Ik ben ook weer afwezig straks... maak niet uit Saraquote:Op zondag 24 september 2023 00:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn excuses voor afwezigheid.
Teveel prikkels en hoogsensitiviteit bij dagbesteding maar komt goed.
laat geworden .... Glas melk schijnt ook goed te werkenquote:Op zondag 24 september 2023 00:36 schreef StevenHyde het volgende:
Leuke buurt bbq gehad. Ff glas water en proberen te slapen
6 verschillende biermerken op. Ga wel ff onder een koe liggenquote:Op zondag 24 september 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
laat geworden .... Glas melk schijnt ook goed te werken
quote:Op zondag 24 september 2023 00:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
6 verschillende biermerken op. Ga wel ff onder een koe liggen
wel in bed mag ik hopen ....quote:Op zondag 24 september 2023 00:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
6 verschillende biermerken op. Ga wel ff onder een koe liggen
Heet zn buurvrouw Janssen ?quote:Op zondag 24 september 2023 00:43 schreef maily het volgende:
[..]
Een paard in de gang en een koe in bed
Ja eigenlijk wel verstandig als je morgenochtend F1 wil kijken.quote:Op zondag 24 september 2023 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker hoor . maar ga zo slapen .,..
Ik heb die van de Lidl, en die is echt slecht voor rum.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Begin corona in Duitsland nog wel eens rum voor onder de Eur 5 gehaald, maar dat redt je er zelfs bij de Lidl niet meer.
Dat drinken ze ook op de McLaren autosquote:Op zondag 24 september 2023 02:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb die van de Lidl, en die is echt slecht voor rum.
Beste tot nu toe is toch kraken rum.
Op wat voor auto's?quote:Op zondag 24 september 2023 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat drinken ze ook op de McLaren autos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |