nog even volhouden. binnenkort lig je weer languit in je nieuwe jacuzziquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Als die lui er nu niet waren deed ik even een tukje.
Oehquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:37 schreef gianni61 het volgende:
was al even naar hotels aan het kijken voor komende winter.
zag er 1 met een badkuip op het balkon.
het is een kanshebber
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:37 schreef gianni61 het volgende:
was al even naar hotels aan het kijken voor komende winter.
zag er 1 met een badkuip op het balkon.
het is een kanshebber
Bejaardenparadijs Benidormquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lekkerquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb even zitten rekenen en ik heb nog 18 dagen. Moet even nog mededelen dat ik er dus 15 meeneem naar 2024.
vakantiequote:Op maandag 2 oktober 2023 18:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb even zitten rekenen en ik heb nog 18 dagen. Moet even nog mededelen dat ik er dus 15 meeneem naar 2024.
Dat is langquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
en weer drie uur traumatherapie
Child heeft misschien ook heel veel traumaquote:
Ja.. vind ik ook.. maar goed, net lekker lang even op de bank geslapen, mocht ook wel weer van mezelfquote:
Ach kan altijd ergerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Child heeft misschien ook heel veel trauma
Maar beter zou wel.. beter zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2023 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja.. vind ik ook.. maar goed, net lekker lang even op de bank geslapen, mocht ook wel weer van mezelf
[..]
Ach kan altijd erger
Zouden we hem voor het weekend dicht krijgen?quote:
en een beetje fris ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:27 schreef Tegan het volgende:
Het was gewoon donker toen ik van huis vertrok.
Volgende TT met kerst en kijken of we dat drie jaar volhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |