Was weer een leuke set en een gezellige chat.quote:Op zondag 24 september 2023 11:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope ik was weer eens aan het verzaken.
Heer aloa.quote:
Lekker. Ik zet ff koffie en dan neem ik er eentjequote:Op zondag 24 september 2023 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Er staan appelkoeken.
Kon beter. Ga zo weer ligge.quote:
Dan heb ik misschien wel de verkeerde keus gemaakt door naar de kroeg te gaan.quote:Op zondag 24 september 2023 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was weer een leuke set en een gezellige chat.
Kan ook heel gezellig zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 11:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien wel de verkeerde keus gemaakt door naar de kroeg te gaan.
Dat had ik vroeger vaak.Als ik na het stappen wakker werd eerst mijn portemonnee checken.quote:Op zondag 24 september 2023 11:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat was het ook. Nadeel is wel dat de portemonnee weer bijna leeg is.
Ik durf niet eens te kijken.quote:Op zondag 24 september 2023 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger vaak.Als ik na het stappen wakker werd eerst mijn portemonnee checken.
quote:
Ai,is het echt zo erg?quote:Op zondag 24 september 2023 11:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog geld heb voor dit ijs.
[ afbeelding ]
En dan moet je straks ook nog werken.quote:Op zondag 24 september 2023 12:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben het niet meer gewoon en het ging in een verschrikkelijk tempo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |