Dan blijft alleen Tegan nog overquote:
Geef een ander maar weer de schuldquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat was een geslaagde topickiller van @:AirwiN .
Ik ben aseksueel en a-romantischquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou daar zelf niet zo blij mee zijn.
Ohw. Toch nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat was een geslaagde topickiller van @:AirwiN .
6 jaar. Gotta boost those numbers. Those are rookie numbers!quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel en a-romantischDus voor mij is het feest dat ik +/- zes jaar droog sta
Ja dat weet ik, toch is wat ik zei nog steeds waarquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel en a-romantischDus voor mij is het feest dat ik +/- zes jaar droog sta
Touchéquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, toch ik wat ik zei nog steeds waar.
Nee, die wens is nog niet in vervulling gegaan vandaagquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan blijft alleen Tegan nog over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nu is de algemene beschouwingen opwindend genoegquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
Dus dan moet je vrijen of handwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor nu is de algemene beschouwingen opwindend genoeg.
Hahaha daar kan ik je helaas niet bij helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:32 schreef Tegan het volgende:
Voor nu is de algemene beschouwingen opwindend genoeg.
* belt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha daar kan ik je helaas niet bij helpen
Te laat, @AirwiN stond al voor de deurquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Ontfutsel haar adres en stuur het door
als je hem binnen had gelaten, dan zou je nu niet meer postenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Te laat, @:AirwiN stond al voor de deur![]()
.
Doggy style, kun je gewoon neuken en posten tegelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:54 schreef gianni61 het volgende:
als je hem binnen had gelaten, dan zou je nu niet meer posten
Het kan op verschillende manieren. Je hebt mensen die wel aan zichzelf zitten en niet. En het een ander bevredigen, maar afblijven etc. Wel en geen behoefte aan relaties... Het is een breed begripquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:53 schreef Tegan het volgende:
Dat is wel een interessante vraag. Betekent a-seksualiteit dat je ook niet open staat voor puur een ander bevredigen (zonder zelf seksueel aangeraakt te worden)? Volgens mij kan het allebei wel onder die term vallen.
Enige manier hoe ik seks hebquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doggy style, kun je gewoon neuken en posten tegelijk.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:01 schreef Tegan het volgende:
Enige manier hoe ik seks heb.
Ik kan alvast verklappen dat dat vanavond niet zo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Vanavond in een zeester kind of mood?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan alvast verklappen dat dat vanavond niet zo is.
Jij? Of bied je aan om al het werk verder te doen vanavond?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:05 schreef Tegan het volgende:
Vanavond in een zeester kind of mood?
Maakt het nog uit wat mijn antwoord is?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij? Of bied je aan om al het werk verder te doen vanavond?
Bij deze is je aanbod aangenomen.
Fok-orgie?quote:Op zondag 24 september 2023 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat mijn antwoord is?
Nee. Voor de vorm mag je wel gewoon antwoord geven hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat mijn antwoord is?
Dit zou zomaar kunnen lukken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon net zo lang dit topic houden tot het weer weekend is?
Te weinig ge'DM't ook.quote:
Was het maar zo'n feest... al heb ik nu weer twee dagen vrijquote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat is waar ja. Ik was wel veel te laat nog wakker zondagavond, was awkward laat op het werkquote:
Goed idee.quote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel laat, geen DM. Dit wordt er niet beter op zo.quote:Op maandag 25 september 2023 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik was wel veel te laat nog wakker zondagavond, was awkward laat op het werk.
ik zou het bijna weekend noemenquote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... al heb ik nu weer twee dagen vrij
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.quote:Op maandag 25 september 2023 18:46 schreef Tegan het volgende:
Hoe was je afspraak @:ChildoftheStars?
Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 25 september 2023 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het bijna weekend noemen
moeten we weer komen knuffelen?quote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.
Ja , lekker knuffelen idd. Met thee erbij en dekentjes en iemand die mijn hersens eruit peuterenquote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeten we weer komen knuffelen?
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloedquote:Op maandag 25 september 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja , lekker knuffelen idd. Met thee erbij en dekentjes en iemand die mijn hersens eruit peuteren
Oh... jammer... naja... dan maar de rottigheid eruit knuffelenquote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloed
Fijn dat het goed ging. Nu rustig wachten tot je je weer beter voeltquote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.
Oh.quote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloed
Hoe was het varen?quote:Op maandag 25 september 2023 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel laat, geen DM. Dit wordt er niet beter op zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |