Blijft ook een leuk nummerquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Die had ik ook gevonden, maar toch een andere gekozen om in de OP te zetten.
Daar is ie weerquote:
Ook alweerquote:
Ben benieuwd... volgens mij nog nooit gehad of zat ie in de proeverij?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:12 schreef pullup het volgende:
Ik heb een la Chouffe weg te klokken
Ik denk het niet neequote:Op zaterdag 23 september 2023 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd... volgens mij nog nooit gehad of zat ie in de proeverij?
Ja op een of andere manier heeft men een vergelijking met mij ...quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee
Is wel een redelijk algemeen bekend biertje dacht ik. Heel makkelijk weg te drinken en toch lekker pittig
Goed te doen wel jaquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee
Is wel een redelijk algemeen bekend biertje dacht ik. Heel makkelijk weg te drinken en toch lekker pittig
Lekker, een van m'n favoriete biertjes.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:12 schreef pullup het volgende:
Ik heb een la Chouffe weg te klokken
Prima bier, gewone heb ik nog niet geprobeerd eigenlijkquote:
Gewone is ook heel lekkerquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Prima bier, gewone heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk![]()
Leffe blond wel, alleen dan wel 0.0
De gewone is ronduit goddelijkquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Prima bier, gewone heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk![]()
Leffe blond wel, alleen dan wel 0.0
Mmmmquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
Drink het in ieder geval redelijk vaak, net als Leffe blond en Afflichem blond
Drink ik ook liever frisdrankquote:
Je hebt toch altijd rumquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:49 schreef Koen66 het volgende:
0.0 bier is als nepvlees, best te eten maar het is het net niet
Ik had ook weer vanavondquote:
Prijsverschil is niet meer zo extreem groot als voorheen toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Rum/cola ook lekker, als slaapmuts.
Haal de rum in Duitsland.
Ik haalde er rum voor 8 euro.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prijsverschil is niet meer zo extreem groot als voorheen toch?
Voor de rum die wij hebben betalen we 5.99 euro 40%, Weinbrand (brandy) ook 5.99.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prijsverschil is niet meer zo extreem groot als voorheen toch?
Glas is ook niet goed voor jequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef drakin het volgende:
Buikpijn![]()
4 glazen was toch geen goed idee
Jakkes, de cola te koud?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:21 schreef drakin het volgende:
Buikpijn![]()
4 glazen was toch geen goed idee
Nog een ruim uur jaquote:
Stoned en of dronken?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag hem meestal op donderdagavonds laat in de kroeg
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een ruim uur ja
[..]
Stoned en of dronken?
Begin corona in Duitsland nog wel eens rum voor onder de Eur 5 gehaald, maar dat redt je er zelfs bij de Lidl niet meer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haalde er rum voor 8 euro.
Doe dat niet weer, die is niet lekker
gewoon hemzelf in een zwart pak aan een drankjequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een ruim uur ja
[..]
Stoned en of dronken?
Als je beetje aan de grens woont lijkt me dat nog wel te doen maar SweetLake is toch wel wat benzine liters weg ...quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Begin corona in Duitsland nog wel eens rum voor onder de Eur 5 gehaald, maar dat redt je er zelfs bij de Lidl niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je beetje aan de grens woont lijkt me dat nog wel te doen maar SweetLake is toch wel wat benzine liters weg ...Kost me alleen tijd, leaseauto betaal ik toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Das niet veel voor een Captain toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Bv Captain Morgan betaal je daar ook rond de Eur 12 voor, hier in de aanbieding ook vaak zat
Klopt Morgan is die prijs en doen ze verder weinig mee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Bv Captain Morgan betaal je daar ook rond de Eur 12 voor, hier in de aanbieding ook vaak zat
Halfzus van me woont in Boxmeer, da's nog dichter bij de grensquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
Wij zitten op de camping in Afferden, als je een keer struikelt sta je in Goch bij de Trinkgut.
Verliefdheid - toverbal?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
Aan wie doet me dit toch denken?
Afferden ligt dichterbij.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Halfzus van me woont in Boxmeer, da's nog dichter bij de grens
Ik hou het bij de enige Nino die ik kenquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
Aan wie doet me dit toch denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |