Blijft ook een leuk nummerquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Die had ik ook gevonden, maar toch een andere gekozen om in de OP te zetten.
Daar is ie weerquote:
Ook alweerquote:
Ben benieuwd... volgens mij nog nooit gehad of zat ie in de proeverij?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:12 schreef pullup het volgende:
Ik heb een la Chouffe weg te klokken
Ik denk het niet neequote:Op zaterdag 23 september 2023 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd... volgens mij nog nooit gehad of zat ie in de proeverij?
Ja op een of andere manier heeft men een vergelijking met mij ...quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee
Is wel een redelijk algemeen bekend biertje dacht ik. Heel makkelijk weg te drinken en toch lekker pittig
Goed te doen wel jaquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee
Is wel een redelijk algemeen bekend biertje dacht ik. Heel makkelijk weg te drinken en toch lekker pittig
Lekker, een van m'n favoriete biertjes.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:12 schreef pullup het volgende:
Ik heb een la Chouffe weg te klokken
Prima bier, gewone heb ik nog niet geprobeerd eigenlijkquote:
Gewone is ook heel lekkerquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Prima bier, gewone heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk![]()
Leffe blond wel, alleen dan wel 0.0
De gewone is ronduit goddelijkquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Prima bier, gewone heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk![]()
Leffe blond wel, alleen dan wel 0.0
Mmmmquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
Drink het in ieder geval redelijk vaak, net als Leffe blond en Afflichem blond
Drink ik ook liever frisdrankquote:
Je hebt toch altijd rumquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:49 schreef Koen66 het volgende:
0.0 bier is als nepvlees, best te eten maar het is het net niet
Ik had ook weer vanavondquote:
Prijsverschil is niet meer zo extreem groot als voorheen toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Rum/cola ook lekker, als slaapmuts.
Haal de rum in Duitsland.
Ik haalde er rum voor 8 euro.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prijsverschil is niet meer zo extreem groot als voorheen toch?
Voor de rum die wij hebben betalen we 5.99 euro 40%, Weinbrand (brandy) ook 5.99.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prijsverschil is niet meer zo extreem groot als voorheen toch?
Glas is ook niet goed voor jequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef drakin het volgende:
Buikpijn![]()
4 glazen was toch geen goed idee
Jakkes, de cola te koud?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef drakin het volgende:
Buikpijn![]()
4 glazen was toch geen goed idee
Nog een ruim uur jaquote:
Stoned en of dronken?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag hem meestal op donderdagavonds laat in de kroeg
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een ruim uur ja
[..]
Stoned en of dronken?
Begin corona in Duitsland nog wel eens rum voor onder de Eur 5 gehaald, maar dat redt je er zelfs bij de Lidl niet meer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haalde er rum voor 8 euro.
Doe dat niet weer, die is niet lekker
gewoon hemzelf in een zwart pak aan een drankjequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een ruim uur ja
[..]
Stoned en of dronken?
Als je beetje aan de grens woont lijkt me dat nog wel te doen maar SweetLake is toch wel wat benzine liters weg ...quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Begin corona in Duitsland nog wel eens rum voor onder de Eur 5 gehaald, maar dat redt je er zelfs bij de Lidl niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je beetje aan de grens woont lijkt me dat nog wel te doen maar SweetLake is toch wel wat benzine liters weg ...Kost me alleen tijd, leaseauto betaal ik toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Das niet veel voor een Captain toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Bv Captain Morgan betaal je daar ook rond de Eur 12 voor, hier in de aanbieding ook vaak zat
Klopt Morgan is die prijs en doen ze verder weinig mee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Bv Captain Morgan betaal je daar ook rond de Eur 12 voor, hier in de aanbieding ook vaak zat
Halfzus van me woont in Boxmeer, da's nog dichter bij de grensquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
Wij zitten op de camping in Afferden, als je een keer struikelt sta je in Goch bij de Trinkgut.
Verliefdheid - toverbal?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
Aan wie doet me dit toch denken?
Afferden ligt dichterbij.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Halfzus van me woont in Boxmeer, da's nog dichter bij de grens
Ik hou het bij de enige Nino die ik kenquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
Aan wie doet me dit toch denken?
Ik ben ook weer afwezig straks... maak niet uit Saraquote:Op zondag 24 september 2023 00:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn excuses voor afwezigheid.
Teveel prikkels en hoogsensitiviteit bij dagbesteding maar komt goed.
laat geworden .... Glas melk schijnt ook goed te werkenquote:Op zondag 24 september 2023 00:36 schreef StevenHyde het volgende:
Leuke buurt bbq gehad. Ff glas water en proberen te slapen
6 verschillende biermerken op. Ga wel ff onder een koe liggenquote:Op zondag 24 september 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
laat geworden .... Glas melk schijnt ook goed te werken
quote:Op zondag 24 september 2023 00:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
6 verschillende biermerken op. Ga wel ff onder een koe liggen
wel in bed mag ik hopen ....quote:Op zondag 24 september 2023 00:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
6 verschillende biermerken op. Ga wel ff onder een koe liggen
Een koe in bed is wel een beetje raar. Zelfs als ik aangeschoten benquote:
Heet zn buurvrouw Janssen ?quote:Op zondag 24 september 2023 00:43 schreef maily het volgende:
[..]
Een paard in de gang en een koe in bed
Ja eigenlijk wel verstandig als je morgenochtend F1 wil kijken.quote:Op zondag 24 september 2023 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker hoor . maar ga zo slapen .,..
Ik heb die van de Lidl, en die is echt slecht voor rum.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Begin corona in Duitsland nog wel eens rum voor onder de Eur 5 gehaald, maar dat redt je er zelfs bij de Lidl niet meer.
Dat drinken ze ook op de McLaren autosquote:Op zondag 24 september 2023 02:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb die van de Lidl, en die is echt slecht voor rum.
Beste tot nu toe is toch kraken rum.
Op wat voor auto's?quote:Op zondag 24 september 2023 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat drinken ze ook op de McLaren autos
Morguh Pullup, moet jou team vandaag?quote:
Ja de hele middag in de acht, op de Amstelquote:Op zondag 24 september 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup, moet jou team vandaag?
Ja dat zei je van de week al succes voor jou teamsquote:Op zondag 24 september 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja de hele middag in de acht, op de Amstel
https://www.amstelbeker.nl/
Mannen hebben meer kans dan de dames
Hulloquote:
Hey Chanelquote:
Hoiquote:
Freshquote:
Was weer een leuke set en een gezellige chat.quote:Op zondag 24 september 2023 11:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope ik was weer eens aan het verzaken.
Heer aloa.quote:
Lekker. Ik zet ff koffie en dan neem ik er eentjequote:Op zondag 24 september 2023 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Er staan appelkoeken.
Kon beter. Ga zo weer ligge.quote:
Dan heb ik misschien wel de verkeerde keus gemaakt door naar de kroeg te gaan.quote:Op zondag 24 september 2023 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was weer een leuke set en een gezellige chat.
Kan ook heel gezellig zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 11:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien wel de verkeerde keus gemaakt door naar de kroeg te gaan.
Dat had ik vroeger vaak.Als ik na het stappen wakker werd eerst mijn portemonnee checken.quote:Op zondag 24 september 2023 11:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat was het ook. Nadeel is wel dat de portemonnee weer bijna leeg is.
Ik durf niet eens te kijken.quote:Op zondag 24 september 2023 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger vaak.Als ik na het stappen wakker werd eerst mijn portemonnee checken.
quote:
Ai,is het echt zo erg?quote:Op zondag 24 september 2023 11:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog geld heb voor dit ijs.
[ afbeelding ]
En dan moet je straks ook nog werken.quote:Op zondag 24 september 2023 12:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben het niet meer gewoon en het ging in een verschrikkelijk tempo.
Een bakkie thee sla ik zeker niet af. Merci bien.quote:Op zondag 24 september 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan moet je straks ook nog werken.
Hier:![]()
![]()
Ben eerlijk gezegd nog niet buiten geweest.quote:
De appelkoeken zijn rijp om te plukkenquote:Op zondag 24 september 2023 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd nog niet buiten geweest.
Ik ben net weer binnen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd nog niet buiten geweest.
Radio staat aan.quote:Op zondag 24 september 2023 14:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben net weer binnen.
Ga je voetbal kijken?
We hadden vroeger wel appelbomen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:20 schreef maily het volgende:
[..]
De appelkoeken zijn rijp om te plukken
Wij pruimenbomenquote:Op zondag 24 september 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden vroeger wel appelbomen.
Die hadden de buren.quote:
Fruit is gezond toch?quote:Op zondag 24 september 2023 14:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij was weleens te vinden in de tuin van de buren
Ik ook op jou freon.quote:
Ik had deze al gezien.Gewoon geen woorden voor.quote:
Te triest voor woorden.quote:Op zondag 24 september 2023 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze al gezien.Gewoon geen woorden voor.
Goed dat jij het post.
Staat in de comments.quote:Op zondag 24 september 2023 15:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Te triest voor woorden.
Ik wil het werkelijke verhaal weleens horen.
Heel eerlijk? Had je anders verwacht?quote:
Zeker niet.quote:Op zondag 24 september 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Had je anders verwacht?
Zeg, zou jij eens lief willen zijn tegen echte rampen?quote:
Had je van de week over Grun gelezen? Met de pompeblęden bus?quote:Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze voetballen weer.
Nu rust overigens.
Dat heb ik gemist.quote:Op zondag 24 september 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je van de week over Grun gelezen? Met de pompeblęden bus?
Heer Sode.quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo heeft de toenmalige rayonmanager van mijn standplaats eens een andere standplaats te pakken gehad:
Tijdens een jubilarissenfeest waren er ook collega’s uit de regio Amsterdam uitgenodigd. Die zijn opgehaald met de spelersbus van FC Utrecht.
Lekker slim ookquote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.sikkom.nl/act(...)t-goed-28656726.html
Ooit bij Jou vrouw Mijn vrouw ook zo gelachen.Hadden ze een 020 en een 010 bijelkaar gezet.quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo heeft de toenmalige rayonmanager van mijn standplaats eens een andere standplaats te pakken gehad:
Tijdens een jubilarissenfeest waren er ook collega’s uit de regio Amsterdam uitgenodigd. Die zijn opgehaald met de spelersbus van FC Utrecht.
Dit gaat rellen worden...quote:
Kan alleen maar hopen op een hele zware boete voor Ajax.quote:
Stel je toch voor dat hier publiek van beide teams isquote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Was al van alles aan de gang buiten.
Ik ben er wel geweestquote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat hier publiek van beide teams is
De dames wel ja, heren verloren van Rotterdam.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Met hockey lukt het Amsterdam wel om van R'dam te winnen
Ook altijd wel een succes inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit bij Jou vrouw Mijn vrouw ook zo gelachen.Hadden ze een 020 en een 010 bijelkaar gezet.
En je leeft nogquote:Op zondag 24 september 2023 16:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Wedstrijden van Ajax Feyenoord en andersom.
Niets is sterker dan dat ene woordquote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat hier publiek van beide teams is
Mensen die elkaar helemaal naar de tering schelden levert wel meer kijkers op ergo meer geldquote:Op zondag 24 september 2023 16:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook altijd wel een succes inderdaad.
HerRabbit.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die elkaar helemaal naar de tering schelden levert wel meer kijkers op ergo meer geld
Hebben ze dat gedaan ook?quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die elkaar helemaal naar de tering schelden levert wel meer kijkers op ergo meer geld
Kakkerlakken?quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Niets is sterker dan dat ene woord
Geen idee, maar ik nam aan dat die daarom bij elkaar werden gezet bij dat programma. Ik kijk vrijwel geen tv meer tegenwoordig.quote:
Daar kan ik me nog vaag stukjes van herinnerenquote:
Ik heb weleens moeten rennen jaquote:
Bizar tochquote:Op zondag 24 september 2023 16:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb weleens moeten rennen ja![]()
Vroeger die klassieker, dan was je meer met het publiek bezig dan met de wedstrijd. Overal in het stadion waren wel vechtpartijen, omdat er Feyenoorders verspreid in het stadion zaten (in de kuip was dat precies zo).
Daarmee los je het probleem niet op. Dan zoeken ze elkaar wel weer bij de housefeesten e.d. op.quote:Op zondag 24 september 2023 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bizar toch
Straks is het een sport zonder publiek (in ieder geval in NL). Hebben ze mooi op kunnen oefenen met corona.
Dat was op een zeker moment ook heel erg.quote:Op zondag 24 september 2023 16:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarmee los je het probleem niet op. Dan zoeken ze elkaar wel weer bij de housefeesten e.d. op.
Het komt voor mij niet als een verrassingquote:Op zondag 24 september 2023 16:54 schreef kree het volgende:
snap ook niet echt waarom dat vechten enzo?
Het is altijd drama en alleen verliezers daarin, maarja zal er wel bijhoren ofzo
In Engeland wel.quote:Op zondag 24 september 2023 17:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Het komt voor mij niet als een verrassing![]()
Maar dat het erbij hoort is niet zo, ze doen er niks aan.
Regelmatig dingen over gelezen idd.quote:Op zondag 24 september 2023 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was op een zeker moment ook heel erg.
Nou kijk wat het is, tis meer die mensen zelf dus dat snap ik al niet waarom??? echtquote:Op zondag 24 september 2023 17:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Het komt voor mij niet als een verrassing![]()
Maar dat het erbij hoort is niet zo, ze doen er niks aan.
Heb zeker wel dingen gezien en meegemaakt.Ooit een keer in de Energiehal een gast die dacht dat ik uit Amsterdam kwam,wat deels ook wel waar was. diie werd helemaal boos op mij.Toen ben ik maar Fries gaan praten.quote:Op zondag 24 september 2023 17:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Regelmatig dingen over gelezen idd.
Maar het meeste hoor je denk ik niet.
Jij hebt het wel gezien zeker?
In Arnhem ooit meegemaakt. Loop ik daar in mijn Ajax shirtje hoor ik opeens een grote groep Feyenoordsupprters aankomen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
Hitlergroeten tijdens een set.
Dan heb je echt zoiets van: Okee doei.
Dat lost een deel van het probleem op. De grote meerderheid van de supporters heeft er dan geen last van.quote:Op zondag 24 september 2023 16:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarmee los je het probleem niet op. Dan zoeken ze elkaar wel weer bij de housefeesten e.d. op.
1 van de presentators op Radio 1 benoemde ook drugs.Ze zijn ook doorgesnoven.quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
In Arnhem ooit meegemaakt. Loop ik daar in mijn Ajax shirtje hoor ik opeens een grote groep Feyenoordsupprters aankomen.
Ik wist niet hoe snel ik mijn jas aan moest doen![]()
Rotte appels heb je overal.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Wel dat de DJ`s het toen ook wel iets hebben gevoed.
He, ik heb nog nooit een fysiek gevecht verlorenquote:Op zondag 24 september 2023 16:54 schreef kree het volgende:
snap ook niet echt waarom dat vechten enzo?
Het is altijd drama en alleen verliezers daarin, maarja zal er wel bijhoren ofzo
Even duiding:quote:
Dat was mijn redding toen wel ja.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 van de presentators op Radio 1 benoemde ook drugs.Ze zijn ook doorgesnoven.
Goed dat je een jas bij je had.
quote:
En de jonge gastjes willen zich bewijzen.Die krijgen gewoon speed of coke.quote:Op zondag 24 september 2023 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was mijn redding toen wel ja.
Ik weet niet wat die lui slikken tegenwoordig. Vroeger was het rohypnol en veel drank.
Maar ze zijn vaak in een hele andere wereld en alles gaat kapot.
Ooit in een discotheek op Terschelling draaiden ze deze...maar dat werd ook joden ipv de daadwerkelijke tekst.quote:Op zondag 24 september 2023 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even duiding:
Het begon met Amsterdam waar lech dat dan?
amsterdam is de de stad van de mode.
Ja mijn ash. iedereen zong Joden.
Ik heb het altijd ontlopen enzo.quote:Op zondag 24 september 2023 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ik heb nog nooit een fysiek gevecht verloren
Ik ook zoveel mogelijk, 1 keer lukte dat niet.quote:Op zondag 24 september 2023 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het altijd ontlopen enzo.
of sowieso heb ik niet zoveel ermee met voetbal, maarja waarom zou je gaan vechten joh
naja soms kan het niet anders, maar schat die voor je in op zelfverdediging dusquote:Op zondag 24 september 2023 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook zoveel mogelijk, 1 keer lukte dat niet.
Dus sta met 1 op 1 overwinningen goed in de boeken
En was bij mij niet bij voetbal, ben niet dom genoeg om daar heen te gaan
Juist, als het moet dan vooral winnen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
naja soms kan het niet anders, maar schat die voor je in op zelfverdediging dus
ja ben ik het wel mee eens, goed weet niet of ik zou winnen enzo als ik al in zo'n situatie kom maarja dan zou ik ook vechten.quote:Op zondag 24 september 2023 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist, als het moet dan vooral winnen.
En verder, vooral ontlopen
Niets mis met wapens toch? Lijkt me wel een goed plan om alle voetbalhooligans er 1 te gevenquote:Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
naja soms kan het niet anders, maar schat die voor je in op zelfverdediging dus
mag je nog blij zijn dat het niet de Usa is met wapens die mogen, want ok. naja ander topic waard dat enzo...
Is al een tijdje zoquote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
Alle trollen zitten momenteel in het Ajax topic
haha ja je snapt me welquote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis met wapens toch? Lijkt me wel een goed plan om alle voetbalhooligans er 1 te geven
Wel even eerst de rest van het publiek, spelers etc uit het stadion. Daarna deuren dichten een paar dagen later eens gaan kijken
Wie is daar MOD?quote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
quote:
onlogisch, Drizzt_DoUrden, R-woud93, Cocoquote:
Kan je nagaan en dan nog een FA.quote:Op zondag 24 september 2023 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
onlogisch, Drizzt_DoUrden, R-woud93, Coco
kun je dat zien eigenlijk wie mods van wat zijn? Nooit eigenlijk naar gekeken?quote:
Flink team wel.quote:
Bij zoeken in Forum.quote:Op zondag 24 september 2023 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
kun je dat zien eigenlijk wie mods van wat zijn? Nooit eigenlijk naar gekeken?
https://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Op zondag 24 september 2023 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Mods kwamen meestal naar mijof FA lol
Staat er in de index gewoon bij bij de boards.quote:Op zondag 24 september 2023 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Mods kwamen meestal naar mijof FA lol
Valt wel mee.quote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
Had je iets anders gehoord dan?quote:Op zondag 24 september 2023 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
best wel ja mss is het nog niet zo slecht in 40+
Dan hoop ik dat ze daar blijvenquote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
Ff Ajax uitlachen, hoort er bijquote:
nee hoor maar mag hier dus eigenlijk pas posten sinds 2 weekjes terug maar had al wel ff gegluurd hoe het hier gingquote:Op zondag 24 september 2023 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je iets anders gehoord dan?
Dat is waar idd...quote:Op zondag 24 september 2023 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze daar blijven
Wij zijn het beste korfbalteam van heel FOK!quote:Op zondag 24 september 2023 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
best wel ja mss is het nog niet zo slecht in 40+
Dat is ook prima.quote:
Ik ben net 30, ik ken dat gevoel niet.quote:Op zondag 24 september 2023 17:39 schreef kree het volgende:
hadden jullie dart niet dan toen je 40 werd? het klinkt zo oud enzo, voel me eigenlijk stuk jonger
Waarom heb je er niets aan gedaan dan?quote:Op zondag 24 september 2023 17:39 schreef kree het volgende:
hadden jullie dart niet dan toen je 40 werd? het klinkt zo oud enzo, voel me eigenlijk stuk jonger
30 vond ik wel heer erg. Maar dat is al dik 20 jaar geleden.quote:Op zondag 24 september 2023 17:37 schreef kree het volgende:
vindt t nog steeds kut om te moeten zeggen dat ik 40 ben trouwens, 39 klonk beter, maargoed ff wennen.
Ik heb lekker hockey gekekenquote:Op zondag 24 september 2023 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga weer eens voetbal kijken (luisteren in dit geval) en dan krijg je dit
Ja jammer idd.quote:Op zondag 24 september 2023 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga weer eens voetbal kijken (luisteren in dit geval) en dan krijg je dit
Ik had een leuk feestje toen ik 40 werdquote:Op zondag 24 september 2023 17:39 schreef kree het volgende:
Als het straks slecht gaat met PSV of Feyenoord zitten ze daar, zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op zondag 24 september 2023 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is ook prima.
Los daarvan zitten er veel trollen in het topic, al een hele tijd.
zo is het niet, ze schatten me meestal jonger in ook, maar ok door van alles etc ben ik nog alleen geen vriendin geen kinderen etc. en dan voel ik me achterlopen op rest eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom heb je er niets aan gedaan dan?
toen ik 30 werd was ik er nog ok mee, 40 klinkt stuk rotter wel voor mijn gevoel dus. lolquote:Op zondag 24 september 2023 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
30 vond ik wel heer erg. Maar dat is al dik 20 jaar geleden.
Jaren terug, echt al lang geleden. Tijdens een hoofdklasse wedstrijd. Werd er 1 blikje op het veld gegooid.quote:
Vergelijk het met die Hooligans. Niks aan doen, gaat vanzelf over.quote:Op zondag 24 september 2023 17:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het straks slecht gaat met PSV of Feyenoord zitten ze daar, zo werkt dat nou eenmaal.
Rare kindjes zijn datquote:Op zondag 24 september 2023 17:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het straks slecht gaat met PSV of Feyenoord zitten ze daar, zo werkt dat nou eenmaal.
ik had er toch een beetje moeite mee en wil het niet te zwaar maken, maar bv mijn pa overleed op 56 ook daar denk ik wel eens aan, niet zoveel tijd te gaan, wss ten onrechte gedachte maar toch.quote:Op zondag 24 september 2023 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had een leuk feestje toen ik 40 werd![]()
Wat kan mij dat nou schelen. Ik ben gezond en zit goed in mijn vel.
En wat zien die vrouwen op een foto van jou?quote:Op zondag 24 september 2023 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
toen ik 30 werd was ik er nog ok mee, 40 klinkt stuk rotter wel voor mijn gevoel dus. lol
Ook echt als ik foto's zie van vrouwen enzo dan, damn zelfde leeftijd en ze zien er bejaard uit vaak.
Hier zitten geen hooligans, die staan nu voor de deur van de Arenaquote:Op zondag 24 september 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Vergelijk het met die Hooligans. Niks aan doen, gaat vanzelf over.
Niet dus
Mijn vriendin is 18 jaar jonger dan ik.Zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 24 september 2023 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
toen ik 30 werd was ik er nog ok mee, 40 klinkt stuk rotter wel voor mijn gevoel dus. lol
Ook echt als ik foto's zie van vrouwen enzo dan, damn zelfde leeftijd en ze zien er bejaard uit vaak.
nou dat ze me stuk jonger schatten wel denk.quote:Op zondag 24 september 2023 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat zien die vrouwen op een foto van jou?
Dat herken ik wel ja. Nog een paar maanden en ik ben net zo oud als dat mijn moeder overleed.quote:Op zondag 24 september 2023 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik had er toch een beetje moeite mee en wil het niet te zwaar maken, maar bv mijn pa overleed op 56 ook daar denk ik wel eens aan, niet zoveel tijd te gaan, wss ten onrechte gedachte maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |