine Worst
lolquote:Op zondag 24 september 2023 02:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dichterbij seks kunnen we niet komenDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: