Niet de ladder vergeten.quote:
O jee, dat zou maar zo kunnen. Dan moet @DerRabbit maar wiebelles gaan gevenquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:00 schreef Homijn het volgende:
Ik hoor ook geruchten dat -ie eruit is gewipt
Ik blijf uit de buurt. DerRabbit houdt van konijnen. In zoetzure saus.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dat zou maar zo kunnen. Dan moet @:DerRabbit maar wiebelles gaan geven
O hij eet zijn eigen soortgenoten op? Wat een konijnnibaal is het toch ookquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik blijf uit de buurt. DerRabbit houdt van konijnen. In zoetzure saus.
Klopt, een ware kaninnibaalquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hij eet zijn eigen soortgenoten op? Wat een konijnnibaal is het toch ook
Lekker beestjequote:
Ik zou uitkijken. Hij doet alles voor puntjes.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker beestje
Niet echt een lekker knuffelkonijn dus
Welkom terugquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:11 schreef Lucis het volgende:
Weinig veranderd hier
Hoop dezelfde nog.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:46 schreef Homijn het volgende:
Nee, gewoon matige bolk-plaatjes
[ afbeelding ]
En wie bent u dan wel dat u dat weet als je net 1 dag lid bentquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:11 schreef Lucis het volgende:
Weinig veranderd hier
Hoop dezelfde nog.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:11 schreef Lucis het volgende:
Weinig veranderd hier
Hoop dezelfde nog.
Loop er een om en laat bolkofoon thuis. Da’s mijn advies voor iedereen hier.quote:
Je ken mij wel hoor mupskequote:Op zaterdag 23 september 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wie bent u dan wel dat u dat weet als je net 1 dag lid bent
Nah, dan moet ik me netjes aankleden, geen zin inquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Loop er een om en laat bolkofoon thuis. Da’s mijn advies voor iedereen hier.
Bolkofoon nog welquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Loop er een om en laat bolkofoon thuis. Da’s mijn advies voor iedereen hier.
Dan denk ik te weten wie je bent, maar mag het niet noemen maar begint het met een F?quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:15 schreef Lucis het volgende:
[..]
Je ken mij wel hoor mupske
Heet alleen anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |