quote:
Netjes binnen de lijntjes toch!quote:
Dat is ook erg pittig! Lekker de beentjes omhoog dus!quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik kom net van een familieverjaardag. Was heel fijn en gezellig maar moet er echt van bijkomen
soms moet je ook een beetje buiten de lijntjes kleurenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Netjes binnen de lijntjes toch!
[..]
Dat is ook erg pittig! Lekker de beentjes omhoog dus!
ik zou het niet doenquote:
Zin maken.quote:
Oh, jouw bericht heeft mij wel aangemoedigd om een rooster voor komende week te makenquote:Op zondag 1 oktober 2023 16:37 schreef Tegan het volgende:
Bedankt voor jullie input maar ik had juist aanmoediging nodig.
quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is wat agressiever dan bedoelt...
Goedemorgen Tegan.quote:
Weer een week gezellig beetje tikken op het toetsenbord. Wat wilde ik anders gaan doen met mijn tijd?quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen Tegan.
Klaar voor een nieuwe week zwoegen voor de baas?
ach, ik kan me best andere dingen bedenken, maar ja, zo veel vakantiedagen heb ik momenteel nietquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weer een week gezellig beetje tikken op het toetsenbord. Wat wilde ik anders gaan doen met mijn tijd?
En jij?
Zeker. Ging weer veel te snel voorbij wel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik kan me best andere dingen bedenken, maar ja, zo veel vakantiedagen heb ik momenteel niet
Leuk weekend gehad?
Hoeveel heb je er nog?quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeker. Ging weer veel te snel voorbij wel.
Ik heb nog enorm veel dagen, maar geen plannen.
Straks even kijken maar iets van 20quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nog?
Plannen zijn snel te maken.
volgens mij is het hier vanaf woensdag 20-12 dicht. dus dat zijn 6 dagen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Straks even kijken maar iets van 20.
Heb alleen nog plannen om Kerst vrij te nemen, maar dat kost maar drie dagen.
Je werkt er pas een paar wekenquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is het hier vanaf woensdag 20-12 dicht. dus dat zijn 6 dagen.
dan heb ik er nog 5 over dacht ik.
en volgens de administratie nog 9 van vorig jaar
dat zou je zeggen hequote:
Blijft een goeie mop dat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is het hier vanaf woensdag 20-12 dicht. dus dat zijn 6 dagen.
dan heb ik er nog 5 over dacht ik.
en volgens de administratie nog 9 van vorig jaar
en de gene die de fout heeft gemaakt is nu met pensioen, dus als ik niks zeg..quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de gene die de fout heeft gemaakt is nu met pensioen, dus als ik niks zeg..
nog even volhouden. binnenkort lig je weer languit in je nieuwe jacuzziquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Als die lui er nu niet waren deed ik even een tukje.
Oehquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:37 schreef gianni61 het volgende:
was al even naar hotels aan het kijken voor komende winter.
zag er 1 met een badkuip op het balkon.
het is een kanshebber
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:37 schreef gianni61 het volgende:
was al even naar hotels aan het kijken voor komende winter.
zag er 1 met een badkuip op het balkon.
het is een kanshebber
Bejaardenparadijs Benidormquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lekkerquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb even zitten rekenen en ik heb nog 18 dagen. Moet even nog mededelen dat ik er dus 15 meeneem naar 2024.
vakantiequote:Op maandag 2 oktober 2023 18:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb even zitten rekenen en ik heb nog 18 dagen. Moet even nog mededelen dat ik er dus 15 meeneem naar 2024.
Dat is langquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
en weer drie uur traumatherapie
Child heeft misschien ook heel veel traumaquote:
Ja.. vind ik ook.. maar goed, net lekker lang even op de bank geslapen, mocht ook wel weer van mezelfquote:
Ach kan altijd ergerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Child heeft misschien ook heel veel trauma
Maar beter zou wel.. beter zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja.. vind ik ook.. maar goed, net lekker lang even op de bank geslapen, mocht ook wel weer van mezelf
[..]
Ach kan altijd erger
Zouden we hem voor het weekend dicht krijgen?quote:
en een beetje fris ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:27 schreef Tegan het volgende:
Het was gewoon donker toen ik van huis vertrok.
Volgende TT met kerst en kijken of we dat drie jaar volhouden.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:55 schreef Tegan het volgende:
Het is allemaal de schuld van @:ChildoftheStars .
wil je de volgende alvast verzinnen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien had ik een andere TT moeten verzinnen
Durf nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je de volgende alvast verzinnen?
Ik heb vertrouwen in jequote:
daarom mag je hem eerst hier in het topic postenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, maar controle is beter....
Opstaan jij...Of anders...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:43 schreef Tegan het volgende:
Zin in een glas cola maar geen zin om op te staan.
Daar gaat een zinderende avond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas is het gelukt. Wat drink jij vanavond?
Dan doe je iets verkeerd.quote:
Ohquote:
Welkom terugquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaa ik ben eindelijk weer een beetje beter! Was even te ziekjes voor Fok
kopje thee en een dekentje er bij?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo. terug van traumatherapie. Nu lekker series kijken en bijkomen
Dank je welquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welkom terug
[..]
kopje thee en een dekentje er bij?
23 uur slapen klinkt wel hemelsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welNu nog koortsig, maar niet het 23 uur slapen op een dag
Ja, precies was ik nodig heb, broeien onder een dekbed, met drinken en een slechte serie
Hoe is het met jou?
Ja, is an sich wel lekker, maar niet als je je rot zweet van de koorts, ijlt en zoquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
23 uur slapen klinkt wel hemels
goed, wel hongerig, maar dat ben ik altijd.
Welke serie kijk je?
nee, als je koorts hebt wordt het vanzelf vervelendquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, is an sich wel lekker, maar niet als je je rot zweet van de koorts, ijlt en zo
Hier ook honger. Wat ga je straks eten?
Real Housewives
(jaja... ik weet het, achterlijk)
En Het Blok Nieuw-Zeeland en nog wat andere programma's op NLziet
Hm... die beslissing kunnen wij niet voor je nemenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als je koorts hebt wordt het vanzelf vervelend
Ik twijfel nog tussen zelf koken of bestellen
ik ben voor zelf koken gegaan. was lekkerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... die beslissing kunnen wij niet voor je nemen
wil je ook een dekentje en een thee?quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben voor zelf koken gegaan. was lekker
[..]
wil je ook een dekentje en een thee?
wat staat er allemaal op het menu?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi zo!
Hier net een weekmenu uitgedacht... Altijd zo'n nadenkwerkje
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gatsie wat vervelend! Beterschap
Had echt in bed moeten blijven liggen vandaag.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben voor zelf koken gegaan. was lekker
[..]
wil je ook een dekentje en een thee?
Niet als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:20 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig nu weekend én het topic ging nog een weekend mee.
komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:20 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig nu weekend én het topic ging nog een weekend mee.
Heb je een mooie TT?quote:
Gaat lukkenquote:
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |