quote:
Netjes binnen de lijntjes toch!quote:
Dat is ook erg pittig! Lekker de beentjes omhoog dus!quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik kom net van een familieverjaardag. Was heel fijn en gezellig maar moet er echt van bijkomen
soms moet je ook een beetje buiten de lijntjes kleurenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Netjes binnen de lijntjes toch!
[..]
Dat is ook erg pittig! Lekker de beentjes omhoog dus!
ik zou het niet doenquote:
Zin maken.quote:
Oh, jouw bericht heeft mij wel aangemoedigd om een rooster voor komende week te makenquote:Op zondag 1 oktober 2023 16:37 schreef Tegan het volgende:
Bedankt voor jullie input maar ik had juist aanmoediging nodig.
quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 1 oktober 2023 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is wat agressiever dan bedoelt...
Goedemorgen Tegan.quote:
Weer een week gezellig beetje tikken op het toetsenbord. Wat wilde ik anders gaan doen met mijn tijd?quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen Tegan.
Klaar voor een nieuwe week zwoegen voor de baas?
ach, ik kan me best andere dingen bedenken, maar ja, zo veel vakantiedagen heb ik momenteel nietquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weer een week gezellig beetje tikken op het toetsenbord. Wat wilde ik anders gaan doen met mijn tijd?
En jij?
Zeker. Ging weer veel te snel voorbij wel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik kan me best andere dingen bedenken, maar ja, zo veel vakantiedagen heb ik momenteel niet
Leuk weekend gehad?
Hoeveel heb je er nog?quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeker. Ging weer veel te snel voorbij wel.
Ik heb nog enorm veel dagen, maar geen plannen.
Straks even kijken maar iets van 20quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nog?
Plannen zijn snel te maken.
volgens mij is het hier vanaf woensdag 20-12 dicht. dus dat zijn 6 dagen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Straks even kijken maar iets van 20.
Heb alleen nog plannen om Kerst vrij te nemen, maar dat kost maar drie dagen.
Je werkt er pas een paar wekenquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is het hier vanaf woensdag 20-12 dicht. dus dat zijn 6 dagen.
dan heb ik er nog 5 over dacht ik.
en volgens de administratie nog 9 van vorig jaar
dat zou je zeggen hequote:
Blijft een goeie mop dat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is het hier vanaf woensdag 20-12 dicht. dus dat zijn 6 dagen.
dan heb ik er nog 5 over dacht ik.
en volgens de administratie nog 9 van vorig jaar
en de gene die de fout heeft gemaakt is nu met pensioen, dus als ik niks zeg..quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de gene die de fout heeft gemaakt is nu met pensioen, dus als ik niks zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |