Nee en Nee en dat is weer domme jijbakken. Maar genoegquote:Op zondag 24 september 2023 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nee? Ok heb je de kilo-knaller nog gekocht bij de supermarkt trouwens?
Rij je veel auto?
Die heeft wel iets geleerd geloof ik. Fabriek in BoZ is gesloten en kijkt nu naar rookvrije alternatieven als de e-sigaret.quote:
Mss ben je de uitzondering dan kanquote:Op zondag 24 september 2023 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee en Nee en dat is weer domme jijbakken. Maar genoeg
Je snapt mn punt nietquote:Op zondag 24 september 2023 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
Mss ben je de uitzondering dan kan
Maar over het algemeen ik kan net zoveel dingen opnoemen die ook niet goed zijn behalve roken enzo.
https://www.groentennieuw(...)annabisbedrijf-over/quote:
@PLYquote:Op zondag 24 september 2023 00:43 schreef kree het volgende:
Ik hou me netjes aan waar ik niet mag roken enzo en ok daar opzich kan ik inkomen nog allemaal.
Maar nu gaan ze mij naaien op belasting erop omdat de staatskas wat geld nodig heeft. En ok ook nog op een zo manier van dat je ze wel zo lang mogelijk nog laat roken.
Ik wil er niet over discussieren maar PLY had het er ook over van de week.quote:Op zondag 24 september 2023 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
lol ben ff in de minderheid hiermee begrijp ik al
Ik had er topic over gemaakt ook nogquote:Op zondag 24 september 2023 00:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil er niet over discussieren maar PLY had het er ook over van de week.
Ik ga altijd buiten staan en rook nooit in iemand zijn buurt. Binnekort naar kleve rijden, stuk goedkoper ook. De grootste zeikerds zijn ex rokers. Maar de één rookt de ander zuipt en weer een ander vreet zich klem, ieder zijn ding. Leven en laten leven, zolang je een ander niet tot last bent....quote:
jij snapt me wel denkquote:Op zondag 24 september 2023 01:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ga altijd buiten staan en rook nooit in iemand zijn buurt. Binnekort naar kleve rijden, stuk goedkoper ook. De grootste zeikerds zijn ex rokers. Maar de één rookt de ander zuipt en weer een ander vreet zich klem, ieder zijn ding. Leven en laten leven, zolang je een ander niet tot last bent....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |