Een bakkie thee sla ik zeker niet af. Merci bien.quote:Op zondag 24 september 2023 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan moet je straks ook nog werken.
Hier:![]()
![]()
Ben eerlijk gezegd nog niet buiten geweest.quote:
De appelkoeken zijn rijp om te plukkenquote:Op zondag 24 september 2023 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd nog niet buiten geweest.
Ik ben net weer binnen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd nog niet buiten geweest.
Radio staat aan.quote:Op zondag 24 september 2023 14:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben net weer binnen.
Ga je voetbal kijken?
We hadden vroeger wel appelbomen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:20 schreef maily het volgende:
[..]
De appelkoeken zijn rijp om te plukken
Wij pruimenbomenquote:Op zondag 24 september 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden vroeger wel appelbomen.
Die hadden de buren.quote:
Fruit is gezond toch?quote:Op zondag 24 september 2023 14:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij was weleens te vinden in de tuin van de buren
Ik ook op jou freon.quote:
Ik had deze al gezien.Gewoon geen woorden voor.quote:
Te triest voor woorden.quote:Op zondag 24 september 2023 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze al gezien.Gewoon geen woorden voor.
Goed dat jij het post.
Staat in de comments.quote:Op zondag 24 september 2023 15:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Te triest voor woorden.
Ik wil het werkelijke verhaal weleens horen.
Heel eerlijk? Had je anders verwacht?quote:
Zeker niet.quote:Op zondag 24 september 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Had je anders verwacht?
Zeg, zou jij eens lief willen zijn tegen echte rampen?quote:
Had je van de week over Grun gelezen? Met de pompeblęden bus?quote:Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze voetballen weer.
Nu rust overigens.
Dat heb ik gemist.quote:Op zondag 24 september 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je van de week over Grun gelezen? Met de pompeblęden bus?
Heer Sode.quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo heeft de toenmalige rayonmanager van mijn standplaats eens een andere standplaats te pakken gehad:
Tijdens een jubilarissenfeest waren er ook collega’s uit de regio Amsterdam uitgenodigd. Die zijn opgehaald met de spelersbus van FC Utrecht.
Lekker slim ookquote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.sikkom.nl/act(...)t-goed-28656726.html
Ooit bij Jou vrouw Mijn vrouw ook zo gelachen.Hadden ze een 020 en een 010 bijelkaar gezet.quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo heeft de toenmalige rayonmanager van mijn standplaats eens een andere standplaats te pakken gehad:
Tijdens een jubilarissenfeest waren er ook collega’s uit de regio Amsterdam uitgenodigd. Die zijn opgehaald met de spelersbus van FC Utrecht.
Dit gaat rellen worden...quote:
Kan alleen maar hopen op een hele zware boete voor Ajax.quote:
Stel je toch voor dat hier publiek van beide teams isquote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Was al van alles aan de gang buiten.
Ik ben er wel geweestquote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat hier publiek van beide teams is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |