Blijf je lekker in bed kroelen met mij en @ChildoftheStars?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ook mijn baas zeggen dat ik later kan beginnen
Als dat eens zou kunnenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijf je lekker in bed kroelen met mij en @:ChildoftheStars?
Klinkt als mijn planning.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Work work work work. Maar eerst nog een zondag.
En jij?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt als mijn planning.
Behalve dan nog stressen voor een afspraak maandag.
Ik ben de algemene beschouwingen aan het terugkijkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws, sorry voor de huidhonger
En het gaat ook om het nu he!
Lekker een beetje achter de laptop vanavond. En u?
Wat voor afspraak?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt als mijn planning.
Behalve dan nog stressen voor een afspraak maandag.
Ik merk er niks vanquote:
Je moet wel eerst reageren op mijn beginnetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet wel eerst reageren op mijn beginnetje.
Ik kan wel iets bedenken ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik zit nog in mn proeftijd. Dus ik kan maandag gewoon niet naar het werk gaanquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit zou wel al mijn problemen oplossen denk ik.
Gewoon een werk-afspraak waarvoor ik niet stilzwijgend achter mijn laptop mag zitten werken maar sociaal moet doen over ingewikkelde zaken. Huuuuuu.quote:
Ik ga varen maandag voor werk. Zin in.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben dus allemaal maandag mensen met verwachtingen en moeilijk gedoe
Jij zou je baan verliezen voorquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit nog in mn proeftijd. Dus ik kan maandag gewoon niet naar het werk gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super! Toch nog iemand met een fijne maandag, dat maakt me blij! Heel erg veel plezier gewenst en het weer zou ook wat droger worden. Gun het je van harte en genieten jij!quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga varen maandag voor werk. Zin in.
Doe jij mijn afspraak? Doe ik die van jou?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben dus allemaal maandag mensen met verwachtingen en moeilijk gedoe
Dankjewelquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Toch nog iemand met een fijne maandag, dat maakt me blij! Heel erg veel plezier gewenst en het weer zou ook wat droger worden. Gun het je van harte en genieten jij!
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij zou je baan verliezen voorons
?
Ach, ik vind zo weer wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb nog wat reservesReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hahah denk niet dat ze daar in trappenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe jij mijn afspraak? Doe ik die van jou?
Maar alsnog heb je zinquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DankjewelHet is niet voor plezier hoor. Gewoon echt mijn werk.
Ik weet maandag na mijn afspraak pas of ik wil dat hij per ongeluk in het water valt of nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Toch nog iemand met een fijne maandag, dat maakt me blij! Heel erg veel plezier gewenst en het weer zou ook wat droger worden. Gun het je van harte en genieten jij!
Altijd. Zeker als Tegan er is.quote:
Die promotie was naar zeeman?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DankjewelHet is niet voor plezier hoor. Gewoon echt mijn werk.
quote:
Ik weet zeker dat jij mijn afspraak beter zou doen dan ik zelf.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah denk niet dat ze daar in trappen
Ik zou toch niet met child willen ruilenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij mijn afspraak beter zou doen dan ik zelf.
Ik ben de kapitein, niet de zeeman.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer, ik had hier al wat associaties mee gemaakt.
Van een beetje therapie knappen wij vast op.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou toch niet met child willen ruilen
Heb je ook zo'n uniform?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de kapitein, niet de zeeman.
quote:
Hoezo wij?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van een beetje therapie knappen wij vast op.
Ben ik niet al lief genoeg?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je ziet hoe lief ik ervan word ...![]()
Eerst maar eens in de houding jij uit respect voor de kapitein.quote:
Hoe ziet die houding eruit?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst maar eens in de houding jij uit respect voor de kapitein.
Dat kan ik hier echt niet zeggen.quote:
Het is ineens stil hier...quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik hier echt niet zeggen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ineens stil hier...
Zijn jullie aan het vrijen?
Ik nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ineens stil hier...
Zijn jullie aan het vrijen?
Dan blijft alleen Tegan nog overquote:
Geef een ander maar weer de schuldquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat was een geslaagde topickiller van @:AirwiN .
Ik ben aseksueel en a-romantischquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou daar zelf niet zo blij mee zijn.
Ohw. Toch nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat was een geslaagde topickiller van @:AirwiN .
6 jaar. Gotta boost those numbers. Those are rookie numbers!quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel en a-romantischDus voor mij is het feest dat ik +/- zes jaar droog sta
Ja dat weet ik, toch is wat ik zei nog steeds waarquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel en a-romantischDus voor mij is het feest dat ik +/- zes jaar droog sta
Touchéquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, toch ik wat ik zei nog steeds waar.
Nee, die wens is nog niet in vervulling gegaan vandaagquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan blijft alleen Tegan nog over
Voor nu is de algemene beschouwingen opwindend genoegquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
Dus dan moet je vrijen of handwerken
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor nu is de algemene beschouwingen opwindend genoeg.
Hahaha daar kan ik je helaas niet bij helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:32 schreef Tegan het volgende:
Voor nu is de algemene beschouwingen opwindend genoeg.
* belt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha daar kan ik je helaas niet bij helpen
Te laat, @AirwiN stond al voor de deurquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Ontfutsel haar adres en stuur het door
als je hem binnen had gelaten, dan zou je nu niet meer postenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Te laat, @:AirwiN stond al voor de deur![]()
.
Doggy style, kun je gewoon neuken en posten tegelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:54 schreef gianni61 het volgende:
als je hem binnen had gelaten, dan zou je nu niet meer posten
Het kan op verschillende manieren. Je hebt mensen die wel aan zichzelf zitten en niet. En het een ander bevredigen, maar afblijven etc. Wel en geen behoefte aan relaties... Het is een breed begripquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:53 schreef Tegan het volgende:
Dat is wel een interessante vraag. Betekent a-seksualiteit dat je ook niet open staat voor puur een ander bevredigen (zonder zelf seksueel aangeraakt te worden)? Volgens mij kan het allebei wel onder die term vallen.
Enige manier hoe ik seks hebquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doggy style, kun je gewoon neuken en posten tegelijk.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:01 schreef Tegan het volgende:
Enige manier hoe ik seks heb.
Ik kan alvast verklappen dat dat vanavond niet zo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Vanavond in een zeester kind of mood?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan alvast verklappen dat dat vanavond niet zo is.
Jij? Of bied je aan om al het werk verder te doen vanavond?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:05 schreef Tegan het volgende:
Vanavond in een zeester kind of mood?
Maakt het nog uit wat mijn antwoord is?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij? Of bied je aan om al het werk verder te doen vanavond?
Bij deze is je aanbod aangenomen.
Fok-orgie?quote:Op zondag 24 september 2023 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat mijn antwoord is?
Nee. Voor de vorm mag je wel gewoon antwoord geven hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat mijn antwoord is?
Dit zou zomaar kunnen lukken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon net zo lang dit topic houden tot het weer weekend is?
Te weinig ge'DM't ook.quote:
Was het maar zo'n feest... al heb ik nu weer twee dagen vrijquote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat is waar ja. Ik was wel veel te laat nog wakker zondagavond, was awkward laat op het werkquote:
Goed idee.quote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel laat, geen DM. Dit wordt er niet beter op zo.quote:Op maandag 25 september 2023 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik was wel veel te laat nog wakker zondagavond, was awkward laat op het werk.
ik zou het bijna weekend noemenquote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... al heb ik nu weer twee dagen vrij
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.quote:Op maandag 25 september 2023 18:46 schreef Tegan het volgende:
Hoe was je afspraak @:ChildoftheStars?
Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 25 september 2023 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het bijna weekend noemen
moeten we weer komen knuffelen?quote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.
Ja , lekker knuffelen idd. Met thee erbij en dekentjes en iemand die mijn hersens eruit peuterenquote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeten we weer komen knuffelen?
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloedquote:Op maandag 25 september 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja , lekker knuffelen idd. Met thee erbij en dekentjes en iemand die mijn hersens eruit peuteren
Oh... jammer... naja... dan maar de rottigheid eruit knuffelenquote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloed
Fijn dat het goed ging. Nu rustig wachten tot je je weer beter voeltquote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.
Oh.quote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloed
Hoe was het varen?quote:Op maandag 25 september 2023 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel laat, geen DM. Dit wordt er niet beter op zo.
Lekkerquote:
Jaquote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn dat het goed ging. Nu rustig wachten tot je je weer beter voelt.
quote:
Zit er nog steeds aanquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe gaat het vandaag met je hoofdje?
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het in de COTS en gianni slowchat?
stilletjesquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het in de COTS en gianni slowchat?
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]jij bent er ! Wat kunnen we ons meer wensen
Wel oke. Vooral moe, maar gisteren een hele goede (en productieve) dag gehad. Vandaag dus even wat relaxter, al moet ik straks weer voor een marteling naar de mondhygiënistequote:
Oh bah, mondhygiënisten heulen met de duivel. Sterktequote:Op dinsdag 26 september 2023 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel oke. Vooral moe, maar gisteren een hele goede (en productieve) dag gehad. Vandaag dus even wat relaxter, al moet ik straks weer voor een marteling naar de mondhygiëniste
Nou echtquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah, mondhygiënisten heulen met de duivel. Sterkte
En fijn dat je gisteren lekker gefunctioneerd hebt
Geniet van je dag
Ja...quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou echtAlleen sadisten worden mondhygiënisten volgens mij.
Denk dat dat in eerste instantie nog niet zo makkelijk gaat, aangezien mijn mond half verdoofd wordtquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
en als ze aan je gezicht zien dat iets pijn doet poken ze altijd extra met de vraag "is dit een gevoelig plekje", ja duh
maar ik wil je niet van nog meer tegenzin voorzien! Gewoon een lekker bakkie thee als je thuis komt
Oh fijn dat ze het verdovenquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk dat dat in eerste instantie nog niet zo makkelijk gaat, aangezien mijn mond half verdoofd wordtMaar zodra het kan inderdaad
Dan zou ik de thee wel eerst flink af laten koelen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk dat dat in eerste instantie nog niet zo makkelijk gaat, aangezien mijn mond half verdoofd wordtMaar zodra het kan inderdaad
en een slabbetje om doenquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik de thee wel eerst flink af laten koelen.
Ja, moet wel bij dieptereiniging. Maar dan nog is het geen pretjequote:Op dinsdag 26 september 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh fijn dat ze het verdoven
Pas dan maar vooral op idd
Brrrr nee iddquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet wel bij dieptereiniging. Maar dan nog is het geen pretje
quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Hier ook zo een
maar jij lekker uitrusten nu
* ChildoftheStars brengt een kopje thee en legt een dekentje op je schoot. Moet ik een boekje pakken of wil je dat ik een serie/film aanzet?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:19 schreef Tegan het volgende:
[..].
Veel te druk en sociaal geweest, moet ik nu op inleveren.
Ik heb wel behoefte aan een rugmassage, doe je dat ook?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars brengt een kopje thee en legt een dekentje op je schoot. Moet ik een boekje pakken of wil je dat ik een serie/film aanzet?
Vooruitquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb wel behoefte aan een rugmassage, doe je dat ook?
@AirwiN is er waarschijnlijk beter in dan ikquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah, heel lief. Alleen als je wil hoor, anders wil @:AirwiN vast wel helpen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah, heel lief. Alleen als je wil hoor, anders wil @:AirwiN vast wel helpen.
Ah, wat lief en wat een eer. Dankjewel.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht ik wel, heb vertrouwen in jou in het betasten van vrouwen
Bom dia, Q.quote:
moeten we gokken?quote:Op woensdag 27 september 2023 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje laat maar..... ik heb hier maar 1 woord voor
Hahaquote:Op woensdag 27 september 2023 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje laat maar..... ik heb hier maar 1 woord voor
Wat fijnquote:Op donderdag 28 september 2023 07:44 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt weken (jaren) slecht geslapen, maar voel sinds 1-2 dagen eindelijk een heel klein lichtpuntje tussen de zwarte wolken ontstaan. Ben zelfs per ongeluk heel vroeg op het werk, dat lukt me nooit. Heel blij dus nu
.
Is het al weekend?
quote:Op donderdag 28 september 2023 07:44 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt weken (jaren) slecht geslapen, maar voel sinds 1-2 dagen eindelijk een heel klein lichtpuntje tussen de zwarte wolken ontstaan. Ben zelfs per ongeluk heel vroeg op het werk, dat lukt me nooit. Heel blij dus nu
.
Is het al weekend?
welke kaas is het geworden?quote:Op donderdag 28 september 2023 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is me vandaag weer gelukt om boodschappen te doen in de supermarkt (niet bestellen dus) en maar één kleine paniekaanval gehad, maar die kreeg ik onder controle (ik kon niet kiezen bij de kaas en er stond iemand achter me en dat had ik niet door. Dus die man vroeg of hij er even bij mocht, als ik toch stond te denken. Dat was heel eng, maar het ging goed. Ging aan de kant en kon daarna rustig de goede kaas kiezen)
en wat had de enge man?quote:Op donderdag 28 september 2023 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jonge geraspte kaas van het AH-huismerk
quote:Op donderdag 28 september 2023 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee, toen was het zwart voor de ogen
Wie koopt er dan ook kaas?!quote:Op donderdag 28 september 2023 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is me vandaag weer gelukt om boodschappen te doen in de supermarkt (niet bestellen dus) en maar één kleine paniekaanval gehad, maar die kreeg ik onder controle (ik kon niet kiezen bij de kaas en er stond iemand achter me en dat had ik niet door. Dus die man vroeg of hij er even bij mocht, als ik toch stond te denken. Dat was heel eng, maar het ging goed. Ging aan de kant en kon daarna rustig de goede kaas kiezen)
quote:Op donderdag 28 september 2023 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat fijndikke knuffel voor jou.
En nog eventjes doorzetten, bijna weekend
Klinkt te gezondquote:Op donderdag 28 september 2023 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tosti en een kom courgettesoep met prei
Hahahaha oké en de tosti doet wel af van gezond tochquote:Op donderdag 28 september 2023 18:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt te gezond. Plus tosti met kaas zeker
.
Ik overweeg het nog als jij een kommetje komt brengenquote:Op donderdag 28 september 2023 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha oké en de tosti doet wel af van gezond toch
* ChildoftheStars stapt op de fiets met een pan zelfgemaakte soepquote:Op donderdag 28 september 2023 18:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik overweeg het nog als jij een kommetje komt brengen.
Zo liefquote:Op donderdag 28 september 2023 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars stapt op de fiets met een pan zelfgemaakte soep
Wel thuis, geen vrij nog.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo thuis
Even vrij verder vandaag
oh balen... moet je veel doen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel thuis, geen vrij nog.
Geniet ervan.
Yup, wordt nog flink aanpoten. Ik zie wel hoe ver het komt. Er gaan geen mensen dood oid als ik het niet allemaal afkrijg.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
oh balen... moet je veel doen?
Dank je wel
Och en anders sluit je een deal met een begrafenisondernemer toch?quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, wordt nog flink aanpoten. Ik zie wel hoe ver het komt. Er gaan geen mensen dood oid als ik het niet allemaal afkrijg.
Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och en anders sluit je een deal met een begrafenisondernemer toch?
Haiquote:
Nee. Het is wat het is. Volgende week nieuwe kans. Waarschijnlijk ram ik er zondag nog wat doorheen als ik weer verse energie heb. Of niet.quote:
Fanatiek hoor. Waar haal jij vandaag en morgen die energie vandaan?quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Het is wat het is. Volgende week nieuwe kans. Waarschijnlijk ram ik er zondag nog wat doorheen als ik weer verse energie heb. Of niet.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]gelukkig maar
Al heb ik morgen geen weekend
Nachtje slapen doet wonderen. En 's ochtends heb ik altijd meer dan genoeg energie. Al ga ik die eerst aan ontspanning besteden en daarna misschien dus nog aan werk.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fanatiek hoor. Waar haal jij vandaag en morgen die energie vandaan?
Eerst biebdienst en daarna angsten overwinnen op een vrijwilligersfeest, waar ik bijna niemand ken #bangquote:
Oh dat is wel een heftig weekend dan? Wel een beetje op jezelf letten hoorquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nachtje slapen doet wonderen. En 's ochtends heb ik altijd meer dan genoeg energie. Al ga ik die eerst aan ontspanning besteden en daarna misschien dus nog aan werk.
Wat zijn jouw plannen?
Lief van je.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh dat is wel een heftig weekend dan? Wel een beetje op jezelf letten hoor
Okequote:Op vrijdag 29 september 2023 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief van je.Maak je om mij echt geen zorgen. Ik zorg heel goed voor mijzelf.
Gisteren had ik een kleine borrel. Rest van het weekend van de werkweek bijkomenquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nachtje slapen doet wonderen. En 's ochtends heb ik altijd meer dan genoeg energie. Al ga ik die eerst aan ontspanning besteden en daarna misschien dus nog aan werk.
Wat zijn jouw plannen?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gisteren had ik een kleine borrel. Rest van het weekend van de werkweek bijkomen.
Brrrrrr, klinkt wel heel sociaal allemaal.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gisteren had ik een kleine borrel. Rest van het weekend van de werkweek bijkomen.
Oh zo'n borrel, dacht aan lekker op de bank nippen aan een alcoholische versnaperingquote:Op zaterdag 30 september 2023 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrrrr, klinkt wel heel sociaal allemaal.
Zelfs bier opquote:Op zaterdag 30 september 2023 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrrrr, klinkt wel heel sociaal allemaal.
Je hebt toch geen promiscue dingen gedaan onder invloed van alcohol he? Anders hebben wij nog een hartig woordje te spreken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zelfs bier op. Rest van het weekend compenseert weer daarvoor.
Hier doe ik geen uitspraken over op een openbaar forumquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt toch geen promiscue dingen gedaan onder invloed van alcohol he? Anders hebben wij nog een hartig woordje te spreken.
Feest? Waar? Met wie?quote:
Voor de vrijwilligers, durfde eigenlijk niet heen maar heb mezelf een schop onder mijn hol gegeven en ben er toch drie uur geweestquote:
van de bieb?quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor de vrijwilligers, durfde eigenlijk niet heen maar heb mezelf een schop onder mijn hol gegeven en ben er toch drie uur geweest
Van alle vrijwilligers in de wijkquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van de bieb?
was het gezellig?
flink gezopen?
netjes netjes.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van alle vrijwilligers in de wijk
Was erg gezellig
Twee wijntjes
quote:
Netjes binnen de lijntjes toch!quote:
Dat is ook erg pittig! Lekker de beentjes omhoog dus!quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik kom net van een familieverjaardag. Was heel fijn en gezellig maar moet er echt van bijkomen
soms moet je ook een beetje buiten de lijntjes kleurenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Netjes binnen de lijntjes toch!
[..]
Dat is ook erg pittig! Lekker de beentjes omhoog dus!
ik zou het niet doenquote:
Zin maken.quote:
Oh, jouw bericht heeft mij wel aangemoedigd om een rooster voor komende week te makenquote:Op zondag 1 oktober 2023 16:37 schreef Tegan het volgende:
Bedankt voor jullie input maar ik had juist aanmoediging nodig.
quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is wat agressiever dan bedoelt...
Goedemorgen Tegan.quote:
Weer een week gezellig beetje tikken op het toetsenbord. Wat wilde ik anders gaan doen met mijn tijd?quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen Tegan.
Klaar voor een nieuwe week zwoegen voor de baas?
ach, ik kan me best andere dingen bedenken, maar ja, zo veel vakantiedagen heb ik momenteel nietquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weer een week gezellig beetje tikken op het toetsenbord. Wat wilde ik anders gaan doen met mijn tijd?
En jij?
Zeker. Ging weer veel te snel voorbij wel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik kan me best andere dingen bedenken, maar ja, zo veel vakantiedagen heb ik momenteel niet
Leuk weekend gehad?
Hoeveel heb je er nog?quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeker. Ging weer veel te snel voorbij wel.
Ik heb nog enorm veel dagen, maar geen plannen.
Straks even kijken maar iets van 20quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nog?
Plannen zijn snel te maken.
volgens mij is het hier vanaf woensdag 20-12 dicht. dus dat zijn 6 dagen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Straks even kijken maar iets van 20.
Heb alleen nog plannen om Kerst vrij te nemen, maar dat kost maar drie dagen.
Je werkt er pas een paar wekenquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is het hier vanaf woensdag 20-12 dicht. dus dat zijn 6 dagen.
dan heb ik er nog 5 over dacht ik.
en volgens de administratie nog 9 van vorig jaar
dat zou je zeggen hequote:
Blijft een goeie mop dat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is het hier vanaf woensdag 20-12 dicht. dus dat zijn 6 dagen.
dan heb ik er nog 5 over dacht ik.
en volgens de administratie nog 9 van vorig jaar
en de gene die de fout heeft gemaakt is nu met pensioen, dus als ik niks zeg..quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de gene die de fout heeft gemaakt is nu met pensioen, dus als ik niks zeg..
nog even volhouden. binnenkort lig je weer languit in je nieuwe jacuzziquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Als die lui er nu niet waren deed ik even een tukje.
Oehquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:37 schreef gianni61 het volgende:
was al even naar hotels aan het kijken voor komende winter.
zag er 1 met een badkuip op het balkon.
het is een kanshebber
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:37 schreef gianni61 het volgende:
was al even naar hotels aan het kijken voor komende winter.
zag er 1 met een badkuip op het balkon.
het is een kanshebber
Bejaardenparadijs Benidormquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lekkerquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb even zitten rekenen en ik heb nog 18 dagen. Moet even nog mededelen dat ik er dus 15 meeneem naar 2024.
vakantiequote:Op maandag 2 oktober 2023 18:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb even zitten rekenen en ik heb nog 18 dagen. Moet even nog mededelen dat ik er dus 15 meeneem naar 2024.
Dat is langquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
en weer drie uur traumatherapie
Child heeft misschien ook heel veel traumaquote:
Ja.. vind ik ook.. maar goed, net lekker lang even op de bank geslapen, mocht ook wel weer van mezelfquote:
Ach kan altijd ergerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Child heeft misschien ook heel veel trauma
Maar beter zou wel.. beter zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja.. vind ik ook.. maar goed, net lekker lang even op de bank geslapen, mocht ook wel weer van mezelf
[..]
Ach kan altijd erger
Zouden we hem voor het weekend dicht krijgen?quote:
en een beetje fris ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:27 schreef Tegan het volgende:
Het was gewoon donker toen ik van huis vertrok.
Volgende TT met kerst en kijken of we dat drie jaar volhouden.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:55 schreef Tegan het volgende:
Het is allemaal de schuld van @:ChildoftheStars .
wil je de volgende alvast verzinnen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien had ik een andere TT moeten verzinnen
Durf nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je de volgende alvast verzinnen?
Ik heb vertrouwen in jequote:
daarom mag je hem eerst hier in het topic postenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, maar controle is beter....
Opstaan jij...Of anders...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:43 schreef Tegan het volgende:
Zin in een glas cola maar geen zin om op te staan.
Daar gaat een zinderende avond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas is het gelukt. Wat drink jij vanavond?
Dan doe je iets verkeerd.quote:
Ohquote:
Welkom terugquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaa ik ben eindelijk weer een beetje beter! Was even te ziekjes voor Fok
kopje thee en een dekentje er bij?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo. terug van traumatherapie. Nu lekker series kijken en bijkomen
Dank je welquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welkom terug
[..]
kopje thee en een dekentje er bij?
23 uur slapen klinkt wel hemelsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welNu nog koortsig, maar niet het 23 uur slapen op een dag
Ja, precies was ik nodig heb, broeien onder een dekbed, met drinken en een slechte serie
Hoe is het met jou?
Ja, is an sich wel lekker, maar niet als je je rot zweet van de koorts, ijlt en zoquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
23 uur slapen klinkt wel hemels
goed, wel hongerig, maar dat ben ik altijd.
Welke serie kijk je?
nee, als je koorts hebt wordt het vanzelf vervelendquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, is an sich wel lekker, maar niet als je je rot zweet van de koorts, ijlt en zo
Hier ook honger. Wat ga je straks eten?
Real Housewives
(jaja... ik weet het, achterlijk)
En Het Blok Nieuw-Zeeland en nog wat andere programma's op NLziet
Hm... die beslissing kunnen wij niet voor je nemenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als je koorts hebt wordt het vanzelf vervelend
Ik twijfel nog tussen zelf koken of bestellen
ik ben voor zelf koken gegaan. was lekkerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... die beslissing kunnen wij niet voor je nemen
wil je ook een dekentje en een thee?quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben voor zelf koken gegaan. was lekker
[..]
wil je ook een dekentje en een thee?
wat staat er allemaal op het menu?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi zo!
Hier net een weekmenu uitgedacht... Altijd zo'n nadenkwerkje
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gatsie wat vervelend! Beterschap
Had echt in bed moeten blijven liggen vandaag.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben voor zelf koken gegaan. was lekker
[..]
wil je ook een dekentje en een thee?
Niet als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:20 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig nu weekend én het topic ging nog een weekend mee.
komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:20 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig nu weekend én het topic ging nog een weekend mee.
Heb je een mooie TT?quote:
Gaat lukkenquote:
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |