abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210670947

Dit zijn de twintig deelnemers van het 25ste seizoen: Hassan Slaby, Guido Spek, Eva Simons, Jochen Otten, Krista Arriëns, Radmilo Soda, Iris Enthoven, Mark Baanders, Floris Göbel, Iris van Lunenburg, Irene van de Laar, Roberta Pagnier, Willem Voogd, Jaimie Vaes, Maxim Froger, Roosmarijn Wind, Chelsey Weimar, Ilse Paulis, Armand Rosbak en Frits Wester.

Voor de 25e keer kunnen we ons verheugen op een episch avontuur, waarin de grenzen van overleving, spel en strategie opnieuw worden verlegd. In de betoverende wildernis van Maleisië gaan de twintig kandidaten het ultieme survival-avontuur aan: overleven op een afgelegen eiland, geconfronteerd worden met genadeloze proeven en meedogenloze eliminaties doorstaan. Het jubileumseizoen belooft opnieuw meeslepend te worden, met al op dag één een grote wending die meteen de toon zet voor de rest van het seizoen… Wie triomfeert en wint de titel Robinson 2023?

Op zaterdag 2 september om 20.00 uur is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te zien bij RTL 4, gevolgd door aflevering 2 op zondag. Daarna is Expeditie Robinson elke zondag om 20.00 uur te zien bij RTL 4.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Miss 200.000.000! maandag 18 september 2023 @ 10:15:39 #2
367000 roos94
pi_210671078
Ik zit nu te kijken. Hoe kun je steen papier schaar niet kennen. Dat kan niet.
pi_210671113
Blij dat die Iris eruit is, wat een vervelend en omhooggevallen mens is dat zeg! En aardig van Mark dat hij de beleefdheid heeft om zijn slaapplekje af te staan aan Irene als welkom op het afvallerseiland. Dat zag ik Iris nog niet doen, die denkt alleen maar aan zichzelf. Lachen dat ze beweerde een hoop geleerd en gedaan te hebben daar, wat dan precies? En ja, door die flauwe opmerking van Frits, dat er met de jongeren alleen maar te praten valt over facebook etc. is niet goed gevallen en nu ligt hij eruit. Die zien we dus ook terug op het afvallerseiland. De opmerking dat dat Chinese meisje er maar uit moest vond ik ook niet erg slim van hem. Hij houdt niet van groepjes vormen en gooide het daarom maar in de hele groep, onhandig ondanks dat hij wel gelijk had. Heeft kwaad bloed gezet. natuurlijk.
Tip voor een ander programma dat er een beetje weg van heeft maar op een boot plaats vind.
Survive the Raft, elke zaterdag om 22.30 uur op Discovery. Spannend en ook veel gekonkel. ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Chea49 op 18-09-2023 10:45:15 ]
pi_210671365
Ik vond dat Frits het wel goed deed met de overweging die hij meegaf. Ik vind namelijk dat hij gelijk heeft, maar zoals altijd zijn de teams niet al te snugger. Als je in deze fase van het spel kan zorgen dat je veel kracht houdt dan heeft dat absoluut voordelen. Je kan beter met 8 sterke mensen zijn dan met 7. Ik vond zijn suggestie, en onderbouwing, erg sterk. En dat vond de rest ook, maar ze deden er helaas niks mee. Die Roos is maar een zeik kind, bijna net zo irritant als Iris.

Eva valt mij ook goed tegen, ga lekker je ogen zwart smeren met mascara als je zo emo bent. Pffff.

Mark is mijn absolute favoriet, Jochen een hele goede 2e. Mark heeft echt een hart van goud O+
pi_210671649
Welnee, die Frits probeert zijn 'politieke spelletjes' om er zelf beter uit te komen. Genadeloos op afgestraft dus, en terecht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210672369
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Welnee, die Frits probeert zijn 'politieke spelletjes' om er zelf beter uit te komen. Genadeloos op afgestraft dus, en terecht.
Dat gebeurd natuurlijk altijd. Meestal wordt het "plannetje" echter niet gesmeed met de persoon er zelf bij.
Frits deed dit wel. Niks mis mee wat mij betreft. Dan kun je zeggen "Frits gooit me voor de bus". Terwijl jullie Frits voor diezelfde bus aan het gooien zijn.
Dat is het spel en niet meer dan logisch.

Frits zn rant na zn uitschakeling vond ik ook niet kloppen, iemand moet eruit hij heeft zn best gedaan, helaas niet gelukt. Heeft volgens mij niet veel met loyaliteit of groepsgevoel te maken.
  maandag 18 september 2023 @ 17:04:26 #7
194233 Friday12
Originele kloon
pi_210674749
Man wat is die Iris bloed irritant
pi_210674989
Steen, papier, schaar niet kennen. Dat moet elke 50-er toch wel weten? Of doen ze dat in Aerdenhout niet?
pi_210675237
Wat leuk, hier ook een Expeditie Robinson topic!

Ik krijg steeds meer sympathie voor Mark. Wat een lieve en vriendelijke jongen.
Al blijft zijn accent wel een trigger...

Eva vindt ik sneu, niet vervelend bedoeld. Ik snap dat mensen haar irritant vinden. Maar zo zie je maar (net als in het dagelijks levem) je niet bij iemand binnen kan kijken wat er allemaal onder zit. En iemand misschien gewoon wat begrip verdient.

Wel goed dat Frits zo'n bommetje dropte.
Al vond ik zijn opmerking over Tiktok een beetje denigrerend.
pi_210675579
ik had Radmilo iets slimmer ingeschat, jammer voor de domme en laffe keuze te gaan om Frits met z'n allen eruit te stemmen

en dat domme tiktokactrice typje uit korea mag erinblijven, allemaal opgezet door productie om dadelijk nog voor sensatie te zorgen met d'r peluwan-kans munt net voor de samensmelting of zo

:{
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_210675583
Radmilo is gewoon de volgende afvaller, dat weet nu iedereen

stomme RTL met z'n voorspelbare robinson seizoenen, echt geen CBS en Survivor-waardig
  maandag 18 september 2023 @ 18:41:56 #12
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210675689
Ik ga trouwens de voorspelling doen dat de andere Iris (Enthoven) de expeditie gaat winnen. Die lijkt mij sociaal goed te liggen met veel mensen en is voor een dame zeker niet zwak en ook niet opvallend sterk. Dat lijkt mij echt winnaars materiaal. Ook nog niet veel van gezien.
pi_210676140
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 18:41 schreef Momo het volgende:
Ik ga trouwens de voorspelling doen dat de andere Iris (Enthoven) de expeditie gaat winnen. Die lijkt mij sociaal goed te liggen met veel mensen en is voor een dame zeker niet zwak en ook niet opvallend sterk. Dat lijkt mij echt winnaars materiaal. Ook nog niet veel van gezien.
Op zich geen verkeerde inschatting, ik denk dus dat Radmillo een kanshebber is, die valt bij iedereen goed, maar die Eva stampt ook overal doorheen, die kan ook weleens winnen. Mijn voorkeur tot nu is, ja Maxim. Want hij doet alles maar mooi mee, maakt gepaste grapjes, heeft zelfspot, komt over alsof hij oprecht geïnteresseerd in anderen is, en dat had ik absoluut niet verwacht van hem. Ik dacht krijgen we weer een verwend kind van een beroemdheid, maar dat lijkt hij dus niet te zijn.
pi_210676248
Ik zie bij Mark steeds dat vreemde eenzame stukje (grijs) sik als een vies snotje.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210676333
Ach, Frits.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210676751
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik had Radmilo iets slimmer ingeschat, jammer voor de domme en laffe keuze te gaan om Frits met z'n allen eruit te stemmen

en dat domme tiktokactrice typje uit korea mag erinblijven, allemaal opgezet door productie om dadelijk nog voor sensatie te zorgen met d'r peluwan-kans munt net voor de samensmelting of zo

:{
Frits heeft z’n hand overspeeld. Hij gooide iemand voor de bus om z’n eigen hachje te redden. Dat was niet sjiek en daarom vliegt ie eruit. Naast dat hij zich duidelijk heeft ontwikkeld tot uber-boomer. Dat hij na de stemming nog zo salty ging zitten doen en Radmilo als mede-bejaarde ging waarschuwen tegen de jonkies maakte het geheel nog triester.
pi_210679229
Ik snap de haat richting Roosmarijn niet zo. En ik snap niet dat er niet meer mensen moeten lachen van plaatsvervangende schaamte om het kansloze gehamer van Frits op dat 'de twintigers' het alleen maar willen hebben over 'tik-tok'. Wat een onuitstaanbaar gedrag.
pi_210680030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:23 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
Ik snap de haat richting Roosmarijn niet zo. En ik snap niet dat er niet meer mensen moeten lachen van plaatsvervangende schaamte om het kansloze gehamer van Frits op dat 'de twintigers' het alleen maar willen hebben over 'tik-tok'. Wat een onuitstaanbaar gedrag.
Ik zal er een hip mode woordje voor gebruiken, ze vindt zichzelf erg entitled.
  dinsdag 19 september 2023 @ 08:59:46 #19
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210680546
quote:
9s.gif Op maandag 18 september 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie bij Mark steeds dat vreemde eenzame stukje (grijs) sik als een vies snotje.
ik denk ook steeds, wat zit daar voor cumshot op zijn kin _O-
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:01:18 #20
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210680558
Wat een prestatie van Irene zeg, sjonge jonge jonge dat was echt de meest slome proef ever met de 2 sloomste deelnemers ever. :z
en ik heb ook een auto.
pi_210680623
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:01 schreef junkiesietze het volgende:
Wat een prestatie van Irene zeg, sjonge jonge jonge dat was echt de meest slome proef ever met de 2 sloomste deelnemers ever. :z
Makkelijk praten vanuit de airco met een goed gevuld maagje :Y
pi_210680794
Frits _O_

Sommige zijn wel heel snel op hun teentjes getrapt :')
pi_210680948
makkelijk voorspelbaar jaar dit

Krista is de winnaar, speelt het spel tot nu toe het beste

in dat blauwe team, als die verliezen, dan is of Jochen of die andere pipo Willem de volgende slachtoffer van de vrouwen ;)
pi_210680959
ik zie alle mannen niet ver komen dit jaar lmao _O-

de druk is toch te hoog om SuperDennis op te volgen
pi_210680962
Ik vond die Mark altijd zo'n lul, maar hij verrast me hier positief _O_
  dinsdag 19 september 2023 @ 10:55:02 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210681353
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:01 schreef junkiesietze het volgende:
Ik vind Irene heel aardig, maar dit was idd niet de meest spectaculaire proef om te zien :D

Maar goed, waarom zou je als je tegen een geblesseerde luiaard moet strijden? Je zou een beetje je energie en reserves verspillen als dat helemnaal niet ndoig is. Ze zag heel goed at ze niet elke keer onder die balk door hoefde, ze zag wanneer ze genoeg touw had, en op d'r dooie gemak won ze de proef :D Goed zo!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 september 2023 @ 10:56:41 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210681362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:23 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
Ik vind Roosmarijn ook helemaal prima eigenlijk. Snap dat ze zich zorgen maar over die Padawan (weet ik hoe t heet) omdat ze daar niet zelf om gevraagd heeft. Snap ook dat ze niet met Frits klikt. Mara met Irene (het andere oudje) klikte ze bv wel heel goed, en ze doet wat ze kan.

Neuh, ik heb ergere "entitled" kandidaten meegemaakt hoor.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 september 2023 @ 10:58:35 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210681383
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:29 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Op zich geen verkeerde inschatting, ik denk dus dat Radmillo een kanshebber is, die valt bij iedereen goed, maar die Eva stampt ook overal doorheen, die kan ook weleens winnen. Mijn voorkeur tot nu is, ja Maxim. Want hij doet alles maar mooi mee, maakt gepaste grapjes, heeft zelfspot, komt over alsof hij oprecht geïnteresseerd in anderen is, en dat had ik absoluut niet verwacht van hem. Ik dacht krijgen we weer een verwend kind van een beroemdheid, maar dat lijkt hij dus niet te zijn.
Eva is eeb beetje de Soundos van dit seizoen of zo :D
Aan de ene kant erger ik me kapot ana hara en zou ik 24 uur met haar ook doodvermoeiend vinden.
Aan de andere kant heb ik ook echt wel met hara te doen, want ze beodlet t totaal niet verkeerd.
L'Amour menaçant:
pi_210681558
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Aan de ene kant erger ik me kapot ana hara en zou ik 24 uur met haar ook doodvermoeiend vinden.
Aan de andere kant heb ik ook echt wel met hara te doen, want ze beodlet t totaal niet verkeerd.
Goeie vergelijking met Soundos inderdaad. Dat is ook zo´n lomp type die overal doorheen denderde maar was daarbij ook nog eens heel erg onhandig. En inderdaad bedoelt Eva het allemaal goed en werd ze doodleuk aan de kant gezet. Ze is druk en bemoeit zich met alles maar dat kun je haar ook op een fatsoenlijke manier vertellen. Ze heeft al een zware tijd achter de rug vanwege haar verslavingen en is denk ik extra gevoelig voor dit soort gedrag naar haar toe. Het voelt als een afwijzing en ik voel met haar mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 20-09-2023 10:27:56 ]
  dinsdag 19 september 2023 @ 12:46:45 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210682251
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 11:16 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Goeie vergelijking met Soundos inderdaad. Dat is ook zo´n plomp type wat overal doorheen denderde maar was daarbij ook nog eens heel erg onhandig. En inderdaad bedoelt Eva het allemaal goed en werd ze doodleuk aan de kant gezet. Ze is druk en bemoeit zich met alles maar dat kun je haar ook op een fatsoenlijke manier vertellen. Ze heeft al een zware tijd achter de rug vanwege haar verslavingen en is denk ik extra gevoelig voor dit soort gedrag naar haar toe. Het voelt als een afwijzing en ik voel met haar mee.
Dat je door m'n typfouten heen hebt kunnen lezen :D

Ik heb ook wel met 'r te doen, maar snap ook dat sommige teamleden er echt ff geen zin in hebben. Kost behoorlijk energie en die is al schaars op het eiland.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 september 2023 @ 13:35:26 #31
194233 Friday12
Originele kloon
pi_210682814
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind Roosmarijn ook helemaal prima eigenlijk. Snap dat ze zich zorgen maar over die Padawan (weet ik hoe t heet) omdat ze daar niet zelf om gevraagd heeft. Snap ook dat ze niet met Frits klikt. Mara met Irene (het andere oudje) klikte ze bv wel heel goed, en ze doet wat ze kan.

Neuh, ik heb ergere "entitled" kandidaten meegemaakt hoor.
hoe ze praat alleen al :')
  dinsdag 19 september 2023 @ 14:07:13 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210683191
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:35 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik ergerde me meer aan het vreselijke bekakte lijzige deftige goois-achtige praatje van die Iris, maar die is er gelukkig uit.
L'Amour menaçant:
pi_210683192
quote:

[..]
Dat krijg je met die naam. Haar broer heet zeker Roderik.
pi_210683330
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 12:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb ook wel met 'r te doen, maar snap ook dat sommige teamleden er echt ff geen zin in hebben. Kost behoorlijk energie en die is al schaars op het eiland.
Dat zeg je mooi, het is ergens ook wel sneu, ze vecht constant in haar hoofd. Tegen haarzelf. Is zwaar. Vergelijking met Soundos komt ook wel overeen ja :)
pi_210683845
van dit soort kandidaten heb je in ieder reality competitie wereldwijd eigenlijk wel

ik weet niet of jullie de australische versie kennen, maar die Steve Willis was pas erg :') ''Commando Steve'' is zijn bijnaam, is ongeveer van beroep net zoiets als Radmilo hier, van Biggest Loser Australia

had ook met wat geluk de samensmelting gehaald ook, omdat ze zo dom waren een sterk iemand als hij er zo lang in te houden niet vanwege het groepsgevoel lol
pi_210683907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Aj neb teh lew tem ej snee. Ki dniv raah rekuel nad tchadeg.
  dinsdag 19 september 2023 @ 17:27:39 #37
194233 Friday12
Originele kloon
pi_210685151
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ergerde me meer aan het vreselijke bekakte lijzige deftige goois-achtige praatje van die Iris, maar die is er gelukkig uit.
Die ook. Van beide word je al niet goed als je ze alleen al hoort.
pi_210691327
Wel opvallend dat elke keer een kandidaat verbaasd is dat ze nog niet naar huis gaan na weggestemd te zijn, omdat er nog een afvallerseiland is.....dat is er toch zo goed als elk jaar? :')
pi_210691887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 03:03 schreef ThijsTH het volgende:
Wel opvallend dat elke keer een kandidaat verbaasd is dat ze nog niet naar huis gaan na weggestemd te zijn, omdat er nog een afvallerseiland is.....dat is er toch zo goed als elk jaar? :')
Niet altijd en het moment van afvallerseiland verschilt ook, soms is die pas na de samensmelting en nu dus al vanaf het begin. Maar ja wel gek dat ze er verbaasd over zijn, waar denken ze dan dat Eva vandaan kwam?!
  Miss 200.000.000! woensdag 20 september 2023 @ 08:42:37 #40
367000 roos94
pi_210691964
Ben ik de enige die de proeven meestal doorspoelt? Vind dat altijd zo saai en langdradig tenzij het bv een eetproef is dat kijk ik dan wel. Of als ze heel lang op een balk moeten staan oid. Maar de rest skip ik.
  woensdag 20 september 2023 @ 08:49:40 #41
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210692003
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:42 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die de proeven meestal doorspoelt?
ja
en ik heb ook een auto.
pi_210692040
Ik doe vooral gewoon andere dingen in het huis tijdens het 'kijken' van dit programma. Volle aandacht is totaal niet nodig als je weet wie wie is.
pi_210692220
Ik heb het in mn onderwerktijdrotatie :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 20 september 2023 @ 09:28:40 #44
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210692253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe vooral gewoon andere dingen in het huis tijdens het 'kijken' van dit programma. Volle aandacht is totaal niet nodig als je weet wie wie is.
Same :D
L'Amour menaçant:
pi_210692823
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 12:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Geen moeite met jouw typfouten hoor, kan de beste gebeuren.
Als je iemand om je heen te druk vind dan kun je dat ook op een normale manier aangeven vind ik.
pi_210692838
quote:
80s.gif Op dinsdag 19 september 2023 15:22 schreef Document1 het volgende:

[..]
Aj neb teh lew tem ej snee. Ki dniv raah rekuel nad tchadeg.
Kan het goed lezen hoor. _O-
pi_210692841
quote:
Dat vind ik ook vreemd dat je dat onderhand niet weet. 8)7
pi_210692854
quote:
Ben ik de enige die de proeven meestal doorspoelt? Vind dat altijd zo saai en langdradig tenzij het bv een eetproef is dat kijk ik dan wel. Of als ze heel lang op een balk moeten staan oid. Maar de rest skip ik.
Ik vind het juist wel leuk om te zien welke kandidaten zich er serieus voor inzetten en anderen die aan de kant maar wat staan te kijken, zoals die modetrut van een ex van Lil Kleine. Die staat het grootste deel van de tijd alleen maar mooi te wezen. Bovendien vind ik het spannend om naar te kijken ondanks dat het soms wat langer kan duren.
  Moderator woensdag 20 september 2023 @ 10:37:11 #49
382129 crew  Donna
pi_210692873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:35 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik vind het juist wel leuk om te zien welke kandidaten zich er serieus voor inzetten en anderen die aan de kant maar wat staan te kijken, zoals die modetrut van een ex van Lil Kleine. Die staat het grootste deel van de tijd alleen maar mooi te wezen. Bovendien vind ik het spannend om naar te kijken ondanks dat het soms wat langer kan duren.
Terwijl zij juist in de eerste aflevering zo aanpakte.
pi_210692909
Denk wel dat Jaimie ver gaat komen
  woensdag 20 september 2023 @ 11:18:29 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210693370
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:41 schreef Magica het volgende:
Ik vind haar minder bloedirritant dan dat ik verwacht had. Maar we zien 'r ook nog niet heel veel.
L'Amour menaçant:
pi_210693422
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:41 schreef Magica het volgende:
Als die na een kampwissel de zwakste is en haar team verliest ligt die er wel uit denk ik
pi_210693461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 11:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind haar minder bloedirritant dan dat ik verwacht had. Maar we zien 'r ook nog niet heel veel.
Valt mij ook op. Ze ziet er ook beter uit in het 'echt' ipv shoots.
  woensdag 20 september 2023 @ 11:34:42 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210693536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als die na een kampwissel de zwakste is en haar team verliest ligt die er wel uit denk ik
Volgens mij hebben ze t daar wel over gehad al ja.
Haar naam was gevallen.
L'Amour menaçant:
pi_210693642
quote:

[..]
Nee ze valt niet op, op beeld iig
pi_210693655
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nou ja na de samensmelting willen ze juist meestal de ‘sterksten’ eruit hebben
  woensdag 20 september 2023 @ 11:48:58 #57
3542 Gia
User under construction
pi_210693656
quote:
Dat, en ze hebben gezien dat Eva terug gekomen is.
  woensdag 20 september 2023 @ 11:50:35 #58
3542 Gia
User under construction
pi_210693680
quote:
Ik heb juist bij de eetproef mijn ogen en oren dicht. Wordt er zelf onpasselijk van als ik dat kokhalzen zie of hoor.
pi_210693927
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 11:48 schreef Magica het volgende:

[..]
Nou ja na de samensmelting willen ze juist meestal de ‘sterksten’ eruit hebben
Een kampwissel is niet de samensmelting he? Er moeten er nog zeker 4-5 uit voor de samensmelting gok ik. Ik gok na deze aflevering een kampwissel.
pi_210693947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Een kampwissel is niet de samensmelting he? Er moeten er nog zeker 4-5 uit voor de samensmelting gok ik. Ik gok na deze aflevering een kampwissel.
Dacht al waarom noemt ie het kampwissel :P
Maar weet niet of dat nog komt
pi_210693963
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 12:17 schreef Magica het volgende:

[..]
Dacht al waarom noemt ie het kampwissel :P
Maar weet niet of dat nog komt
Dat is er vrijwel altijd. Als ie over 2 afleveringen niet komt, dan twijfel ik eraan en dan heeft Jaimy misschien niet zo'n slechte plek. Het is wel de vraag wat Eva doet - die voelt ook wel dat als er een proef wordt verloren, dat zij er uit ligt. Als ze haar munt geheim houdt is één iemand waarschijnlijk de sjaak. En dat wordt puur op haar keuze dan.
pi_210694109
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat is er vrijwel altijd. Als ie over 2 afleveringen niet komt, dan twijfel ik eraan en dan heeft Jaimy misschien niet zo'n slechte plek. Het is wel de vraag wat Eva doet - die voelt ook wel dat als er een proef wordt verloren, dat zij er uit ligt. Als ze haar munt geheim houdt is één iemand waarschijnlijk de sjaak. En dat wordt puur op haar keuze dan.
Heerlijke twist is dat wel hoor, die munten op afvallerseiland. :D
pi_210694227
quote:

[..]
Ze is ook zelden tot nooit in beeld. Geen gesprek te zien.

Al had ik sowieso geen moeite met haar.
Ik denk dat ze het sowieso bewust rustig speelt.
pi_210695905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Meestal moet je die voor de stemming inzetten, volgens mij.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_210695941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 15:52 schreef Omega het volgende:

[..]
Meestal moet je die voor de stemming inzetten, volgens mij.
Ik dacht nadat de stemmen zijn geweest en voordat de uitslag bekend wordt gemaakt.
pi_210696608
quote:

[..]
Oh Roosmarijn "ik moest even uit de buurt van Frits hoor."

:{w :{w

Frits speelt gewoon het spel, maar jah. heeft-ie ook een heleboel keer gezegd. Maar goed. Let it go, let it go....

( ik zou haar er echt heel snel uit gooien als ik dat zou kunnen. Ik ben echt allergisch voor zulke drama-queens.)
pi_210697329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
kampewissel is toch wanneer 1 kamp te klein begint te worden
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210698406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
kampewissel is toch wanneer 1 kamp te klein begint te worden
Wanneer er daadwerkelijk iemand verdwijnt. Een uiterste truck.
pi_210700488
quote:

[..]
Ik vind Roosmarijn ook helemaal prima eigenlijk. Snap dat ze zich zorgen maar over die Padawan (weet ik hoe t heet) omdat ze daar niet zelf om gevraagd heeft.
Niet mee eens. Zij pakte, samen met 2 anderen uit het team, een zakje met een mogelijk voordeel. Dit had ze ook niet kunnen doen. Vaak is een troef, zoals die Padawan of een immuniteitsmunt, iets waardoor je juist in de picture komt en meer stemmen krijgt.
Wat dat betreft doet die zure Iris het wel goed, die is totaal nog niet in beeld geweest en loop lekker lafjes mee. Brr. Momo ziet haar als mogelijke eindwinnaar, maar ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uitgaat.
pi_210701759
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 10:57 schreef GereDathan het volgende:
Ik vond dat Frits het wel goed deed met de overweging die hij meegaf. Ik vind namelijk dat hij gelijk heeft, maar zoals altijd zijn de teams niet al te snugger. Als je in deze fase van het spel kan zorgen dat je veel kracht houdt dan heeft dat absoluut voordelen. Je kan beter met 8 sterke mensen zijn dan met 7. Ik vond zijn suggestie, en onderbouwing, erg sterk. En dat vond de rest ook, maar ze deden er helaas niks mee. Die Roos is maar een zeik kind, bijna net zo irritant als Iris.

Eva valt mij ook goed tegen, ga lekker je ogen zwart smeren met mascara als je zo emo bent. Pffff.

Mark is mijn absolute favoriet, Jochen een hele goede 2e. Mark heeft echt een hart van goud O+
Ik snap werkelijk waar niet dat zoveel kijkers hier erin trappen. Walgelijke actie van Frits. Niks niet slim, niks niet logisch. De enige reden dat hij die nonsens uitkraamde was om zichzelf te redden ten koste van iemand anders. Zo hypocriet met zijn "ik hou niet van achterkamertjespolitiek". Want dat zegt hij ook alleen maar om de boel te manipuleren. Vuile vorm van politiek.

En doodleuk zeggen "de keuze is hierna makkelijk: jullie gaan op Roos". Vies spel. Elk woord uit zijn mond was manipulatie. Veel was denigrerend of respectloos. Net als dat TikTok-verhaal. En zijn conclusie als mensen klagen daarover is "grow up"? Hoe ironisch. Juist dát wat hij zei én hoe hij daar weer op reageerde was kinderachtig.

Vervolgens ook nog enkele trappen na geven en allerlei steken onder water, omdat 'ie verloren heeft en op het eiland niemand is meegegaan in zijn achterlijke voorstel. Lekker de verantwoordelijkheid bij de anderen neerleggen en Roos proberen te dwingen zichzelf uit het spel te stemmen tbv van Frits zelf. Dankje de koekoek.

Ik walg van Frits en ik hoop dat ie zo snel mogelijk definitief optyft. Hij heeft een zeer vuil en schijnheilig karakter, blijkt. Ik kreeg dat idee al tijdens de eerste wegstemming op dag 1, maar nu is het bevestigd. 🤮
Hotapnyc
pi_210701800
quote:

[..]
Ik vind Roosmarijn ook helemaal prima eigenlijk. Snap dat ze zich zorgen maar over die Padawan (weet ik hoe t heet) omdat ze daar niet zelf om gevraagd heeft.
Dat is niet helemaal waar. Ze is bewust voor een zakje gegaan tijdens de groepsproef om zo een voorsprong te behalen op haar medekandidaten. Maar ik vind haar ook prima te pruimen hoor.
quote:
Meestal ben ik er met mijn aandacht niet volledig bij. Intussen andere dingen doen.
Hotapnyc
pi_210702721
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 04:52 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik snap werkelijk waar niet dat zoveel kijkers hier erin trappen. Walgelijke actie van Frits. Niks niet slim, niks niet logisch. De enige reden dat hij die nonsens uitkraamde was om zichzelf te redden ten koste van iemand anders. Zo hypocriet met zijn "ik hou niet van achterkamertjespolitiek". Want dat zegt hij ook alleen maar om de boel te manipuleren. Vuile vorm van politiek.

En doodleuk zeggen "de keuze is hierna makkelijk: jullie gaan op Roos". Vies spel. Elk woord uit zijn mond was manipulatie. Veel was denigrerend of respectloos. Net als dat TikTok-verhaal. En zijn conclusie als mensen klagen daarover is "grow up"? Hoe ironisch. Juist dát wat hij zei én hoe hij daar weer op reageerde was kinderachtig.

Vervolgens ook nog enkele trappen na geven en allerlei steken onder water, omdat 'ie verloren heeft en op het eiland niemand is meegegaan in zijn achterlijke voorstel. Lekker de verantwoordelijkheid bij de anderen neerleggen en Roos proberen te dwingen zichzelf uit het spel te stemmen tbv van Frits zelf. Dankje de koekoek.

Ik walg van Frits en ik hoop dat ie zo snel mogelijk definitief optyft. Hij heeft een zeer vuil en schijnheilig karakter, blijkt. Ik kreeg dat idee al tijdens de eerste wegstemming op dag 1, maar nu is het bevestigd. 🤮
De zin "de volgende ronde gaan jullie op Roos" werd wel gevolgd door de uitleg "Roos heeft die kans munt, dus kan dan gewoon haar kans pakken en dan blijven. Dan is de stemronde voor niets geweest en blijft de groep intact. Dus geen verzwakking doordat er weer iemand weg moet.

Ik vond het wel een logisch verhaal van Frits, ze zijn al in het nadeel doordat de groep steeds kleiner wordt, dus waarom niet deze kans aangrijpen om sterk te blijven qua aantal.
pi_210704818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 04:52 schreef Cirilico het volgende:

[..]

We hebben hier duidelijk een kijker die voor het eerst kijkt.
pi_210704835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Niet mee eens. Zij pakte, samen met 2 anderen uit het team, een zakje met een mogelijk voordeel. Dit had ze ook niet kunnen doen. Vaak is een troef, zoals die Padawan of een immuniteitsmunt, iets waardoor je juist in de picture komt en meer stemmen krijgt.
Wat dat betreft doet die zure Iris het wel goed, die is totaal nog niet in beeld geweest en loop lekker lafjes mee. Brr. Momo ziet haar als mogelijke eindwinnaar, maar ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uitgaat.
Wat ik ook typisch vond is dat ze dat bij dat zakje zegt met iets erin, ja die heb ik gepakt. Hoe kan je dag nou weten met je entitled hoofd.
  donderdag 21 september 2023 @ 13:40:37 #75
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210705036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Is wel echt een type kandidaat die vaak er lang in blijft, beetje vriendjes met iedereen, niet opvallend zwak, niet opvallend sterk.
pi_210705916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:09 schreef Verida het volgende:

[..]
De zin "de volgende ronde gaan jullie op Roos" werd wel gevolgd door de uitleg "Roos heeft die kans munt, dus kan dan gewoon haar kans pakken en dan blijven. Dan is de stemronde voor niets geweest en blijft de groep intact. Dus geen verzwakking doordat er weer iemand weg moet.

Ik vond het wel een logisch verhaal van Frits, ze zijn al in het nadeel doordat de groep steeds kleiner wordt, dus waarom niet deze kans aangrijpen om sterk te blijven qua aantal.
Die hele uitleg was quatsch. Puur zelfbehoud. Als hij dat echt zo logisch vond dan had 'ie dat idee vóór Irene d'r exit al geopperd. Dat zegt al genoeg.

Daarnaast zit er helemaal geen logica in jezelf opofferen met een kleine kans om alsnog te mogen blijven. Je speelt voor jezelf en niet voor de groep. Met zekerheid erin blijven is in elk opzicht beter dan met zekerheid eruit gestemd en misschien alsnog mogen blijven.

Ook weten we niet wat die kans inhoudt en hoe groot die kans is. Moet ze een zelfstandig proef spelen? Kiest het lot? Moet ze tegen iemand anders duelleren? We weten niet eens of er dan niemand anders naar huis gaat.

Het idee van de groep sterk willen houden of het groepsgevoel snijdt ook weinig houdt. Nogmaals, je bent daar voor jezelf en niet voor de groep. Er gaan mensen nou eenmaal eruit moeten vroeg of laat. Iemand besparen is enkel uitstel van executie. Als groepen te klein worden, worden ze gehusseld.

Maar het allerbelangrijkste, ik zeg het nog maar een keer, is dat Frits in dezen egoïstisch is en dit allemaal bekokstooft om de anderen te manipuleren. Het groepsgevoel interesseert hem geen snars. Verder vertoont hij sowieso naar gedrag. Dus voor het groepsgevoel mag 'ie eerder weg dan blijven.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:10 schreef GereDathan het volgende:

[..]
We hebben hier duidelijk een kijker die voor het eerst kijkt.
Of een ervaren kijker die niet valt voor allerlei babbeltrucjes.
Hotapnyc
pi_210706192
Tja als je op z’n minst niet probeert je hagje te redden waarom doe je dan ook een programma zoals Robinson mee? Hij had alleen de mannen bij elkaar moeten roepen en lekker bondjes maken zoals dat normaal gaat. Met z’n tirade tegen achterkamertjespolitiek etc. :')

Ik denk dat hij met een goed verhaal die mannen best achter zich had kunnen krijgen. Er moeten proeven gewonnen worden en dan heb je nog meer aan Frits de zestiger dan een slap meisje die denkt dat ze heel wat is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Document1 op 21-09-2023 19:05:54 ]
  Moderator donderdag 21 september 2023 @ 19:01:11 #78
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210707563
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:31 schreef Cirilico het volgende:
Ook weten we niet wat die kans inhoudt en hoe groot die kans is. Moet ze een zelfstandig proef spelen? Kiest het lot? Moet ze tegen iemand anders duelleren? We weten niet eens of er dan niemand anders naar huis gaat.

Dit is wel precies waarom ik het wel een toffe, nieuwe twist vind :Y Iets minder sterk dan een immuniteitsmunt maar wel weer eens iets nieuws :s)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_210713169
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 19:01 schreef Meke het volgende:

[..]
Dit is wel precies waarom ik het wel een toffe, nieuwe twist vind :Y Iets minder sterk dan een immuniteitsmunt maar wel weer eens iets nieuws :s)
Ik vind het ook een prima twist, maar ze hadden het geheim moeten houden.
pi_210713984
quote:
Dat zal niet, want dan zou de kijker geweten hebben dat er elk expeditie uitgebreid gekonkeld wordt en bondjes gesmeed. Vuil spel is 1 van de pijlers van de show.
pi_210714314
kans is maar 50% dus ja dat is niet zoveel waard heel die Peluwan

je moet dan maar net geluk hebben

Frits probeerde meer zijn eigen hachje te redden en die andere zagen het zo ook maar wel goed dat hij Radmilo waarschuwde dat hij goed moet blijven opletten, maar ja Radmilo nu wegstemmen dan gaat die naar afvallerseiland, grote kans dat hij dan blijft en terugkeert dus die tactische stem heb je dan weinig aan, en na de samensmelting ook weinig kansen waarschijnlijk als hij het meest voor die immuniteit gaat, of hij moet een zwakker moment hebben, iets waar hij minder goed in is

in teamproeven zie je niet echt waar iemand individueel goed in is, dat gaan we pas zien na de samensmelting

ik denk dat Floris ook nog wel moet uitkijken dat die ook niet voor samensmelting eruit wordt gestemd, lijkt me ook een sterke speler
pi_210714322
Jochen moet ook uitkijken in team blauw

of hopen op een hussel, Jochen samen met Radmilo zou mooi zijn, die kunnen elkaar steunen aangezien Jochen's motto is om met alle sterkst mogelijke spelers de finale te willen halen
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:25:51 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210716134
Je voelt aan beide kampen met die sneaky vrouwen en die wat softe mannetjes eromheen dat er voor de samensmelting onverwachts er nog een sterkere man uitgegooid gaat worden ja.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:36:45 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210716255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Is wel echt een type kandidaat die vaak er lang in blijft, beetje vriendjes met iedereen, niet opvallend zwak, niet opvallend sterk.
Onder de radar vliegen, en toeslaan op het moment dat t nodig is. Slim.
L'Amour menaçant:
pi_210716292
Ik denk dat Jaimie Vaes wel wint, die kan klappen incasseren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Miss 200.000.000! vrijdag 22 september 2023 @ 13:41:54 #86
367000 roos94
pi_210716311
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:40 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat Jaimie Vaes wel wint, die kan klappen incasseren.
2 soon
pi_210716375
Waar was het kind van Jamie eigenlijk tijdens de opnames?
SOONY
pi_210716533
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:49 schreef DKUp het volgende:
Waar was het kind van Jamie eigenlijk tijdens de opnames?
Bij de vader?
pi_210721757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 09:11 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat zal niet, want dan zou de kijker geweten hebben dat er elk expeditie uitgebreid gekonkeld wordt en bondjes gesmeed. Vuil spel is 1 van de pijlers van de show.
Nja het was geniaal geweest als ie het anders gebracht had en niet achteraf was gaan zeuren als een slechte verliezer. Vuil spel kan leuk zijn, zolang het maar een spel blijft. Ik vind Fatima nog altijd mijn favoriete deelnemer wat dat betreft. :D
Hotapnyc
pi_210741079
Kick
#superniger2020
pi_210741138
quote:

[..]
Die hele uitleg was quatsch. Puur zelfbehoud. Als hij dat echt zo logisch vond dan had 'ie dat idee vóór Irene d'r exit al geopperd. Dat zegt al genoeg.

Daarnaast zit er helemaal geen logica in jezelf opofferen met een kleine kans om alsnog te mogen blijven. Je speelt voor jezelf en niet voor de groep. Met zekerheid erin blijven is in elk opzicht beter dan met zekerheid eruit gestemd en misschien alsnog mogen blijven.

Het idee van de groep sterk willen houden of het groepsgevoel snijdt ook weinig houdt. Nogmaals, je bent daar voor jezelf en niet voor de groep. Er gaan mensen nou eenmaal eruit moeten vroeg of laat. Iemand besparen is enkel uitstel van executie. Als groepen te klein worden, worden ze gehusseld.

Maar het allerbelangrijkste, ik zeg het nog maar een keer, is dat Frits in dezen egoïstisch is en dit allemaal bekokstooft om de anderen te manipuleren. Het groepsgevoel interesseert hem geen snars. Verder vertoont hij sowieso naar gedrag. Dus voor het groepsgevoel mag 'ie eerder weg dan blijven.
[..]
Natuurlijk probeert Frits iets, hij wil toch niet worden weg gestemd. Het is een spel, he? ;)
  zondag 24 september 2023 @ 19:55:00 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210741198
Present.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_210741222
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Present.
Je deed mee aan het programma?
  zondag 24 september 2023 @ 19:57:30 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210741235
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 19:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Nee, al dat gekronkel is niks voor mij.
Fuck the EBU.
pi_210741260
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 19:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ik doe wel mee, maar ik heb mijn laptop meegenomen.
  zondag 24 september 2023 @ 20:15:52 #96
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210741397
Puzzelen, perfect voor Roosmarijn om te shinen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 24 september 2023 @ 20:16:08 #97
268260 Dr.Mikey
pi_210741402
Roosmarijn is stom
R.I.P DTS.
  zondag 24 september 2023 @ 20:17:47 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210741414
Hoezo werd nu eerst uitleg over de proef gegeven voordat er een teamlid uit moest. En de vorige keer niet?
Fuck the EBU.
  zondag 24 september 2023 @ 20:17:49 #99
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210741415
Megahoog die ton, echt de schuld van de mannen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 24 september 2023 @ 20:21:32 #100
268260 Dr.Mikey
pi_210741457
Chelsey is wel een leuke dame.
R.I.P DTS.
pi_210741546
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Chelsey is wel een leuke dame.
Dat is een model:

zondag 24 september 2023 @ 20:31:14 #102
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210741611
Zelfs een zak openen kan Roos niet.
Fuck the EBU.
pi_210741634
Echt een heel sterk teamlid die Roos.....zo geweldig op de ton en er niet meer vanaf durven....en dan nu de puzzelzakken niet open krijgen. :D
  zondag 24 september 2023 @ 20:33:24 #104
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210741649
Bedankt Roos.
Fuck the EBU.
pi_210741656
Nu toch wel exit Roos mag ik hopen?
  zondag 24 september 2023 @ 20:34:02 #106
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210741662
Ben benieuwd aan wie het nu ligt volgens Roosmarijn.
pi_210741686
Nog iets gemist?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 24 september 2023 @ 20:35:40 #108
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210741687
Moet er nu iemand van Zuid naar Noord toe?
  zondag 24 september 2023 @ 20:36:32 #109
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210741702
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog iets gemist?
Zuid wint de proef, Roosmarijn verneukt het voor Noord.
pi_210741709
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:36 schreef PirE het volgende:

[..]
Zuid wint de proef, Roosmarijn verneukt het voor Noord.
As usual, zo te zien
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210741720
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog iets gemist?
Roosmarijn wilde ook niet wisselen.

Ja, pas toen de mensen al heel lang stonden te roepen.
  zondag 24 september 2023 @ 20:39:03 #112
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210741739
Nog een aflevering het gejank van Eva aanhoren :r
Fuck the EBU.
  zondag 24 september 2023 @ 20:39:46 #113
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210741751
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog een aflevering het gejank van Eva aanhoren :r
Voor de rest is het een dooie bende, dus ik begrijp wel dat ze haar en haar situaties uitlichten…
pi_210741758
quote:
11s.gif Op zondag 24 september 2023 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, al dat gekronkel is niks voor mij.
Het wordt naar op een gegeven ogenblik. Dat zie ik ook niet zo zitten. Keihard gaan liegen.
pi_210741766
Jaimie ^O^ Erg netjes dat ze dit doet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210741769
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:27 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Dat is een model:

[ afbeelding ]
Ik vind haar heel mooi.
pi_210741773
Jamie, mooi dat ze opkomt voor Eva
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 24 september 2023 @ 20:42:03 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210741791
Roos exit. Volgende aflevering hussle lijkt mij.
  zondag 24 september 2023 @ 20:42:16 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210741795
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Voor de rest is het een dooie bende, dus ik begrijp wel dat ze haar en haar situaties uitlichten…
Er is toch wel iets leukers om te laten zien.
Fuck the EBU.
  zondag 24 september 2023 @ 20:43:03 #120
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210741804
Mark :D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 24 september 2023 @ 20:43:12 #122
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210741806
Afvallerseiland is leuker om te zijn dan op een van die andere eilanden.
Fuck the EBU.
  zondag 24 september 2023 @ 20:43:32 #123
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210741813
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zoals?
Geen idee, dat wordt niet uitgezonden.
Fuck the EBU.
  zondag 24 september 2023 @ 20:47:34 #124
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210741890
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Geen idee, dat wordt niet uitgezonden.
Dan ga ik er gemakshalve vanuit dat het er niet is, in deze fase.
Waarom zou je een langspeelplaat steeds opnieuw opzetten als je een leukere hebt?
pi_210741906
Eva blijft nog wel even hangen denk ik
  zondag 24 september 2023 @ 20:51:37 #126
268260 Dr.Mikey
pi_210741945
Roos eruit hopelijk nu geen gekronkel dat ze die jongen eruit stemmen die zich een dag wat minder voelt.
R.I.P DTS.
pi_210742050
Ik zet mijn pak Magnum ijsjes op Mark.
pi_210742051
Wat is de bedoeling van deze proef
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210742076
Mark staat nog lekker rustig :D
  zondag 24 september 2023 @ 21:00:47 #130
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210742080
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lang blijven staan, heb het idee dat de tegendruk van die stang alleen maar helpt.
  zondag 24 september 2023 @ 21:00:48 #131
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210742081
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kramp in je handen en armen voorkomen…
  zondag 24 september 2023 @ 21:01:53 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210742101
Frits mag naar huis. :W
Fuck the EBU.
pi_210742111
quote:
7s.gif Op zondag 24 september 2023 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Frits mag naar huis. :W
Jammer, ik had die clash met Roos wel willen zien op afvallerseiland
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 24 september 2023 @ 21:02:48 #134
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210742112
Please Roosmarijn en Mark op afvallerseiland.
pi_210742122
Jongens wanneer komt die online? Ik kan hem nog niet zien?
  zondag 24 september 2023 @ 21:04:07 #136
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210742134
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:03 schreef TomDooley het volgende:
Gewoon op tv.
Fuck the EBU.
pi_210742142
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:03 schreef TomDooley het volgende:
Als je Videoland hebt, kan je gewoon rtl4 live streamen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210742143
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gewoon op tv.
Aha, ik keek op videoland. Dan wacht ik nog even :)
pi_210742154
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:04 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Aha, ik keek op videoland. Dan wacht ik nog even :)
Via Videoland kan je live meekijken
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210742163
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als je Videoland hebt, kan je gewoon rtl4 live streamen
Yes, maar ik wil graag vanaf het begin zien en meestal kijk ik later in de week terug, dus nu te laat voor live en te vroeg voor terugkijken. Bedankt :)
pi_210742180
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:05 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Yes, maar ik wil graag vanaf het begin zien en meestal kijk ik later in de week terug, dus nu te laat voor live en te vroeg voor terugkijken. Bedankt :)
Dan weet je het voor de volgende keer ;)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210742190
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan weet je het voor de volgende keer ;)
Zeker, als ik volgende week zondag op tijd het bedenk, log ik gelijk in :P Tnx!
pi_210742204
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Zeker, als ik volgende week zondag op tijd het bedenk, log ik gelijk in :P Tnx!
Tabje live aantikken helemaal rechts
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210742256
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Tabje live aantikken helemaal rechts
Ik ken het tabje, maar maak er zo zelden gebruik van, dat ik die link niet gelijk legde om gewoon live te kijken, voor nu wacht ik nog even af, maar hij zit nu wel in m'n kop :D Nogmaals dank, hoop dat de aflevering leuk is.
pi_210742317
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:11 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Ik ken het tabje, maar maak er zo zelden gebruik van, dat ik die link niet gelijk legde om gewoon live te kijken, voor nu wacht ik nog even af, maar hij zit nu wel in m'n kop :D Nogmaals dank, hoop dat de aflevering leuk is.
Ik gebruik hem als ik een rtl zender wil kijken, want vaak wil odido/t-mobile tv app niet altijd even lekker opstarten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210742333
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik gebruik hem als ik een rtl zender wil kijken, want vaak wil odido/t-mobile tv app niet altijd even lekker opstarten.
Dat met die app heb ik ook, kijk eigenlijk altijd terug via PC.
  zondag 24 september 2023 @ 21:22:44 #147
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210742439
Hier Roos, neem deze ketting als aandenken voor het moment waarop we je weggestemd hebben.
We hopen dat je de ketting vaak zult dragen…
pi_210742465
Oh, dat is wel een kans waar je veel voor moet doen.

Vind ik, dan.
pi_210742482
Duel
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 24 september 2023 @ 21:25:40 #150
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210742487
Jammer Armand.
pi_210742491
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:25 schreef PirE het volgende:
Jammer Armand.
Hij maakt nog kans
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210742503
:o :o :o :o
pi_210742507
Likt roos die munten af
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 24 september 2023 @ 21:28:17 #154
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210742533
_O-
  zondag 24 september 2023 @ 21:28:21 #156
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210742534
Jinxed :D.
pi_210742540
Doei Roos :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 24 september 2023 @ 21:28:29 #158
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210742541
Doei Roos :W
Fuck the EBU.
pi_210742548
Het is okeeej het is ook eeerrrluk zo.
pi_210742560
Roos zal wel volgende week Irene uitdagen, want die is zwak
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 24 september 2023 @ 21:29:39 #161
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210742562
Krijgt Roos nu nog een kans door naar afvallerseiland?
Fuck the EBU.
pi_210742570
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
:Y
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210742575
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het goed is wel.
  zondag 24 september 2023 @ 21:30:32 #164
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 24 september 2023 @ 21:30:42 #165
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210742580
Twee kansen dus.
Fuck the EBU.
pi_210742587
Allemaal doen alsof het groot nieuws is, afvallerseiland.
  zondag 24 september 2023 @ 21:32:10 #167
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210742604
Frits zit weer in de studio.
Fuck the EBU.
  zondag 24 september 2023 @ 22:01:18 #168
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_210742990
jaaaaaaaa roosmarijn KO
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_210743942
Alles gaat lekker volgens plan, team Blauw wint alle proeven, team Rood wordt lekker uitgedund tot aan de samensmelting, ik zie een patroon met andere seizoenen. Wel lekker dat die Frits er uit is en dat Irene er nog in zit. Roos had er wel definitief uit gemogen naar haar eerste kans, nu krijgt ze nog een kans op afvallerseiland. Niet echt eerlijk dit. Maar wel een leuke twist op de eilandraad met die extra opdracht, geeft weer wat extra sjeu.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 23:26:34 #170
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_210744200
Ach, les 1 kansberekening niet opvolgen en toch t goeie doosje. Statistisch gezien áltijd wisselen, 1/3e om 2/3e kans :P
pi_210744407
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 23:26 schreef noodgang het volgende:
Ach, les 1 kansberekening niet opvolgen en toch t goeie doosje. Statistisch gezien áltijd wisselen, 1/3e om 2/3e kans :P
Leg uit.
  maandag 25 september 2023 @ 01:27:22 #172
194233 Friday12
Originele kloon
pi_210744604
Roos :') wat een huppelkut
  maandag 25 september 2023 @ 01:31:20 #173
268260 Dr.Mikey
pi_210744619
Ik denk volgende week herindeling.
R.I.P DTS.
pi_210744733
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 23:26 schreef noodgang het volgende:
Ja ze heeft erg gemazzeld. Ze zou haar kansen verdubbelen als ze was gewisseld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 06:59:34 #175
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_210744967
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 00:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Leg uit.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Driedeurenprobleem

Uitgelegd in filmpje hierboven :s)
pi_210745832
Ik begin nu wel heel kriebelig van 39jarige Eva te worden. Bloedirritante persoonlijkheid, dan onzeker janken, dan weer die enorm grote bek, dan weer janken. Die heeft echte hulp nodig.
pi_210745885
Roos exit aub
pi_210745903
Trouwens, die Jamie Vaes vind ik onverwacht een leuk mens, ze lijkt me ook heel oplossingsgericht en verzorgend. Positieve wending, had echt een ander beeld bij haar.
pi_210745910
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:27 schreef Cupfighter het volgende:
Roos exit aub
Ja is ze toch, ok, naar afvallerseiland, maar daar zitten nu al sterkere spelers dus dat wint ze nooit.
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 09:38:09 #180
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210745944
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:32 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Ja is ze toch, ok, naar afvallerseiland, maar daar zitten nu al sterkere spelers dus dat wint ze nooit.
Irene lijkt me zwakker. Daarna kan er van alles gebeuren: Misschien is er wel nog een man zo nobel dat die Mark gaat uitdagen. Door herverdeling en munt Eva ook lastig in te schatten wie er hierna weggaat: De echt zwakke vrouwen zijn inmiddels ook wel opgeruimd.

Ik denk wel dat als ze uitgedaagd wordt door zo iemand dat er een goede kans is dat ze verliest. Ze verloor al van een relatief zwakke Armand. Alleen zullen sommige mannen wellicht een Fritsje doen.
pi_210745996
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Irene lijkt me zwakker. Daarna kan er van alles gebeuren: Misschien is er wel nog een man zo nobel dat die Mark gaat uitdagen. Door herverdeling en munt Eva ook lastig in te schatten wie er hierna weggaat: De echt zwakke vrouwen zijn inmiddels ook wel opgeruimd.

Ik denk wel dat als ze uitgedaagd wordt door zo iemand dat er een goede kans is dat ze verliest. Ze verloor al van een relatief zwakke Armand. Alleen zullen sommige mannen wellicht een Fritsje doen.
Ook al zit er echt wat goeds in jouw visie, Mark is mijn favoriet dus ik vraag je heel lief, wil je hem niet jinxen? :P
  Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 09:55:55 #182
pi_210746080
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:45 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Ook al zit er echt wat goeds in jouw visie, Mark is mijn favoriet dus ik vraag je heel lief, wil je hem niet jinxen? :P
Mark vind ik lastig om in te schatten hoe goed hij is. Die zou zo het eerstvolgende duel wat hij krijgt kunnen verliezen maar er ook nog 3 kunnen winnen voor mijn gevoel.
pi_210747730
Zonder alle make-up ziet Jaimie er prima uit.
#superniger2020
pi_210748006
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 21:00 schreef engine het volgende:
Mark staat nog lekker rustig :D
Logisch ook als je de houten blokken óp de ballen legt, dan leunen die blokken gewoon en hoef je geen kracht te verliezen. Dat niemand daar iets van heeft gezegd vind ik werkelijk idioot. Frits deed het wél volgens de regels, de houten blokjes tégen de ballen drukken. Iemand hier niets opgemerkt?
Ik vind het verder prima dat Mark door is en Frist eruit ligt. :W
pi_210748076
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:31 schreef TomDooley het volgende:
Trouwens, die Jamie Vaes vind ik onverwacht een leuk mens, ze lijkt me ook heel oplossingsgericht en verzorgend. Positieve wending, had echt een ander beeld bij haar.
Mijn beeld over haar is hetzelfde gebleven. Ze vindt zichzelf zó geweldig en zal daar zeer zeker geen vieze handen krijgen. En wie gaat er nu met een hoofd vol extensions naar een onbewoond eiland waar je je wekenlang moet zien te redden? Dat zonnebankentintje van d´r is ook zo nep als dat zij zelf is. Heb haar gevolgd in die serie op Ibiza en dat is een en al luxe. Denkt meer aan zichzelf dan aan haar kind, daar scheept ze anderen mee op. Nee, geen andere indruk dan hoe ze echt is, verwende luxe poes. :r
pi_210748104
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 12:43 schreef superniger het volgende:
Zonder alle make-up ziet Jaimie er prima uit.
Vol met spuitwerk in gezicht, nep billen, nep haren, nep lippen en nep kleurtje. Tis maar net wat je ´zonder make-up´ wilt noemen. _O-
pi_210748247
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mark vind ik lastig om in te schatten hoe goed hij is. Die zou zo het eerstvolgende duel wat hij krijgt kunnen verliezen maar er ook nog 3 kunnen winnen voor mijn gevoel.
Ja is wel zo, maar ik doel eigenlijk meer op zijn karakter, hij is open, sociaal, lief en verzorgend en toch stoer. Zie je niet zo heel vaak die combi.
pi_210748254
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:22 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Vol met spuitwerk in gezicht, nep billen, nep haren, nep lippen en nep kleurtje. Tis maar net wat je ´zonder make-up´ wilt noemen. _O-
Ja, en je ziet ook dat er iets teveel gedaan is, waardoor er wat kaaklijn en kin uit de voegen is getrokken. Maar ze ziet er wel veel beter uit zonder al die makeup en vooral, ze is best een leuk mens.
pi_210748528
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Logisch ook als je de houten blokken óp de ballen legt, dan leunen die blokken gewoon en hoef je geen kracht te verliezen. Dat niemand daar iets van heeft gezegd vind ik werkelijk idioot.
Helemaal mee eens. Dat is gewoon competitievervalsing.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#superniger2020
  dinsdag 26 september 2023 @ 07:46:41 #190
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210754985
90% van de deelnemers is echt 0,0 interessant inderdaad.
Jammer dat roos en frits elkaar niet zien op afvallerseiland.
Was grappig hoe exited Roos was toen ze de vlam pakte, maar de rest zoiets had van ja ok whatever, door jou ligt armand er straks mss uit :{
Armands tactiek was beter door de stok hoog vast te houden, wiebbelt minder.

Eva blijft er idd nog wel even in, ze heeft ook die munt nogsteeds.
en ik heb ook een auto.
  Redactie Sport dinsdag 26 september 2023 @ 07:56:01 #191
pi_210755036
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:46 schreef junkiesietze het volgende:
90% van de deelnemers is echt 0,0 interessant inderdaad.
Jammer dat roos en frits elkaar niet zien op afvallerseiland.
Was grappig hoe exited Roos was toen ze de vlam pakte, maar de rest zoiets had van ja ok whatever, door jou ligt armand er straks mss uit :{
Armands tactiek was beter door de stok hoog vast te houden, wiebbelt minder.

Eva blijft er idd nog wel even in, ze heeft ook die munt nogsteeds.
Ik denk dat velen echt wel het idee hadden dat het mogelijk een duel zou opleveren. Ze kunnen moeilijk de lengte van het programma verder oprekken. Als ze dat zeker niet hadden gewild hadden ze haar er niet uit moeten stemmen.
  dinsdag 26 september 2023 @ 10:47:01 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210756108
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:42 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Ja, en je ziet ook dat er iets teveel gedaan is, waardoor er wat kaaklijn en kin uit de voegen is getrokken. Maar ze ziet er wel veel beter uit zonder al die makeup en vooral, ze is best een leuk mens.
Ik ben ook bang dat ik mijn ongezouten mening ahv haar hoofd en optreden in Boerderij van Dorst moet gaan bijstellen. Hoe ze t voor Eva opnam was echt netjes. Kan het nog steeds een leeghoofdige pop zijn, maar wel eentje met een aardig karakter.
L'Amour menaçant:
pi_210756201
Ik vond het ook dom dat ze niet wisselde, en Ard leek nog wel te sturen op een wisseling van keuze.....ik dacht echt die loopt te pushen omdat ie weet waar ie in zit.....maar slim gedrag zou dus niet beloond zijn.
pi_210761295
Eindelijk kunnen kijken en als ik Frits was had ik een andere keus gemaakt. Zal wel mannelijk zijn of zo dit. Jammer dat we dus Roosazijn en Frits niet samen zien komen. Verder maakte die Jochen wel een kapitale fout die hem in dat wespennest nog eens duur zou kunnen komen te staan. Nu lijkt alles perfect maar ik moet het nog zien als dat kamp een proef verliest. Binnen no time mot in de tent.
pi_210761673
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 19:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Natuurlijk probeert Frits iets, hij wil toch niet worden weg gestemd. Het is een spel, he? ;)
Jazeker. Daarom vind ik het jammer dat ie het niet als een spel benadert maar hun karakters daadwerkelijk aanvalt op basis van hun spelkeuzes. :D Anders had ik hem een meester gevonden.

Nou ja, in ieder geval is gebleken dat ik gelijk had. Een kans van niks. Bepaald door zowel het lot als duelleren en sowieso iemand maar huis (called it). Bewijst maar eens hoe achterlijk dat idee was.

Vind het wel naaierij dat de kans 1 op 6 is dat je doorgaat. Nja eigenlijk 1 op 3, want je krijgt de keus om te switchen en dat moet je eigenlijk altijd doen, want dat verdubbelt je kansen.

Blij dat Frits definitief weg is. Challas. :W Met zn generatie dit en generatie dat. Ik hou niet van discriminatie en vooroordelen en dergelijke.

Niet zo slim om nu ineens "als echte man" voor een man te kiezen. Hiervoor had ie geen moeite om Irene en Roos eruit te knikkeren. _O-

Max lijkt ook wel wat onaardig en niet zo accepterend. Onnodig om slecht over Eva te praten en haar weg te willen hebben. Ik kijk uit naar het moment dat zij haar immuniteitsmunt op de raad tevoorschijn haalt. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Cirilico op 27-09-2023 16:31:14 (het raad 🫠 => de raad) ]
Hotapnyc
pi_210768421
oei volgende week, eentje van Zuid naar Noord, iemand die zich wil opofferen daar (zagen we in het voorstukje)

ik zou zeggen Jochen doe dat, help Noord een handje aan een beter team samen met Radmilo (die twee samen lijkt mij een top plan voor de team proeven en Jochen is niet eentje die Radmilo zou backstabben aangezien hij in een zo'n sterkst mogelijke finale wil komen)

en Jochen was sowieso al een target (voor Eva daar kwam) van de meiden (die al Mark weg hadden gestemd) en Jochen heeft het denk ik alleen maar erger gemaakt met die opmerking richting Eva na ze die proef hadden gewonnen van ''leuk hé dat je nu nog even langer mag blijven'' en Eva's stem kan bepalend zijn als ze allemaal op haar gaan en zij zet haar immuniteitsmunt in (dan bye bye Jochen)
pi_210768456
als Roos slim is daagt ze Irene uit maar ligt eraan wat voor soort proef het is

Irene had meer mazzel dat die tegen Iris L moest die als een trage slak daarin speelde :')

dus Roos is een Robinson fan, hmm ben benieuwd of ze ook andere versies van andere landen heeft gekeken dan
pi_210769010
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:05 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Je kan live uitzendingen ook terugspoelen zolang je het start wanneer het programma nog bezig is. Handig als je geen zin hebt in reclames en iets later instapt.
Hotapnyc
pi_210769192
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:01 schreef freaky40 het volgende:

Roos had er wel definitief uit gemogen naar haar eerste kans, nu krijgt ze nog een kans op afvallerseiland. Niet echt eerlijk dit. Maar wel een leuke twist op de eilandraad met die extra opdracht, geeft weer wat extra sjeu.
Het zou juist oneerlijk zijn geweest als ze níet naar afvallerseiland had gemogen net als de rest van de afvallers. Dan zou de munt totaal geen nut hebben gehad; geen extra kans om te blijven. Sterker nog, een extra kans om definitief naar huis te vliegen.
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Logisch ook als je de houten blokken óp de ballen legt, dan leunen die blokken gewoon en hoef je geen kracht te verliezen. Dat niemand daar iets van heeft gezegd vind ik werkelijk idioot. Frits deed het wél volgens de regels, de houten blokjes tégen de ballen drukken. Iemand hier niets opgemerkt?
Ik vind het verder prima dat Mark door is en Frist eruit ligt. :W
Viel mij ook op inderdaad. Zolang ze er niks van zeggen zal het wel toegestaan zijn.
Hotapnyc
  woensdag 27 september 2023 @ 17:12:32 #200
268260 Dr.Mikey
pi_210769472
Ik had het wel leuk gevonden als inzetten van de munt inhoud dat je ook afvallers eiland aan je voorbij moet laten gaan.
R.I.P DTS.
pi_210769948
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had het wel leuk gevonden als inzetten van de munt inhoud dat je ook afvallers eiland aan je voorbij moet laten gaan.
Dan moet dat vooraf bekend gemaakt worden zodat je een keuze hebt.
Hotapnyc
pi_210770323
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jamie, mooi dat ze opkomt voor Eva
Zeker.
Ongeacht wat je van haar vindt, iemand die zich zo alleen voelt, daar kan ik echt niet tegen. Verdrietig.
Hopelijk gaat het nu beter. :)
pi_210772824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 16:08 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Je kan live uitzendingen ook terugspoelen zolang je het start wanneer het programma nog bezig is. Handig als je geen zin hebt in reclames en iets later instapt.
Dit wist ik dus niet, dank!
pi_210777875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja een van de twee, nu heeft ze 2 privileges.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210807470
Kick
#superniger2020
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 19:58:11 #206
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210807748
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210807828
:W
pi_210807833
:B
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_210807892
Weg met die rare Eva
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 20:29:18 #210
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808012
Heb ik iets gemist?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:30:37 #211
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210808026
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heb ik iets gemist?
Mixed teams
pi_210808035
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heb ik iets gemist?
Nieuwe indeling van de teams maar verder niet echt.
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:33:43 #213
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808068
*O*
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 20:34:26 #214
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808077
quote:
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:41:02 #215
268260 Dr.Mikey
pi_210808156
Roos gelijk klagen
R.I.P DTS.
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:41:24 #216
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808160
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roos gelijk klagen
Doet ze ooit iets anders.
Fuck the EBU.
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:41:53 #217
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808170
Ja, Eva, ga maar weg.
Fuck the EBU.
pi_210808183
quote:
15s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, Eva, ga maar weg.
Weer mekkeren
pi_210808194
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:42 schreef pullup het volgende:

[..]
Weer mekkeren
Ja ze moet er ook niet over door blijven gaan.
pi_210808197
quote:
15s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, Eva, ga maar weg.
Die heeft nog een imuniteitsmunt.
pi_210808204
Jochen wordt ook met de dag irritanter.
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:45:10 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808220
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:43 schreef lars91 het volgende:

[..]
Die heeft nog een imuniteitsmunt.
Oh ja, maar dat weet niemand natuurlijk.

Is die tweede al gevonden?
Fuck the EBU.
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:46:10 #223
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210808238
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh ja, maar dat weet niemand natuurlijk.

Is die tweede al gevonden?
Nog niet
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 20:46:34 #224
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808248
Gecremeerde kroket _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:57:23 #225
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808412
Roos snapt het weer niet.
Fuck the EBU.
  zondag 1 oktober 2023 @ 20:57:56 #226
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210808427
#Pray4Mark
pi_210808435
Hup Mark!
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 20:59:29 #228
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808457
Hup Mark *O*

Roos :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:01:32 #229
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808490
Ziet eruit alsof deze proef heel lang heeft geduurd.
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:03:05 #230
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808514
Hoeveel balletjes moeten er in totaal in?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:03:14 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808520
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel balletjes moeten er in totaal in?
4
Fuck the EBU.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:04:23 #232
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808544
Oh drie blijkbaar.
Fuck the EBU.
pi_210808545
Yeah *O* *O*
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:04:39 #234
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210808549
Get rekt Roos
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:04:46 #235
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808553
*O* *O*
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:05:01 #236
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808559
Roos en tot nooit meer ziens :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210808565
Heel fijn dit O+
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:05:14 #238
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808566
Nieuw voedsel *O*
Fuck the EBU.
pi_210808573
Ik hoop dat Mark de samensmelting haalt. Extreem sympathieke gozer
pi_210808575
Mark O+
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:06:08 #241
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808582
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:05 schreef lars91 het volgende:
Ik hoop dat Mark de samensmelting haalt. Extreem sympathieke gozer
Ja, totaal anders hoe ik hem nu zie dan tijdens Hunted.
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:06:09 #242
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808583
Irene en Mark moet me denken JayJay en Bertie van paar jaar terug
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210808619
Kan iemand Eva uitleggen dat het een spel is?
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:14:14 #244
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210808697
Die munt van Eva is toch gewoon uitstel van executie. Ze past totaal niet in de groepen dus dan gaat ze er de volgende keer uit.
pi_210808740
Straks gaat Floris, kandidaat winnaar, eruit met 1 stem
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:19:17 #246
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808745
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:18 schreef lars91 het volgende:
Dat zou wel heel lullig zijn.
Fuck the EBU.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:19:33 #247
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210808751
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:18 schreef lars91 het volgende:
Wat een bullshit systeem.
pi_210808766
Dat je een munt kunt verdienen op afvallerseiland slaat echt nergens op
pi_210808785
ik ben wel blij dat Roos nu definitief eruit is. :Y
pi_210808811
Waarom vertel je dat nou Eva?
#superniger2020
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:27:56 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808821
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:21 schreef lars91 het volgende:
Dat je een munt kunt verdienen op afvallerseiland slaat echt nergens op
Dat je in de eerste aflevering naar afvallerseiland moet en niet eens eilandraad meemaakt ook
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_210808824
Belachelijk dit :{w
pi_210808837
En ook gewoon haatdragend op Chelsey stemmen.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:29:41 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808844
Nou dit wordt echt een topsfeer straks.
Fuck the EBU.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:30:15 #255
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808853
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:29 schreef lars91 het volgende:
Maar het ligt niet aan Eva, dat ze niet in de groep past.
Fuck the EBU.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:30:16 #256
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210808855
Hebben ze een ander spel als 3 personen evenveel stemmen hebben.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:30:28 #257
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808858
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou dit wordt echt een topsfeer straks.
Eva is niet verplicht om het mee te delen met haar teamleden dat ze immuuniteitsmunt heeft
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:31:19 #258
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808866
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Eva is niet verplicht om het mee te delen met haar teamleden
Maar ze zit straks nog wel in de groep waar niemand waar moet en dat wordt er nu niet beter op natuurlijk.
Fuck the EBU.
pi_210808899
Succes nog.

Jaimy erkent dat er meer is dan een exit naar huis. _O-
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:35:00 #260
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210808906
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar ze zit straks nog wel in de groep waar niemand waar moet en dat wordt er nu niet beter op natuurlijk.
Ach met Eva verlies je de volgende proef ook dus dan mag ze weer terug naar afvallerseiland.
Chelsey heeft dan ook gelijk een makkelijk duel.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:35:13 #261
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808909
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Succes nog.

Jaimy erkent dat er meer is dan een exit naar huis. _O-
Alsof ze nu nog niet weten dat er een afvallerseiland is. :')
Fuck the EBU.
pi_210808914
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Alsof ze nu nog niet weten dat er een afvallerseiland is. :')
Chelsey: “jammer dat het erop zit.”
:')
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:36:20 #263
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808920
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Chelsey: “jammer dat het erop zit.”
:')
Alsof ze dat door de productie moeten zeggen.
Fuck the EBU.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:36:39 #264
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808922
moeders volgende week naar huis?
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:37:35 #265
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808936
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:37:52 #266
268260 Dr.Mikey
pi_210808943
Goed gespeeld van Eva.
Munt op het juiste momenten ingezet.
R.I.P DTS.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:38:03 #267
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_210808946
Ik snap niet dat Eva het niet gewoon verteld heeft, zodat mensen niet op haar zouden stemmen (= verloren stem). Nu is ze de volgende keer zo goed als zeker de lul, terwijl ze zolang mensen zouden weten dat ze die munt zou hebben de stemmen op haar had kunnen afwenden.

Of mis ik iets waardoor dit wel een slimme actie was?
pi_210808947
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Denk het wel.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:38:05 #269
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808948
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wie?
Ja, hoe heet ze. Die samen met Mark op afvallerseiland zit.
Fuck the EBU.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:38:47 #270
268260 Dr.Mikey
pi_210808955
Chelsey wel een knapperd trouwens.
R.I.P DTS.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:39:04 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808961
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:38 schreef Saboo het volgende:
Ik snap niet dat Eva het niet gewoon verteld heeft, zodat mensen niet op haar zouden stemmen (= verloren stem). Nu is ze de volgende keer zo goed als zeker de lul, terwijl ze zolang mensen zouden weten dat ze die munt zou hebben de stemmen op haar had kunnen afwenden.

Nu kan ze nog een week langer huilen dat ze niet binnen de groep past.
Fuck the EBU.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:39:14 #272
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210808965
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Chelsey wel een knapperd trouwens.
Is model toch?
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:39:22 #273
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808966
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed gespeeld van Eva.
Munt op het juiste momenten ingezet.
Dit

Je kan verontwaardig over doen hier op het forum of in kamp Noord, maar het is gewoon slimme zet. Dit had ieder ander expeditielid gedaan in haar positie.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:39:44 #274
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210808971
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, hoe heet ze. Die samen met Mark op afvallerseiland zit.
o, Irene
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:40:03 #275
268260 Dr.Mikey
pi_210808978
quote:

Als ze munt niet had ingezet was ze naar huis ze is een ronde verder gekomen en heeft wraak kunnen nemen helemaal prima.
R.I.P DTS.
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:42:29 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210809003
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
o, Irene
Oh ja, die. Ik kon even niet op haar naam komen. :@
Fuck the EBU.
pi_210809036
Hey Chelsey, kijk eens dom.
#superniger2020
pi_210809062
Ik hoop heel erg op een moment dat Mark weer terug het eiland op mag. En oja, iedereen lijkt te vergeten dat er nog een umminiteitsmunt ergens op afvallerseiland ligt?
  Moderator zondag 1 oktober 2023 @ 21:48:09 #279
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210809071
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:47 schreef Jauke het volgende:
Ik hoop heel erg op een moment dat Mark weer terug het eiland op mag. En oja, iedereen lijkt te vergeten dat er nog een umminiteitsmunt ergens op afvallerseiland ligt?
Als die überhaupt wordt gevonden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 1 oktober 2023 @ 21:49:14 #280
268260 Dr.Mikey
pi_210809086
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:47 schreef Jauke het volgende:
Die leggen ze opnieuw ergens neer vlak voor de samensmelting. Desnoods bij Mark in bed als hij er dan nog is.
R.I.P DTS.
pi_210809141
Mark heeft vandaag menig hart gewonnen denk ik en weet ik wel zeker eigenlijk. Vandaag weer een paar keer Roosazijn die haar entitled frons erin gooit maar het mocht haar niet redden.

Eva is een moeilijk mens. Ik verwacht dat die een hele vervelende jeugd heeft gehad wat die heeft wel een paar issues. Zolang ze die niet oplost zal ze nooit ergens tussen passen.

Ik kijk uit naar volgende week. Dankzij Eva, dat dan weer wel. _O_
pi_210809151
quote:

ja, maar dat zou er niet voor hebben gezorgd dat ze ineens goed in de groep zou komen te liggen. Dan was ze toch ook genegeerd of buitengesloten.
pi_210809190
Dan zouden ze Eva voor de gek houden zodat er geen munt wordt ingezet en lag ze er alsnog uit. Prima zet dit.
pi_210809248
Mooie actie van Eva.
En dan die Floris/Froger Jr. met zijn wraakactie geneuzel in de promo. :')

Wel met zijn allen op Eva en daarna klagen dat het niet eerlijk is.

Mooi dat Jaimie geen kuddedier is.
#superniger2020
  zondag 1 oktober 2023 @ 22:03:36 #285
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210809263
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Als ze munt niet had ingezet was ze naar huis ze is een ronde verder gekomen en heeft wraak kunnen nemen helemaal prima.
Gewoon op de boot dat ding uit je rugzak halen en dan mogen ze nadenken of je hem wel of niet gaat gebruiken.

Ze is deze ronde door maar haar positie is nu nog zwakker.
pi_210809284
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:03 schreef PirE het volgende:

[..]
Gewoon op de boot dat ding uit je rugzak halen en dan mogen ze nadenken of je hem wel of niet gaat gebruiken.

Nou en. Wat Eva ook doet elke stemronde gaan ze met zijn allen op Eva. Op Jaimie misschien na.
#superniger2020
pi_210809397
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:53 schreef Document1 het volgende:

Eva is een moeilijk mens. Ik verwacht dat die een hele vervelende jeugd heeft gehad wat die heeft wel een paar issues. Zolang ze die niet oplost zal ze nooit ergens tussen passen.
Moeilijke jeugd + stukje adhd of borderline. Niet alleen moeilijke jeugd.
Denk ik.
pi_210809538
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:03 schreef PirE het volgende:

[..]

Haar positie is nu beter dan als ze hem niet had ingezet, want dan zat ze nu op een bootje terug naar afvallerseiland.

Ze had ze moeilijk te vriend kunnen houden door zelf eruit gestemd te worden. :D Dat snappen die knapen op haar eiland niet helemaal. Die zijn nu boos omdat ze haar niet eruit wisten te bonjouren en omdat ze zichzelf verdedigde. _O-
Wat een logica.
Hotapnyc
pi_210809644
Mark wordt elke week toffer, wat wen held! Gelukkig Roos weggespeeld, zeikkind.

En Eva, wát een move! Grandioos! Ze had denk ik verwacht dat Jaimie ook op haar zou stemmen en dat ze daarmee Chelsea weg zou spelen. Maar dit pakte nog veel mooier uit, 1 grote mindfuck in het kamp. Want Jaimie heeft zichzelf er ook even lekker opgezet _O-

Als Eva kan samenspannen met Jaimie en Krista dan kan het nog wel eens heel leuk worden daar. Al zou het nu goed zijn als ze de volgende proef winnen, even wat meer tijd om de mindfuck maximaal te laten landen en tijd voor Eva om een verder plan te smeden.

Na jaren van matige tot slechte seizoenen is dit voor mij echt een verademing. Simpelere opdrachten, leuke kandidaten en geen bakken met eten bij elke scheet.
  zondag 1 oktober 2023 @ 22:52:40 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210809668
Gecremeerde kroket op het menu :)
pi_210809683
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:05 schreef superniger het volgende:

[..]
Nou en. Wat Eva ook doet elke stemronde gaan ze met zijn allen op Eva. Op Jaimie misschien na.
Jaimie en Krista kunnen nog wel eens sterke bondgenoten blijken. 3 tegen 3.
pi_210810114
Jaimie zal zichzelf wel voor haar kop slaan. Of wordt het nu een spel waarin niemand de stem op Floris wil opeisen?

Jammer dat Roosmarijn weg is. Ik snap nog steeds de klachten niet. Ze verliest nu op een sportieve manier en hier wordt ze weer meteen weggezet als een entitled zeikwijf. Volgens mij kan ze ook niks goed doen.
  maandag 2 oktober 2023 @ 07:57:34 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210810825
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:29 schreef lars91 het volgende:
Op wie had ze anders moeten stemmen dan?
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 12:45:35 #294
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210812911
Dit vond ik wel twee toffe eilandraden achter elkaar hoor: eerst met de Peluang en Roos, nu dit _O_
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_210814348
Ik mag Maxim niet, die gaat elke keer op Eva omdat hij haar niet trekt en trekt anderen er ook in mee, (ik vind dat geen reden om iemand eruit te stemmen) en dan zelf volgende week tegen haar tekeer gaan dat zij wraak wilde nemen.
Ik hoop ook dat Eva, Jaimie en Krista een bondje gaan vormen maar dat zal wel niet omdat Krista ook op eva heeft gestemd.

Roberta mag ik ook niet, die loopt erbij met een attitude van ik wordt er niet uitgestemd want ik zorg voor het eten.
Jaimie valt mij heel erg mee net als mark. De rest is mwah.

Ik hoop op Mark, Jaimie en Eva voor de finale (wishfull thinking)
pi_210814918
Maxim vind ik ook een vervelend joch :Y
Goede zet van Eva, ja ze is irritant maar goed hoe ze zich er doorheen weet te spelen :D

Ik hou van die onverwachte eilandraden en die lege verbaasde blikken (chelsey dit keer)

Krista zit ook in een lastige positie als Eva zou vertellen dat ze het haar heeft verteld van die munt
pi_210815008
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 15:41 schreef Sorella het volgende:
Ik mag Maxim niet, die gaat elke keer op Eva omdat hij haar niet trekt en trekt anderen er ook in mee, (ik vind dat geen reden om iemand eruit te stemmen) en dan zelf volgende week tegen haar tekeer gaan dat zij wraak wilde nemen.
Ik hoop ook dat Eva, Jaimie en Krista een bondje gaan vormen maar dat zal wel niet omdat Krista ook op eva heeft gestemd.

Roberta mag ik ook niet, die loopt erbij met een attitude van ik wordt er niet uitgestemd want ik zorg voor het eten.
Jaimie valt mij heel erg mee net als mark. De rest is mwah.

Ik hoop op Mark, Jaimie en Eva voor de finale (wishfull thinking)
Eens met alles, behalve dat van Roberta. Voor haar heb ik een zwak. 😍
Hotapnyc
pi_210815024
Maxim oogt soms een beetje iets te bijdehand.

(Moet de aflevering van gister nog terugkijken.)
pi_210815322
Wat is die Froger ontzettend eng. Tijdens de eilandraad en daarna was echt belachelijk.
SOONY
pi_210815960
Nepo baby Maxim. :r
#superniger2020
pi_210815962
Vol
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: