Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met haloa beerfest
En dotteke is de bob gewoon
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2023 21:04:19 ]![]()
Eh...quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:04 schreef Mazikeen het volgende:
Met haloa beerfest
En dotteke is de bob gewoon![]()
Mario is anders flink aan de zuip bij oktoberfestquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:04 schreef Mazikeen het volgende:
Met haloa beerfest
En dotteke is de bob gewoonUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo. Ff spullen pakken en naar MrMickytjuhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Massbierquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mario is anders flink aan de zuip bij oktoberfest![]()
Hoeveel zou hij er al op hebben?![]()
![]()
Fijne avond leuteOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hou opquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Pozza Diavolo, Kartoffelsalat, Dorschfisch.![]()
![]()
Sehst du es bevor dich?quote:
Wir allen Massbier saufen mit der Mario ...
Und mit ihn mit nach Hause ...![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Massbier![]()
Hoeveel zou hij er al op hebben?
Uw ADH vitamine Worst
Bier is het enige wat ik snapquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Sehst du es bevor dich?
Wir allen Massbier saufen mit der Mario ...
Und mit ihn mit nach Hause ...![]()
![]()
Dat klinkt wel heel goedquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Pozza Diavolo, Kartoffelsalat, Dorschfisch.Uw ADH vitamine Worst
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-09-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. yvonne / 8082 / +0 / +0 / 6 / 6
2. Dotteke / 1340 / +113 / +150 / 2463 / 3191
3. Fogel / 785 / +8 / +58 / 1000 / 1383
4. _UserName_ / 784 / +8 / +40 / 725 / 1015
5. devzero / 698 / +43 / +47 / 769 / 1066
6. Dr.Mikey / 665 / +0 / +0 / 1396 / 1788
7. HappyCharly / 536 / +0 / +0 / 1843 / 2169
8. TheStigsDutchCousin / 496 / +0 / +0 / 1459 / 1739
9. DerRabbit / 413 / +18 / +5 / 1259 / 1402
10. aloa / 408 / +40 / +102 / 1023 / 1221
11. loveislikeakiss / 383 / +15 / +0 / 893 / 1079
12. PLY / 377 / +20 / +7 / 1256 / 1480
13. Sally / 367 / +0 / +0 / 711 / 928
14. Mazikeen / 358 / +63 / +32 / 703 / 901
15. hemarookworst / 341 / +3 / +27 / 961 / 1208
16. mario390 / 328 / +51 / +18 / 593 / 840
17. maily / 325 / +26 / +32 / 1250 / 1439
18. SwJ / 302 / +3 / +0 / 57 / 65
19. KillemWieft / 267 / +0 / +79 / 117 / 242
20. DJMO / 266 / +0 / +0 / 703 / 887SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Okequote:Op zaterdag 23 september 2023 21:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Jawel we slapen bij mario, die is de Bob...![]()
![]()
Bijna op 10% van Yvonne
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Poe hee Tommy!I'm surrounded by morons!
SpongebobgenotOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Poeh lang dagje zeg zo met dat optreden, die hele stream is nooit meer gestart. geen idee wat ik dan nu fout deed of dat ik nog wat moeten doen toen ze die stream opzette daar?
Iemand daar ervaring mee trouwens met YouTube live enzo? Hoor ik het graag.
Anyway het was wel leuk, lekker gespeeld weer.
En er is nog gefilmd met een losse camera dus daar krijgen we later nog wel beelden van.
Verbazingwekkend trouwens dat je dan op zaterdag rond Amsterdam nog dik in files komt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, die kan ik niet zien, geen aboquote:(en zou ook niet om 7 uur ervoor opstaan
)
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Zo ook tukken en weet nog niet of ik F1 ga kijken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
7u is vroegquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die kan ik niet zien, geen abo(en zou ook niet om 7 uur ervoor opstaan
)
Ik ga wel bolken.I'm surrounded by morons!
FogelbolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
David Tennantquote:
Ik wil de laatste 2 seizoenen ook nog kijken, maar ze zijn nog niet te streamen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Foei!quote:I'm surrounded by morons!
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben net klaar met Misfits. Vage serie. Moest wel lachen om de hypnotiserende borsten als superkracht
Waar vind ik dit?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben net klaar met Misfits. Vage serie. Moest wel lachen om de hypnotiserende borsten als superkrachtI'm surrounded by morons!
![]()
Ik heb good omens seizoen 1 opnieuw gekeken voor ik aan seizoen 2 begin. Was net te lang geleden dat ik het eerste seizoen zag en het is tof genoeg voor herhaling
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben SpongeBob wel.wwer beu
MrMickytjuh nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Haha ja die heb ik ook al gezien, goede serie!quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:59 schreef drakin het volgende:
Ik heb good omens seizoen 1 opnieuw gekeken voor ik aan seizoen 2 begin. Was net te lang geleden dat ik het eerste seizoen zag en het is tof genoeg voor herhalingOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Mhhh, ga je me dan hypnotiseren?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
HBO+
Of je komt hier een weekendje langsI'm surrounded by morons!
Klopt, maar kan vanavond helaas niet verder kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja die heb ik ook al gezien, goede serie!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nja, dat kan thuis ook.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan mag je hier HBO kijkenI'm surrounded by morons!
Jammer, al kun je er dan nog wat langer van genieten, ik moet weer op zoek naar een nieuwe seriequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, maar kan vanavond helaas niet verder kijkenOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
![]()
![]()
Wie komt mijn tanden poetsen? Ik ben te luiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh ja, dan kan ik je niet verder helpen, ik heb geen superkrachtenquote:
Jammer wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan ik je niet verder helpen, ik heb geen superkrachtenI'm surrounded by morons!
Ja, best wel, al schenen de hypnotiserende borsten geen succes te zijn. Gelukkig was er een knappe barman die als superkracht had dat hij de superkracht van anderen kan wegnemen door seks met ze te hebbenquote:
Er zijn teveel en te weinig tijdquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer, al kun je er dan nog wat langer van genieten, ik moet weer op zoek naar een nieuwe serieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben geen barman, maar kan wel testen of je superkrachten wegblijven daardoor hoorquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, best wel, al schenen de hypnotiserende borsten geen succes te zijn. Gelukkig was er een knappe barman die als superkracht had dat hij de superkracht van anderen kan wegnemen door seks met ze te hebben
Bolk die dalekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, al kan ik nu even een inhaalslag maken nu ik thuiszit. Ook eindelijk The rings of power en House of the dragon gekeken. Denk nu maar beginnen aan Ahsoka, dan loop ik eens niet heel erg achterquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn teveel en te weinig tijd
Daleks zijn wel schattig.
Ik vind the weeping angels echt dood eng.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Die moet ik ook nog en foundation seizoen 2quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, al kan ik nu even een inhaalslag maken nu ik thuiszit. Ook eindelijk The rings of power en House of the dragon gekeken. Denk nu maar beginnen aan Ahsoka, dan loop ik eens niet heel erg achterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: