nou wat me opvalt dus, vind t dus ook niet zo leuk als ik dan ff wil roken dat ik al een plekje moet zoeken zodat ik andere niet van last ben ermee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind roken ook niet zo nodig
Op zich wel goed dat er steeds minder mensen roken, al is het slecht voor de economie.
Maar wel goed voor mijn welzijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind roken ook niet zo nodig
Op zich wel goed dat er steeds minder mensen roken, al is het slecht voor de economie.
En dat is ook belangrijk!quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar wel goed voor mijn welzijn
vind ook niet echt dat de overheid hier op moet jagen eigenlijk. Laat me met rust.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar wel goed voor mijn welzijn
Ik vind van wel, ik heb last van mensen die rokenquote:Op zondag 24 september 2023 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
vind ook niet echt dat de overheid hier op moet jagen eigenlijk. Laat me met rust.
mjah dat snap ik, daarom zonder ik me ook al af, bedoel ik hou er rekening mee dus.quote:Op zondag 24 september 2023 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik heb last van mensen die roken
Mooi dat je dat doet, maar vaak genoeg dat ik lekker op een bankje buiten zit en dan iemand gaat roken. Of bij haltes of bij terrasjes.quote:Op zondag 24 september 2023 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
mjah dat snap ik, daarom zonder ik me ook al af, bedoel ik hou er rekening mee dus.
Maar als ik dan ff een peukje wil roken en doe dat al ver van dat iemand er last van heeft. Wie de fuck is de overheid om me dat te verbieden?
Is het echt zo erg dan? Ik zie het namelijk niet zo vaak meer gebeuren nu?quote:Op zondag 24 september 2023 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi dat je dat doet, maar vaak genoeg dat ik lekker op een bankje buiten zit en dan iemand gaat roken. Of bij haltes of bij terrasjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |