Is al een tijdje zoquote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
Alle trollen zitten momenteel in het Ajax topic
haha ja je snapt me welquote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis met wapens toch? Lijkt me wel een goed plan om alle voetbalhooligans er 1 te geven
Wel even eerst de rest van het publiek, spelers etc uit het stadion. Daarna deuren dichten een paar dagen later eens gaan kijken
Wie is daar MOD?quote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
quote:
onlogisch, Drizzt_DoUrden, R-woud93, Cocoquote:
Kan je nagaan en dan nog een FA.quote:Op zondag 24 september 2023 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
onlogisch, Drizzt_DoUrden, R-woud93, Coco
kun je dat zien eigenlijk wie mods van wat zijn? Nooit eigenlijk naar gekeken?quote:
Flink team wel.quote:
Bij zoeken in Forum.quote:Op zondag 24 september 2023 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
kun je dat zien eigenlijk wie mods van wat zijn? Nooit eigenlijk naar gekeken?
https://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Op zondag 24 september 2023 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Mods kwamen meestal naar mijof FA lol
Staat er in de index gewoon bij bij de boards.quote:Op zondag 24 september 2023 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Mods kwamen meestal naar mijof FA lol
Valt wel mee.quote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
Had je iets anders gehoord dan?quote:Op zondag 24 september 2023 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
best wel ja mss is het nog niet zo slecht in 40+
Meningen verschillenquote:
Dan hoop ik dat ze daar blijvenquote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
Ff Ajax uitlachen, hoort er bijquote:
nee hoor maar mag hier dus eigenlijk pas posten sinds 2 weekjes terug maar had al wel ff gegluurd hoe het hier gingquote:Op zondag 24 september 2023 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je iets anders gehoord dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |