Haha ja die heb ik ook al gezien, goede serie!quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:59 schreef drakin het volgende:
Ik heb good omens seizoen 1 opnieuw gekeken voor ik aan seizoen 2 begin. Was net te lang geleden dat ik het eerste seizoen zag en het is tof genoeg voor herhaling
Mhhh, ga je me dan hypnotiseren?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
HBO+
Of je komt hier een weekendje langs
Klopt, maar kan vanavond helaas niet verder kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja die heb ik ook al gezien, goede serie!
Nja, dat kan thuis ook.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan mag je hier HBO kijken
Jammer, al kun je er dan nog wat langer van genieten, ik moet weer op zoek naar een nieuwe seriequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, maar kan vanavond helaas niet verder kijken
Oh ja, dan kan ik je niet verder helpen, ik heb geen superkrachtenquote:
Jammer wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan ik je niet verder helpen, ik heb geen superkrachten
Ja, best wel, al schenen de hypnotiserende borsten geen succes te zijn. Gelukkig was er een knappe barman die als superkracht had dat hij de superkracht van anderen kan wegnemen door seks met ze te hebbenquote:
Er zijn teveel en te weinig tijdquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer, al kun je er dan nog wat langer van genieten, ik moet weer op zoek naar een nieuwe serie
Ik ben geen barman, maar kan wel testen of je superkrachten wegblijven daardoor hoorquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, best wel, al schenen de hypnotiserende borsten geen succes te zijn. Gelukkig was er een knappe barman die als superkracht had dat hij de superkracht van anderen kan wegnemen door seks met ze te hebben
Ja, al kan ik nu even een inhaalslag maken nu ik thuiszit. Ook eindelijk The rings of power en House of the dragon gekeken. Denk nu maar beginnen aan Ahsoka, dan loop ik eens niet heel erg achterquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn teveel en te weinig tijd
Die moet ik ook nog en foundation seizoen 2quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, al kan ik nu even een inhaalslag maken nu ik thuiszit. Ook eindelijk The rings of power en House of the dragon gekeken. Denk nu maar beginnen aan Ahsoka, dan loop ik eens niet heel erg achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |