Een bakkie thee sla ik zeker niet af. Merci bien.quote:Op zondag 24 september 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan moet je straks ook nog werken.
Hier:![]()
![]()
Ben eerlijk gezegd nog niet buiten geweest.quote:
De appelkoeken zijn rijp om te plukkenquote:Op zondag 24 september 2023 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd nog niet buiten geweest.
Ik ben net weer binnen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd nog niet buiten geweest.
Radio staat aan.quote:Op zondag 24 september 2023 14:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben net weer binnen.
Ga je voetbal kijken?
We hadden vroeger wel appelbomen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:20 schreef maily het volgende:
[..]
De appelkoeken zijn rijp om te plukken
Wij pruimenbomenquote:Op zondag 24 september 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden vroeger wel appelbomen.
Die hadden de buren.quote:
Fruit is gezond toch?quote:Op zondag 24 september 2023 14:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij was weleens te vinden in de tuin van de buren
Ik ook op jou freon.quote:
Ik had deze al gezien.Gewoon geen woorden voor.quote:
Te triest voor woorden.quote:Op zondag 24 september 2023 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze al gezien.Gewoon geen woorden voor.
Goed dat jij het post.
Staat in de comments.quote:Op zondag 24 september 2023 15:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Te triest voor woorden.
Ik wil het werkelijke verhaal weleens horen.
Heel eerlijk? Had je anders verwacht?quote:
Zeker niet.quote:Op zondag 24 september 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Had je anders verwacht?
Zeg, zou jij eens lief willen zijn tegen echte rampen?quote:
Had je van de week over Grun gelezen? Met de pompeblêden bus?quote:Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze voetballen weer.
Nu rust overigens.
Dat heb ik gemist.quote:Op zondag 24 september 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je van de week over Grun gelezen? Met de pompeblêden bus?
Heer Sode.quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo heeft de toenmalige rayonmanager van mijn standplaats eens een andere standplaats te pakken gehad:
Tijdens een jubilarissenfeest waren er ook collega’s uit de regio Amsterdam uitgenodigd. Die zijn opgehaald met de spelersbus van FC Utrecht.
Lekker slim ookquote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.sikkom.nl/act(...)t-goed-28656726.html
Ooit bij Jou vrouw Mijn vrouw ook zo gelachen.Hadden ze een 020 en een 010 bijelkaar gezet.quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo heeft de toenmalige rayonmanager van mijn standplaats eens een andere standplaats te pakken gehad:
Tijdens een jubilarissenfeest waren er ook collega’s uit de regio Amsterdam uitgenodigd. Die zijn opgehaald met de spelersbus van FC Utrecht.
Dit gaat rellen worden...quote:
Kan alleen maar hopen op een hele zware boete voor Ajax.quote:
Stel je toch voor dat hier publiek van beide teams isquote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Was al van alles aan de gang buiten.
Ik ben er wel geweestquote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat hier publiek van beide teams is
De dames wel ja, heren verloren van Rotterdam.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Met hockey lukt het Amsterdam wel om van R'dam te winnen
Ook altijd wel een succes inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit bij Jou vrouw Mijn vrouw ook zo gelachen.Hadden ze een 020 en een 010 bijelkaar gezet.
En je leeft nogquote:Op zondag 24 september 2023 16:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Wedstrijden van Ajax Feyenoord en andersom.
Niets is sterker dan dat ene woordquote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat hier publiek van beide teams is
Mensen die elkaar helemaal naar de tering schelden levert wel meer kijkers op ergo meer geldquote:Op zondag 24 september 2023 16:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook altijd wel een succes inderdaad.
HerRabbit.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die elkaar helemaal naar de tering schelden levert wel meer kijkers op ergo meer geld
Hebben ze dat gedaan ook?quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die elkaar helemaal naar de tering schelden levert wel meer kijkers op ergo meer geld
Kakkerlakken?quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Niets is sterker dan dat ene woord
Geen idee, maar ik nam aan dat die daarom bij elkaar werden gezet bij dat programma. Ik kijk vrijwel geen tv meer tegenwoordig.quote:
Daar kan ik me nog vaag stukjes van herinnerenquote:
Ik heb weleens moeten rennen jaquote:
Bizar tochquote:Op zondag 24 september 2023 16:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb weleens moeten rennen ja![]()
Vroeger die klassieker, dan was je meer met het publiek bezig dan met de wedstrijd. Overal in het stadion waren wel vechtpartijen, omdat er Feyenoorders verspreid in het stadion zaten (in de kuip was dat precies zo).
Daarmee los je het probleem niet op. Dan zoeken ze elkaar wel weer bij de housefeesten e.d. op.quote:Op zondag 24 september 2023 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bizar toch
Straks is het een sport zonder publiek (in ieder geval in NL). Hebben ze mooi op kunnen oefenen met corona.
Dat was op een zeker moment ook heel erg.quote:Op zondag 24 september 2023 16:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarmee los je het probleem niet op. Dan zoeken ze elkaar wel weer bij de housefeesten e.d. op.
Het komt voor mij niet als een verrassingquote:Op zondag 24 september 2023 16:54 schreef kree het volgende:
snap ook niet echt waarom dat vechten enzo?
Het is altijd drama en alleen verliezers daarin, maarja zal er wel bijhoren ofzo
In Engeland wel.quote:Op zondag 24 september 2023 17:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Het komt voor mij niet als een verrassing![]()
Maar dat het erbij hoort is niet zo, ze doen er niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |