Brrrr nee iddquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet wel bij dieptereiniging. Maar dan nog is het geen pretje
quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Hier ook zo een
maar jij lekker uitrusten nu
* ChildoftheStars brengt een kopje thee en legt een dekentje op je schoot. Moet ik een boekje pakken of wil je dat ik een serie/film aanzet?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:19 schreef Tegan het volgende:
[..].
Veel te druk en sociaal geweest, moet ik nu op inleveren.
Ik heb wel behoefte aan een rugmassage, doe je dat ook?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars brengt een kopje thee en legt een dekentje op je schoot. Moet ik een boekje pakken of wil je dat ik een serie/film aanzet?
Vooruitquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb wel behoefte aan een rugmassage, doe je dat ook?
@AirwiN is er waarschijnlijk beter in dan ikquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah, heel lief. Alleen als je wil hoor, anders wil @:AirwiN vast wel helpen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah, heel lief. Alleen als je wil hoor, anders wil @:AirwiN vast wel helpen.
Ah, wat lief en wat een eer. Dankjewel.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht ik wel, heb vertrouwen in jou in het betasten van vrouwen
Bom dia, Q.quote:
moeten we gokken?quote:Op woensdag 27 september 2023 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje laat maar..... ik heb hier maar 1 woord voor
Hahaquote:Op woensdag 27 september 2023 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje laat maar..... ik heb hier maar 1 woord voor
Wat fijnquote:Op donderdag 28 september 2023 07:44 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt weken (jaren) slecht geslapen, maar voel sinds 1-2 dagen eindelijk een heel klein lichtpuntje tussen de zwarte wolken ontstaan. Ben zelfs per ongeluk heel vroeg op het werk, dat lukt me nooit. Heel blij dus nu
.
Is het al weekend?
quote:Op donderdag 28 september 2023 07:44 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt weken (jaren) slecht geslapen, maar voel sinds 1-2 dagen eindelijk een heel klein lichtpuntje tussen de zwarte wolken ontstaan. Ben zelfs per ongeluk heel vroeg op het werk, dat lukt me nooit. Heel blij dus nu
.
Is het al weekend?
welke kaas is het geworden?quote:Op donderdag 28 september 2023 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is me vandaag weer gelukt om boodschappen te doen in de supermarkt (niet bestellen dus) en maar één kleine paniekaanval gehad, maar die kreeg ik onder controle (ik kon niet kiezen bij de kaas en er stond iemand achter me en dat had ik niet door. Dus die man vroeg of hij er even bij mocht, als ik toch stond te denken. Dat was heel eng, maar het ging goed. Ging aan de kant en kon daarna rustig de goede kaas kiezen)
en wat had de enge man?quote:Op donderdag 28 september 2023 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jonge geraspte kaas van het AH-huismerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |