Jaquote:Op maandag 25 september 2023 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn dat het goed ging. Nu rustig wachten tot je je weer beter voelt.
quote:
Zit er nog steeds aanquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe gaat het vandaag met je hoofdje?
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het in de COTS en gianni slowchat?
stilletjesquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het in de COTS en gianni slowchat?
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]jij bent er ! Wat kunnen we ons meer wensen
Wel oke. Vooral moe, maar gisteren een hele goede (en productieve) dag gehad. Vandaag dus even wat relaxter, al moet ik straks weer voor een marteling naar de mondhygiënistequote:
Oh bah, mondhygiënisten heulen met de duivel. Sterktequote:Op dinsdag 26 september 2023 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel oke. Vooral moe, maar gisteren een hele goede (en productieve) dag gehad. Vandaag dus even wat relaxter, al moet ik straks weer voor een marteling naar de mondhygiëniste
Nou echtquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah, mondhygiënisten heulen met de duivel. Sterkte
En fijn dat je gisteren lekker gefunctioneerd hebt
Geniet van je dag
Ja...quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou echtAlleen sadisten worden mondhygiënisten volgens mij.
Denk dat dat in eerste instantie nog niet zo makkelijk gaat, aangezien mijn mond half verdoofd wordtquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...
en als ze aan je gezicht zien dat iets pijn doet poken ze altijd extra met de vraag "is dit een gevoelig plekje", ja duh
maar ik wil je niet van nog meer tegenzin voorzien! Gewoon een lekker bakkie thee als je thuis komt
Oh fijn dat ze het verdovenquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk dat dat in eerste instantie nog niet zo makkelijk gaat, aangezien mijn mond half verdoofd wordtMaar zodra het kan inderdaad
Dan zou ik de thee wel eerst flink af laten koelen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk dat dat in eerste instantie nog niet zo makkelijk gaat, aangezien mijn mond half verdoofd wordtMaar zodra het kan inderdaad
en een slabbetje om doenquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik de thee wel eerst flink af laten koelen.
Ja, moet wel bij dieptereiniging. Maar dan nog is het geen pretjequote:Op dinsdag 26 september 2023 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh fijn dat ze het verdoven
Pas dan maar vooral op idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |